Ga naar inhoud

Best_boobie: 11 juni 2012: Dr. Demeyere: Artemedis: Gent


Aanbevolen berichten

Nog 1 nachtjuuuuu

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, nog maar 1 nachtjuuuuuuuuuuuuuuuuu :D :D :D

Ben zo gaar als een gebakken gehaktbal, dus zal vast wel goed slapen vannacht. Heb trouwens van die verdomde AB wat last van die tunnel..... :27:

Groetjuuuuuuuuuuuuuuuus

Hi girl...

Veel succes meid!! Ik zal morgen aan je denken als ik wakker word..

Liefss

Thanks U2!! :D

xx

he bb,

Heeeeeeel veel succes morgen!!! Ik ben benieuwd naar je verhaal straks...

diejeeeeeeeeeee xxxx

Ja mijn verhaal haha, daar moet ik morgen maar weer eens goed voor gaan zitten hihi

Dankjewel!!

Diejuh wa xxx

Hee bb

Heeeeeeeel veel succes morgen!!! Op naar boops zoals je ze wél wil:) Ik hou je topic in de gaten hoor.

Liefs Grande

Dankjewel Grande!

Idd, deze keer moet het goed zijn! :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 529
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee bb, say goodbye eggs and hello round boobies! Heel veel succes morgen!! Zal je topic in de gaten houden want ben reuze benieuwd hoe het je zal vergaan en hoeveel cc het gaat worden enz!

Liefs

Morgen gaat die :97: een flink robbertje vechten :133: en dan kom ik lekker terug met mooie, ronde :1big_boobs:

Weetje, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel cc het gaat worden haha! :45:

Liefs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey bb,

Je zult nu wel al in Gent zijn denk ik!

Héél veel succes morgen!

Xxxxx

Dankje Linny!! Idd, wij zitten al in Gent, lekker rustig op de kamer, hebben Gent vanmiddag wel gedeeltelijk gezien. Mooie stad trouwens, verdorie zeg!

We zitten 10 autominuutjes van dr. Demeyere af, dus echt IDEAAAAAAL!!

liefs x

Succes morgen!!!!

Thanks!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hoi BB,

Ik wens jou echt enorm veel succes morgen! Laat deze pc er iets super moois van maken!

Ik ga iig je topic in de gaten houden!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Ik wens jou echt enorm veel succes morgen! Laat deze pc er iets super moois van maken!

Ik ga iig je topic in de gaten houden!

Liefs

Dankjewel meid!!

Ja als deze er ook niks van bakt, dan weet ik het echt niet meer haha! Dan ga ik toch serieus denken dat er misschien iets fout zit tussen mijn oren :106:

Zal zsm updaten :D

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bb,

wil je heel veel succes wensen voor morgen, maar ga ervan uit dat het helemaal goed komt nu. :51:

op naar je nieuwe, most wanted, boobs. Zal zeker lukken.

Ben benieuwd naar je verslagje morgen.

Dikke knuf :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

k heb een tegenvoorstel gedaan: Het geld dat zij zou moeten uitgeven om mij opnieuw te laten opereren, dus het bedrag dat de chirurg, de anesthesist, de verpleegkundige, de antibioticum, het infuus, de tijd in de operatiekamer (die ik bezet zodat zij op dat tijdstip geen winst kunnen maken met een andere patient) de tijd van de nacontroles en alle gebruikte materialen (exclusief de prothesen), betalen ze sowieso. Ik heb haar voorgesteld dat zij dit bedrag ook aan mij kan betalen, als ik haar de officiele rekening geef van mijn operatie die ik elders laat uitvoeren, zodat zij ook zeker weten dat ik mij inderdaad heb laten opereren en niet gewoon wat geld kom opstrijken.

Zij neemt dit in beraad en eind volgende week hoor ik hier meer over!

We zullen zien wat het gaat brengen. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan!

Hey...Hoe is het eigenlijk hiermee afgelopen???...(gekopieerd uit je andere topic)

Heb je nog iets gehoord van hun?

Link naar reactie
Delen op andere sites

k heb een tegenvoorstel gedaan: Het geld dat zij zou moeten uitgeven om mij opnieuw te laten opereren, dus het bedrag dat de chirurg, de anesthesist, de verpleegkundige, de antibioticum, het infuus, de tijd in de operatiekamer (die ik bezet zodat zij op dat tijdstip geen winst kunnen maken met een andere patient) de tijd van de nacontroles en alle gebruikte materialen (exclusief de prothesen), betalen ze sowieso. Ik heb haar voorgesteld dat zij dit bedrag ook aan mij kan betalen, als ik haar de officiele rekening geef van mijn operatie die ik elders laat uitvoeren, zodat zij ook zeker weten dat ik mij inderdaad heb laten opereren en niet gewoon wat geld kom opstrijken.

Zij neemt dit in beraad en eind volgende week hoor ik hier meer over!

We zullen zien wat het gaat brengen. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan!

Hey...Hoe is het eigenlijk hiermee afgelopen???...(gekopieerd uit je andere topic)

Heb je nog iets gehoord van hun?

Nee!! Nog niks gehoord!!! Had eigenlijk verwacht dat ik afgelopen vrijdag een telefoontje zou krijgen, maarja, misschien is ze het vergeten ;)

Als ik dinsdagmiddag, als we weer thuis zijn, nog niks gehoord heb, stuur ik haar ff een mail!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee!! Nog niks gehoord!!! Had eigenlijk verwacht dat ik afgelopen vrijdag een telefoontje zou krijgen, maarja, misschien is ze het vergeten ;)

Als ik dinsdagmiddag, als we weer thuis zijn, nog niks gehoord heb, stuur ik haar ff een mail!

liefs

Beetje jammer he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Ja, idd, maar dat zeg je wel héél leuk!! :45:

Ik had wel meer verwacht idd, want doet toch weer een beetje afbreuk aan het gevoel serieus genomen te worden.... :105:

Combinatie van Limburgs met een vleugje uit Arnhem!! Jaja..de mijne werd ook "grenzeloos verliefd" :55:

inderdaad bb, dat gevoel heb ik nu ook...je zou er toch meer van hebben verwacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben hier nog heeeel even! :)

Veel succes straks, ik wacht op je verslagje he :)

Hier ook vanalles aan de hand, maar das voor later, eerst ben jij weer aan de beurt!

Talk to ya soon BB-sister!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben hier nog heeeel even! :)

Veel succes straks, ik wacht op je verslagje he :)

Hier ook vanalles aan de hand, maar das voor later, eerst ben jij weer aan de beurt!

Talk to ya soon BB-sister!

Hey Bb hihi.

Ben benieuwd wat jij te vertellen hebt! Nu eerst eventjes een operatie voor mij en dan een verslag, maar daarna wil ik wel weten wat er aan de hand is, he :)

Liefs en tot straks!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een uurtje.......Heel veel Succes vandaag BB :1:

Op na mooie droomboobs voor jou,bij Bruno ben je in goede handjes.

Ben heel benieuwd na je verslagje,hoe het met je gegaan is.

Groetjes Ano :116:

Dankje, ik zit klaar voor vertrek, maar het is nog een beetje te vroeg... :45:

Tot straks :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.