Ga naar inhoud

Best_boobie: 11 juni 2012: Dr. Demeyere: Artemedis: Gent


Aanbevolen berichten

Hey bb,

Hoe reageerde de buitenwereld eigenlijk nu je weer onder het mes ging? En je collega's etc.., weten die er van?

Of ben je nu nog in Milaan??!!

:21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 529
  • Created
  • Laatste Reactie

Was gewoon benieuwd..

bij mij weten het ook maar 5 mensen. Zelfs ouders/familie/collega's weten van niets. En een tweede keer zou moeilijker geheim te houden zijn...

geen collega's----> gelukkig heb je ons!

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Al weer thuis?

Ik hoop dat je een goede nacht achter de rug hebt, mocht je al douchen of zo vandaag?

Op je mummiefoto's zie je al gelijk meer bolling dan vorige keer, denk dat je wel super blij zal zijn straks!

Groetjes,`

BB2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Al weer thuis?

Ik hoop dat je een goede nacht achter de rug hebt, mocht je al douchen of zo vandaag?

Op je mummiefoto's zie je al gelijk meer bolling dan vorige keer, denk dat je wel super blij zal zijn straks!

Groetjes,`

BB2

Ha BB2 :45:

Mijn mummiefoto's :154:

En jaja, ik ben weer thuis, zal zo ff verslagje van gisteren typen. Dan is weer iedereen op de hoogte :D

Meer bolling is er zeker haha, ze staan ook nog redelijk hoog en ik heb net even gespiekt en een foto laten maken...... poeh, die zien er uit!!!! :107:

De rest zo even in mijn verslagje :)

Douchen mag, maar ik heb me even zo gewassen, wil de bh nog niet te lang uitdoen, ivm die hechtingen, laat alles maar eerst eens lekker goed herstellen :105:

Liefs van BB1 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update :D

Gisteren was de eerste dag na de operatie, en ik had het zwaar onderschat haha. Ik dacht: ik kom fluitend naar buiten, ff wisselen en klaar is BB. NIet dus, die hechtingen deden serieus pijn. Ik ben niet zo een fan van tramadol, maar ik ben er toch maar mee begonnen! Zal even chronologisch vertellen hoe een en ander verliep.....

De eerste nacht in het hotel, nou, weinig geslapen! Zelfs nog ingelogd op het forum, want was echt klaarwakker :lol:

Ik had wel braaf mijn paracetamolletjes genomen en de celebrex, maar ondanks dat bleef ik pijn hebben, en wist ik precies wanneer het weer tijd was voor de paracetamolletjes (een of twee uurtjes voordat ik ze mocht nemen, werd de pijn weer heftiger...) Maar goed, ik dacht bij mezelf: alles voor nieuwe mooie boobies.

Het voordeel hiervan was wel, dat mijn wekker niet af hoefde te lopen voor de medicatie en dat hubby dus lekker door kon snurken :)

Gisterochtend, ben ik wat stijf opgestaan, heb wat rondgelopen door de kamer en toen kwamen de spiertjes weer wat los. Ook de pijn tussen mijn schouderbladen was ondertussen verdwenen :D Lekker in het hotel gaan ontbijten en daarna het verband van mijn boobies afgehaald. Wilde dat eerst laten zitten totdat we thuis waren, maar het zat ondertussen ZO strak, dat ik het toch maar van ellende eraf gehaald heb. Dat was een enorme OPLUCHTING! :130:

Daarna alles bij elkaar gepakt en zijn we naar huis gereden. Die belgische wegen, waar ik al niet zo een fan van was, zijn nog minder mijn vriendje geworden :104:

Maar goed, thuis aangekomen, meteen maar geinstalleerd op de bank en een flinke bak fruit naar binnen gewerkt. Tegen 15 uur ook een tramadol genomen omdat ik toch echt serieus pijn had. Verder houd ik me lekker rustig en moet ik zeggen dat ik meer kan dan bij mijn eerste bv! Aankleden, mezelf wassen, haren kammen, make-up, dat gaat allemaal zelf. Voorzichtig, dat wel, maar het gaat in ieder geval!

Afgelopen nacht heb ik veel beter geslapen. Voor het slapen gaan nog een tramadol genomen, bovenop mijn medicatieschema en geslapen als een roosje, tot een uur of 2. Daarna wel een paar keer wakker geworden, maar ook steeds weer in slaap gevallen. Om 5 uur nog paracetamolletjes en daarna doorgeslapen tot tien voor 8!! Ah heerlijk!

Vandaag gaat het beter met de pijn, al heb ik wel om 11 uur nog een tramadol genomen. Ik denk dat het vanaf nu alleen nog maar steeds beter gaat! :D

Foto's geplaatst in mijn album, de 'oude' prothesen ook erin gezet, en gewogen haha.

En de eerste 'meetsessie' gehouden, wel nog met kliniekbh aan! Onderwijdte 72, bovenwijdte 95. Happy!

Wordt vervolgd :kuzya_02:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik is jaloers op je.. Ik kan nog niet zelf naar de wc.. Tja het zou wel kunnen maar krijg bij aan doen van mijn onderbroek zo'n steken rechts dus denk dat ik dat beter nog maar niet kan doen..

Verder poetst mijn schat mijn tanden, hij wast me, daaronder kan ik zelf en mijn haren, tja.. Ben net ma Flodder :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverd, wees maar niet jaloers haha.

Ik ging net even naar buiten om te kijken naar een stel oude auto's die al tig keer voorbij waren gekomen en nu zich verzameld hadden op een plein in de buurt. Nou, moest heel rustig lopen, toen moest ik natuurlijk foto's maken en ja, nu heb ik dus pijn aan mijn hechtingen (vooral rechts bij die deuk). Boontje komt om zijn......

Nou, dus nu weer rustig aan, braaf zijn en dadelijk lekker eten.

Zit niks anders op dan voetbal te kijken vanavond :45:

Oh ja, incl. sigaar en laarzen?? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Wat naar van die pijn. Je zou denjen dat het nu een stuk vlotter zou gaan. Met die tramadol kan ik t het mij voorstellen dat je die niet graag neemt! Ik heb al moeite met een paracetamol hahaha..

Vanavond je boobs maar flink in tapen voor de goals die nederland gaat maken :D

knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mam hihi. Maar moest toch echt ff gaan kijken, kon ik me toch niet langs de neus laten gaan?? :)

Zekers kind, snap het :45: Je moet ook alles bijhouden

Ben je trouwens wel van het voetbal?? Hier is het net de omgekeerde wereld, krijg het idee dat ik van een andere planeet kom...Ik kijk voetbal, mijn mannetjes zit s'avonds op de pc....(computer, niet op de plastisch chirurg whoehahaha)..moet opletten met die afkortingen op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi hier hetzelfde, nou ja, voor dan :)

sorry,,voor de pc dan....weer een foute uitdrukking..jaja..ben en blijf een reserve-belg hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB, doe je wel lekker rustig aan?

Vanavond niet omhoog springen en gaan juichen he ;)

Ik ben ook enorm voetbalfan hoor! Vooral die lekkere lijven van die mannen in korte broek :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB, doe je wel lekker rustig aan?

Vanavond niet omhoog springen en gaan juichen he ;)

Ik ben ook enorm voetbalfan hoor! Vooral die lekkere lijven van die mannen in korte broek :125:

Hihi, juichen..... zou het er van komen????

Ik ben geen voetbalfan, maar ach zo een EK of WK, dat vind ik niet erg om te kijken, en ja, ik heb nu toch niet echt veel anders te doen he :106: (hier maak ik vast geen vrienden mee haha)

Ik zal wel gaan duimen, zit met mijn arm tegen mijn lijf aangedrukt op de bank te typen, toch net iets To Much, dat foto's maken. Zit met smacht te wachten op de tramadol van 23 uur haha

jaja..soort zoekt soort hihhih :32:

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Ik ben zooooo blij voor je dat de hollanderd verloren hebben... Woehahahahaha!

Voor je boobs he bedoel ik, dat je niet moest juichen... ( troost je, wij slagen er zelfs niet in om mee te doen ) :)

Wel sneu dat je zoveel pijn hebt, maar als ik lees wat er allemaal aan je getrokken en gehecht en whatever is, zal t wel normaal zijn he!

Maar net zoals jij al naar zoveel meiden stuurde:rusten en het gaat elke dag beter, dus bij jou zal t ook zo zijn!

Heb je foto's gecheckt: pfieuwwwww!!!! Niet te geloven, wat een verschil met t zelfde cc, kun je je voorstellen zeg!

Zo zie je maar dat een arts echt t verschil kan maken he, hope it'll happen to me too...

Slaap ze

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.