Ga naar inhoud

Best_boobie : 20 maart 2012 : Dr. Malfeyt : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha k ben ook erg benieuwd naar je berekeningen! K heb nog geen idee wanneer ik die van mij ga meten.. Haha waarschijnlijk dit weekend ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bb, mari en Kaatje, hoe gaat t met de meiden vandaag? Ik volg jullie elke dag om een inschatting te krijgen hoe mijn journey gaat worden. Ben heeeeeel blij voor jullie allemaal die al een mooie voor gevel hebben. Niet jaloers. Ti's gegund. Nog ander halve mnd voor mij.

Gister de kliniek gebeld voor meer cc. Het gaat nu 325cc worden.

Het allerbeste. Nu even werken. Tot laters dikke knuffel. O nee knuffelen gaat niet.

Gr.miss sport

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, heb gemeten.... Maar weet niet of het helemaal betrouwbaar is. Durfde nog niet zonder sportbh, dus maar ff met. Pff wat zijn die meloentjes zwaar :45:

De maten: onder 74, boven 95..... Dus een E-tje. Maar moet er wel bij zeggen, er zit nog tamelijk wat vocht in mr en mrs boob, dus het zal nog wel slinken.... Tenzij ze natuurlijk nog wat gaan zakken en dat moet volgens mij ook nog, dan kan het misschien nog wel wat meer worden :D

We zullen zien, ik ben er in ieder geval nu al blij mee!

Verder heb ik me vanmorgen eens effe onder de douche alles lager dan de bh gewassen. En de rest aan de wasbak met hulp van mijn mannetje. Heerlijk, want door de warmte en het weinig bewegen, hing er niet zo een lekkere lucht onder die okseltjes van mij.... Normaal douche je lekker iedere dag en als dat dat opeens niet kan, ga je het wel missen. Sturen ze ook nog net de zon en de aangename temperaturen deze kant op en hup: stinken maar! :45:

Andere bh aangetrokken (ook van de kliniek) en dat is dus ook weer fris. Maar jeetje, wat voelen ze zwaar aan als die bh uit is en je recht staat. Durfde geen stap te zetten (weet wel dat ze er niet uitvallen hoor, maar had niet verwacht dat dat zo vreemd zouden aanvoelen :D )

Onderkant van de borsten is nog verdoofd, gek gevoel is dat trouwens en ik voel regelmatig een vocht of luchtbelletje aan de binnenkant van mijn rechterborst kruipen. Dat is ook gek :44:

Ook houd ik vocht in mijn buik en rechterarm vast, maar weet dat dat er allemaal bij hoort en dat is dus niet erg. In mijn rechterarm begint het trouwens nu wel al minder te worden! Stuwing in mijn borst heb ik na die therapie van gisteren ook niet meer echt gehad!

Het gaat dus lekker!

Wat ik wel heb is een supervette huid op mijn gezicht. Had ik van te voren nooit last van, maar lijkt wel of ik me met vaseline ingesmeert heb en de pot leeg moest :106: Bah :blush:

Nu weer lekker naar buiten, maar wilde jullie dit verhaaltje niet onthouden....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo goed gaat! :D

Lekker opgefrist en zelfs lekker al even buiten gezeten.

Tja dat zware...ze zijn nu natuurlijk ook een stuk zwaarder he :D Maar ook dat went snel hoor!!

En ook die luchtbellen zijn herkenbaar. Heb je ook dat als je iets kouds drinkt dat je dat voelt "voelt" lopen in je borsten? Dat heb ik namelijk ook gehad ;)

Mooie maten heb je ook :D Ik heb geen idee welke maten ik heb :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat over je vette gezicht... Dat heb k ook! K vond t best raar want normaal heb k dat ook niet.. Wanneer heb jij voor t eerst je bh uitgedaan? K durf dat nog niet! Haha oja die bandjes op je schouder moeten die strak zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo goed gaat! :D

Lekker opgefrist en zelfs lekker al even buiten gezeten.

Tja dat zware...ze zijn nu natuurlijk ook een stuk zwaarder he :D Maar ook dat went snel hoor!!

En ook die luchtbellen zijn herkenbaar. Heb je ook dat als je iets kouds drinkt dat je dat voelt "voelt" lopen in je borsten? Dat heb ik namelijk ook gehad ;)

Mooie maten heb je ook :D Ik heb geen idee welke maten ik heb :blush:

Dat koude drinken!!! Jaaaaa, ik vond het al zo vreemd, maar ook dat is normaal? :45:

Yes, hoef ik toch niet aan de pillen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat over je vette gezicht... Dat heb k ook! K vond t best raar want normaal heb k dat ook niet.. Wanneer heb jij voor t eerst je bh uitgedaan? K durf dat nog niet! Haha oja die bandjes op je schouder moeten die strak zitten?

Hey Mari

De verpleegkundige zei na twee uurtjes, toen mijn man er ook net was: 'Wil je ze zien?' Nou, hup uit bed en zij bh losmaken! en daar hingen ze (staan ze, geen hang nog haha)

En gisteren toen de drains eruit gingen en bij de oedeemtherapie ging de bh ook los.

Vanmorgen bij het wassen, was de eerste keer dat ik de bh echt uitdeed en durfde ze bijna niet los te laten :45: Ze voelden zo zwaar en alsof ze eraf zouden vallen :D Als ik dat ergens las op het forum voordat ik mijn bv kreeg, dacht ik altijd: nou, zal toch wel meevallen haha, maar nee, het voelt gewoon echt raar aan.

Als het begint te stinken, doe je hem vanzelf wel uit ;)

Uhm en ik heb geen verstelbare bandjes.... Maar mijn bh zit gewoon strak, dus zou ze gewoon zo zetten als je normaal ook bij een bh doet, niet te los, want dan heb je te weinig steun, maar je moet ze ook niet 'ophangen' :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha k ruik mezelf nog niet ;) als k nu ga staan voelt het al zwaar aan met bh, maar t gaat al beter dan vanmorge.. K ging ervanuit dat vandaag de ergste dag zou zijn, maar tot nu toe valt t allemaal mee.. En daar ben k heel blij mee.. Was wel n btje bang voor de pijn.

K heb de bandjes iets strakker gedaan want als k half rechtop zit zitten ze te los naar mijn idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha! K weet niet waardoor t komt, miss door t vocht wat we vasthouden? of door t warme weer.. Geen idee, maar k denk dat het wel over gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vettige bigboobie,

Hou ze maar goed vast, we willen geen tieten die afvallen he!  misschien een ideetje voor een nieuwe droom?

En wat een maat al zeg, fun fun! Nu die Blonde nog en we zijn klaar voor de zomer!

Rust ze,

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: LOL Kaatje, die vettige huid zal toch van de narcose zijn denk ik? Kan me niks anders voorstellen. Ben toch niet opeens een vetjoep geworden???? :D

Ja ik houd ze vast.... zou ze niet meer kwijt willen :D

Ik moet vandaag eens wat rustig aan gaan doen, ben te actief volgens mij. Gisteravond dipje gehad. Veel vocht, ongesteld geworden (eindelijk), pijn bij draingaatje, of incisie, dat kon ik niet goed voelen... alsof iemand er met een mes in aan het wroeten was. Maar geen roodheid of warmte, dus geen paniek.

Vandaag rustdag!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed BB!! Als je lichaam aangeeft dat je rust moet pakken, ook zeker doen!!

Die dipdag hoort er een beetje bij volgens mij...Ik had hem ook met de 3e dag. Alleen maar huilen enzo. Komt ook weer goed hoor! :D

Gewoon lekker alles goed in de gaten blijven houden en goed luisteren naar je eigen lichaam.

Xje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien vettige huid door je menstruatie? Die heb je uitgesteld toch?

Rustig aan doen dan he BB.. Denk idd niet dat je pijntjes door iets ergs komen, je kent je lichaam erg goed en weet veel dingen dus ik denk ook dat je met rustiger aan doen al een flink eind komt :D...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Enibas voor je lieve berichtje! Had ook zo een zwaar gevoel in mijn arm en mijn rechterborst, dacht de hele tijd: als ik maar geen koorts of roodheid krijg... beetje bangmakerij van mezelf, terwijl ik van de andere kant ook weer heel goed wist, dat ik gewoon wat meer rust moet nemen. Is zo moeilijk om mijn man alles te laten doen, omdat ik normaal altijd alles zelf doe hihi. Maar oke, ik geef me over aan de ontwenningskuur :D

En Blondie, mijn menstruatie had ik toch niet uitgesteld... Had Primolut besteld, maar las op de bijsluiter dat je het eigenlijk niet mocht gebruiken als je een operatie zou krijgen.... In verband met de grotere kans op trombose. Dus ik had even gebeld met de kliniek om te overleggen en er werd me sterk afgeraden om de Primolut te nemen. De menstruatie heeft zich dus zelf uitgesteld :D

En je hebt gelijk, ik ken mijn lichaam best goed en weet wat alarmerend is en wat niet. Alleen is het soms moeilijk om in je eigen geval nuchter te blijven. A good night sleep heeft wel geholpen!!

Zo, krijg dadelijk de eerste 'kijkster' op bezoek :D Gezellig!

(En waarom heb ik nou al een tweede blouse gevonden die nog past??? :107: Zo veel te groot waren die toch niet van te voren..... Zouden mijn boobies te klein zijn??? :107: .............................. :45: )

(grapje!! ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik ken dat gevoel. Want toen ik van m'n zoon net bevallen was, toen waren m'n borsten opgebonden. Net als vroeger als je koos om geen borst te geven. Na 3dgn wou de voeding er echt uit. Ik hield t niet meer omdat alles te strak werd. Het moment dat m'n moeder me los maakte leek bijzonder veel op jou....Hahaha. Dat was de formaat die ik had willen houden zeg. Ze waren bevrijd. Wat een enorme joekels. Het eerste wat ik zei: mam maakt een foto. Die foto nam ik mee naar m'n pc. Dit is wat ik weer wil zei ik.

Hey Mari

De verpleegkundige zei na twee uurtjes, toen mijn man er ook net was: 'Wil je ze zien?' Nou, hup uit bed en zij bh losmaken! en daar hingen ze (staan ze, geen hang nog haha)

En gisteren toen de drains eruit gingen en bij de oedeemtherapie ging de bh ook los.

Vanmorgen bij het wassen, was de eerste keer dat ik de bh echt uitdeed en durfde ze bijna niet los te laten :45: Ze voelden zo zwaar en alsof ze eraf zouden vallen :D Als ik dat ergens las op het forum voordat ik mijn bv kreeg, dacht ik altijd: nou, zal toch wel meevallen haha, maar nee, het voelt gewoon echt raar aan.

Als het begint te stinken, doe je hem vanzelf wel uit ;)

Uhm en ik heb geen verstelbare bandjes.... Maar mijn bh zit gewoon strak, dus zou ze gewoon zo zetten als je normaal ook bij een bh doet, niet te los, want dan heb je te weinig steun, maar je moet ze ook niet 'ophangen' :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha miss sport, leuk verhaal!

Ik ben benieuwd hoe lang dat dat zware gevoel zo blijft... Heb wel het idee dat het vocht onder controle begint te komen, is nog niet weg, maar heb ook niet meer zoveel last van stuwing! Om de twee uur moet ik plassen, dus waarschijnlijk is dat vocht zijn weg naar buiten aan het zoeken, nou, dat mag nog wel wat sneller (ooooooooooooh en wat ben ik ongeduldig, want ik ben zo nieuwsgierig hoe het gaat worden... :D )

Alleen dat stomme draingaatje, verdorie zeg, morgen nog eens ff kijken of het er nog goed uitziet..... Dat wil af en toe gewoon ff lekker pijn doen, maarja, ben ook naief als ik gedacht had dat ik er zo makkelijk vanaf zou komen :D

Verder heb ik vandaag een rustig dagje. Is ook wel fijn dat mijn mannetje ook een rustig dagje heeft genomen, hoef ik me niet zo schuldig te voelen dat ik maar wat zit te lezen en te computeren..... :106:

Tot zover een heel klein mini-updatje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.