Ga naar inhoud

Best_boobie : 20 maart 2012 : Dr. Malfeyt : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

Hey Kaatje

Ben alweer 5 weken po en idd, wordt tijd om te shoppen haha.... Voelt alleen nog steeds niet als van mezelf... hihi. Ze beginnen ook zachter te worden, hoop alleen dat dat ei-vormige er nog uit gaat :106: Maar goed, dat zal wel met de tijd, ook hier zal het sleutelwoord: GEDULD er wel bij horen hihi :44:

Alles goed met jou?

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...
Gast boobsie

Haal je topic weer even onder het stof vandaan hoor :D ik zag net je foto's en lees dat je niet blij bent :( ik vind ze echt prachtig maar snap dat het irritant is als bh's niet passen! Ga je nu terug of laat je het gewoon zo en ga je de winkel in en 1001 modellen en maten passen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de recente foto's begrijp ik t nu beter. Er is wel een hoop veranderd met de laatste foto's nu ik deze zie.

Je hebt je klacht al wel besproken met je pc, maar wat gaat er nu gebeuren?

Balen hoor. Heel veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haal je topic weer even onder het stof vandaan hoor :D ik zag net je foto's en lees dat je niet blij bent :( ik vind ze echt prachtig maar snap dat het irritant is als bh's niet passen! Ga je nu terug of laat je het gewoon zo en ga je de winkel in en 1001 modellen en maten passen?

Liefs

Hey Erika, en Miss sport,

je zult wel flink hard hebben moeten kloppen om het stof eruit te krijgen he ;)

Wat ik precies ga doen, weet ik nog niet voor honderd procent. Heb wel consulten gepland staan met andere pc's om te kijken wat mijn mogelijkheden zouden kunnen zijn. Ik wil daarin ook heel veel info verkrijgen over, of de breedte van de prothese die ik nu heb, oke is..... Ik heb zo een vaag vermoeden dat die gewoon wat te breed is voor mijn lichaam en dat ik daarom ook zo lang last van vocht gehad heb, tot onder mijn oksel, en tot aan mijn rug...

Verder vind ik de verhouding tussen de breedte en de projectie niet mooi. Ik vind ze te breed, en heb te weinig projectie (voor wat ik van te voren voor ogen had) Er zullen mensen zijn die zeggen: maar jouw borsten zijn HUGE. Nou, in het echt zien ze er niet huge uit, alleen een stuk te breed. Bh's passen is echt een ramp. Moet cup E hebben voor de breedte, maar die voorgevormde bh's krijg ik dus niet gevuld... Heeel irritant, en dit bevestigd des te meer dat de verhouding niet klopt.

Heb een tip gekregen dat balconette-bh's misschien een betere optie zouden zijn, dus zodra ik weer in de stad ben zal ik deze modellen eens gaan proberen.

Ondertussen ben ik er wat rustiger onder, maar heb flink gebaald. Ik ben niet gauw ontevreden, wil niet steeds wat nieuws, enz..... Maar dit vond ik zoooo belangrijk en nu heb ik niet het resultaat behaald wat ik graag wilde. Anderen kunnen duizend keer zeggen dat ze mijn borsten mooi vinden, maar het gaat er uiteindelijk toch om wat IK ervan vind!

Uiteindelijk geeft mijn man nu ook toe, dat in kleding niet echt te zien is dat ik een bv gehad heb, terwijl dat nou juist wel de bedoeling was..... (waar heb ik anders dat geld voor betaald :) )

Hij durfde het eerst niet zo goed te zeggen, om mij niet onzeker te maken :33: , maar nu hij ziet dat ik hier toch al dik 3 weken mee rondloop en het niet verandert.......

Dus, ik zal, zodra ik meer weet, hier een update schrijven. Ik wil niet te veel info op voorhand geven, want je weet nooit wie dit leest. Mijn pc geeft geen gehoor aan mijn klacht, want hij vindt ze wel mooi..... (so what), dus moet kijken wat ik doe.....................

xx BB :97: (hihi, vind die calimero zoooo leuk he...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Bb, dan is t ff afwachten. Echt balen, maar ja in de tussentijd wordt het er niet beter op naar jou zin. We zullen t van je horen. Zit er niet teveel over in he meid. Hoop dat t allema goed komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey die BB,

Ik vind het zo jammer voor je en snap zooooo hard wat je bedoelt :) ben een ervarinsdeskundige op dat gebied 

Ik ben ondertussen al op consult geweest voor een second opinion, post wel meer eens ik wat meer tijd heb...

Ik pb je nog, you know where to find me he, als je een babbel nodig hebt!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bb

jeetje balen zeg dat je niet heb bereikt wat je voor ogen had!

ik vind ze wel erg mooi maar ik snap heel goed dat JIJ alleen afgaat op je eigen gevoel,daar gaat het uiteindelijk om!

wel fijn dat je man ook eerlijk is en je steund...

succes met het maken van je keuze en ik blijf je update volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobsie

Ben ik weer, terug van mijn mini vakantie ;) moest idd flink graven naar je topic hihi! Wat goed van je dat je consulten gepland heb staan! En idd ze lijken wel te breedt voor je, dat jij dat dan net heb na alle berekeningen met de rekenmachine;) maar idd het is niet niks en het is wel veel geld dan moet je wel tevreden zijn! Bij mij zie je het met kleren aan ook amper maar dat komt meer omdat ik hiervoor zowat in mijn water gevulde bh's leefde die ging eigenlijk alleen uit als ik zeker wist dat niemand langs zou komen of met slapen! Nou we gaan je topicje maar weer in de gaten houden hopen dat er een oplossing komt en jij ook je droomboobs krijgt, kon je die ruimte van de zijkant maar maar voren duwen dan he ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was t maar zo simpel he BB, de zijkant naar voren duwen... Zucht... :(

Misschien een nieuwe techniek voor onze kliniek? :)

Ben super benieuwd naar je consulten, mag ik weten waar je gaat? Of wacht je af tot je je beslissing genomen hebt?

Ik heb er mijn eerste op zitten :) weer stof tot nadenken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer, terug van mijn mini vakantie ;) moest idd flink graven naar je topic hihi! Wat goed van je dat je consulten gepland heb staan! En idd ze lijken wel te breedt voor je, dat jij dat dan net heb na alle berekeningen met de rekenmachine;) maar idd het is niet niks en het is wel veel geld dan moet je wel tevreden zijn! Bij mij zie je het met kleren aan ook amper maar dat komt meer omdat ik hiervoor zowat in mijn water gevulde bh's leefde die ging eigenlijk alleen uit als ik zeker wist dat niemand langs zou komen of met slapen! Nou we gaan je topicje maar weer in de gaten houden hopen dat er een oplossing komt en jij ook je droomboobs krijgt, kon je die ruimte van de zijkant maar maar voren duwen dan he ;)

Liefs

Hoi Erika

Je hebt gelijk, al die berekeningen haha. Maar wat ik dus 'vergeten' was op te zoeken, was hoe breed de prothese moet zijn. Of deze binnen de borstbreedte of juist erbuiten moet vallen.

Ondertussen heb ik daar wel naar gezocht en kan ik geen eenduidig antwoord vinden, helaas..... Echter de meeste chirurgen (amerikaanse forums, waar chirurgen antwoord geven op vragen) geven aan dat de prothese in principe niet breder mag zijn dat je eigen borstbreedte, liefst nog ietsje smaller (ongeveer een halve tot 1 cm). Verder is de breedte afhankelijk van je eigen borstweefsel. Stel je hebt een heel dik weefsel, dan zou je borst met een prothese van 12 cm al gauw 13,5 worden of nog meer. Mijn borstbreedte op het moment is 15 cm (gemeten door een pc), dus zou ik een borstweefsel moeten hebben van 1 cm..... (want de huidige prothese is 14.1)

Maarja..... We zijn weer aan het rekenen :45:

Ik ga ervan uit, dat als ik dadelijk 3 consulten achter de rug heb, ik een stuk verder ben en dan een keuze kan maken. Ik wil het gewoon MOOI hebben!

En ja, :D was het maar zo simpel, om het gewoon naar binnen te kunnen vouwen :154:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een puzzelwerk zeg. Daar ben ik echt niet goed in, maar jij wel zie ik. Beterrrrrrr want je zit er bovenop. Goed vergelijken enzo. Succes met alles en hoop dat ze hiermee snel naar je zin kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was t maar zo simpel he BB, de zijkant naar voren duwen... Zucht... :(

Misschien een nieuwe techniek voor onze kliniek? :)

Ben super benieuwd naar je consulten, mag ik weten waar je gaat? Of wacht je af tot je je beslissing genomen hebt?

Ik heb er mijn eerste op zitten :) weer stof tot nadenken...

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, we hebben weer wat nieuws voor onze kliniek. :136: Effe een slogan bedenken: 'Vindt U uw borsten te breed? Wij verbouwen ze in een zucht en een scheet!!!' :101:

Ik zal het maar gewoon vertellen trouwens, waar ik op consult ga haha, maakt ook niet uit als iedereen het weet. Ondertussen is toch al iedereen op de hoogte van wat er in mijn hoofdje omgaat :44:

Ik ga maandag 21 mei op consult bij dokter D'hondt in Tongeren (hij plaatst wel meestal anatomische prothesen achter de spier, maar misschien dat hij ook met rond werkt? Is een consult van een uur, dus heb mijn vragenlijst al klaar :D )

Op woensdag 23 maart ga ik naar Dr. Demeyere, in Gent. Daar verwacht ik eigenlijk wel heel veel van :42: en op woendsdag 30 maart ga ik naar dr. van Tits in de Velthuiskliniek in Eindhoven.

Mochten er trouwens mensen zijn die ervaringen hebben met deze artsen: TELL ME!!! :97:

En Kaatje, waar was jij?? Je kijkt er blij bij! Vertel vertel hihi. (Durf er bijna iets om te verwedden dat je of bij demeyere of bij plovier geweest bent hihi) En wat is de stof waar je over moet nadenken? (als je het liever in pb doet, geen probleem he :) )

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben inderdaad bij beide heren geweest BB, you read my mind :)

Ik ben aan t werk nu, maar probeer zo snel mogelijk mijn ervaring met Demeyere te posten

Okeeeee, :D Ik ben echt heel benieuwd, doe maar ff verslag van beide gesprekken als je wilt :) Ik ben echt benieuwd wat ze voor jou zouden kunnen betekenen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin ik me toch zowaar schuldig te voelen dat mijnes groeien en zakken, al zakt links niet snel genoeg naar mijn zin al ben je daarvan op de hoogte..

Hoop dat je eind Mei je beslissing kunt nemen en in Juni onder het mes kunt :D ...

We tellen en duimen weer mee...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:69::130::92: zo die is voor mij omdat ik je topic was vergeten :D. Volgende week op consult, ik ben nieuwschierig wat ze gaan zeggen. Spannend!!!!

Ik hoop dat ze dit keer wel naar je luisteren, erg Qut dat die pc van jou een plaat voor zn hoofd heeft, nu moet je weer geld uit geven :93:

knuf Roling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin ik me toch zowaar schuldig te voelen dat mijnes groeien en zakken, al zakt links niet snel genoeg naar mijn zin al ben je daarvan op de hoogte..

Hoop dat je eind Mei je beslissing kunt nemen en in Juni onder het mes kunt :D ...

We tellen en duimen weer mee...

xxx

Jij hoeft je niet schuldig te voelen hoor :45: Fijn dat het met jou zo goed gaat en dat star en stripe gelijk beginnen te trekken!! Je hebt de zes weken om, dus het zal bij jou gewoon allemaal goed komen!

Lief dat er nu voor mij geduimd gaat worden :D :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:69::130::92: zo die is voor mij omdat ik je topic was vergeten :D. Volgende week op consult, ik ben nieuwschierig wat ze gaan zeggen. Spannend!!!!

Ik hoop dat ze dit keer wel naar je luisteren, erg Qut dat die pc van jou een plaat voor zn hoofd heeft, nu moet je weer geld uit geven :93:

knuf Roling

:45: Ja idd, qut van mijn pc.... Maar ik zie wel wat ik daar nog mee ga doen. Kan er alleen iets mee als ik bewijs zou krijgen dat het niet goed is wat ie bij mij gedaan heeft, maar ga ervan uit dat ik dat niet ga krijgen.... Jammer.....

Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat lopen. Zal wel weer uitgebreid verslag gaan doen :D

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.