Ga naar inhoud

Best_boobie : 20 maart 2012 : Dr. Malfeyt : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

:45: Stukjes ongeduld haha

Komt ie:

Vanmorgen weer over die gatenkaas in Belgie naar de volgende dokter gereden... Dr. Demeyere in Gent was aan de beurt! De rit duurde een uurtje of twee en helaas voor ons, hadden ze de afrit van de snelweg afgesloten, die wij moesten hebben.

Na twee rondjes over het expoterrein gereden te hebben, en niet te zien hoe we anders zouden moeten rijden, maar weer richtig autoweg en aan de andere kant er weer vanaf. Toen met Tomtom naar de dokter gereden. Beetje lastig te vinden, omdat we ondertussen niet meer wisten of we nu van de kant van Brussel of van de kant van Oostende kwamen... (noem het verdwalen :107: ) :45:

Gelukkig waren we op tijd vertrokken, dus kwamen we ook op tijd aan. Nog even een broodje aan de overkant gaan eten en om kwart voor drie naar binnen door de voordeur. Om kwart voor vier weer naar buiten, via de zijdeur! (erg grappig om op deze manier naar buiten gesneakt te worden (want zo voelde het wel haha)

Het consult verliep heel goed en ook deze arts zag direct waar het probleem zat! Als hij de operatie zou gaan doen, dan zou hij tijdens de operatie gaan bepalen wat erin zou kunnen, aangezien ik best voor het maximaal haalbare wil gaan :106:

Mijn huid is nog redelijk strak, omdat mijn eerste operatie natuurlijk nog niet zo lang geleden is, dus 450 cc high profile zou er sowieso in gaan, maar als er meer in kan tijdens de operatie, zonder dat het ballerig gaat uitzien, dan is dat voor hem geen probleem. Hij mag van mij tot 535 cc Extra High profile gaan!

Dit klinkt allemaal al vrij definitief he? :44: Nou zo voelt het ook wel! Ik ben echt met een heel positief gevoel naar buiten gegaan.

Hij wilde ronde prothesen voor de spier plaatsen, de plooi die nu te laag is, verhogen, zodat de borst weer een mooie vorm krijgt en de breedte aanpassen op wat mooi blijft! Ik kan me voorstellen, na zijn verhaal, dat dat een kwestie van passen wordt tijdens de operatie.

Ik heb ook gevraagd wanneer ik, onder voorbehoud, onder het mes zou kunnen en hij vroeg daarop wanneer ik zou willen. Tja, uhm, gisteren? Ja helaas, daar had ie geen plek meer.. :105:

Maar 8 juni en 11 juni zouden wel nog kunnen :101:

Helaas zal 8 juni sowieso niet gaan lukken, omdat we de dag ervoor terug komen van Milaan (waar we een paar daagjes naartoe gaan :D ) Dus misschien dat 11 juni wel een optie is.....

Ik ga nu echter nog niks definitief vastleggen, heb eerst zaterdag nog een gesprek in Bilthoven in de Bergmankliniek. Volgende week beslis ik dan definitief.

Maar het was een hele aardige en gewone man, geen aansteller, to the point, en daar houd ik wel van!

Dusss zover weer een verslagje :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Leuk te lezen dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je consult bij Bruno! Ben ook wel heel benieuwd nu of je bij hem zult gaan voor je wissel, superspannend! 'k Houd je topic in de gaten!

Haha, das altijd zo bij Bruno, langs voor naar binnen en langs zij weer buiten, nooit bij stilgestaan dat het sneakerig kan overkomen hihi best wel grappig nu ik dit zo lees bij je! :D

Succes nog met je andere consult!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje, verder was ik heel tevreden hoor haha!

Dat sneaky-gevoel dat ik kreeg, voelde aan de andere kant ook wel weer heel fijn, lekker anoniem! :D

@ Goldy, ja ben ook heel benieuwd wat ze daar gaan zeggen, alleen zeggen ze aan de telefoon dat dat consult maar een kwartier gaat duren! Nou, dat gaan we dus echt niet redden haha, of die man moet 6 minuten in 1 minuut kunnen proppen. Hoe was dat bij jou? Stond jij zo weer buiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bb..... was niet op de hoogte dat je al in een redelijk vergevorderd stadium was ivm een wissel. Ik ga straks even bijlezen over het hoe en waarom..ben nu een beetje moe ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep *wakker*

Ik ben bijgelezen! Als eerste.... ik heb idd op de foto gezien wat je bedoelt met eivorm.. en dat zou me ook storen!

Het is alleen zó zonde dat je een chirurg hebt die je onvrede niet wil delen, of wil erkennen, laat staan oplossen!

Wat ze tijdens je consult verteld hebben geeft idd weer een hoop stof tot nadenken..poeh poeh!

Kaatje zei het al eerder, je moet eigenlijk meteen het idee hebben van "BOEM" dit zit goed, geen enkele twijfel!

Dus mijn suggestie : rondje Plovier hahahahahahaahahahahahahahah Jaaaaaaa idd... Plovier! Jammer dat een consult meteen 50 euro kost, anders zou je er een puur voor zijn visie eens langs kunnen gaan. Daarnaast werkt hij voornamelijk met rond, en te wijde pockets die kan hij weer hechten :P

Enne Bergmann kliniek, is dat bij dr de Blecourt?!

Anyway, wederom veel succes met je puzzel- en speurtocht! Er komt geen eind aan zo hè :(

Ik ben heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden en vooral bij wie! Ik zal ook eens kijken of ik wat kan vinden over de PUR prothese, maar ik geloof niet dat ik iets vind wat je zelf nog niet hebt kunnen ontdekken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Piepke

Inderdaad, het is opeens snel gegaan haha, maar wil er zelf ook vaart achter zetten, want blijf hier niet meer rondlopen. Die pc heeft gewoon die plooi zoveel lager moeten maken, omdat ie anders die te grote prothese er niet in kreeg... Hoe gek kun je het verzinnen :145:

Dat, BOEM-gevoel, (haha) had ik trouwens wel bij Demeyere, maar wil nou niet meteen te enthousiast gaan doen haha, moet er eerst goed over nadenken.... De vorige keer dat ik het BOEM-gevoel had, zat ik er ook naast..... :44:

Maar denk wel dat het hem gaat worden hoor ;)

Zaterdag in de Bergmankliniek bij dr. Luijendijk, niet bij Blécourt.... Hoezo?? :)

Maar je hebt gelijk, die chirurg die deze eieren gemaakt heeft, heeft een enorme plank voor zijn kop (want wie noemt dit nou mooie natuurlijke borsten...??) of hij heeft misschien wel staar.... Ja hij is tenslotte al 69, dus het zou zomaar kunnen... :106:

Doe geen moeite meid, om naar die PUR prothesen te zoeken, die gaan het sowieso niet worden. Niet dat ze slecht zijn, maar wil gewoon ronde hebben. Demeyere had het ook over de binnenkant van de pocket hechten en alleen het buitenste randje van het kapsel weghalen (daar waar de rand van de te grote prothese gezeten heeft)

Hij had een goed verhaal en denk........ :D Maar ik denk er nog even over na haha

Hoop dat bij jou alles naar wens gaat verlopen nu!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik nog eens wil, ga ik me centen hard nodig hebben :)

Ging eigenljjk nog eens naar Nio, maar denk da'k hem ga skippen... Ben eigenlijk overtuigd en naar NL gaan ( de omgekeerde weg van jullie dus :) ) en nog meer betalen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii,

Jaaaaaa het is gewoon té achterlijk om te verzinnen vind ik.. je borstplooi gaan verlagen zodat de prothesen passen !!

Als hij een hele berg op voorraad had, dan had hij tijdens de operatie kunnen switchen naar een smallere (hoger) profiel prothese om het passend te maken,

Ik bedoel : meestal moet de prothese passen in je lijf..en niet je lijf passend maken voor de prothese. Zal idd de leeftijd zijn..paar cijfer omgedraaid toen hij aan de bingo-avond ervoor dacht??!

Blecourt Blecourt... is een ouweh**r :P Nee... ben het vertrouwen puuuuur alleen gebaseeerd op Linsxaap haar verhaal een beetje kwijt in die man.

Dus misschien finaal onterecht, maar vind gewoon dat een chrirug bij een gegronde klacht dit moet kunnen erkennen en de mogelijkheid moet bieden dit op te lossen!

Wellicht is dat een probleem bij chirurgen die in dienst zijn van een kliniek, die kunnen nou eenmaal niet op eigen houtje beslissen : ok.. ik doe dit kosteloos herstellen. Daarnaast moeten ze dit ook zien te verklaren richting hun werkgever, en een kosteloze operatie is toch een beetje een soort van schuldbekentenis van hunzelf niet ten goede komt.

Ohh fijn, dan zet ik mn fiets weer achterom, wilde al naar de bouwmarkt voor info over PURschuim maar dat is niet meer nodig ;)

Denk dat het een stap in de goede richting is, bij rond blijven :D

Piep: als we nu elk 25 euro geven? :)

Joh als ik 25 euro had hè, dan ging ik nóóit meer werken :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii,

Jaaaaaa het is gewoon té achterlijk om te verzinnen vind ik.. je borstplooi gaan verlagen zodat de prothesen passen !!

Als hij een hele berg op voorraad had, dan had hij tijdens de operatie kunnen switchen naar een smallere (hoger) profiel prothese om het passend te maken,

Ik bedoel : meestal moet de prothese passen in je lijf..en niet je lijf passend maken voor de prothese. Zal idd de leeftijd zijn..paar cijfer omgedraaid toen hij aan de bingo-avond ervoor dacht??!

Blecourt Blecourt... is een ouweh**r :P Nee... ben het vertrouwen puuuuur alleen gebaseeerd op Linsxaap haar verhaal een beetje kwijt in die man.

Dus misschien finaal onterecht, maar vind gewoon dat een chrirug bij een gegronde klacht dit moet kunnen erkennen en de mogelijkheid moet bieden dit op te lossen!

Wellicht is dat een probleem bij chirurgen die in dienst zijn van een kliniek, die kunnen nou eenmaal niet op eigen houtje beslissen : ok.. ik doe dit kosteloos herstellen. Daarnaast moeten ze dit ook zien te verklaren richting hun werkgever, en een kosteloze operatie is toch een beetje een soort van schuldbekentenis van hunzelf niet ten goede komt.

Denk dat het een stap in de goede richting is, bij rond blijven :D

Je slaat de spijker precies op zijn kop!! Het is echt precies zoals je beschrijft!! :D

Trouwens, ik heb 25 euro en werk niet.... :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 25 euro maar moet veeeeel werken hoor met dat weer nu :) allemaal in de tettenpot :)

Aan de andere kant, als je een arts hebt als de mijne die baas is van zijn kliniek, doen ze ook met je wat ze willen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

@bb ik stond snel weer buiten ja, iig met de pc was het snel gefixed en daarna nog een poos met een beauty coach gezeten. Maar bij mij was het ook heel anders als bij jou. Zou toch raar zijn als je na een kwartier weer naar buiten gestuurd wordt! Al moet ik wel zeggen dat die pc's daar die gouden koeien zijn en die mogen het liefst alleen opereren! Ik ben wel tevreden hoor dat is het niet, maar vond mijn pc erg zakelijk! Wel wonder handen, en dat vond ik het belangrijkste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, als ik morgen in een kwartier buiten gegooid wordt, dan ben ik voor niks gegaan...... Hm zit me net te bedenken of het die dik twee uur dan wel waard is om te rijden...

Kijkt hij wel naar je borsten? OF wat wordt er gedaan in dat kwartier?

Wordt nu zenuwachtig haha (en dat is de eerste keer voor een consult)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobsie

Heee bb, fijn dat je zo'n goed gevoel had naar je vorige gesprek! Gek dat je borstplooi verlagen zo'n eivorm geeft bij jou, waarschijnlijk omdat de prothese ondanks het verlagen nog steeds niet past! Bij mij is de borstplooi namelijk ook iets van 2 cm verlaagd hier was is het bangst voor komt dat litteken dan ver onder me borsten maar nee hoor z2 zijn rond en het litteken valt mooi in de plooi, heb me voor foto's verwijdert dus je kan hear zal van het weekend even updaten ook even nieuwe t volgens mij zijn ze nog aardig verandert :D maar genoeg gelult over mij haha wou je eigenlijk even succes wensen voor morgen ookal lees in net dat je twijfelt om te gaan! Als je ooit beslist ver te willen rijden weet ik nog een heeele goede pc in beverwijk :45:

Nou ik hou je in de gaten :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB,

Wat bedoel jij met ei vormige borsten.

Volgens mij bedoel jij wat ik ook heb, geen mooie ronde borsten, en vanaf de binnenkant gekeken afgeplat op tepelhoogte.

Vanaf de buitenkant bekeken, wel rond.( bij de oksels)

Snap je me nog hahahahha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee bb, fijn dat je zo'n goed gevoel had naar je vorige gesprek! Gek dat je borstplooi verlagen zo'n eivorm geeft bij jou, waarschijnlijk omdat de prothese ondanks het verlagen nog steeds niet past! Bij mij is de borstplooi namelijk ook iets van 2 cm verlaagd hier was is het bangst voor komt dat litteken dan ver onder me borsten maar nee hoor z2 zijn rond en het litteken valt mooi in de plooi, heb me voor foto's verwijdert dus je kan hear zal van het weekend even updaten ook even nieuwe t volgens mij zijn ze nog aardig verandert :D maar genoeg gelult over mij haha wou je eigenlijk even succes wensen voor morgen ookal lees in net dat je twijfelt om te gaan! Als je ooit beslist ver te willen rijden weet ik nog een heeele goede pc in beverwijk :45:

Nou ik hou je in de gaten :D

Liefs

Sjeesus Erika :45:

Dit heb ik even drie keer moeten lezen :154: Geen punten en komma's, dat leest echt verrekte lastig hahaha.

Maar ik heb het begrepen ;) Denk toch dat ik morgen gewoon ga, maar ik ga echt niet binnen een kwartier buiten staan haha, dan heeft ie de verkeerde met mij.....

Ja en van die ei-vorm..... Ergens is iets verkeerd gegaan..... Die pc heeft echt niet goed uit zijn doppen gekeken, maar goed, dat gaan we verhelpen laten.

En Demeyere heeft voorlopig ff mijn voorkeur :D Ook naar hem toe is dik twee uur rijden haha! Heb trouwens geen flauw idee waar Beverwijk ligt.. Erg he :106::97:

Ben benieuwd naar morgen, thanks voor het succes :D

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.