Ga naar inhoud

Best_boobie: 11 juni 2012: Dr. Demeyere: Artemedis: Gent


Aanbevolen berichten

helaas, het heeft niet mogen baten Bboob... :dash1:

Enne bb, was het rustig hier vanavond??

Kruip maar snel je holletje in..Hoe gaat het trouwens met de jeuk, alles onder controle?

Liefs :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 529
  • Created
  • Laatste Reactie

helaas, het heeft niet mogen baten Bboob... :dash1:

Enne bb, was het rustig hier vanavond??

Kruip maar snel je holletje in..Hoe gaat het trouwens met de jeuk, alles onder controle?

Liefs :54:

:lol: wat is dat mannetje dat tegen die muur aan knalt toch enorm leuk!!! Ik had hem nog nooit zo goed bekeken, maar hij is dikke pret!!

En uhm, nee het was niet zo rustig dat ik rustig op mijn gemak die ongelooflijk vreselijke wedstrijd kon kijken :104: Dus ben ik op een gegeven moment, even de rust gaan NEMEN zowaar :lol: En ik houd niet eens van voetbal, kun je nagaan :105:

De jeuk is vertrokken, maar ach, als het genezing betekent, mag ie blijven hoor. Des te sneller zit alles weer aan elkaar waar het hoort en zitten die tieten waar ze horen :42:

Ik ga nu inderdaad eens mijn holletje :107: in kruipen, of mijn bedje, klinkt misschien iets netter :44: voor het geval er nog van die dubbelzinnigen onder ons hier rond lopen :97:

Hoop dat jij komende week ook weer een beetje bij kunt komen!!

liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol: wat is dat mannetje dat tegen die muur aan knalt toch enorm leuk!!! Ik had hem nog nooit zo goed bekeken, maar hij is dikke pret!!

En uhm, nee het was niet zo rustig dat ik rustig op mijn gemak die ongelooflijk vreselijke wedstrijd kon kijken :104: Dus ben ik op een gegeven moment, even de rust gaan NEMEN zowaar :lol: En ik houd niet eens van voetbal, kun je nagaan :105:

De jeuk is vertrokken, maar ach, als het genezing betekent, mag ie blijven hoor. Des te sneller zit alles weer aan elkaar waar het hoort en zitten die tieten waar ze horen :42:

Ik ga nu inderdaad eens mijn holletje :107: in kruipen, of mijn bedje, klinkt misschien iets netter :44: voor het geval er nog van die dubbelzinnigen onder ons hier rond lopen :97:

Hoop dat jij komende week ook weer een beetje bij kunt komen!!

liefs :53:

Leuk is die he?? nog maar een keertje hihih :dash1:

Maar dat is zo, jeuk betekent genezing...maar waar zitten die tieten van jou nu dan nog..?? Komt allemaal goed, deze keer echt wel.

Zal maar niets meer zeggen dan en nee, ben moe en ga ook maar eens mijn.....bedje in..vooruit dan!

Nou, slaap lekker, dikke kus en vanaf morgen weer tijd om eens rustig te forummen.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bb,

Was even iets minder actief hier en zie dat je ondertussen al een week je nieuwe boobs hebt, dus bij deze nog een late "gefeliciteerd"!!! :64: 't Was weer effe flink bijlezen in je drukke topic :P maar ben blij dat het ondertussen al een pak beter met je gaat en wow meid, ze zijn prachtig!!! :55: Wat een verschil zeg!!! Nog een voorspoedig herstel verder en geniet van ze!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het is dat de afkorting dan niet overeenkomt met mijn persoonlijkheid, want ik ben normaal heel lief :75: , en over bitches gesproken ....... ;)

Mooi scheef is niet lelijk he, Barb! :D

B londe

A sociale

R ondborstige

B itchy-witch

:45: :45: :45: :45:

HIHI :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind mijn aba nog netjes.. Mn haagse vrienden plakken letterlijk dat mooie k woord in elke zin hahaha.. Vond onze reacties best high profile.. Recht door 't midden en misschien af en toe iets over de scheef of is dat nou schreef hahahah..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal weer even een klein verhaaltje tikken, zodat we het wel over borsten blijven houden hier in mijn topic :lol:

Ik ben nu 9 dagen PO en ik heb echt niks te klagen.

De blauwe plekken verdwijnen als sneeuw voor de zon, de pijn die ik in het begin had is verdwenen, pijnstillers hoef ik niet meer te nemen sinds twee dagen (joepie), die kliniekbh zit superfijn, ik begin weer energie te krijgen om dingen te ondernemen (al houd ik me nog wel heel rustig hoor ;) ) Maar het gaat dus echt de goede kant op. Het enige dat ik nog voel, zijn de hechtingen aan de zijkant ( die de pocket kleiner moeten maken), die trekken en beperken me in mijn beweging, en het vocht dat zich gevormd heeft naast mijn rechter borst, tussen borst en rug. Hier heb ik de vorige keer ook lang last van gehad, maar het is nu al minder dan toen in week 4!

Verder vind ik dat ze toch al mooi veranderd zijn in die paar dagen EN last but not least: Ik vind ze nu al veel mooier, dan met die medium profile! Ook in kleding staat het al mooier, zelfs met de kliniekbh aan!

Heb vanmiddag even mijn 'oude' 75 E gepast (die wat weinig vulling had na mijn eerste bv na 8 weken) en die paste nu veel beter! Hij zat goed, al moeten mijn borsten natuurlijk wel nog een heel stuk zachter gaan worden en blijft het afwachten hoe alles zich gaat vormen!

Wordt weer vervolgd.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om toch nog heel even mentaal stabiel te doen: ik wist t van jullie allebei, dat jullie altijd wel in zijn voor een bitch fight! :)

En by the way, fijn dat t zo goed gaat met je borstjes BB :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om toch nog heel even mentaal stabiel te doen: ik wist t van jullie allebei, dat jullie altijd wel in zijn voor een bitch fight! :)

En by the way, fijn dat t zo goed gaat met je borstjes BB :)

:45:

Het ging er echt niet om om bitchy te doen hoor, echt niet, maar joh, wat heb ik een hekel aan dat soort types. Die weten het ALTIJD beter en ze hebben niet eens hun eigen stoepje geveegd!

Daar kan ik zo slecht tegen, en kon me deze keer niet inhouden. Ik slik vaak genoeg mijn mening in, maar mijn emmer liep even over :D

De emmer is nu weer leeg :lol: Kunnen we er weer een hele tijd tegen ;)

Jij deed trouwens lekker mee, Bboob ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ben gewoon zo...

Een freak die aandacht zoekt met haar grote tieten omdat ze onzeker is en mentaal volledig tuureluut :)

Maar baby, der is maar 1 detective op dit forum en dat ben en blijf jij liefste BB!

Heb al zoveel hulp aan je gehad, meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ben gewoon zo...

Een freak die aandacht zoekt met haar grote tieten omdat ze onzeker is en mentaal volledig tuureluut :)

Maar baby, der is maar 1 detective op dit forum en dat ben en blijf jij liefste BB!

Heb al zoveel hulp aan je gehad, meid!

Ik dacht al dat jij een freak zou zijn, had echt al zo een donkerbruin vermoeden :P Oh ja, jij bent ook nog enorm onzeker, en mentaal volledig tureluur :45: Hoe verzin je het! :lol:

Je bent lief :blush:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.