Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

@MarTietje, pffffff, als ik dit allemaal zo hoor moet ik idd gelijk weer terug denken aan die tijd met die drains. Is idd geen pretje en een verademing als je ervan verlost bent. Bij mij kletterden ze 's nachts nog wel eens op de grond als ik moest gaan plassen; k was dan zo druk bezig met voorzichtig doen om mijn hubbie niet wakker te maken, dat ik dan die hele flessen vergat :45: , waardoor ze vrolijk achter me aan kletterden als ik ging lopen. En dat gaf me een herrie op het laminaat...manlief rechtop in bed..... missie mislukt om hem niet wakker te maken :38:. En die krengen werden ook iedere dag zwaarder om mee te tillen, omdat het vocht maar bleef lopen. Dus ja... Daar kun je best last en ook pijn van hebben. Hopelijk ga je je idd vanaf dinsdag, als de drain eruit is, wat beter voelen. Tot die tijd maar goed je medicatie nemen en lekker je rust pakken, meis. Fijn herstel gewenst. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

Hé moppie!!! Jammer dat ik je bericht vannacht gemist heb. Ben daarna toch maar gaan slapen... lekkere nachtbrakers zijn we :45:. Hoe gaat het het nu met je? Je medicatie is aardig veranderd las ik. Balen dat je zo'n pijn hebt mop. Ik heb je foto's bekeken en jeetje wat zijn ze al mooi! Als je protheses gang dalen en alles genezen is dan zal je alleen maar blijer zijn. 

Ik denk steeds aan je hoor meid! Beetje druk met dingetjes.. je snapt het wel <_<.

Hopelijk ga je en goeie nacht in mop. Hoop dat het wat dragelijker wordt voor je. Scheelt als je drain eruit is... nog 3 nachtjes.. overleef jij !!:53:

Denk aan je! Dikke kus xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Olaaa,

Geloof dat we nu wel weer een nieuwe naam moeten gaan verzinnen voor je want martietJE is het niet meer he :P 

Lees dat je een rotnacht heb gehad :( en mede door die drains blehhh. Hoop echt dat je nieuwe medicatieschema je nokkie maakt en minder pijn hebt. Lees idd vaker dat als de drains eruit zijn, dit een wereld van verschil maakt. Fingers crossed for you :53:

Ps zal maar geen gek plaatje plaatsen en je te hard aan het lachen maken, wacht wel tot dinsdag :45: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindasch @Jaydee @prisje81 @BrownieG Bedankt voor jullie lieve berichtjes :blush: 

Helaas is de pijn niet minder en zit ik er even helemaal doorheen. De altijd vrolijke MarTiet (speciaal voor jou Brownie) is er ffkes niet :( Poeh zo erg onderschat dit maar we slaan er ons wel doorheen. Ben al jankend wakker geworden en ben bang dat dit ook een jankdagje blijft. Heb het gewoon even helemaal gehad met het maar paar uurtjes kunnen slapen, niet omhoog kunnen komen van de pijn, alles aan een ander over moeten laten die zichzelf ook al niet lekker voelt..bleeh :102:

Jaydee dat met die fles leuren over de grond herken ik wel, vergeet hem ook met regelmaat mee te nemen naar de wc en dan voel ik ineens weerstand en denk ik: Oh ja jij rotkreng mot ook weer mee! Er zit nu 250cc in bijna en heb een extra fles meegekregen dus ik ga hem straks maar even vervangen. Hopelijk gaat dat goed. 

Nou ff die paar dagen en nachten doorbijten dan zal het wel weer beter gaan.. kijk regelmatig even naar mijn foto's en denk dan ohh daar doe ik het voor! 

Kom er ook nog steeds niet aan toe om een operatieverslag te typen heb er de puf niet voor en denk ook niet dat dat er nog komt.. het riedeltje is bij de meeste wel bekend :) 

En Prisje voel je niet schuldig hoor meid ben zelf ook niet heel actief hier, zo even met vlagen :53:

En BrownieG oh gisteren even een genant momentje gehad met mijn man, kon me reet dus niet afvegen en moest hij dus doen, hoe diep kun je gaan :45: hij kan daar al helemaal niet tegen nou mensenlieve ik lag dus in een deuk en dat deed zo pijn dus nee haha wacht nog maar ffkes met die leuke plaatjes van je :45: 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei MarTietje:

@Xxmelliexx hey mop nee helaas niet maar ach hopelijk gaat de volgende nacht wat beter :) Ga straks nog maar even een tukkie doen.

Hoe is het met jou? Klaar met happies maken :P Ook toe aan een tukkie? :45: 

Goedemorgen lieverd!

Wat een ellende dat je zoveel pijn hebt en ook met die rot drains erin zeg! Ik heb echt ontzettende medelijden met je als ik het allemaal zo lees en word ook wel wat nerveus voor overmorgen! Ik moest stiekem wel een beetje lachen dat je man je kont af moest vegen zag al voor me dat die van mij dat moet doen :4:. Ik hoop dat je heel snel pijnvrij bent en even een goede nachtrust kan pakken! Hier gisteren de verjaardag van me zoontje gehad die 2 jaar werd. Was echt een gekkenhuis ik had 160 hapjes gemaakt die vlogen er binnen anderhalf uur doorheen. Die kinderen rammen door me huis heen. Chips op mijn witte montel bank.... met autootjes over me eiken vloer rammen.. met fietsjes tegen me deuren beuken... Ik werd echt helemaal GEK. Mensen die constant boven gingen schijten en dan me dure parfum sprayen om hun schijtgeur te verbloemen. Nou je snapt het plaatje wel pas om 00.00 ging de laatste dronkelap weg. Vandaag de ravage opruimen en de cadeaus in elkaar zetten. Nou schat ik ga nog even liggen want ik slaap al een week zwaar kut. Jij heeeel veel sterkte zet em op en denk aan je mooie boobies!! Xxx xxxxx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah meid :( jammer dat je je zo kut voelt! maar huilen kan geen kwaad hé, laat het er maar allemaal uit, wij snappen het maar al te goed. Het is dan ook niet niets hé, je hebt pijn EN je kan er door niet slapen, je zou voor minder huilen. Maar hey ! Na regen komt zonneschijn en dat is altijd zo, dus je bent er alweer bijna vanaf, komt echt goed!

We zijn er voor je & ik hoop dat de pijn wat minder word en dat zal ook wel zo zijn van zodra de drains eruit zijn.

:54: xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

He bah wat een ellende, zo'n jankmoment is nu even een combinatie van alles bij elkaar, pijn, weinig tot geen slaap, maar ook alle stress van de afgelopen tijd,en dat moet er toch uit, dus laat die waterlanders maar lekker komen, gaat je hopelijk wel opluchten.

Enige andere wat je kunt doen tegen de pijn is toch weer Nio bellen en echt vragen om de oxy 10 mg met regulerende afgifte,en die in combinatie met de andere oxy,want dat verzwaard elkaar, en daarnaast zal het ook echt een wereld van verschil gaan maken als die drain eruit is, maar goed, daar heb je nu nog niets aan.

En verder is het helaas inderdaad tanden op elkaar, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

Als je de foto's ziet dan weet je idd waar je het voor hebt gedaan,maar dat wil niet zeggen dat het meevalt.

Nou meis,als je ff je ei kwijt wilt,dan weet je ons te vinden, en dat verslag loopt niet weg,dat komt vanzelf, eerst even aan jezelf denken,en het frustrerende gevoel dat je zelf nu even niets kan,leg dat maar gewoon naast je neer,het is niet anders,dus je hebt er ook niets aan om jezelf daar een rot gevoel over te geven.

Misschien helpt het, zet even een tuinstoel of hoge kruk in de douche  zetten,en dan ff lekker de de onderkant douchen, en verder even je hubbie je rug en stuk buik laten wassen, zo voel je je ook weer iets frisser, en dat helpt ook weer een beetje.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S @Desert-Rose Bedankt weer voor jullie lieve reacties. Zit er gewoon om te huilen haha oh wat erg, jullie zijn zo lief! Doet me goed :) Prettig dat ik hier lekker kan en mag zeuren anders houd manlief het ook niet vol ben ik bang haha..

Gelukkig nog anderhalf uurtje geslapen, echt vast geslapen en dat doet toch weer even goed :) 

Bij mijn drain jeukt het als de malle, als hij maar niet vast gaat zitten :o ik genees altijd nogal snel dus het zou me niks verbazen.. 

Dus idd even mijn tanden op elkaar en het is zo dinsdag toch? 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx Gefeliciteerd met je zoontje! 2 jaar alweer :D Maar sjee wat jij nu beschrijft, als ze dat in mijn huis gedaan zouden hebben... zou ook helemaal gek geworden zijn. Heel veel succes met het schoonmaken zeg :viannen_81:leuke bezigheid op een zondag!

Dank je wel voor je lieve berichtje mop, het zal de komende dagen vast wel met kleine stapjes vooruit gaan :) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei MarTietje:

@Miss.S @Desert-Rose Bedankt weer voor jullie lieve reacties. Zit er gewoon om te huilen haha oh wat erg, jullie zijn zo lief! Doet me goed :) Prettig dat ik hier lekker kan en mag zeuren anders houd manlief het ook niet vol ben ik bang haha..

Gelukkig nog anderhalf uurtje geslapen, echt vast geslapen en dat doet toch weer even goed :) 

Bij mijn drain jeukt het als de malle, als hij maar niet vast gaat zitten :o ik genees altijd nogal snel dus het zou me niks verbazen.. 

Dus idd even mijn tanden op elkaar en het is zo dinsdag toch? 

Xx

 

Dit soort emoties word ook wel vaak beschreven als een soort kraamvrouwen tranen,en het hoort er echt bij.

En weet je je kunt niet altijd maar vrolijk en positie blijven, een keertje lekker janken,lucht gewoon ff en dan kun je er weer even tegenaan.

Tuurlijk mag je hier ook lekker klagen,steunen door dik en dun hier,de vrolijke momenten, maar ook de iets mindere,daar gaat het hier toch allemaal om.

Ja je drain zit vast met een hechting, en die kan idd gaan jeuken, maar zit niet zo snel vast hoor.

Fijn dat je even heel vast hebt geslapen, dan voel je je net weer iets beter.

Haha ja het is zo dinsdag, maar die rotnachten he, die nekken je, en die duren dan zo lang.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Ja denk dat dat nog het ergste is.. heb net een nieuwe fles aan mijn drain gekoppeld want vond hem zwaar worden. Maaruh waar kan ik die andere fles het beste bewaren tot dinsdag? Hij staat nu mooi op het dressoir :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei MarTietje:

@Desert-Rose Ja denk dat dat nog het ergste is.. heb net een nieuwe fles aan mijn drain gekoppeld want vond hem zwaar worden. Maaruh waar kan ik die andere fles het beste bewaren tot dinsdag? Hij staat nu mooi op het dressoir :45: 

Maakt volgens mij niet zoveel uit, waar je die bewaart, gewoon op een koel plekje ergens.want hij word toch vernietigd dinsdag,hahaha nou dat is zeker een kunststuk hoor wat je dan op dressoir hebt staan, is uniek, hebben niet veel mensen.

Kon je met verversen gelijk de insteek zien, of zit dat helemaal afgeplakt?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Desert-Rose:

Maakt volgens mij niet zoveel uit, waar je die bewaart, gewoon op een koel plekje ergens.want hij word toch vernietigd dinsdag,hahaha nou dat is zeker een kunststuk hoor wat je dan op dressoir hebt staan, is uniek, hebben niet veel mensen.

Kon je met verversen gelijk de insteek zien, of zit dat helemaal afgeplakt?

xxx

Haha ja hij staat er prachtig :45: ..in een zakkie :) zet hem zo wel in een donker plekje in de kast. Nee hoefde echt alleen het flesje te verwisselen dus ff de kocher erop aan beide kanten en wisselen maar.. voel me gelijk een stuk lichter :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei MarTietje:

Haha ja hij staat er prachtig :45: ..in een zakkie :) zet hem zo wel in een donker plekje in de kast. Nee hoefde echt alleen het flesje te verwisselen dus ff de kocher erop aan beide kanten en wisselen maar.. voel me gelijk een stuk lichter :D 

Foto van maken, zo mooi kunststuk, haha

Ja dat wil ik geloven,als die fles vol zit, dan weegt het behoorlijk, en vooral als je met je schoudertasje gaat lopen, en voornamelijk, als die nog op de grond staat en je loopt weg, au

En dat verwisselen is inderdaad zo gebeurt,ok, ja soms moet je zelf ook namelijk de insteek controleren, maar als Nio daar niets over heeft gezegd, dan is het goed zo.

Eens kijken hoeveel die vandaag gaat lopen,word het al wel minder bloederig en meer wondvocht, of is het nog hetzelfde?

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh zo suf de insteek hebben we gister bekeken ja, zit niet afgeplakt. Manlief moet iedere dag even mijn vest losmaken en een check doen, even kijken naar mijn insteek en mijn littekens. Ben nu een beetje licht in mijn bol dus als ik wat bijgekomen ben mag hij weer even spieken en ik met een spiegeltje... even nachecken he ;) 

Haha ja vergeet hem nog weleens hoor en dan pleurt dat zakje keihard om :45: wel handig met zo'n tasje dat je er meer spulletjes in kan doen om te vervoeren :D kleine dingetjes he ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat naar voor je allemaal. Maar het is ook echt niet niks van 0cc achter je spieren tot in een keer 2kg erachter. Ik wist eerlijk gezegd helemaal niet dat dat überhaupt kon. Dus die genezing is dan natuurlijk ook pittiger. Maar je zal met twee hele mooie borsten beloont worden, want dat kun je nu al zien. Even doorbijten de komende dagen.

Xx,

Gerta

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gertaschrude Ja is ook niet niks nee, en ik was er ook wel voor gewaarschuwd maar hee ik dacht ben een taaie mij krijg je niet snel klein.. uh dus wel haha.. maar inderdaad wat jij zegt, het eindresultaat straks zal het allemaal waard zijn! Dank je mop voor het mooie compliment :wub:

Ennuh bij Nio kan alles he :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei MarTietje:

Oh zo suf de insteek hebben we gister bekeken ja, zit niet afgeplakt. Manlief moet iedere dag even mijn vest losmaken en een check doen, even kijken naar mijn insteek en mijn littekens. Ben nu een beetje licht in mijn bol dus als ik wat bijgekomen ben mag hij weer even spieken en ik met een spiegeltje... even nachecken he ;) 

Haha ja vergeet hem nog weleens hoor en dan pleurt dat zakje keihard om :45: wel handig met zo'n tasje dat je er meer spulletjes in kan doen om te vervoeren :D kleine dingetjes he ;) 

Ja precies, zo kun je het dan inderdaad even controleren of alles er nog netjes uitziet.

Meis ff rustig aan nu als je zo duizelig bent,soms wil het wel eens helpen om dextro te nemen of ff een glas cola. ook is het nooit weg om vit D te slikken.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Xxmelliexx:

Goedemorgen lieverd!

Wat een ellende dat je zoveel pijn hebt en ook met die rot drains erin zeg! Ik heb echt ontzettende medelijden met je als ik het allemaal zo lees en word ook wel wat nerveus voor overmorgen! Ik moest stiekem wel een beetje lachen dat je man je kont af moest vegen zag al voor me dat die van mij dat moet doen :4:. Ik hoop dat je heel snel pijnvrij bent en even een goede nachtrust kan pakken! Hier gisteren de verjaardag van me zoontje gehad die 2 jaar werd. Was echt een gekkenhuis ik had 160 hapjes gemaakt die vlogen er binnen anderhalf uur doorheen. Die kinderen rammen door me huis heen. Chips op mijn witte montel bank.... met autootjes over me eiken vloer rammen.. met fietsjes tegen me deuren beuken... Ik werd echt helemaal GEK. Mensen die constant boven gingen schijten en dan me dure parfum sprayen om hun schijtgeur te verbloemen. Nou je snapt het plaatje wel pas om 00.00 ging de laatste dronkelap weg. Vandaag de ravage opruimen en de cadeaus in elkaar zetten. Nou schat ik ga nog even liggen want ik slaap al een week zwaar kut. Jij heeeel veel sterkte zet em op en denk aan je mooie boobies!! Xxx xxxxx 

 

Even off subject, maar dat was echt heel grappig om te lezen, die beschrijving van de terror verjaardag :lol:. Ook al was het voor jouw totaal niet grappig. Dit soort stress is voor mij een reden om de (kinder) verjaardagen buitenshuis te vieren :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ja precies, zo kun je het dan inderdaad even controleren of alles er nog netjes uitziet.

Meis ff rustig aan nu als je zo duizelig bent,soms wil het wel eens helpen om dextro te nemen of ff een glas cola. ook is het nooit weg om vit D te slikken.

xxx

 

Heb een lekker sinaasappeltje op :D Beviel goed en slik iedere ochtend vit c, vit d1, vit e, multi en omega 3.. voel me nu ook eigenlijk best goed. Dus zo eens een poging wagen om alles te bekijken met uiteraard een dextro bij de hand ;) lekker veilig in bed. Ben stiekem wel nieuwsgierig of ze al veranderd zijn, zal wel niet :P Ze voelen iig wel heel soepel aan helemaal niet hard dus dat is een meevaller. Ook mijn littekens beginnen al te jeuken maar dat kunnen ook de pleisters zijn.  

Hopelijk zet dit goed door en misschien heb ik nu eindelijk een goede spiegel opgebouwd YES!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat is geweldig nieuws dat je je toch al een stukje beter voelt,het gaat ook met kleine stapjes, en ik denk ook wel dat de medicatie nu op een goede spiegel zit, pppfff gelukkig, hoop dat het zo blijft.

Die vitamientjes zijn altijd goed,en je verliest natuurlijk ook nog steeds bloed en wondvocht, dus alles zal een beetje ontregeld zijn,en dan zijn die extra aanvullingen altijd een uitkomst, spinazie eten voor je ijzer.

Inderdaad maar veilig in bed zitten als je gaat kijken, want het is toch altijd weer een spannend moment als je ze even vrij laat,  haha jij wilt heel snel qua verandering lolbroek, misschien dat het vocht een heel klein beetje minder zal zijn, en dat geeft al verandering.

Of je moet super snel genezen, maar ik denk ook meer dat je de pleisters voelt die iets irritatie geven en jeuken.

En dan hierna maar weer even lekker je oogjes dicht doen meis.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje, pffff, echt balen dat je zoveel pijn hebt ondanks de medicatie. Merk je zelf dat je aan de kant van de drain ook meer pijn hebt? Of is het echt je borstspier die helemaal strak staat door de grote protheses, die erachter "gepropt" zijn. Tja.... dat voelt je spier idd wel ff. En net wat Desert-Rose zegt: je kunt je tranen een beetje vergelijken met kraamtramen; je bent tenslotte "moeder" geworden van een prachtige tweeling :38:. Dus lekker laten gaan, die waterlanders. Lucht vaak heerlijk op. En geeft niks dat je hubbie je kont af moest vegen; hij gaat straks ook vast veel plezier beleven aan de tweeling, dus hij moet er nu ook maar ff wat voor over hebben :38:. Nog twee nachten met drain, meis. Je bent al op de helft... twee nachten met drain heb je er al op zitten. Nog ff doorbijten, kanjer.

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy,

Oh weer een klotenacht erop zitten! :( 3 x scheepsrecht en hopelijk vannacht beter? Spiegeltje slaat nu in als bom hoop ik voor je. Lekker janken hoor en alles eruit gooien. Wat @Desert-Rose al aangeeft, het is een combinatie van alles bij elkaar en een warme douche zal vast helpen. En ja, laten we eerlijk zijn...tis nou niet bepaald charmant dat Ernie je reet moet afvegen :45: Je voelt dan ook zo afhangkelijk en toch ergens beschaamd terwijl dit absoluut niet hoeft. Hij blij dat je niet aan de race bent :45::45: Straks gaan we hier keihard om lachen maar voor nu gaan we effe de eerste dagen overleven... 

RUSTIG AAN...en blijf nog effe bedlegerig totdat je enigszins beter voelt en niet duizelig ben...latersssss xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey je hebt je wissel achter de rug! fijn dat het goed gegaan is!

Als ik het zo lees is het wel erg pijnlijk dus ik wil je veel sterkte wensen, rust goed uit en laat je maar lekker verwennen en helpen door je man maar als ik dat zo lees, zit dat wel goed!

Je hebt Nio's! woehooo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Het is echt beide hoor, die drain die vacuum trekt en die spier. Maar het gaat gelukkig beter nu. Heb minder pijn, wat ik nu voel is best te doen. Er komt nu ook eigenlijk nauwelijks tot geen vocht meer uit mijn tiet.. ben denk ik uitgedraind :rolleyes:  Komt goed inderdaad nog paar nachtjes slapen en dan ben ik daar ook weer van verlost voel ik me weer wat mobieler en mag ik eindelijk douchen oh ik kijk er al zo naar uit. Loop er nu echt als een zwerver bij maar ach wie ziet mij :P 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.