Ga naar inhoud

Best_boobie: 11 juni 2012: Dr. Demeyere: Artemedis: Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 529
  • Created
  • Laatste Reactie

Mag ik al feliciteren??????? Ik hoop zo dat je nu wel tevreden bent en dat alles goed is gegaan. Rustig aan. Jij als geen ander weet wat je moet doen, dus gaat t goed komen dikke tieten knuffel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallokes

Alweer bijgekomen van je roesje?

Hopelijk is alles goed gegaan heb je nu mooie boobies :43: ,

zo benieuwd na je verslag joh,je houdt ons wel in spanning hierzo......

Enne effe lezen dacht ik jou topic pfff,4 bakken koffie en wat koekies er doorheen gejaagd,

maar ben nu op de hoogte van je topic,

wat een gezelligheidsdier ben jij zeg :)

Groetjes Ano

Liefs Ano

Link naar reactie
Delen op andere sites

:44:

BB is BACK!!! :D

Met nieuwe borsten.

Zal ik meteen maar mijn verslagje maken, dan hoeven jullie niet meer zo in spanning te zitten :45:

Om 8.50 uur waren we bij de kliniek en moesten we nog heel eventjes wachten, tot ik binnengeroepen werd en ik mijn kleren uit mocht trekken, badjas aan en sexy witte sokjes :75: . Daarna gesprekje met de anesthesiste en tegen 9.20 uur kwam dr. Demeyere binnen (nog in grijs pak, dus geen OK-pakje).

Nog even met hem gepraat en het over het aantal cc en de vorm gehad. Hij beloofde er iets moois van te maken! Ik zei nog iets in de trant van: ja, daar kom ik voor (de preciese woorden zijn weggevaagd met de narcose)

Toen werden er foto's gemaakt van mijn eieren en werd er een prachtige tekening gemaakt op mijn boobs. Ik moest er natuurlijk zelf ook nog even wat aanwijzingen bij geven :27: (wat ben ik toch een bemoeial) en dus heb ik nu blauwe duimen van de tekenstift (zelf schuld, dikke bult) :106:

Daarna het mooie blauwe mutsje op en ff een kusje voor mijn mannetje en door naar de operatietafel! Ik vroeg nog aan welke kant ik met mijn hoofd moest gaan liggen, niet dat ik dadelijk anders verkeerd om op de tafel zou liggen, maar dat werd volgens mijn niet begrepen, of niet grappig gevonden :106: (oeps :D )

Daarna infuus, bloeddruk, plakkers, saturatiemeter en binnen no-time, was ik onder zeil!

Ik werd wakker en de tranen liepen over mijn wangen. Dat had ik dus de vorige keer ook toen ik uit narcose kwam, dus dat zal wel bij mij horen..... Toch misschien onbewust wat spanning?

Mijn mannetje werd er meteen bij geroepen en toen was het 12.05 uur. Tegen de tijd dat ik wat kon zeggen, niet meer zo heeeel duf was, was het kwart over 12. De dokter heeft dus toch nog wel lang werk aan me gehad, maar hij zei ook van te voren dat hij de tijd voor me had en die ook ging nemen! Ik heb een kliniekbh aan en daaroverheen een zwachtel. Die mag morgenvroeg af, maar aangezien we morgen pas naar huis rijden, denk ik dat ik hem er thuis pas afhaal. Geeft toch net wat meer steun, met dat gehobbel over die Belgische wegen :101:

Hij heeft met de pasprothese gekeken of er 535 inpaste, nope, zag er echt niet uit!! To much. De 430 uhp was te smal, dus het is toch de 450 High Profile geworden. Diameter 12,7 en ik geloof (forgive me if I'm wrong) 5,2. Daar ben ik echt heel blij mee, want dat was ook eigenlijk in eerste instantie wat hij zou gaan plaatsen en waar ik zelf ook al naar gekeken had en vanuit gegaan was.

Tegen 13.30 mocht ik me aankleden en nog even plaatsnemen aan het bureau van Bruno (nu wel in groene pakje)

Hij vertelde wat er dus ingegaan was en dat alles goed gegaan was! Daarna mochten we via de zij-deur vertrekken. De knoopjes laten we zitten, totdat ik ze er zelf uit kan trekken (waarschijnlijk na 10-14 dagen)

Over 2-3 maanden nog een keer op controle en voor de rest gewoon me houden aan de voorschriften.

Ik voel me op zich goed, al heb ik wat meer pijn dan de vorige keer. Ook wel logisch, omdat hij het gedeelte dat te breed was in mijn pocket, door de te bredere prothesen die erin zaten, inwendig heeft moeten hechten. Die dingen zijn wat pijnlijk. En vooral links last van de incisieplaats bij het rechtkomen uit een stoel, rechts voel ik hem nauwelijks. Echt wel grappig eigenlijk, vorige keer had ik vooral last van rechts, nu dus van links :D

En mijn rug..... potverdriedubbeltjes zeg.

Heb net een stukkie peperkoek op en al thee en water gedronken, dus komt helemaal goed. Al heb ik niet zo veel honger als dat ik vanochtend vóór de operatie had haha. Mijn man lekker ontbijten in het hotel en ik broodjes smeren voor vanmiddag (die mijn man dus nu lekker heeft zitten eten haha).

Heb net nog even foto's gemaakt met mijn gsm, maar moet even kijken of ik die erop krijg en of ik een nieuw album aangemaakt krijg..... Anders doe ik dat morgen :106:

Zo, nu ga ik toch maar even wat rusten, want ben toch wel een beetje moe :44:

Jullie hebben tenminste weer iets te lezen, dan kan ik even rust nemen haha.

En ja anoniem001 :45: Gelukkig had je er koffie bij, want anders had je toch wel kunnen uitdrogen tijdens het lezen haha.

liefs!! BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! :43: :43: :43:

met je nieuwe aanwinsten,

Leuk om je verslaggie te lezen en alles is goed gegaan!

Beetje pijn,heel begrijpelijk maar dat is nog te overzien he, zal over een enkele daagjes wel weggetrokken zijn,

Lekker veel rusten en forummen :D

Ben benieuwd na je eerste fotootjes

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

eindelijk... :44:

Super gefeliciteerd met je droom-boobies! Geweldig zeg, ga je nog zitten geinen in de OK, hahahaha..muts..die zullen ook wel denken, domme Hollander... :81:

Doe rustig aan, herstel goed en ik wacht met smart op de 1e foto's. :101:

Dikke knuf :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Breaking news!!!!

Werd net gebeld door de directrice van de Valkenhorstkliniek.

Ik krijg een financiele vergoeding!!!!!!!!!!!!!! Iets minder dan de helft van wat de operatie gekost heeft, en daar ben ik eigenlijk ook tevreden mee. Natuurlijk hoop je altijd op meer, maar dat ze uberhaupt over de brug komen, vind ik super!!!!!!!!!!!!

Mijn dag kan niet meer stuk haha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

eindelijk... :44:

Super gefeliciteerd met je droom-boobies! Geweldig zeg, ga je nog zitten geinen in de OK, hahahaha..muts..die zullen ook wel denken, domme Hollander... :81:

Doe rustig aan, herstel goed en ik wacht met smart op de 1e foto's. :101:

Dikke knuf :58:

Ja weet je wat het rotte is, als ik mijn bril niet op heb, zie ik geen steek he, dus ik kon geen reactie aflezen aan hun gezichten..... :105:

Heb daarna maar gewoon mijn mond gehouden, leek me verstandig :44:

En ach, als ze willen denken dat ik een domme hollander ben, dan moeten ze dat maar denken haha. Ik weet dat ik een Reserve-belg ben en zij lekker niet! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hieo hiep hoera!! Gefeliciteerd met je nieuwe mooie boobs!

En wat een geweldig nieuws dat je een gedeelte van je geld terugkrijgt!

Echt een geluksdag! ( misschien ook nog even een kraslot kopen,hihi)

Een goed herstel gewenst en kan niet wachten op je foto's!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja weet je wat het rotte is, als ik mijn bril niet op heb, zie ik geen steek he, dus ik kon geen reactie aflezen aan hun gezichten..... :105:

Heb daarna maar gewoon mijn mond gehouden, leek me verstandig :44:

En ach, als ze willen denken dat ik een domme hollander ben, dan moeten ze dat maar denken haha. Ik weet dat ik een Reserve-belg ben en zij lekker niet! :D

Maar goed ook dan dat je geen steek zag hahaha...Daarom ook die blauwe duimen, mss zit je hele snoet wel vol nu! Ben je net zo'n toverbal, blauw vingers, roze van de operatie, zie het helemaal voor me... :125:

Maar, wat goed zeg, wauw, de helft. nou meid, dat is toch mooi meegenomen. Jij kunt echt lullen...menigeen had niets gekregen, dus vind ze nog vrij royaal. Ikzelf had niet verwacht dat ze met een vergoeding kwamen, dus TOF!!! :Laie_11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het ook echt niet verwacht hoor, ondanks mijn goede argumenten (lees, gelul) :45:

Maar ben er blij mee, en het is MINDER dan de helft he :D , maar goed, nou ben ik aan het miereneuken....

EN ik heb al in de spiegel gekeken haha, niks geen fluorescerende kleuren in mijn gezicht hoor! :D :D Zou grappig zijn als ze je als een clown naar buiten laten lopen, omdat je niet grappig had mogen zijn..... Koekje van eigen deeg :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.