Ga naar inhoud

Best_boobie : 20 maart 2012 : Dr. Malfeyt : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

Voila BB, voor je het weet ben je van de gekke oma bh verlost en loop je in bikini over het strand.

Misschien Rolling een bezoekje brengen in Brazil.... :44:

T is toch altijd fijn te horen dat alles ok is he.

Hier gaat alles zijn gangetje, die rechtertepel heeft er nog geen zin in... gekke korstjes... maar t doet geen zeer en t is niet ontstoken of zo dus zal er maar af blijven he...

De ander kan ik al lekker smeren met die lidteken creme en die gaat goed!!!

Ik moet normaal maar 4 weken de sh**bh dragen, dus in theorie kan ik volgende week deze tijd gaan shoppen...

Maar weet nog van vorige keer dat dat eindelijk toch te vroeg was, maar vrees dat ik toch wel 1 tje ga kopen, al is't maar voor de foto's hé :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Maak anders de foto's ff in het pashokje, hoef je hem niet te kopen! :D

Ja en het is inderdaad toch altijd fijn om even te horen van anderen dat het er allemaal goed uitziet en zo! Geeft gewoon een heel goed gevoel. Heel gek, maar sinds vandaag beginnen ze ook een beetje meer van mezelf te voelen, zal waarschijnlijk ook komen doordat ik echt zo goed als geen vocht meer vasthoudt! :D

En die korstjes: lekker laten zitten!!! Als de huid eronder eraan toe is, gooit ie vanzelf die korstjes er wel af. Stel je pulkt eraan en eronder is het nog niet mooi dicht.... Dan is het gevaar voor ontstekingen en zo vele malen groter! Dus bedwing je, ze vallen er vanzelf wel vanaf! En het litteken kan ook minder mooi worden natuurlijk, als het nog open zou zijn onder de korstjes...

Time flies he!! Nu die blonde nog! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt allemaal goed! Wat fijn dat t zo goed gaat :D k loop 2 dagen achter op jou hahaha maar hier gaat t ook allemaal goed ;) k zag vandaag op me fotos die k had gemaakt dat k al veel minder vocht vasthou, wat n verschil :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOOOOh jij was dat haha, ik wist het niet meer, sorry! Maar had wel eraan gedacht ernaar te vragen!! Bevredigend antwoord? :)

Ja nieuwe foto's.... :P moeten nog gemaakt worden, mijn mannetje heeft het al zo druk haha. Tuin doen, met mij naar de kliniek, eten koken, opruimen. Maar ik denk dat we sowieso dit weekend nog een sessie houden, ben zelf ook heel nieuwsgierig naar het verschil. Al moet ik zelf zeggen, zonder arrogant te zijn :106: , dat ik ze nu al mooi vind :D Als ze zo blijven, ben ik al dik tevreden! Zodra de foto's gemaakt zijn, zet ik ze op de pc en meld ik me hier :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er ook blij mee hoor. Zo hoef ik niet steeds te vragen hoe t gaat. Bespaart ook een hoop zoek werk. Wie volgende ik ook al weer, dat heb je dan niet. Sommige namen lijken op elkaar. Maar als ik die topics zie, dan weet ik t weer. Tot nu toe geen drastische dingen gelezen. Alleen maar goede, leuke en grappige verhalen.

hm met tralies en prikkeldraad en al :45:

Ben blij trouwens dat ik iemand een plezier doe met mijn verslagjes :);)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kippetje, waarom zet je dat in mijn topic?.... :38: En ze is pas de 31ste aan de beurt..... dat is nog 2 nachtjes slapen als jij wakker wordt vandaag..... :106: Voor haar is het dan nog 2 nachtjes slapen.... Als jij ontwaakt uit jouw tweede nachtje, is Blondie waarschijnlijk al met een big smile in de spiegel aan het staren :42: (het wordt er wel duidelijker op zo he haha)

Gaat goed met die Alzheimer van je :45:

Misschien is het de stress voor je eigen; making of the koeienuiers :D

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 11 PO

Na een paar dagen radio-stilte (maar dan alleen in mijn topic :D ) ben ik dan weer hier voor een klein updeetje.

Ik voel me super!!! Heb nergens echt last van. Krijg langzaamaan weer wat meer gevoel terug aan de onderkant van mijn borsten, dus dat gaat ook de goede kant op. Mijn tepels zijn wat gevoeliger geworden, waar ik eerst redelijk normaal gevoel in had. Ik doe nog steeds rustig aan, omdat het moet.

Op het jeuk hebben aan de binnenkant van mijn borsten na en af en toe een steekje, dat erbij schijnt te horen, gaat het heel goed.

Merkte wel twee dagen geleden, dat ik wat vaak de auto in en uit gestapt was. En zelf het portier opengemaakt (wat net iets te stroef ging) en toen had ik wel wat last van een spier of pees tussen mijn oksel en de bovenkant van mijn borstspier. 's avonds toen ook een meloxicam genomen voor ik naar bed ging. Voor de rest, zolang ik me rustig houd, en dat doe ik dus, geen centje pijn! :D

Heb wel last gehad van de ader waar het infuus ingezeten heeft. Nadat het vocht uit mijn arm weggetrokken was, volgens mij na dag 6, voelde ik dat die ader wat hard en pijnlijk was. Toevallig moest ik die dag naar de kliniek en heb ik daar even naar laten kijken. Bleek een flebitis te zijn (wat eigenlijk een ontstoken ader betekent) en dit moest ik verzorgen met Hirudoid zalf. Die zalf smeer je 2 mm dik (ongeveer) op de ader, nat gaasje erop en daarover een los verbandje zodat het gaasje blijft zitten. Ongeveer 3 keer per dag verzorgen en sinds gistermiddag gaat het daar ook stukken beter mee.

Vanmorgen nieuwe foto's gemaakt. Volgens mij is er niet veel verandering te zien met dag 5 PO, maar heb ze toch maar geplaatst, zodat jullie ook jullie oog er eens aan kunnen wagen.... Aan de onderkant van de borsten lijkt het wel of er nog vocht zit aan de vorm te zien.

Dat was het weer! :D

xxBB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bb,

Ik vond inderdaad dat er niet veel verschilt van toen. Als t maar niet verslechterd is alles goed toch? Ze zien er geweldig uit. Houden zo. Goed je wonden verzorgen. Heb je veel last van die ader? Gr. Miss sport

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZO!!

Ben okselfris, dus de tietjesdokter zal zometeen niet achterover vallen van de lucht....

Ik ga er zo naartoe voor het verwijderen van de uiteinden van de hechtingen en de pleisters bovenop mijn borsten gaan er ook vanaf, geloof ik. Daarna mag ik weer DOUCHEN!!!! (hoop ik.... als de wondjes in orde zijn tenminste)

Nou na 16 dagen.... verlang ik enorm naar een douche!!

Ik moet wel ff vermelden (of had ik dat al eens gezegd :46: ) dat ik een superherstel heb gehad. Ik krijg langzaam aan weer wat gevoel terug onder mijn tepels, daar waar het doof aanvoelde. Nog niet over het hele gebied en soms links wat meer en soms rechts. Het schrijnt dan weer een tijdje op een plek en dan weer op een andere plek :46:

Nu hopen dat de littekens mooi genezen zijn. Zal er straks nog foto's van proberen te maken, zodat jullie ook weer op de hoogte zijn! :D

Van het weekend zullen er wel foto's gemaakt worden, van mijn weinig veranderende borsten :45:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.