Ga naar inhoud

Best_boobie: 11 juni 2012: Dr. Demeyere: Artemedis: Gent


Aanbevolen berichten

Even alvast een nieuw topic, zodat de nieuwsgierigen onder jullie ;) nu weten wat en wanneer er gaat gebeuren!!

Om 9.00 uur 's ochtends moet ik mij melden! Dus dan kunnen we ook weer voor het spitsuur thuis zijn!

Ik heb er zin in! Ga straks even alles weer helemaal in orde maken, nieuwe ticker, en een uitgebreider verslagje!

Mijn andere topic, waar in staat hoe het zover heeft kunnen komen, is te vinden in mijn profiel. Voor diegenen die mij nog niet kennen: succes met lezen :45:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 529
  • Created
  • Laatste Reactie

OOOOOOOOOOOOOOOOH wat erg dit.....

Ik moet jullie wat vertellen.....

Allereerst heel lief dat jullie allemaal aan me denken en zo mee leven!!! Erg lief!

Er is echter weer een wending aan dit verhaal ontstaan...... :107:

Sorry sorry sorry, ik ben te snel geweest met het openen van dit topic. Ik was vanochtend zooooooooooo blij dat ik terecht kon de 11de......... Maaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Vorige week had ik een gesprek gepland in de Valkenhorstkliniek (de kliniek waar ik geopereerd ben) om een klacht in te dienen bij de directrice..... Ik had echt totaal niets van dit gesprek verwacht, vandaar ook dat ik vanochtend gewoon mijn datum bij Demeyere heb vastgelegd.. Echter......

Ik heb die klacht vanmiddag besproken met de Directrice en zij was heel meegaand. Ik ging natuurlijk ook met méér in handen dan alleen een klacht over het esthetische resultaat. Ik had feiten waar ze niet omheen kon. Wat ik echter niet wist, is dat er nog enkele andere plastisch chirurgen in haar kliniek opereren die vaak borstoperaties doen.... Oeps :106:

Zij stelde dus voor om eens wat informatie op te zoeken over dokter Sawor (al had hij op korte termijn waarschijnlijk geen tijd) en dr. Vanderhulst. Dit zijn plastisch chirurgen die werkzaam zijn in het Academisch ziekenhuis te Maastricht en zij hebben, volgens mij, 1 dag in de week de operatiekamers van de Valkenhorstkliniek tot hun beschikking. Een vergoeding wilde ze me niet geven (vooralsnog niet), want ze wilde het liefst dat dit binnenshuis opgelost kan worden. Dat ik niet meer door dr. Malfeyt geopereerd wil worden, begreep ze volledig!

Nu ga ik dus dit topic even laten sluiten door Admin, ga haar een pb sturen, dus als jullie nog wat kwijt willen, dan ff in mijn andere topic :D

Sorry dat ik jullie blij gemaakt heb met een dooie mus, misschien dat ie binnenkort weer tot leven geroepen zal worden, maar nu leg ik hem even in de diepvries......

Ik zal de volgende keer wat beter nadenken voor ik een nieuw topic open :D

groetjes BB :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd. Lekker chill in de vroege morgen. En nu hopen dat het hele zaakje wel naar wens uitpakt. Ik denk niet dat je zenuwachtig bent, maar meer nieuwsgierig hoe het voor de tweede x gaat worden hè? Het is al best wel snel. We tellen met je af. Gr. Miss sport x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chips.... Ik poste die van mij en zie ineens een lange post van jou. Geeft niks toch? Fijn dat ze je tegemoet komen. Dan maar binnenshuis, als ze maar goed gefixt worden. Wanneer kan je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahahaha, dat weet ik nog niet.

Als je goed gelezen hebt, zie je dat ik eerst wat info ga opzoeken over beide heren ;)

Dit topic wordt gesloten, zodra er een admin online is, hoop ik, dus graag de rest van de vragen en grapjes enz. in mijn andere topic :D

xx BBB (blonde BB)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.