Ga naar inhoud

Best_boobie: 11 juni 2012: Dr. Demeyere: Artemedis: Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 529
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja hoor, ik moet dat toch allemaal bijhouden he Peg!

:45:

Maar ik zal even wat uitgebreider antwoord geven: IK BEN IDD HEEL BLIJ :D

Zowel dat ik nu blij ben met mijn nieuwe borstjes, en dat ik jullie allemaal heb leren kennen en dat mijn littekens goed dichtgroeien en mooi dun zijn en ALLES!!!

:D :D :D

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te horen lucky!!

Hi BB

Hoe gaat het met je?

Ben je al wat dingetjes aan het ondernemen?

Liefs

Ha Bonfire!

Je leeft nog! Gelukkig, we begonnen ons al zorgen te maken ;) Dat hadden we niet bedoeld met 'je rustig houden'. Je mag best naar 'ons' toe komen hier hoor ;) Dat verstaan 'wij' onder 'rustig houden' haha.

Met mij gaat het S-T-U-K-K-E-N beterrrrr. Ik ga er idd nu wel regelmatig uit en doe wat boodschapjes (niet te zwaar) en doe wat kleine dingetjes in huis, zoals koken. Verder vandaag eens ff op bezoek, denk dat dat wel weer kan nu (en anders merk ik het straks wel weer :D )

Ik ga eens ff in jouw topic kijken, om te zien hoe het jou vergaan is de laatste dagen.

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Bonfire!

Je leeft nog! Gelukkig, we begonnen ons al zorgen te maken ;) Dat hadden we niet bedoeld met 'je rustig houden'. Je mag best naar 'ons' toe komen hier hoor ;) Dat verstaan 'wij' onder 'rustig houden' haha.

Met mij gaat het S-T-U-K-K-E-N beterrrrr. Ik ga er idd nu wel regelmatig uit en doe wat boodschapjes (niet te zwaar) en doe wat kleine dingetjes in huis, zoals koken. Verder vandaag eens ff op bezoek, denk dat dat wel weer kan nu (en anders merk ik het straks wel weer :D )

Ik ga eens ff in jouw topic kijken, om te zien hoe het jou vergaan is de laatste dagen.

liefs x

Hè meid,

Ja idd een paar dagen niet op het forum geweest..

Ik heb echt lui gedaan de afgelopen dagen, behalve gisteren.

Heel veel geslapen.. Moest denk ik bijslapen ofzo.. Ik kon lekker drie dagen aan een stuk in de ochtend vroeg opstaan, ontbijten, dan lekker op de bank met de tv aan, dan viel ik in slaap tot middag, weer eten en dan filmpje aan en vaak viel ik smijdige dan ook in slaap. Film NOG een keer aan.. Hihi :)

En snachts slaap ik gemiddeld zes uur, wamt slaap nog steeds niet zo snel in, maar ja..

Ik kan wel bijna helemaal plat liggen, alleen mijn zij gaat nog niet.. Ik kan op zich op mijn linkerzij, maar weet dan niet waar ik mijn rechterarm moet Laten... Die kan ik niet lekker neer leggen, mijn Rechterborst doet dan zeer..

Ach ja dat rugslapen went wel een beetje..

Fijn dat het goed gaat met je.. Ze zien er ook super uit hoor!! Die deuk is als heel mooi weg!!

Ik zal morgen nieuwe foto's erop zetten..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bb,

alles onder controle? Was het toch teveel voor je vanmiddag?

jaja..ben gewoon ongerust, niets voor bb om niet ingelogd te zijn als ik op het forum zit :huh: ..je zit zelfs niet in de sjet!!

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bb,

Mooi om te horen dat je weer wat dingetjes oppakt! Ik heb t erg druk, de laatste voorbereidingen treffen voor de helse tocht :65: en hopen dat ik niks vergeet...

Ik doe hierbij even een bestelling voor mooi weer :13:

dikke knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bb,

Mooi om te horen dat je weer wat dingetjes oppakt! Ik heb t erg druk, de laatste voorbereidingen treffen voor de helse tocht :65: en hopen dat ik niks vergeet...

Ik doe hierbij even een bestelling voor mooi weer :13:

dikke knuf

http://www.weer.nl/wereldweer/actueel-en-verwacht-weer/stad/31X7068/leeuwarden.html

Niet echt geweldig, dat weer, maar beter dan -10 graden en sneeuw...... :107:

Goeie reis!! Ga je in Nederland ook nog af en toe met ons forummen?

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha, nou ik ben wel echt kapot.... Middagje op visite bij schoonzus en -broer en ik trek het gewoon niet he... Maarja, dacht het van te voren al, dus was voorbereid.

Nu nog ff sjetten en dan lekker bedje in :D

Morgen rustdag (hoop ik :D )

xxxx

gelukkig, dacht al...

Maar rond die tijd dat jij gaat sjetten, lig ik al lang op één oor.. :connie_39: ..of zoiets hihi

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig, dacht al...

Maar rond die tijd dat jij gaat sjetten, lig ik al lang op één oor.. :connie_39: ..of zoiets hihi

:54:

:45: Toch wel grappig dat mensen zich zorgen om me gaan maken als ik een avond 'te laat' in de sjet ben :45:

Maar ik vind het ook heel erg lief van je, Peg!!

Ik hoop voor je dat je weer op 1 oor kunt slapen Lucky, ik slaap nog steeds op twee oren.... :134:

Heb jij een ledikantje? :D Wat schattig, ik zie je al liggen (ga weer ff visualiseren he ;) ) op 1 oor, knietjes opgetrokken in foetus houding, duimpje in je mond, je rode haar bovenop je hoofdje opgestoken tot 'waterhoofdniveau', je tijgerpyjamaatje aan. Ach wat een schattig beeld :D:45:

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah... ja doc... zo zie je maar hoe snel je gemist wordt als je een avondje niet in de chat bent...

...

maar al dat visualiseren.... op 2 oren liggen he....

hoe doe je dat eigenlijk?

heb het geoefend, maar dan moet ik toch echt 2 kussen tegen m'n oren aan leggen... maar EROP liggen... is me nog niet gelukt! (lig meer op mn achterhoofd dan...) :45:

sorry...

groentje he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekkie!!

Je vergeet m'n slaapzakje en mijn knuffeltjes..om je beeld even compleet te maken. Maar volgens mij heb je weer medicijnen genomen, of heb je een borreltje op gisteren? of twee?. :51:

Heb je een beetje rustig aan gedaan vandaag?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekkie!!

Je vergeet m'n slaapzakje en mijn knuffeltjes..om je beeld even compleet te maken. Maar volgens mij heb je weer medicijnen genomen, of heb je een borreltje op gisteren? of twee?. :51:

Heb je een beetje rustig aan gedaan vandaag?

Liefs

Oeh wel foute boel, heb ik je kou laten lijden en ook nog zonder knuffel laten zitten :blush: wat ben ik toch een slechte moeder..... maar goed dat ik geen kinderen heb :45:

Geen borrels op, geeen medicijnen, gewoon mijn eigen kronkel die dit bedenkt :D

En ja! heb rustig aan gedaan. Ben een fotoboek in mekaar aan het zetten, dat is veel werk altijd. Maar wel hele dag achter pc, dus rustig aan!

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah... ja doc... zo zie je maar hoe snel je gemist wordt als je een avondje niet in de chat bent...

...

maar al dat visualiseren.... op 2 oren liggen he....

hoe doe je dat eigenlijk?

heb het geoefend, maar dan moet ik toch echt 2 kussen tegen m'n oren aan leggen... maar EROP liggen... is me nog niet gelukt! (lig meer op mn achterhoofd dan...) :45:

sorry...

groentje he!

Beter op je achter :154: hoofd liggen dan op je achterhoofd gevallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ roling... :154: das idd ook weer zo!!! hahahahah lig hier in de kreukels....

@ doc......

ik heb HET probleem opgelost!

manlief - die met die kolenschoppen- ga uiteindelijk in een deuk... hij zei..... toen je het vertelde van je haar.. 't is maar goed dat ze daar je gezicht niet konden zien... Je hele gezicht veranderde in een vraagteken!!!! maar je komt wel met een "simpele" oplossing....

daar kon ik het dus ff mee doen...... :27:

EN INDERDAAD :126::125: ..... denk dat ik het gevonden heb....

jij bent nogal goed in dat visualiseren.. zit je klaar?

..... je zit op de wc...

(klep dicht -van die wc-)

ben wat uit elkaar..... je hoofd in de koelkast (of naar beneden.. 't is maar hoe je het noemt)

haar naar omlaag laten vallen ( yep... die coupe schaamhaar :154: )

.... je kunt op die manier je haar kammen.... een knotje maken.....

zonder mijn ellebogen te ver omhoog te doen....

wat denk je..... gaat het lukken?? :125: :125: :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha, ja, je zult wel even vreemd gekeken hebben toen je je dat realiseerde :152: (Ik had het wel willen zien ;) )

En wat betreft HET probleem:

Ik zie je zitten :45:

Misschien dat het lukt... Ik kon echter bij mijn eerste bv de eerste weken niet bukken! Kreeg me dan toch een raar gevoel aan mijn borsten!!! Voelt echt heel gek. Weet niet of meerderen dit hebben, maar volgens mij is bukken ook zoiets dat van sommigen wel mag en van anderen niet.....

Je zult het vanzelf wel merken en anders toch maar eens je man lief aankijken :125::44:

of stekeltjes laten knippen? Dat is misschien nog een optie? :49:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.