Ga naar inhoud

Best_boobie: 11 juni 2012: Dr. Demeyere: Artemedis: Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 529
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik had het ook echt niet verwacht hoor, ondanks mijn goede argumenten (lees, gelul) :45:

Maar ben er blij mee, en het is MINDER dan de helft he :D , maar goed, nou ben ik aan het miereneuken....

EN ik heb al in de spiegel gekeken haha, niks geen fluorescerende kleuren in mijn gezicht hoor! :D :D Zou grappig zijn als ze je als een clown naar buiten laten lopen, omdat je niet grappig had mogen zijn..... Koekje van eigen deeg :45:

Hallo vriendjes...en vriendinnetjes...woehahahaha..

hier komt Bassie !!! :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat de operatie achter de rug is! Nu lekker rustig aan, laat je lekker verwennen, dat is goed voor je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben ik blij voor je BB. Je kon het weer niet laten om ermee te bemoeien en ook daar dokter te zijn. Hahahah. het is wel jou lichaam en gelukkig weet je jezelf goed duidelijk te maken hoe je het deze keer wel wil. Die vergoeding is altijd op zn plaats. Fijn. Kom maar op met die foto's als je er klaar voor bent. Hoop niet dat je al teveel last houd van die pocket en dat je na een paar weken je droomboobs overhoud. Een Vlot herstel meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Breaking news!!!!

Werd net gebeld door de directrice van de Valkenhorstkliniek.

Ik krijg een financiele vergoeding!!!!!!!!!!!!!! Iets minder dan de helft van wat de operatie gekost heeft, en daar ben ik eigenlijk ook tevreden mee. Natuurlijk hoop je altijd op meer, maar dat ze uberhaupt over de brug komen, vind ik super!!!!!!!!!!!!

Mijn dag kan niet meer stuk haha

xx

Wat fijn!!!!!!!!!!

Ben blij voor je BB, je verdient het!!!

En wat een leuk verslagje meid, wat kun je toch leuk vertellen hè!! Pff ik heb daar nog niet echt dr puf voor , maarr komt goed.

Nu maar hopen op een goed herstel en dat alles naar je wens gaat. Als het iemand gegund word dan ben jij het!!

Komt goed en ik spreek je morgen weer!!

We hebben ze!!!!! Onze boobbies!!! Nice Nice

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, we hebben ze:D

Wat een nachtje hahahaha, ik mis mijn eigen matras....

Klote hè als je niet kunt slapen..

Ik heb net gelukkig een paar uurtje geslapen, die hebben we dan maar weer..

Nog even doorzetten voor jou.. Morgen vroeg mag je lekker naar huis..

Hoe gaat het verder met de pijn?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, uhm de pijn.... Die valt vies tegen..... Als het tijd is voor pillen, hoef ik niet eens de wekker te zetten :45:

Net weer mijn paracetamollekes gehad, en klaarwakker hahahaha. Maar morgen (uhm vandaag) zal het vast alweer wat beter gaan. Vorige keer vond ik die eerste nacht ook het ergste en de tweede heb ik geslapen als doornroosje :D

Wordt vervolgd...... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Bb,

Fijn dat het achter de rug is, goed dat je toch voor een andere pc hebt gekozen waar je wél een goed gevoel bij hebt, hopelijk worden het nu idd je droomboobs! Ik heb ook 450 hoog profiel, en kom daarmee op een 75F/80E, dus mooi maatje toch. Bij mij is bij de herstel ok ook het pocket kleiner gemaakt/vastgehecht van binnen, dus weet wat je voelt. Ikzelf had er alleen maar een dag of 3 echt last van, daarna ging t heel snel beter. Maar t was niet te vergelijken met de eerste bv, de spier was al opgerekt. Loop jij nu ook weer met de schouders naar voren? Dat had ik wel, kon gewoon weer ff niet rechtop lopen. Maarja, de prothesen zijn er weer ff uit geweest, ze hebben lopen wroeten enzo, logisch dat je wel ff last hebt, zo te hopen bij jou ook maar een paar dagen!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Ik hoop dat je toch een beetje geslapen hebt, al verrraad het tijdstip van je posts iets anders :(

Eens je thuis bent zul je je al meer op je gemak voelen he !

Ik ben echt benieuwd naar t verschil met vorige keer, hoop zooooo dat je richtlijnen geholpen hebben!

Nu, je kent het systeem he, rustennnnnnn...

Zou zeggen kijk een beetje naar het nederlands elftal hahahahahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Bb,

Fijn dat het achter de rug is, goed dat je toch voor een andere pc hebt gekozen waar je wél een goed gevoel bij hebt, hopelijk worden het nu idd je droomboobs! Ik heb ook 450 hoog profiel, en kom daarmee op een 75F/80E, dus mooi maatje toch. Bij mij is bij de herstel ok ook het pocket kleiner gemaakt/vastgehecht van binnen, dus weet wat je voelt. Ikzelf had er alleen maar een dag of 3 echt last van, daarna ging t heel snel beter. Maar t was niet te vergelijken met de eerste bv, de spier was al opgerekt. Loop jij nu ook weer met de schouders naar voren? Dat had ik wel, kon gewoon weer ff niet rechtop lopen. Maarja, de prothesen zijn er weer ff uit geweest, ze hebben lopen wroeten enzo, logisch dat je wel ff last hebt, zo te hopen bij jou ook maar een paar dagen!

Groetjes van Ingrid.

Hey Ingrid

Oh he, had nog nooit gelezen dat iemand anders zijn pocket vanbinnen gehecht had gekregen, heb jouw topic wel gelezen, maar dan is het me toen dus niet opgevallen.

Heb net tramadol op hoor, pffff, was niet leuk meer. Ben niet zo een fan van de tramadol, maar zo heb ik wel even een pijnvrij moment :D

Nou ik zit al op dag 2, dus nog 1 dagje, ach dat red ik wel haha

Idd, ik loop ook weer met mijn schouders naar voren, had ik niet verwacht. Ik ging ook fluitend de operatiekamer in met het idee; dat doen we wel ff :45:

Nou daar ben ik van terug gekomen, want heb gewoon vooral last van die hechtingen, de rest niks!

Hm een 75F :D :D :D Als dat waar zou zijn! Ik ga het afwachten :D

groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Ik hoop dat je toch een beetje geslapen hebt, al verrraad het tijdstip van je posts iets anders :(

Eens je thuis bent zul je je al meer op je gemak voelen he !

Ik ben echt benieuwd naar t verschil met vorige keer, hoop zooooo dat je richtlijnen geholpen hebben!

Nu, je kent het systeem he, rustennnnnnn...

Zou zeggen kijk een beetje naar het nederlands elftal hahahahahahahaha

:45: Ja dat tijdstip zegt genoeg he :13: Heb niet veel geslapen afgelopen nacht, maar ach, het hoort erbij, wist het van te voren.

Ik doe rustig aan, maar moet toch echt erachter zien te komen hoe ik nou een nieuw album kan aanmaken in mijn album. Ik wil niet dat het allemaal door elkaar gaat staan haha. Nou ik ga zo nog ff zoeken...

Ja en idd alle tijd om naar dat Nederlands Elftal te kijken (sarcast hahahahaha)

liefs ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingepakt of niet ik vind ze nu al prachtig :D :D ...

en ik ben super blij voor je!!!

Nu wil ik even je maatjes weten hihi, want je zag bij mij dat dat niet veel scheelt met wat je nu al hebt hihi :D ...

xxxxx

Ow ja, die maten, ja heb tot nu toe echt wel serieus pijn gehad en zit nu beetje dizzy op de bank na tramadol..... Nog eventjes geduld aub :D

Zo gauw ik gemeten heb, ben jij de eerste die het weet haha (na mij dan ;) )

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat meid, ze zijn vast prachtig geworden ��

Echt geen idee :45:

Ik heb ze nog niet uitgepakt, wil ze ff rust geven, ivm die hechtingen aan de zijkant!

DUSSSS die mensen die zitten te wachten op 'naaktfoto's' van mijn nieuwe borsten, die zullen een paar dagen geduld moeten hebben. Ik laat ze ff ingepakt zitten, dat voelt het veiligst!

De 'ingepakte' foto's ga ik nu eens proberen te posten.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid,

Ons mam heeft ook tramadol in huis. Ik slik nu om zes uur,paracetamol en om acht uur een diclofenac.

Kun je mij iets meer zeggen over tramadol, ben nl bang dat ik misselijk word....

Ik dacht dat ik misschien met tramadol wel slaap snachts maar kan ik dat naast die andere pijnstillers nemen?

Ik,was,vanmorgen misselijk, had vanacht zes paracétamol op maar die dingen,werken bij mij niet goed, dus hou me nu maar aan me schema.

Ik kan de pijn wel hebben alleen slaap niet, ben super slechte slaper, zeker als ik pijn heb.

Zal die tramadol helpen voor de nacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.