Ga naar inhoud

Best_boobie : 20 maart 2012 : Dr. Malfeyt : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

@ Erika 11 juni? Wat gebeurt er dan, heb jij dan je BV?

@ BB als je het mij vraagt zou geld/vergoeding bij mij ook geen doorslaggevende factor zijn bij zo'n belangrijke beslissing, je gevoel/instinct is belangrijker..

Succes morgen meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je moet snel zijn om bb haar topic te volgen hoor :)

Voor je t weet heeft ze morgen opeens nieuwe tieten :)

Bb: veel succes morgen, hopelijk komt er iets uit de bus

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bonfire, je hebt pagina 18 van dit topic overgeslagen :45:

Jaa maar jou topic is ook wel een erg hot dingetje he.. pff wat gaat dat snel hier met die pagina's :P Populairrrr ;)

Ik heb dadelijk tenminste wel wat te doen voor minimaal een half uur iedere dag... jou topic bijlezen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

KOMT IE: :D

Ik weet nog steeds niks haha

Ik heb met de directrice besproken dat ik op mijn gevoel af wil gaan en echt resultaten wil hebben gezien en recensies wil hebben gelezen, voordat ik me door een dokter laat opereren. De vorige keer ben ik ervan uitgegaan dat de expertise van de arts voldoende zou zijn, en daarmee ben ik zwaar 'op de koffie gekomen'. Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, dus waarom zou ik dat wel doen? :106:

Ik heb een tegenvoorstel gedaan: Het geld dat zij zou moeten uitgeven om mij opnieuw te laten opereren, dus het bedrag dat de chirurg, de anesthesist, de verpleegkundige, de antibioticum, het infuus, de tijd in de operatiekamer (die ik bezet zodat zij op dat tijdstip geen winst kunnen maken met een andere patient) de tijd van de nacontroles en alle gebruikte materialen (exclusief de prothesen), betalen ze sowieso. Ik heb haar voorgesteld dat zij dit bedrag ook aan mij kan betalen, als ik haar de officiele rekening geef van mijn operatie die ik elders laat uitvoeren, zodat zij ook zeker weten dat ik mij inderdaad heb laten opereren en niet gewoon wat geld kom opstrijken.

Zij neemt dit in beraad en eind volgende week hoor ik hier meer over!

We zullen zien wat het gaat brengen. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan!

(hebben jullie het in de gaten: het eerste serieuze verslagje van bb!! :97: )

Wordt vervolgd.....

Nu even een pb'tje naar admin sturen, zodat zij mijn topic over de operatie bij demeyere weer boven water kan halen en dan aftellen!!!!!!!!!!!!!! Op naar 11 juni 9 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :1bouncingboobs::Laie_11::123::35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb je heel netjes en zakelijk afgehandeld. Knap dat je niet je emoties de overhand laat nemen!!

Ik ben zo benieuwd wat ze met je voorstel doen. En nu lekker aftellen dus, weet je hoe snel dat al is. Nog 11 daagjes wow!!!!!

Groetjes Grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pf ben jij een keiharde onderhandelaarster zeg :)

But well done BB, ik hoop dat t iets uithaalt!

Al maakt niet zo veel uit, binnen 11 dagen krijg jij zowiezo mooie boobs van je nieuwe vriend Bruno :) Een Belg, jaja...

Maar alle hulp is welkom he, kun je me eens op een bh trakteren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed gedaan :) Ik lees wel vaker dat dames zich door de zelfde pc moeten laten opereren voor een hersteloperatie. Het is toch logisch dat je daar na tegenvallend resultaat of complicaties daar niet zo 123 op zit te wachten

Ik vraag me wel af wat je terugkrijgt als ze akkoord gaan, kostprijs zal wel wat lager liggen dan wat ze er voor vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben wel blij voor je dat in ieder geval erkend wordt dat het is mis gegaan, het is niet altijd zo dat dit wordt toegegeven ondanks feiten!!

Ik vind je een bikkel in je onderhandeling en hoop dat ze hiermee akkoord gaan en jij de vergoeding krijgt waar je recht op heb voor je operatie de 11e!!!

Al snel he....ben je eerder dan mij, ik ga ook zo ongeveer aftellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel dames! :D

We zullen zien wat het gaat opbrengen, en als het niets opbrengt, dan heb ik in ieder geval mijn best gedaan. Ik kan mezelf niet verwijten dat ik het erbij heb laten zitten :)

@ Snoozy, ja grappig he haha, ik schrok ook toen ik hoorde dat ik zo snel terecht zou kunnen, maar ik ben superblij!! Over 10 nachtjes slapen, krijg ik gewoon nieuwe, mooie, superboobies (hoop ik toch? :97: )

In ieder geval sta ik er weer positief in en laat ik mij door Bruno verrassen. (iedere keer als ik 'Bruno' schrijf denk ik: dat zal hij toch niet erg vinden, dat ik hem bij zijn voornaam noem?? :44: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey bb,

Goed van jou..meid, de volgende keer als ik ga onderhandelen neem ik jou mee. :35:

Volgens mij kun jij zo op TV hahaha.. :125:

maar geweldig, nog effe en dan is het weer zover, spannend!!!

Nu gaan we je nieuwe topic weer aanvullen. :kuzya_02:

:32:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.