Ga naar inhoud

Best_boobie: 11 juni 2012: Dr. Demeyere: Artemedis: Gent


Aanbevolen berichten

Hey BB,

heb ff je topics zitten lezen. je zou een boek moeten gaan schrijven! Het is zooo gezellig lezen. Ondanks de ellende blijf je de humor er nog van in zien.

dus 3 dgn geleden je (her)operatie gehad.

Voelt het voor jou nu anders aan dan een maandje of 3 geleden?

andere pijn of zo?

Ik heb 30/6 een afspraak staan voor 1eConsult bij (aiaiaiai..... ga ik dat schrijven.... Bergman kliniek) oeps..... en je was er in je vorige topic niet zo heel erg tevereden over. misschien een "kant" tekeningetje... ik ga naar Den Haag (??!!) :44:

In ieder geval... heb er goede verhalen van gehoord. Ken iemand die ze daar ruim 10 jr geleden heeft laten plaatsen en ze is er nog erg tevreden over....

als ik er geen goed gevoel bij heb. ga ik jouw lijstje gewoon ff opvragen en loop ik die wel na... (behalve die van je 1e PC dan! :141:

Ik lees idd wel dat velen hier toch voor wat meer gaan dan in 1e instantie gepland... en.... dat er een aantal zijn die na 1 of 2 jaar toch een her doen voor wat meer cc.... klopt dat met jouw ervaring hier op t forum? (ben nog n groentje vandaar)....

heb in ieder geval wel n lijstje klaar, met vragen etc.

maar wilje jou alvast wat vragen gezien jouw 1e ervaring...

hoe kon je dat nou opmeten, wat de breedte is (zeg ik dat goed?)van een maximaal implantaat???? :18: ... kon er zo 1...2...3... niet opkomen en terug vinden.

hoor het graag van je!

groetjes,

Pietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 529
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Pietje

uhm in het kort komt het hier op neer:

De breedte van jouw borst ( dat wordt opgemeten door je pc) en ik dacht dat ze meten van je borstbeen, tot aan het einde van je borst (maar weet niet heel precies hoe ze dit doen) bepaalt welke breedte implantaat je kunt hebben.

Stel je hebt een eigen borstbreedte van 13 cm, dan mag het implantaat niet breder zijn dan die 13 cm. Bij een wissel ligt dit anders, maar bij een eerste bv, zou je eigenlijk beter binnen deze breedte moeten blijven, beter voor je lichaam.

Aan de hand van die breedte kun je in de catalogussen kijken van het merk implantaten dat je gaat krijgen. Daarin staan de verschillende soorten profielen vermeld (low, medium, high en extra high) met hun breedtes, projectie, en aantal cc.

Om je een voorbeeld te geven.

Mijn eigen borstbreedte (gemeten door de eerste pc) is 13,5. Mijn eerste implantaten waren van eurosilicone (zoek de catalogus er maar eens bij op hun site) en waren 14,1 cm breed. Dit is een medium profile. Er zat 450 cc in en de projectie (volume naar voren) was 4,4 cm.

Nu heb ik implantaten van Mentor (ander merk omdat ik graag een FDA-approved implantaat wilde nu ik toch ging wisselen). Ook deze zijn 450 cc. Dit is echter een high profile. Dat betekent dat de breedte smaller is en daardoor heb je meer projectie. (hoe smaller de prothese is met hetzelfde aantal cc, hoe meer projectie je hebt, omdat je toch hetzelfde aantal cc kwijt moet) Hoop dat dit te begrijpen is... De implantaten die ik nu heb, zijn 12,7 breed en hebben een projectie van 5,2 cm.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Zoniet, dan vraag maar he!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik leer hier echt veel. Ik ben afgelopen week op eerste consult geweest bij dr. demeijere. Op een of andere manier maakt hij het dat ik mij snel op mijn gemak voelde terwijl ik echt een zenuwpees kan zijn. Vooral omdat ik alleen gegaan ben omdat mijn vriend voor werk in het buitenland zit.

Hij legt de dingen best goed uit hoewel ik nog wel een beetje een noob ben.

Maar gelukkig is hier het forum :)

Waar vind je welke implantaten FDA-approved zijn? en wat houd dat precies in?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het gaat lekker vandaag, al moest ik vannacht wel even de rode vlag uithangen haha

De steken en het trekken van mijn hechtingen wordt minder, voelt nu als een flinke blauwe plek. Vandaag maar eens kijken of ik kan afkicken van de tramadol. De paracetamol neem ik gewoon vandaag nog.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi...

BB DANK JE voor je uitleg. Het is me helemaal duidelijk.

vooral ook de project begrijp ik nu meer.

Ga ik ff aan mijn lijstje met wensen toevoegen.... pppfffff. zal ik alvast maar een dubbele afspraak maken.

ehhh.. Tramadol.... (???) :69:

ik word al dizzy van paracetamol (neem ik dan alleen als ik me ECHT beroerd voor of hele hoge koorts heb.... ????!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje laat!!! Maar gefeliciteerd met je nieuwe boobs...

Balen dat je er zo een last van heb en al helemaal als je het niet verwacht.

Hoop dat het heel snel beter gaat en je lekker kan slapen..

Dikke kuzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi...

BB DANK JE voor je uitleg. Het is me helemaal duidelijk.

vooral ook de project begrijp ik nu meer.

Ga ik ff aan mijn lijstje met wensen toevoegen.... pppfffff. zal ik alvast maar een dubbele afspraak maken.

ehhh.. Tramadol.... (???) :69:

ik word al dizzy van paracetamol (neem ik dan alleen als ik me ECHT beroerd voor of hele hoge koorts heb.... ????!!!)

Ik was ook bang om tramadol te nemen, maar mocht je serieus last gaan krijgen is het wel het proberen waard.

Het helpt mij echt, ik was bang misselijk e worden, ben dat namelijk snel.. Maar gewoon goed eten van te voren.. Steeds met kleine beetjes zorgen dat je maag een bodem blijft houden en goed drinken..

Maar... Eest natuurlijke met paracetamol proberen te redden... Gestructureerd innemen.. Niet vergeten, want je Betaald de prijs.. Met deze tips.. (afkomstig van onze BB) moet je het wel redden..

En voor iedereen is het anders.. Het is het i.i.g. Zeker waard!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Ik lees dat je een wissel hebt gehad?

Ben hier al lang niet meer geweest wat was de reden voor je wissel?

Ze gaan heel mooi worden hoor aan je foto's te zien :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Ik lees dat je een wissel hebt gehad?

Ben hier al lang niet meer geweest wat was de reden voor je wissel?

Ze gaan heel mooi worden hoor aan je foto's te zien :D

Mijn borsten waren te breed in verhouding met de projectie. Zoals ook op mijn 'oude' foto's te zien was. De borstplooi zat te laag. En ik paste geen bh's. Jij hebt nog bij een van die foto's gezet dat iedereen in het begin moeite heeft met bh's zoeken......

Voor verdere info, check de laatste pagina's van mijn oude topic :D

Je weet hoe het werkt he hihi

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha uiteraard! :D

DR. BB...

hoe gaat het vandaag met je? Vanochtend schreef je dat je wilde afkicken. is dat nog gelukt vandaag? of toch nog maar genomen.

Of heb je de hele dag achter je PC gezeten om alle vragen van die groentjes (zoals ikke hier) te beantwoorden.... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is EN gelukt om af te kicken EN gelukt om die vragen van die groentjes zoals jij te beantwoorden ;)

Nee joh, doe ik graag, vind ik leuk!

Dus groentje, als je nog vragen hebt, gooi ze in de groep! :D

Wauw... DAAr kan je nog een trots op zijn.

afkicken, vragen beantwoorden.

Heb er op dit moment ff helemaal geen.

ga ff koken...

kleine zit op de manege. manlief komt zo binnen en vragen of de zelfgemaakte pizza dan klaar is...

hmmmmm

geef me een half uurtje dan is ie klaar! hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zeg, waarom heeft mijn lichaam besloten om midden in de nacht te gaan genezen? JEUK!!!! Niet normaal meer :lol:

Maar ik ben al lang blij dat het geneest, dan maar wat minder slapen :)

Xx BB

Is een goed teken, toch?? Maar wel oer-vervelend :77: . Jeuk is erger als pijn zeggen ze vaak hihih

Liefs

PS, zit nu weer ACHTER (niet op..!!) de pc :kuzya_02: , die doet het beter als de laptop hihi Al kan ik dat chatten niet echt bij houden..zal de leeftijd wel zijn..en dan ook nog in een donkere kamer typen..pfff..valt allemaal niet mee. :kez_11: De shoutbox kan ik nog net bijhouden..

XX :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.