Ga naar inhoud

Best_boobie : 20 maart 2012 : Dr. Malfeyt : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, de knoopjes zijn geknipt!!! :D Nou daar voel je dus ook bijna niks van. Je voelt als ie aan die knoopjes gaat trekken om ze zo kort mogelijk op de huid af te knippen, maar voor de rest merk je daar niks van! Had ook niet anders verwacht, maar dit even ter info voor diegenen die nog moeten en zich er druk over maken ;)

Daarna ging hij de littekens schoon maken, nou dat kon even koud aanvoelen...... Ja logisch als je een halve fles alcohol gebruikt :45: Er liep zowaar een straal alcohol naar mijn rug toe :D

Ik heb aan ieder litteken een klein korstje en toen hij daarover begon te wrijven met die alcohol was dat niet zo heel aangenaam, maarja, het was voor een goed doel. En ik ben blij dat hij het zo goed schoon maakt!!

Ik wilde de littekens graag zien, dus kreeg ik een spiegel in mijn handen, en waaw, dat zijn mooie lijntjes geworden!!!! Het ziet er haast uit alsof de huid tegen elkaar aan gelijmd is!! Heel mooi.

Omdat er nog aan iedere kant een klein korstje zat, heeft hij een stripje over mijn litteken heen geplakt, dus....... ik kan er geen foto's van maken. :46: Nog even geduld dus. :106: Over een week mag dat plakkertje eraf en dan zal ik de beloofde foto's maken en plaatsen!

Daarna weer aangekleed en ik mag vanaf nu koken en autorijden. Voor de rest rustig aan, niet te veel ineens en niet zwaar tillen. Armen mogen geleidelijk aan steeds hoger en ik mag eindelijk DOUCHEN!!! Maar om heel eerlijk te zijn heb ik daar nu ff geen zin in :45: Ik heb er echt twee weken naar uitgekeken om me te mogen douchen... en nou mag het, en ik heb gewoon geen zin :5:

Nou ja, morgen dan maar....

Verder was hij, en zijn wij heel tevreden over het resultaat en volgens dr Malfeyt zal er niet veel meer gaan veranderen aan mijn borsten. De pocket is precies op maat gemaakt, dus van dalen en landen is bij mij geen sprake, zegt hij!

Ben ook wel erg tevreden nu, dus mij hoor je niet klagen :D

Groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het allemaal weer goed was bij de tietendokter :D

Goh zo lang niet mogen douchen en nu geen zin hebben.... Maar morgen ben je niet onder die douche vandaan te slaan :)

Ben benieuwd of ze weer veranderd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf te wedden dat ze niet veel veranderd zijn en waarschijnlijk zullen ze ook niet meer veel gaan veranderen.... :45:

Dat zei mijn pc tenminste! Ze zullen alleen nog een stuk zachter gaan worden, ofcourse, dus de spanning gaat ervan af en zullen misschien iets natuurlijker ogen. Maar ik heb met mijn medium profile op het moment een stel tieten die sommige niet krijgen met een high profile hahahaha :45: (ik ben trouwens niet zo een 'plat' figuur die het altijd over tieten heeft, maar het klinkt schriftelijk wel leuk :D )

Ben echt benieuwd of ze nog gaan veranderen..... :60::1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo BB,NOU zie ik dus da jij ook 'n topicje hebt,wel al van voor die crazy lady in je leven is gekome :46: maar proficiat dus met je boobies die je ondertussen al ff hebt!! :2: haha

Ze zijn al B-E-A-utiful!! :55: sorry dat ik geen weet had van je topic blijkbaar :blush: dat is goedgemaakt bij deze..? :155::66: hihi xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Wat een droombv he! Ben echt blij voor je!

Herken het alcohol verhaal, alleen reageerden mijn tepels zelfs niet, hihi, vreemd!!!

Eigenlijk is het geruststellend dat ze niet te veel meer gaan vliegen of landen, niet? Moet je je alvast geen zorgen meer maken dat de boel nog scheeftrekt 

In elk geval, ga nu toch maar douchen hoor, ik ruik je tot in Belgie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Stinkie, ga douchen hihi..

Gelukkig ging alles zo makkelijk met knoopjes verwijderen alleen jammer dan ja van die natte straal op je rug.. Ook roze dit keer zoals na OK op je achterkant van je onderbroek hihi.. Ik mag me morgen voor het eerst melden en ben benieuwd.. Verder ga ik me ook weer rustig houden.. En koken zou ik ook nog eventjes laten.. Vertroetelt worden is soms stiekem best leuk hihi!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Wat een droombv he! Ben echt blij voor je!

Herken het alcohol verhaal, alleen reageerden mijn tepels zelfs niet, hihi, vreemd!!!

Eigenlijk is het geruststellend dat ze niet te veel meer gaan vliegen of landen, niet? Moet je je alvast geen zorgen meer maken dat de boel nog scheeftrekt 

In elk geval, ga nu toch maar douchen hoor, ik ruik je tot in Belgie 

Ja Kaatje idd.... Al is bij mij links altijd al groter dan rechts geweest en zie ik nu ook wel dat daar meer bolling zit dan rechts. Maar ach, ik wacht gewoon af hoe het gaat. Als het zo blijft vind ik het goed, maar heb toch zo een vaag vermoeden dat ze nog minder gespannen worden en meer een beetje hang gaan krijgen. (al zei mijn pc dat dat hangen pas op mijn 60ste zou gebeuren :45: grapjas! )

Heb vanochtend na het douchen eens gemeten, nadat die bh al een half uurtje uit was ongeveer en toen bleken ze toch zowaar een halve centimeter gegroeid te zijn :D :D

Onder nu 72 en boven 91,5 !!!!!!

Hoop dat de lucht wat minder erbarmelijk geworden is in Belgie :46:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Stinkie, ga douchen hihi..

Gelukkig ging alles zo makkelijk met knoopjes verwijderen alleen jammer dan ja van die natte straal op je rug.. Ook roze dit keer zoals na OK op je achterkant van je onderbroek hihi.. Ik mag me morgen voor het eerst melden en ben benieuwd.. Verder ga ik me ook weer rustig houden.. En koken zou ik ook nog eventjes laten.. Vertroetelt worden is soms stiekem best leuk hihi!!

Xxx

Gelukkig was deze straal doorzichtig :45: En alcohol vervliegt he, dus was ook zo weer droog, gelukkig.

Daar waar die pleisters aan de bovenkant van mijn borsten gezeten hebben, daaronder was het wel nog roze, en daar heb ik allemaal pukkeltjes.... Het plakte ook nog, bleh. Dus daar heb ik met nagellakremover zonder aceton ff lekker gepoetst :wacko:

Daarna gaan douchen, haren wassen, en pfff wat een werk om dat weer allemaal helemaal zelf te doen :44:

Koken ga ik idd nog ff aan manlief overlaten ;) Zal ie leuk vinden haha

Thanks voor de support dames!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bb,

ik ben weer bij de pinken en dus weer lekker aan t forumspitten,kom ik jou forum tegen....wat ik dus bijna niet normaal kan lezen omdat mn borst lachen nie echt kan waarderen! Wat maak jij toch geweldige posts haha

Anyway...

16dagen niet douchen my god,ik vond 5 al vreselijk!

Heerlijk dan he die warme straal en als je naar beneden kijkt word je helemaal blij:)

Ik kijk weer uit naar je volgende verhaal,niet te grappig aub denk aan mijn boobs hihi

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een update :D

Ondertussen ben ik 24 dagen PO en sinds een paar dagen voel ik echt heel veel vooruitgang!!

Het vocht in mijn rechterborst, waar ik toch tot afgelopen woensdag, dus dag 22, last van heb gehad, is nu echt zo goed als weg. Die borst voelt nu niet meer zwaarder dan die andere! Ik had het ene moment meer last van vocht dan het andere de afgelopen tijd, maar nu heb ik dus echt het gevoel dat het bijna weg is. De vorm van mijn borsten is volgens mij ook wat veranderd, maar dat zullen we wel goed zien als ik van het weekend weer een foto-sessie houdt ;)

Wat ik nog vergeten te vermelden ben in eerdere verslagjes: Tussen dag 6 en 10 heb ik enkele dagen 'last' gehad van gloeiende wangen en oren! Ik dacht eerst dat dat een vreemd verschijnsel was, maar naderhand heb ik van meerdere mensen gehoord dat ze dit hadden of gehad hadden :D Het is heel vreemd, maar zolang je dan geen koorts hebt of echt gloeiende borsten, maakt het dus helemaal niets uit.

Verder heb ik vooral de eerste 3 weken steeds het gevoel gehad, als ik recht kwam uit bed, dat de implantaten even terug moesten zakken naar hun positie. Alsof ze in de houding gingen staan :104: Dat was niet altijd zo een prettig gevoel, maarja, nu voelt dat al veel minder vervelend. Ik voel het wel nog, maar het is dus niet meer pijnlijk.

Verder kan ik nu echt al meer dingen in huis, en gaat het dagelijkse leven weer zo ongeveer beginnen :44: Het enige dat ik overgehouden heb aan deze borstvergroting en waar ik toch een beetje vanaf moet komen, is mijn verslaving aan het borstenforum :D:107:

Voor de rest weet ik nu geen bijzonderheden te vermelden eigenlijk!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi verslaving...

Ik ben eerlijk gezegd alleen benieuwd naar een stuk of 3..

Verder is het wel grappig om te lachen om bepaalde dingen...

Denk dat 't langzaam weg ebt...

Helemaal als alle dagelijkse dingen weer gewoon draaien als voorheen..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi verslaving...

Ik ben eerlijk gezegd alleen benieuwd naar een stuk of 3..

Verder is het wel grappig om te lachen om bepaalde dingen...

Denk dat 't langzaam weg ebt...

Helemaal als alle dagelijkse dingen weer gewoon draaien als voorheen..

xxx

ja het zal op een gegeven moment wel weg moeten ebben... Dan heb ik er gewoon geen tijd meer voor haha. Maar ach voor nu: het is weer eens een ander soort verslaving he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel weer nieuwsschierig FOTO"S!!!

Dat van uit bed komen heb ik ook idd, ze moeten weer even de zwaartekracht opzoeken. Wat een naar gevoel is dat!

xxx

Ja Roling idd, de eerste twee en een halve week vond ik dat ook echt een rotgevoel als ze even terug op hun plek moesten zakken, maar nu voel ik het wel nog, maar het is al niet meer zo een vervelend gevoel :D

Heb alleen te vroeg gejuicht over dat vocht..... Heb volgens mij weer bijgevuld onder de douche.... :45:

Maar goed, het zal ook wel weer wegtrekken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bb,

Die verslaving die begin ik ook te ontwikkelen... heb de hele dag de tijd dus zit lekker met pc op schoot op de bank wachtend op die ene post hahah

Nee ben heel blij met mijn mede lotgenoten en afwachtende!

Heel herkenbaar jou "klachten" ik heb ze ook allemaal!ik denk al de hele week dat ik koorts heb maar neee dus ik dacht al dat ik gek werd van t booby syndroom:-)

Wel fijn te lezen dat de pijntjes niet als sneeuw voor de zon verdwijnen ik dacht al dat ik weer zo'n speciaal geval was waar t veeel te lang duurt.... jij ben realistisch gelukkig!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bb,

Die verslaving die begin ik ook te ontwikkelen... heb de hele dag de tijd dus zit lekker met pc op schoot op de bank wachtend op die ene post hahah

Nee ben heel blij met mijn mede lotgenoten en afwachtende!

Heel herkenbaar jou "klachten" ik heb ze ook allemaal!ik denk al de hele week dat ik koorts heb maar neee dus ik dacht al dat ik gek werd van t booby syndroom:-)

Wel fijn te lezen dat de pijntjes niet als sneeuw voor de zon verdwijnen ik dacht al dat ik weer zo'n speciaal geval was waar t veeel te lang duurt.... jij ben realistisch gelukkig!

Xxx

Hey Kirsten

Ook ik heb wel eens gedacht dat ik een bijzonder geval was :45: Je leest over sommige dingen soms zooooo weinig en je kunt echt zoeken tot je een ons weegt, maar op een gegeven moment worden de verslagjes minder frequent en minder gedetailleerd. Ook ik maak me hier schuldig aan, terwijl ik me zo had voorgenomen alles tot in detail te gaan beschrijven... Vandaar ook even bovenstaand aanvullinkje!

En ben blij te horen dat jij hetzelfde hebt tot nu toe. Hou me maar een beetje op de hoogte en ik lees natuurlijk ook regelmatig bij, bij jouw topic!! :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey BB,

Hier nog eentje op zoek naar verdere details en zo 

Hoe gaat alles nu met je, alles weer zijn gangetje? Uitkijken naar de bh shopping?

Ik vind je wel nog eens in de shoubox,

Laterzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.