Ga naar inhoud

Best_boobie: 11 juni 2012: Dr. Demeyere: Artemedis: Gent


Aanbevolen berichten

Nou nou nou dames, tiva weet best veel. Meer dan de meeste van onze groene bananen in ons midden over boobs. Ik wil er geen druppeltje bij doen hoor, maar moest dit wel even kwijt.

Ben wel blij voor je bb, heerlijk van de pijnstillers af. Je bent het ergste voorbij en je bent blij. Daar gaat t om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 529
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou nou nou dames, tiva weet best veel. Meer dan de meeste van onze groene bananen in ons midden over boobs. Ik wil er geen druppeltje bij doen hoor, maar moest dit wel even kwijt.

Ben wel blij voor je bb, heerlijk van de pijnstillers af. Je bent het ergste voorbij en je bent blij. Daar gaat t om.

Ha Miss sport

We hebben ook niet beweerd dat ze niet veel weet, we hebben het alleen gehad over de manier waarop ze iets brengt, gevraagd of ongevraagd ;)

IWAB-ers noemen we dat :)

xx

En deze keer ga je toch echt bh's shoppen he BB!!! :)

Heb er nog een in de la liggen die past :45: ECHT!!!!

Maar ik ga zeker shoppen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 dagen PO

11 dagen al!! De dagen vliegen voorbij en als ik eraan terug denk, lijkt het nog veel langer geleden :75:

Het gaat goed met mij, al denk ik, stiekem, dat ik gisteren toch net iets te veel gedaan heb.... Heb een hele tijd aubergines staan grillen, marinade staan maken, een uur gaan lopen, wat boodschappen gedaan, afgewassen... Misschien toch net iets te veel van het goede. Heb dus nu een wat zeurderige plek aan mijn rechterborst....Maarja, dan vandaag maar wat rustiger..... (wie was ook alweer diegene die tegen anderen zei dat ze rustig aan moeten doen??? :133: )

Verder voelt alles langzamerhand wel steeds 'normaler' aan, de hechtingen aan de zijkanten trekken niet meer zo en die blauwe plekken zijn gewoon bijna verdwenen!!!

Het wordt tijd voor het 'zacht-wordings-proces' (mooi nieuw woord :44: ). En de landing mag ingezet worden! :101: Laat maar komen! :D

Korte update, maar jullie zijn weer op de hoogte!

(ps, foto's van 10 dagen po in de galerij voor wie ze nog niet gezien heeft ;) )

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan helaas niet quoten met mn foon, maar tiva weet idd net zoveel als elke kleuter die je kaartjes uit zn hoofd laat leren.. Helaas voor alle kleuters en tiva maakt dat je geen plastisch chirurg die echt alles weet.. Sorry voor het vervuilen van topic bb maar echt weer zo'n uitspraak van een andere iwab'er want waar miss tiva reageert, reageert de ander slaafs.. Damn mensen heb eens een mening van jezelf zonder vast te houden aan wat een ander zegt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan helaas niet quoten met mn foon, maar tiva weet idd net zoveel als elke kleuter die je kaartjes uit zn hoofd laat leren.. Helaas voor alle kleuters en tiva maakt dat je geen plastisch chirurg die echt alles weet.. Sorry voor het vervuilen van topic bb maar echt weer zo'n uitspraak van een andere iwab'er want waar miss tiva reageert, reageert de ander slaafs.. Damn mensen heb eens een mening van jezelf zonder vast te houden aan wat een ander zegt..

Pollution! :45: DAMN

:01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey doc!

dus je had gisteren te veel gedaan.... :93: ..... Dat mag niet he!

Maar je fluit jezelf al weer terug...

11 dgn PO... de tijd vliegt!

je ligt regelmatig in een deuk. :45: wellicht heeft dat goed geholpen bij het uitdeuken? Je boobies zien er mooi uit. Wat gaat genezing dan toch eigenlijk weer snel.

en nu op naar het zacht-wordings-proces... zou wordfeud dat woord ook pakken? :45:

blij om te lezen dat het goed gaat. Geniet van je :101: rustige dag....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan helaas niet quoten met mn foon, maar tiva weet idd net zoveel als elke kleuter die je kaartjes uit zn hoofd laat leren.. Helaas voor alle kleuters en tiva maakt dat je geen plastisch chirurg die echt alles weet.. Sorry voor het vervuilen van topic bb maar echt weer zo'n uitspraak van een andere iwab'er want waar miss tiva reageert, reageert de ander slaafs.. Damn mensen heb eens een mening van jezelf zonder vast te houden aan wat een ander zegt..

Het zit je nogal dwars he :75: Gewoon niks van aantrekken!!!

knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 dagen PO

11 dagen al!! De dagen vliegen voorbij en als ik eraan terug denk, lijkt het nog veel langer geleden :75:

Het gaat goed met mij, al denk ik, stiekem, dat ik gisteren toch net iets te veel gedaan heb.... Heb een hele tijd aubergines staan grillen, marinade staan maken, een uur gaan lopen, wat boodschappen gedaan, afgewassen... Misschien toch net iets te veel van het goede. Heb dus nu een wat zeurderige plek aan mijn rechterborst....Maarja, dan vandaag maar wat rustiger..... (wie was ook alweer diegene die tegen anderen zei dat ze rustig aan moeten doen??? :133: )

Verder voelt alles langzamerhand wel steeds 'normaler' aan, de hechtingen aan de zijkanten trekken niet meer zo en die blauwe plekken zijn gewoon bijna verdwenen!!!

Het wordt tijd voor het 'zacht-wordings-proces' (mooi nieuw woord :44: ). En de landing mag ingezet worden! :101: Laat maar komen! :D

Korte update, maar jullie zijn weer op de hoogte!

(ps, foto's van 10 dagen po in de galerij voor wie ze nog niet gezien heeft ;) )

BB

Meid, had dan gewoon Bami gemaakt... :45:

Luister ook eens naar Peggy Bundy.. :drag_10:

Maar ga eens snel spieken als je gisteren nieuwe foto's hebt geplaatst...

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeel verstandig!!!!

Bij mij kookt m'n ventje nog bijna elke dag.....zalig!!!

En ook wel leuk een beetje delegeren :89: ,hahaha...nee hoor hij doet z'n best...nog ff genieten over een paar dagen mag ik zelf weer achter de pannen...dan moet ie weer werken :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeel verstandig!!!!

Bij mij kookt m'n ventje nog bijna elke dag.....zalig!!!

En ook wel leuk een beetje delegeren :89: ,hahaha...nee hoor hij doet z'n best...nog ff genieten over een paar dagen mag ik zelf weer achter de pannen...dan moet ie weer werken :103:

DELEGEREN hahahaha, dat is het juiste woord! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schat, je hebt helemaal gelijk.

Vandaag dus maar de frietpan aangezet :45:

hahaha..hetzelfde recept vandaag!

En mijn manneke kan toch frietekes bakken zeg.. :3:...jaja..ook ik kan DELEGEREN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja

Gisteren toch maar even naar de huisarts geweest om daar mijn hecht-draad eruit te laten trekken. Ik weet het, zeg maar niks: ik ben een watje...... :97:

Maarja, nou is ie er tenminste uit en WOEW, ik ben zo blij met mijn littekens he!! Zoveel beter dan de vorige keer!! Niet alleen de plaats waar ze zitten is beter (precies in de plooi!!) maar ook de genezing!! Je ziet ze nu, na 12 dagen al bijna niet meer, het zijn echt hele dunne streepjes. (foto's in de galerij!)

Er zit wel in ieder litteken een deukje, dit komt doordat de borstplooi verhoogd is moeten worden en ergens het boeltje vastgemaakt moet worden! Ik neem aan, heb dit niet gevraagd met mijn narcose-koppie, dat dat aan het ribbenkastje gedaan is...

Verder heb ik vanochtend (voor de meetfanaten onder ons ;) ) even mijn boobs gemeten en kom op: 72/94.

22 cm verschil (dat mag zo blijven of meer worden haha) Maar ik ben gewoon heel tevreden met hoe alles erbij staat en hangt! :D

Volgens www.85b.org zou ik dan uitkomen op een 70F. Meestal zit de 75 echter lekkerder, dus wordt gewoon weer een 75 E (denk ik....) Maar ik wacht het maar af, we zien wel, ik vind het veel mooier dan de vorige keer, en dat is het allerbelangrijkste! :101:

wordt weer vervolgd.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bb,

dat is goed nieuws! Fijn voor je meid, dat je nu wel gelukkig bent met je boobies....The Best in town..! :127:

Littekens zien er inderdaad goed uit, ziet er nu nog wel vreemd uit met die deukjes, maar ook dat komt goed. :141:

En nu 72/94 pfff...mooi hè? :35: Nou, het genieten kan bijna beginnen. Hoe lang moet jij die kliniekbeha dragen? Ook 6 weken? Ik lees namelijk weleens verschillen qua dragen van die bh.

X :drag_02:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bb,

dat is goed nieuws! Fijn voor je meid, dat je nu wel gelukkig bent met je boobies....The Best in town..! :127:

Littekens zien er inderdaad goed uit, ziet er nu nog wel vreemd uit met die deukjes, maar ook dat komt goed. :141:

En nu 72/94 pfff...mooi hè? :35: Nou, het genieten kan bijna beginnen. Hoe lang moet jij die kliniekbeha dragen? Ook 6 weken? Ik lees namelijk weleens verschillen qua dragen van die bh.

X :drag_02:

Uhm, die kliniekbh moet ik dragen: 2 weken dag en nacht en daarna nog 2 weken alleen overdag....... Maarrrr, heb hem net weer gewassen en met de fohn gedroogd nadat ie al ettelijke uurtjes buiten gehangen had.... En heb hem nu maar weer half vochtig aangetrokken :134: , want kreeg een lam armpje van het fohnen :93: en in de tussentijd had ik dus een tri-action sportbh aan, maar dan merk ik echt dat ik die steun aan de zijkanten nog echt nodig heb. ( ik weet het, ik had best wat meer punten kunnen gebruiken in het vorige stuk en kortere zinnen kunnen maken, ipv van die lange, niet zo lekker lopende zin, maar ja, daar had ik geen zin in, en violá, nog zo een zin :45: )

Mijn kliniekbh is met een soort ijzertjes verstevigd aan de zijkant, zodat op de plekken waar de pocket gehecht is, extra steun ontstaat. Errrrrg fijn (en soms irritant, maar oke :106: ) en die steun geeft die tri-action dus duidelijk niet.

Nu weer lekker veilig alles ingepakt en die blijft dus nog effe een paar weekjes dag en nacht mijn boobies in bedwang houden hoor! No way dat die 's nachts al aan de kapstok mag :140:

Een lang verhaal op een korte vraag...... Lucky, stel me eens een lange vraag, dan mag ik misschien een kort antwoord geven :D

xxx :drag_02: 2?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je nu al helemaal happy met je "ver"-nieuwde boobies en je o zo irritante, maar toch ook zo fijne kliniekbeha, (ook al is hij vochtig.... :125: ) en dat je littekens zo goed genezen en dat het nu dan toch allemaal goed gekomen is en dat je het forum hebt en dat het vandaag fijn weer was? En dat je ons allemaal hier hebt leren kennen...zelfs Peggy Bundy.. :help: ????

Wat is daarop jouw antwoord; ..

X :drag_02: 2 !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.