Ga naar inhoud

Best_boobie: 11 juni 2012: Dr. Demeyere: Artemedis: Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 529
  • Created
  • Laatste Reactie

Is een goed teken, toch?? Maar wel oer-vervelend :77: . Jeuk is erger als pijn zeggen ze vaak hihih

Liefs

PS, zit nu weer ACHTER (niet op..!!) de pc :kuzya_02: , die doet het beter als de laptop hihi Al kan ik dat chatten niet echt bij houden..zal de leeftijd wel zijn..en dan ook nog in een donkere kamer typen..pfff..valt allemaal niet mee. :kez_11: De shoutbox kan ik nog net bijhouden..

XX :54:

Ja ja, het is wat met die leeftijd he. En dan ligt het opeens niet meer aan je laptop :45: Maar aan de donkere kamer :75:

Die jeuk is weer voorbij, maar ik vind het niet erg als ik daar een uurtje van wakker lig. Laat maar genezen! En het voordeel ervan is, dat ik nog even kan forummen in die tijd :132:

Tot vanavond in de chatruimte he lucky ;)

xxx

hihi jeuk, daar hebben ze geen pilletjes voor he? :P

zit trouwens lekker naast mn pc :44:

Mijn pc zit op mijn schoot.......... :13:

Link naar reactie
Delen op andere sites

over nachtbrakers gesproken! hahaha....

Maar doc BB.... heb je na de jeuk nog geslapen?

voel je je vanochtend nog wat beter?

Ja Pietje, dat staat je nog allemaal te wachten :45:

Na de jeuk heb ik inderdaad nog geslapen haha, maar werd om 6 uur gewekt door de wekker...... Paracetamolletjestijd! :106: Stond al bijna naast mijn bed, dacht dat het tijd was om op te staan, totdat ik dat pilletje zag liggen! :101: Ik blij dat ik daarna nog even mocht gaan liggen en nog een uurtje of 2 geslapen heb!! :D

ik lig onder mijn pc/iPad... :P

Het is maar wat je 'lekker' vindt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Updatje:

Vanmorgen, na een enerverend nachtje, :45: iets minder fris ( :155: ) maar wel redelijk fruitig opgestaan.

Ik wilde vandaag echt heeeeeel graag douchen!!! Man, pffff, wat kan een mens zich vies gaan voelen. Heb me de afgelopen dagen wel wat met een washandje geaaid, maar dat is toch niet hetzelfde als eens effe lekker te douchen.

Na het ontbijt dus heerlijk even mijn haren gewassen (ja ja ZELF) zonder mijn ellebogen boven schouderhoogte te houden!! Gewoon hoofd scheef, bovenarmen langs mijn lichaam en wrijven maar! En mezelf natuurlijk van top tot teen gewassen. Het ging uitzonderlijk goed. Na mijn eerste bv had ik hier alleen van kunnen dromen!

Daarna zijn we nog even een blokje om gegaan en hebben wat groenten gekocht en nu...... zit ik hier zowaar fris, maar ondertussen iets minder fruitig :kez_11: weer allemaal onzin uit te kramen op mijn pc :kuzya_02:

Ik slik wel nog braaf mijn paracetamolletjes, want ik heb ze toch nog echt nodig.

wordt vervolgd......

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben vanavond BBQ..BUITEN..Brrrrr.....het weer werkt ook al mee....niet dus...

Vanavond mogen anderen van mij, moet nog bijkomen van gisterenavond :kez_11:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

lekkerrrrrrr vlaai! ik heb hier voor manlief een aardbeienvlaai gehaald. Zo gezelli morgen met de kids aan tafel stukkie eten.

hmmmm het staat me idd te wachten!!

:106:

en ik slaap altijd zo vast, slaap 's ochtends als ik niet uitkijk al door mn wekker heen.... :100: en 's nachts wakker worden doe ik niet heel erg gauw. hmmmm.... maar hebben we er toch wel voor over...

en anders moet ik eerst een cursus slaapwandelen gaan volgen zodat ik t n mn slaap kan doen?? :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

lekkerrrrrrr vlaai! ik heb hier voor manlief een aardbeienvlaai gehaald. Zo gezelli morgen met de kids aan tafel stukkie eten.

hmmmm het staat me idd te wachten!!

:106:

en ik slaap altijd zo vast, slaap 's ochtends als ik niet uitkijk al door mn wekker heen.... :100: en 's nachts wakker worden doe ik niet heel erg gauw. hmmmm.... maar hebben we er toch wel voor over...

en anders moet ik eerst een cursus slaapwandelen gaan volgen zodat ik t n mn slaap kan doen?? :45:

En een cursus 'blind typen' zou ik er dan ook meteen bij doen.. Ik weet niet of jij jouw ogen open of dicht hebt tijdens het slaapwandelen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmmm... blind typen kan ik al... (als ik op mn toetsenbord kijk, kan ik het helemaal niet meer) en... een hoop letters zijn van mijn toetsenbord verdwenen, balen de anderen hier in huis nog al eens van. :)

ik weet niet eens als mensen slaapwandelen of ze ogen dan open of dicht hebben????

tja... als ik jou zo hoor Doc BB....

dan moet ik gewoon een paar wekkers meer zetten of manlief moet me gewoon een zetje geven om me wakker te maken voor de medicatie en dan moet het goedkomen. ondertussen de laptop maar op bed hijsen zodat ik kan laten weten dat ik de medicatie netjes heb ingenomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat zullen jullie me allemaal uit gaan lachen!

tegen die tijd is er een irritante belletje wat gaat rinkelen als iemand iets post op je forum. hahahahha zijn we allemaal weer wakker!

LOL...

komt goed!

Hoe is jullie dag verder gegaan?

en doc BB.. toch weer een vraagje...

bij jou zijn ze toch ook voor alles geplaatst? ehhh geen dual plane toch? voel je dan randjes of zoiets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.