Ga naar inhoud

Best_boobie: 11 juni 2012: Dr. Demeyere: Artemedis: Gent


Aanbevolen berichten

of stekeltjes laten knippen? Dat is misschien nog een optie? :49:

Stekeltjes laten knippen :154::45: hahahahahha.... ALS DAT EENS KON! hahahahahah

tja.. dus jij zag me al weer zitten he.... dacht ik wel ;)

hou me nog maar even vast aan het gezegde; Komt tijd, Komt raad ??!!

wie weet dat iemand dit leest en ineens zeg ......

IK HEB DE OPLOSSING???!!!

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 529
  • Created
  • Laatste Reactie

Stekeltjes laten knippen :154::45: hahahahahha.... ALS DAT EENS KON! hahahahahah

tja.. dus jij zag me al weer zitten he.... dacht ik wel ;)

hou me nog maar even vast aan het gezegde; Komt tijd, Komt raad ??!!

wie weet dat iemand dit leest en ineens zeg ......

IK HEB DE OPLOSSING???!!!

:45:

Ja! maar ik hád DE oplossing! Alleen dat wil je dus niet hahahaha.

Ik zal er ook nog eens over nadenken...... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ik doe echt mijn best maar begrijp er niets van..

Kunnen jullie HET probleem begrijpelijk maken voor BLONDE mensen?

Hahahahaha, het gaat erom dat Pietje haar haren altijd vast moet maken, omdat ze waarschijnlijk een enorme bos haar heeft! Maar, als ze haar bv gehad heeft, dan gaat haar dat niet lukken, als ze haar ellebogen niet hoger mag houden dan schouderhoogte.

Dus dan zal ze met een kapsel moeten lopen alsof haar fohn ontploft is.... Of ze moet een andere oplossing zien te verzinnen en daar waren we een oplossing voor aan het bedenken.... :D

Waarom we dat in mijn topic doen, weet ik ook niet, maar dat komt misschien doordat we een 'groentje' in ons midden hebben ;)

Snap je het nu wel Bonnnnn? :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach pietje het valt ben mee hoor gewoon een beetje moeite doen dan kan je best makkelijk een lagere staart maken! Ik stijlde na een week me haar alweer zelf, ja als ik dat niet doe ben ik net een vogel verschrikker met die ontplofte pruik van me :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bb wat is dit promoveren zonder het ons te vertellen en ook niet eens trakteren :(

Ik wist het zelf pas op het moment dat ik het werd.... hahahaha

Kreeg vanmiddag een mailtje of ik moderator wilde worden en ja, toen ik een paar uurtjes lager: ja zei, was het meteen gepiept.

:75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsjeu...promotie gemaakt??

Administrator?!! :42:

Heb je nog een type-miep nodig? Deze muts wil best bij jou werken.. :kuzya_02:

Haha, een typmiep. Volgens mij is het nou ook weer niet zo dat ik er een dagtaak aan ga hebben :45:

Moet morgen eens kijken wat het precies inhoudt.....

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

en..... heb je al gekeken wat het allemaal in gaat houden? die nieuwe job van je?

:152:

vind het wel leuk doc!

pas wel bij je!

al die goede raad die jij kan geven!

hoe is het vandaag met je? zijn ze al weer verder gezakt, of ben je al bezig met "zachter" worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

en..... heb je al gekeken wat het allemaal in gaat houden? die nieuwe job van je?

:152:

vind het wel leuk doc!

pas wel bij je!

al die goede raad die jij kan geven!

hoe is het vandaag met je? zijn ze al weer verder gezakt, of ben je al bezig met "zachter" worden?

Hey Pietje

NIet aan het genieten van het mooie weer?? Joh, jij bent pas écht verslaafd!! Je hebt nog niet eens een consult gehad, en je zit al de hele dag op dit forum :45:

Heb nog geen tijd gehad om te kijken wat het allemaal inhoudt, hele dag op pad geweest, en net thuis (wel erg dat ik dan meteen weer op het forum zit.... :rolleyes: )

Maarja, verslaafd he haha.....

Dat zakken, daar hoort een emmertje geduld bij, moet nog eens goed mijn foto's vergelijken, maar zie nog niet veel gebeuren. Geduld, geduld,geduld :105:

Zachter worden.... ja, ze zijn zachter dan in het begin, maar het echte zachter worden ging pas vanaf week 4 van start geloof ik, de vorige keer. Ook hierbij hoort dat emmertje ;)

Wel heb ik sinds gisteren een pijnlijke plek aan de onderkant van mijn linkerborst, net naast het uiteinde van mijn litteken/deuk aan de binnenkant van de borst. Daar zit volgens mij een hoek van de prothese (voor zover je een hoek kunt hebben bij een ronde prothese :44: ) Die zit daar wat tegen het weefsel aan te duwen bij beweging.... Niet echt lekker, maar ik neem aan dat als dat allemaal wat gaat zakken daar, dat die hoek er dan ook uit gaat!

Verder gaat alles prima! En wat een mooi weertje vandaag!! :101:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB :)

Gefeliciteerd :) staat veel mooier 'administrators' onder je naam;) hihihi leuk hoor:) we kunnen altijd met alle vragen bij jou terecht, hoe gek ook:) dus zeker terecht dat je administrator bent geworden :D

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk weertje vandaag,

alleen jammer dat ik de hele dag heb moeten werken, maar ja...nog één dagje en dan heb ik vakantie...youhoe :beach:

Maar ook ik ben benieuwd welke extra taken je mag doen nu.

Ik had laatst een zoekertje geplaatst, ga eens kijken of ik die zelf kan verwijderen/sluiten anders ben ik jouw eerste klant hahaha

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij word het weer eens tijd voor een update!

Er is in principe niet veel te melden omdat het allemaal wel gewoon zijn gangetje gaat. Ik ben tevreden over mijn borsten (vind ze echt mooi!!!) , de blauwe plekken en deuken zijn weg, de pijn is weg... Echt super dus. :D

Wat ik wel sinds een paar dagen heb, is een soort hoekje aan de onderkant van mijn borst, waar de prothese duwt en wat dus een pijnlijke plek is. Als ik zit of lig heb ik er weinig last van, maar bij lopen en nog een tijdje daarna, zeurt het!

Die hoek wordt veroorzaakt, door de deuk in het litteken onder mijn borst, die er vlak voorligt... Beetje moeilijk uit te leggen, maar doordat het litteken op die plek de prothese iets omhoog duwt, komt daarnaast een soort hoek naar beneden... neem maar eens een zakje water of zo, duw er aan de onderkant met je vinger in, dan is dat zakje direct naast je vinger niet rond, maar ontstaat er een puntje...

Volgens dr. demeyere gaat dat nog helemaal goed komen. Die deuk in het litteken moet nog wegtrekken, maar die hechtingen die daar inwendig zitten, lossen pas na 2 tot 3 maanden op!

Ik hoop dat ik hier niet zo lang mee hoef rond te lopen, want het beperkt me wel iets in wat ik kan doen..... Ik voel me namelijk heel goed voor de rest, alleen die plek irriteert dus.

Maar goed... een mens kan niet alles hebben ;)

Ik wacht dus maar rustig af en hoop maar dat alles lekker rond gaat worden de komende tijd!

Verder geen nieuws eigenlijk :)

wordt weer vervolgd.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey doc!

tjee zeg.. werd eens tijd die update van je!

Maar wat gaat je herstel toch snel he! Nog even rustig aan m.b.t. dat plekje... want als ik het goed lees, duurt dat nog een maand of 2 tot 3??!!! jee zeg, is eigenlijk best lang.. en waar blijven die hechtingen dan eigenlijk?? lost op... in wat.... of trekt dat uit je huid en blijft het ergens nog hangen of zo? (of is dat weer een rare vraag ... dacht eindelijk groentje-af te zijn.. maar toch toch nog een groentjes vraag dus!)

je mag in ieder geval nog lekker rustig aan doen. Lekker in je luie stoel kijken naar je hubbie die hard aan het werk is! :152:

Waar blijven die oliebollen nou? Vond ie ze lekker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.