Ga naar inhoud

Best_boobie : 20 maart 2012 : Dr. Malfeyt : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

heb je al kriebels?

Nee, eigenlijk niet.... Heb wel mijn vragenlijst klaarliggen, inclusief de foto's van de eerste vier weken na de operatie, en de maten van de protheses die ik heb en die ik wil :P, en mijn prothesepaspoort. Dus moet gewoon goed komen. Is een consult van een uur, en hij zal wel rode oren (van het luisteren :D ) hebben, als ik de deur weer naar buiten loop haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ja.... Maar als ik dat berichtje van net, van mezelf, zo terug lees...... Ik ga vooral om te horen wat HIJ te zeggen heeft! Ik ga voor informatie, niet om hem de oren van zijn hoofd te kletsen haha :D

In ieder geval ben ik goed voorbereid, weet ik wat ik wil en hoop ik dat deze arts een goed verhaal te vertellen heeft.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Snel snel even want super druk in de zaak!

Ik wil je eerst veel succes wensen vandaag, die arts zal niet weten wat hij hoort als hij jouw studies om de oren krijgt!

Ik post op mijn eigen topic nog mijn ervaring met beide heren, maar hier al die van Demeyere, waar je misschien iets aan hebt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen, super eerlijke en aangename man!

Na mijn historiek even uitgelegd te hebben: tieten bloot!

Hij zei onmiddellijk dat hij t estetisch niet ok vond, zijn niet gelijk geplaatst en hij twijfelt ook of er gelijke cc's in zitten... Mijn vermoeden werd bevestigd! Al zei hij ook dat t voor hem moeilijk oordelen was daar hij na 3 keer geen zicht op mijn voorsituatie had!

Zijn raad: terug naar de arts want volgens hem kan een zichzelf respecterende arts hier niet tevreden mee zijn. En op zijn minst mijn certificaten opvragen!!!

Toen ik hem zei dat ik daar geen zin/vertrouwen meer in had, wou hij me wel opnieuw een wissel geven ( binnen 3 maand ) maar dan gewoon weer achter de spier en groter ( lees breder )...

Kortom: ik ga waarschijnlijk niet bij deze arts terechtkomen, maar super positied gevoel hier..

Had hij voor t geld gegaan had hij me onmiddellijk afspraak voor operatie kunnen geven maar nee, doodeerlijk!

Nu heb ik dus mij dossier opgevraagd en ben al bij Plovier geweest... En das the storry you're waiting for he :)

Post ik in me eigen topic...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.