Ga naar inhoud

Best_boobie : 20 maart 2012 : Dr. Malfeyt : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

BB,

Wat bedoel jij met ei vormige borsten.

Volgens mij bedoel jij wat ik ook heb, geen mooie ronde borsten, en vanaf de binnenkant gekeken afgeplat op tepelhoogte.

Vanaf de buitenkant bekeken, wel rond.( bij de oksels)

Snap je me nog hahahahha.

Uuuuuuuhm hahaha, sja... Ik heb je toegevoegd als vriend, kijk ff bij mijn laatste twee foto's en kijk of dat is wat je bedoelt :45:

Heb jij ook foto's?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Lucky71

Hey BB,

heel veel succes voor morgen..

en ja..hier komt hij..speciaal voor jou, je mascotte :97:

PS..genoeg komma's, punten..spaties hier??!!

:125: :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey BB,

heel veel succes voor morgen! hahahaha..een kwartier..die kent jou nog niet...wij wel inmiddels.

En hier komt ie....speciaal voor jou; :97:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beverwijk.... dat ligt in Noorwegen toch?? hahahahaahahahahhhahahaahaha ;)

Diesel: heb je foto's in je album staan? Ik zie niks maar heb ook geen idee of wij in elkaars vriendenlijst staan.

Nou bb..... dat wordt lachen morgen...die man flink aan de praat houden! Hoop dat je wat wijzer wordt.... je zal in ieder geval weer meer stof tot nadenken hebben.

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobsie

Sorry voor het ontbreken van de , en . Maar ik typ vanaf me bb en zie de helft van de tijd niet wat ik typ omdat mijn tekst pas 5 min later in beeld verschijnt :blush: verrekte bb ook :45: tjah jou pc moet duidelijk een nieuwe bril als hij ziet dat jou borsten rond zijn. Maar ach gelukkig ga je niet bij de pakken neer zitten :D

Maar om even op dat ligt tussen alkmaar en haarlem en 20 min van amsterdam! Gaat er nu een lampje branden? Misschien heb je weleens van de zwarte markt gehoord?

Nou ik heb mijn best gedaan :45:

Liefs.,!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

mmmmm...2x keer...klote-laptop.

nou ja..dubbel succes...al het goede komt met z'n tweeën hhahaha :01:

meestal..er zijn natuurlijk weer uitzonderingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

heel veel succes voor morgen..

en ja..hier komt hij..speciaal voor jou, je mascotte :97:

PS..genoeg komma's, punten..spaties hier??!!

:125: :125:

hahaha loud and clear met punten en komma's :D

Dankje!!!

Hey BB,

heel veel succes voor morgen! hahahaha..een kwartier..die kent jou nog niet...wij wel inmiddels.

En hier komt ie....speciaal voor jou; :97:

Liefs

Dankje ;)

mmmmm...2x keer...klote-laptop.

nou ja..dubbel succes...al het goede komt met z'n tweeën hhahaha :01:

meestal..er zijn natuurlijk weer uitzonderingen!

Dubbel dankje :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beverwijk.... dat ligt in Noorwegen toch?? hahahahaahahahahhhahahaahaha ;)

Diesel: heb je foto's in je album staan? Ik zie niks maar heb ook geen idee of wij in elkaars vriendenlijst staan.

Nou bb..... dat wordt lachen morgen...die man flink aan de praat houden! Hoop dat je wat wijzer wordt.... je zal in ieder geval weer meer stof tot nadenken hebben.

Succes!!

Hahaha, ben benieuwd hoelang ie het met me volhoudt!

Noorwegen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het ontbreken van de , en . Maar ik typ vanaf me bb en zie de helft van de tijd niet wat ik typ omdat mijn tekst pas 5 min later in beeld verschijnt :blush: verrekte bb ook :45: tjah jou pc moet duidelijk een nieuwe bril als hij ziet dat jou borsten rond zijn. Maar ach gelukkig ga je niet bij de pakken neer zitten :D

Maar om even op dat ligt tussen alkmaar en haarlem en 20 min van amsterdam! Gaat er nu een lampje branden? Misschien heb je weleens van de zwarte markt gehoord?

Nou ik heb mijn best gedaan :45:

Liefs.,!?

Ik dacht al dat je bij bb in het topic zat met je bb. Dat is op zijn minst even verwarrend :45: , maar wel lief hoor, dat je aan me denkt! :53:

Die pc is al 69..... Misschien heeft ie staar... Dat kan ook nog he ;)

En aha, daar ligt het, ja dat is nog net wat langer rijden... pfff, nou maakt het niet uit als ik echt niemand anders kan vinden, maar morgen nog ff afwachten en dan waarschijnlijk naar Bruno haha

En jij hebt echt je best gedaan hihi!!

Tot morgen!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobsie

Gelukkig zal voortaan beter mijn best doen! Maar om het lekker verwarrend te houden is de bb nu leeg dus tot morgen! Succes en hou die man maar lekker een uurtje aan de praat :D

Liefs en weltrusten voor straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hoi BB,

Ik ben bij een andere pc en locatie van bergman geweest dan waar jij naar toe gaat, dus het kan enorm verschillen met de pc die jij te zien krijgt. Ik ben in den haag door dr koopman geholpen.

Op het consult werden mijn borsten bekeken en opgemeten, en er werd het een en ander uitgelegd en verteld, mijn vragen werden beantwoord en het gesprek met de pc was klaar. Daarna heb ik nog dik een uur met een beautycoach zitten praten.

Ik heb wel andere verhalen gelezen van meiden die wel langer bij hun pc hebben gezeten bij bergman, dus ik zou zeggen ga niet alleen op mijn verhaal af!

Succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het nummer van die arts waar je heengaat? Dan bel ik hem op dat er een stalker komt die hem lang aan de praat wil houden hahahahaahahahahahaha

;)

Just kidding!

:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig zal voortaan beter mijn best doen! Maar om het lekker verwarrend te houden is de bb nu leeg dus tot morgen! Succes en hou die man maar lekker een uurtje aan de praat :D

Liefs en weltrusten voor straks

Nou, deze bb is nu ook leeg haha.... En ik moet nog een verslagje schrijven he :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel andere verhalen gelezen van meiden die wel langer bij hun pc hebben gezeten bij bergman, dus ik zou zeggen ga niet alleen op mijn verhaal af!

Succes morgen!

Was ik maar wel op jouw verhaal afgegaan en gewoon afgezegd :130: Dan had ik vandaag lekker in de zon kunnen liggen bakken :beach:

Zie mijn verslagje, dat er zometeen aan gaat komen ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo! weer een verslagje........ met de nadruk op 'je'........ Ik kan het niet te lang maken, want het consultje, was ook maar kortje........

En even voor de dames onder ons die wel heel tevreden zijn geweest over de Bergmankliniek: sorry dat ik ze echt ga afkraken op basis van mijn consult, ik hoop niet dat jullie dit verkeerd gaan opvatten, maar dit is puur mijn mening he ;)

De rit naar Bilthoven verliep vlekkeloos, 2 uurtjes en we waren er. (zo tot zover het positieve gedeelte ;) )

Nu de rest:

We waren natuurlijk nog een dik half uur te vroeg en de dokter liep 20 minuutjes uit. Gelukkig kregen we wel een kopje koffie in de tussentijd, van de receptioniste met haar mooie :19: zalmkleurige, zomerse pyjamaatje aan..... Sjonge jonge, wat zag dat mens eruit, alsof ze zo uit de klei getrokken was :45:

Maar goed....

Om 11.20 uur gingen we bij dr. Luijendijk naar binnen. Ik dacht bij mezelf: ik heb maar een kwartier, dus laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: Dus ik zeg tegen hem: Ik heb een tijdje geleden een borstvergroting gehad en ik ben niet tevreden over de vorm, de breedte en de projectie van mijn borsten. Wilt u daar aub naar kijken en uw oordeel geven en mij vertellen wat u hieraan zou kunnen doen?

Hij natuurlijk meteen vragen wanneer ik geopereerd ben... Nou 2 maanden en een week geleden..... Oh nog maar zo kort...

Hij toch maar kijken en ach, hij vond het wel meevallen, hij had wel eens ergere borsten gezien.... Hij ging niet meten, niet voelen, niks............... :106:

Ik ga verder niet te ver uitwijden over het 'hele' consult, maar het komt erop neer dat hij eigenlijk niets concreets zei, alleen dat hij bij mij dual plane zou willen opereren en dat hij zou kiezen voor een anatomische prothese. Hij zou zelf bepalen wat er in zou gaan en zo en de breedte, ach, dat zien we wel tijdens de operatie :107: :107: :107:

Drie keer raden wat ik toen dacht.......... :104:

Toch wilde ik hem nog een paar vragen stellen, dus vroeg hem hoe double bubble eigenlijk ontstond.....(omdat dat volgens mijn pc gebeurd was toen hij de prothese onder de spier wilde plaatsen) Nou zegt ie, dat komt doordat je eigen klierweefsel dan te laag hangt, en hij liet me voorbeelden zien van ongelooflijk lelijke borsten die hij zelf gefabriceerd had (ja mij gingen de ogen open, want toen begreep ik waarom hij mijn borsten nog wel mee vond vallen....) Dus dat double bubble ontstaat doordat de spier niet ver genoeg los gemaakt wordt, daar zei hij niks over..... (al is het gedeelte dat hij zegt natuurlijk ook niet helemaal onwaar, maar hij vertelde dus maar de halve waarheid)

Toen vroeg ik nog, of het kapsel dat er nu zit, om de huidige prothese, of dat weggehaald zou moeten worden. Zijn antwoord was dat dat niet hoefde, omdat dat vanzelf door het lichaam afgebroken zou worden.... Uhm.... Ik zeg: echt waar???? Breekt het lichaam iets af dat het zelf gevormd heeft? Een bindweefsellaag die eerst gevormd wordt en dan afgebroken wordt door het eigen lichaam?? Kan dat echt????

Uhm, ja nou (zegt ie...) dat uhm zeg ik eigenlijk verkeerd. Het wordt niet echt afgebroken, maar als ik een nieuwe pocket maak onder de spier, dan zit dat kapsel niet in de weg.... Dat gaat dan als de pocket boven de spier zich sluit gewoon weg, vanzelf......... (nou lekker duidelijk) Dus ik weer vragen: Hoe bedoelt u: dat gaat gewoon weg.... Vergroeid dat dan met het eigen weefsel, als die pocket dichtgroeit? Nou zegt ie, ja zoiets.......... :27: En als klap op de vuurpijl voegt hij eraan toe; maar stel nou dat het kapsel de vorm van de borst verandert, dan moet ik tijdens de operatie natuurlijk alsnog besluiten het kapsel weg te halen (jaja, kassaaaaaaaaa €€€€€€€€€€€€€€€ want dat kost een hoop extra)

En toen stond ie op, zegt: had u nog meer vragen? En ik: uhm nee, volgens mij zit ik er wel doorheen ;) (pffff alsof ik de moeite zou nemen nog meer vragen onbeantwoord terug te krijgen)

We kwamen om 11.50 uur naar buiten :45: Ik had er zowaar een half uur van gemaakt, daar zal ie blij mee geweest zijn ;) )

Daarna door naar de consulente, maar die had niet veel te vertellen, ze wist immers niet welke prothese erin zou gaan, ik hoefde niet te passen, want dat is nutteloos aangezien ik al opgevulde borsten heb.... Ze liet me de bh zien die je na de operatie krijgt en voor de rest stond ik daar 7 minuten later weer buiten.

Prijsopgave krijg ik nog op de mail, maar voor mij geen Bergmankliniek. Daar gaat het echt alleen maar om de centjes hoor! Het interesseert ze geen ene zier wat je wilt, dat is tenminste mijn ervaring, en ik wil hier niet alleen maar ongenuanceerd zitten vloeken hoor, maar ik ben echt zwaar teleurgesteld over de gang van zaken bij deze commerciele kliniek.

Dus weer een ervaring rijker en een illusie armer :154:

Heeft Belgie een tweede pinksterdag???? Mocht dat namelijk niet zo zijn, dan kan ik maandag naar Bruno bellen om mijn operatiedatum vast te leggen!!!!!!!!!! WANT, jaja, dat gaat hem worden! En anders moet ik dinsdag maar even bellen.

xxx BB

Zo te zien gaat dit m dus niet worden...

:45: goed gezien essie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heldere taal! Ik ga zelf wel naar bergman ...had een goed gevoel bij pc dus dat is wel ok. In belgie niet eens tweede kerstdag dus gok erop dat je gewoon kunt bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heldere taal! Ik ga zelf wel naar bergman ...had een goed gevoel bij pc dus dat is wel ok. In belgie niet eens tweede kerstdag dus gok erop dat je gewoon kunt bellen.

Hey Anma, ik ken jouw pc natuurlijk niet he, spreek puur over mijn ervaring met dr Luijendijk. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey BB,

Nou ja nu weet je in ieder geval naar welke pc je wilt en dat is altijd beter dan dat je moeten kiezen lijkt mij...

Wat een vreemde gang van zaken daar zeg....ik snap dat hele verhaal van dat kapsel ook niet en die pc volgens mij nog minder...

Ach je weet in ieder geval; waar je naar toe wil, op naar 11 juni!!!!!!

knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

whhaa bb zit net je 2de verslagje te lezen .. ongeloofelijk dit zeg man wat een maf!

Zo onduidelijk allemaal vind regelrechte prietpraat !

( nee hoor wind me er niet over op haha wel dus)

Lang leven het forum , we zijn bijna experts zoveel hebben we er over kunnen lezen zo kunnen ze ons lekker niet voor gekje houden haha.

Jeeejhhjj iniedergeval nu wel je keuze kunnen maken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.