Ga naar inhoud

Best_boobie : 20 maart 2012 : Dr. Malfeyt : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Aangezien ik al een tijdje de datum weet en ik gisteren de bevestiging van de kliniek binnen kreeg met de post, word het ook voor mij tijd om een operatie-topic aan te leggen.

Ik woon in NL Limburg en ga in de Valkenhorstkliniek in Valkenburg voor een borstvergroting. Ik heb verder geen consulten gehad, omdat ik een heel goed gevoel overhield aan mijn eerste consult bij dr. Malfeyt. Na drie kwartier kwam ik die eerste keer pas zijn spreekkamer uit en hij had mij een heleboel informatie gegeven en al mijn vragen waren op dat moment beantwoordt! Later ging ik me afvragen of ik niet misschien een maatje meer wilde.... Sja, als je veel op het forum leest, dan wil je denk ik vanzelf een maatje meer, omdat bijna iedereen (uitzonderingen daar gelaten) naderhand zegt, dat het wel wat meer had mogen zijn. :D

Ik heb nu een 75B (als ik de omtrek meet en het verschil tussen onder en bovenwijdte bekijk, zou ik eigenlijk een A hebben, maar die bh's passen echt niet). Ik ben 1.70 lang en weeg 65 kilo.

Toen ik mijn tweede consult gepland had, heb ik het schema van de prothesen op internet opgezocht en goed gekeken naar wat de mogelijkheden zouden zijn, dus wat zou passen bij de diameter van mijn borsten.

Voordat ik toen naar het tweede consult ging, wist ik eigenlijk precies wat ik wilde: Een cup DD of zelfs E. :wub:

Dus eerst nog even een goedkope bh gekocht, cup E. De voorpret begon in het pashokje met mijn man toen we die bh aan het vullen waren met een hele lading zakdoeken die ik meegenomen had. Hier nog een gaatje vullen en daar nog een gaatje vullen en tatatataaaaaaaaaa: We waren het erover eens: een E mag het worden. :101:

De dag erna op tweede consult, bh cup E mee en gepast met pasprotheses. Nog wat foto's bekeken van voorbeelden die de pc op zijn pc had staan :106: en toen waren we het erover eens welke implantaten geplaatst gaan worden op 20 maart.

Het worden Eurosiliconen, rond natural cohesive textured, 450cc, medium profile. Ze zullen volledig onder de borstspier geplaatst worden, omdat mijn pc daar volgens hem, het mooiste resultaat mee zou kunnen bereiken.

Ik ben heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden, op welke maat ik ga eindigen en hoe het er allemaal uit gaat zien!

In de tussentijd zal ik mij nog amuseren hier op het forum, met het lezen van al jullie verhalen en af en toe een serieus bericht te plaatsen en af en toe ook wat lol te maken. Zo gaat de tijd ook wat sneller voorbij!

Groetjes, Best_Boobie (kort maar af naar BB, doe ik zelf ook, had er niet bij nagedacht bij het aanmaken van een account dat ik die naam zo vaak zou moeten schrijven...... :107: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

Daar ben ik weer :108:

Vandaag mijn gesprek met de anesthesist gehad, over het hoe en wat t.a.v. de narcose.

Hij vertelde eerst even over hoe lang van te voren nuchter blijven en zo en over de manier waarop ik onder narcose gebracht wordt. Eventuele bijwerkingen van het narcosemiddel (propofol) en het gebruik van Zofran tegen de misselijkheid tijdens de operatie.

Daarna kreeg ik alvast een pilletje dat ik de avond voor de operatie moet nemen, dat is om rustig van te worden :39: ..... En daarna ging hij me vertellen dat ik de avond van te voren ook nog even zelf een spuitje in mijn buik moet zetten (fraxiparine). Bij anderen een spuit zetten, oké, maar bij mezelf?????? :85: Het koude zweet brak me al uit :o (maar ik mocht ook de avond voor de operatie even in de kliniek langs gaan, dan doen zij het), maarja, om daar dan weer een half uur heen en een half uur terug voor te moeten rijden..... Dan doe ik het wel zelf (of niet, dat zie ik dan wel :unsure: )

Daarna ging meneer mijn bloeddruk meten: GEK haha. Ik zeg tegen hem: nou die waarde zal wel niet echt betrouwbaar zijn, na dat verhaal van dat spuitje..... Maar gelukkig viel het mee. Alles in orde!

Nou, groen licht dus voor de operatie! Joepie, maar nu nog een paar weekjes wachten :106: .

Wat hadden jullie eigenlijk aan in bed na de operatie. Er werd mij verteld dat ik een nachthemd mee moest nemen voor de nacht die ik moet overblijven na mijn operatie, maar zo een nachthemd krijg je toch niet aan of weer uit, als je je armen niet hoog mag/kan optillen? Of gewoon eentje met een hele brede hals, zodat ie van onder naar boven aangestroopt kan worden?

Of zo een opa-pyjamajasje, met knopen aan de voorkant.... Dat kan natuurlijk ook, lig er waarschijnlijk toch al niet op zn charmantst bij die nacht.....

Ik mag trouwens watervaste mascara gebruiken op de dag van de operatie. Het gaat er alleen om dat er geen make up gebruikt wordt die uit kan lopen en dan in de ogen, of op andere lichaamsdelen terecht komt. Dit ivm de hygiene. Weer een raadsel opgelost!

Wordt vervolgd......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, pilletjes pakken, spuiten bij jezelf zetten,... Dat komt noooit goed met jou!!!

Je kunt misschien ook zelf je boobs steken, via de knieen was het he? :)

En ik zou een babydoll aandoen hoor, zal de dokter wel leuk vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik had zo'n geruit nachthemd van Esprit, met knoopjes aan de voorkant. Was heel erg leuk, getailleerd, maar kon alleen niet dicht door de zwelling aan de borsten ;-)

Zo'n spuitje zetten valt wel mee hoor, ik heb toen ik hormonen moest gebruiken voor zwanger te worden vaak moeten spuiten, doet echt niet zeer. (neem aan dat t maar een klein spuitje is wat net onder de huid moet?). En anders laat je het gewoon vriendlief ofzo doen. Wel een hele uitgebreide uitleg heb je gehad, vind ik wel goed!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders kom ik je spuitje zetten als stage om te leren voor onze kliniek? :)

Zeg, heb je foto's bekeken: waarom krijg jij geen high profile om die bovenkant te vullen, of ben ik daar mis mee? Of wil je die bolling niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaatje, volgens mij krijg ik die high profile niet (als ik het goed begrepen heb) omdat die protheses smaller zijn en dan zou ik zo een punttietjes krijgen. De medium profile is breder en vult dus meer mijn hele borst op, volgens pc.

Uhm ja, dat spuitje, laat maar haha, ben zelf verpleegkundige en heb het niet zo op stagiaires die de eerste keer een spuit gaan zetten ;) Haha, ik leer het je wel op andere proefkonijnen tzt!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee joh, haha. Het lag aan de diameter van je eigen borsten he!! (weet je nog ;) )

En mijn borsten zijn zonder prothesen al 13.5, dus mag geen prothesen die smaller zijn dan dat, omdat het dan punterig gaat uitzien. Jouw borsten waren smaller, en dus kun je ook high en extra high hebben, die prothesen zijn smaller, maar wel in verhouding met jouw eigen borst dan!

Niet stressen gekkie! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Lady, komt nu al echt dichtbij, al is het voor Kaatje nog sneller voorbij! Vind het ook heel spannend, vooral hoe het er daarna uit gaat zien.... Ben benieuwd wanneer ik ga dromen van protheses die ingebracht worden via de knieeen haha. Droomde wel vannacht dat er een meisje tegenover me zat die een bv gehad had. Maar die griet zat te lachen en toen begonnen die borsten zo erg te wiebelen, dat ze uit haar truitje vielen en dat vond ze heel normaal :S Nou, ze stopte ze gewoon weer terug in haar truitje en ze zei: dat is heel normaal hoor, als je een bv gehad hebt. Ze wiebelen gewoon beter mee.....

Was blij dat het maar een droom was :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, voel wel dat het dichterbij komt ja :101: . Stress zou ik het nog niet noemen, meer dat het me nog steeds te lang duurt.

Heb wel gisteren al mijn pilletjes gaan halen bij de apotheek en eens even gekeken naar de bijsluiter (daar word je niet vrolijk van :S)

En verder heb ik alvast een E-book gekocht, zodat ik wat te doen heb in mijn 'immobiele' periode :D

Hoe is het bij jou? Stress? Ongeduldigheidsziekte? Zenuwen? Nieuwsgierigheid naar het resultaat? Dat laatste, daar heb ik ook vooral last van...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb indertussen last van alle bovenvermelde symptomen 

En daarboven zit ik hier al die complicatietopics en fotos te bekijken, word je niet vrolijk van zeg!

Mijn eigen beetje gek aan het maken...

Wel gebeld van de assistente vandaag, moet er om 7 uur 30 zijn en me borsten zijn binnengekomen vandaag... Dus ze zijn er al een beetje... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja Kaatje, maak jezelf maar gek met die complicatietopics en foto's. Heb ik ook al gedaan, totdat ik tegen mezelf zei: zo nou ophouden met dat 'jezelf gek maken, laat het maar op je af komen'. Maarja, bij mij duurt het nog 3 weken en 3 dagen.... Dus ik heb makkelijk praten? :D

Maar ook jij moet jezelf niet gek maken. Het is pech hebben als het mis gaat, maar in de meeste gevallen gaat het gewoon goed! Goed aan de voorschriften houden en lekker nieuwsgierig zijn naar het resultaat.

Fijn dat je borsten al in de kliniek zijn, kunnen ze alvast wennen :)

Oh en wat fijn dat je vroeg aan de beurt bent!!! Hoop dat ik tzt ook zo vroeg mag!

Probeer nuchter te blijven he hihi, je weet hoe het gaat, you have been there, done that he ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer krijg jij je uur te horen?

Ja, wel moeilijk om te geloven dat er maar een kleine kans is dat t mis gaat, 3 de keer he hier 

Maar inderdaad, ga ophouden met de doemscenarios, deze keer komt t helemaal goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg pas de dag van te voren te horen hoe laat ik aan de beurt ben...... :63: Ik moet trouwens sowieso een nachtje overblijven, zeggen ze. Dat doen ze daar met iedereen. Helaas geen wifi, dus geen verslag de eerste dag. Maarja, dat verslagje komt dan wel later :62: Eerst maar eens kijken of ik er zonder kleerscheuren doorheen kom :106:

Weet je Kaatje, komt vast goed deze keer!! En die doemscenario's, sja er zijn nu eenmaal mensen die pech hebben, kan ons ook overkomen, maar als we ons overal druk over moeten maken, zouden we geen leven meer hebben. Dan zou je geen auto meer moeten rijden, niet meer met een vliegtuig op vakantie, niet meer de straat oversteken, enz... Dus, stop die scenario's in de prullenbak en bekijk het positief: JE KRIJGT NIEUWE DIKKE TIETEEEEEEEEN!!!! :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weetje, omdat we al zo een tijdje via het forum wat kletsen, ben ik zooooo benieuwd geworden hoe het bij jou gaat worden hè. Is echt grappig om te merken hoe je met sommige mensen gaat meeleven!

Voor jou nog 1 week en 1 dag (al is die dag alweer bijna voorbij). En ik zal voor jou een kaarsje branden hoor, dat je niet ziek wordt!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve dames!

Ik krijg mijn bv ook op 6 maart! en de zenuwen beginnen wel toe te slaan nu hahaha

moet aanstaande vrijdag bellen om mijn tijd te vragen en hoop ook dat het vroeg is anders moet ik nog de hele dag de zenuwen hebben :118:

ik moet ook 1 nacht blijven en daarna met me dreens naar huis en 9 maart terug om ze eruit te laten halen en het verband gaat er dan ook af!

BB hoe lang moet jij met de dreens lopen?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.