Ga naar inhoud

Best_boobie: 11 juni 2012: Dr. Demeyere: Artemedis: Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 529
  • Created
  • Laatste Reactie

Nog 3 nachtjes slapen en morgen nog heel veel te doen.

Maar heb al besloten, dat wat niet lukt, ik niet ga doen :D (klinkt logisch he ;) )

Zondag gaan we al naar Gent, hebben daar een hotelletje geboekt, zodat ik maandag sowieso op tijd ben en blijf daarna ook nog een nachtje. Mocht er dan iets zijn, dan ben ik tenminste in de buurt bij de dokter..... Stel (waar natuurlijk maar heel weinig kans op is) dat ik een nabloeding zou krijgen en ik zou meteen naar huis gegaan zijn (dik twee uur rijden), dan kan ik hier in NL niet terecht bij de ziekenhuizen (ivm verdenking MRSA, omdat ik in het buitenland geopereerd ben) Dus daarom nog een nachtje langer daar.

Maar ik zal proberen toch gewoon mijn verslagje te schrijven, want er zou wifi in het hotel zijn (staat op de website) en de laptop gaat mee :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Nog 3 nachtjes slapen en morgen nog heel veel te doen.

Maar heb al besloten, dat wat niet lukt, ik niet ga doen :D (klinkt logisch he ;) )

Zondag gaan we al naar Gent, hebben daar een hotelletje geboekt, zodat ik maandag sowieso op tijd ben en blijf daarna ook nog een nachtje. Mocht er dan iets zijn, dan ben ik tenminste in de buurt bij de dokter..... Stel (waar natuurlijk maar heel weinig kans op is) dat ik een nabloeding zou krijgen en ik zou meteen naar huis gegaan zijn (dik twee uur rijden), dan kan ik hier in NL niet terecht bij de ziekenhuizen (ivm verdenking MRSA, omdat ik in het buitenland geopereerd ben) Dus daarom nog een nachtje langer daar.

Maar ik zal proberen toch gewoon mijn verslagje te schrijven, want er zou wifi in het hotel zijn (staat op de website) en de laptop gaat mee :D

xx BB

Hey bb,

verstandig dat je een nachtje in de buurt blijft. Zou ik ook doen volgens mij, maar zou ook weer niet geweten hebben dat je niet in NL ziekenhuizen terecht kunt.

Ga effe jou zijn hihi.....ik ben bb en zoek WIFI in de buurt van Gent...met een slaapplaats, maar dat is niet zo belangrijk hahahaha..als er maar WIFI is :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bb,

verstandig dat je een nachtje in de buurt blijft. Zou ik ook doen volgens mij, maar zou ook weer niet geweten hebben dat je niet in NL ziekenhuizen terecht kunt.

Ga effe jou zijn hihi.....ik ben bb en zoek WIFI in de buurt van Gent...met een slaapplaats, maar dat is niet zo belangrijk hahahaha..als er maar WIFI is :45:

Tuthola :154:

Ik heb echt waar gezocht op hotels, dat er toevallig wifi is, is wel mooi meegenomen haha

Ook ik heb nog een leven buiten het forum ;)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Jajajaja..Miep die je bent! ;)

Gelukkig hebben wij hele lieve mannetjes thuis, die het maar goed vinden dat wij zo druk zijn hier op het forum ... :136: We zitten om beurten hier aan de pc, laat m'n laptop maar altijd liggen anders word het zo ongezellig hier :kuzya_02:

Liefs :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bb alvast heel veel succes voor maandag. You know the drill...

Oh hij pakt de ipad smilies niet dat was n lachende smiley met hartjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bonjorno BB :)

Ik hoop morgen nog even te verschijnen, maar ik wil je zoooo zoooo veel succes wensen maandag!

Ben super benieuwd wat je gaat krijgen maar t komt zeeeeker goed!

Hopelijk had je een fijne tijd in Milaan, op naar een fijne tijd nu hier he!

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee bb, say goodbye eggs and hello round boobies! Heel veel succes morgen!! Zal je topic in de gaten houden want ben reuze benieuwd hoe het je zal vergaan en hoeveel cc het gaat worden enz!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bb,

Hoe was milan? Heb je nog een kleurtje op gedaan?

Spannend nog 2 nachtjes slapen :126::63: Ben je ook zenuwachtig?

xxx

Hey Roling!! Lang niet gesproken!

Lief dat je aan me denkt en lag gisteren al in bed toen jij dit berichtje schreef, of was in ieder geval onderweg naar mijn bed haha.

Nee, ben echt totaal niet zenuwachtig, laat maar komen die superboobies :D FF slapen en dan wakker worden met mooie borsten, oooooooooooooooh verheug me er echt enorm op :D

Milaan was erg gezellig en leuk, warm ook idd. Beetje kleur in het gezicht gekregen (werd ook tijd haha), maar voor de rest nog zo wit als een volle melkfles :D

We zijn nu al in Gent, zitten in een hotel, hebben net een broodje op, want voel me niet zo helemaal superdepuper... Ik denk van de antibioticum waar ik vanochtend preventief mee begonnen ben. Die belgen geven orale AB, drie dagen: 1 tablet de dag voor de ok, 1 op de dag zelf en 1 op de dag erna. Maar voel me dus een beetje misselijk de hele dag al (nouja misselijk, in ieder geval zo een rot gevoel) en al een paar keer naar de wc geweest. (nou krijg in ieder geval geen last van verstopping haha)

Hoop je nog eens in de chat te zien!! :D

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bonjorno BB :)

Ik hoop morgen nog even te verschijnen, maar ik wil je zoooo zoooo veel succes wensen maandag!

Ben super benieuwd wat je gaat krijgen maar t komt zeeeeker goed!

Hopelijk had je een fijne tijd in Milaan, op naar een fijne tijd nu hier he!

Veel liefs

Hey Meid!

Jij heet ook al Bb? hahahaha geweldig, zeker een afkorting van BIGboob? :D Leuk, nou zijn we naamgenoot!! :101:

Lief dat jij ook aan me denkt, ondanks dat je het zo druk hebt!

Ik zal uiteraard morgen een verslagje schrijven, you know me ;)

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.