Ga naar inhoud

Best_boobie : 20 maart 2012 : Dr. Malfeyt : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

Hallo best_booby,

Wat een toeval , ik ben ook op 20 Maart door dr. Malfeyt geholpen in de valkenhorstkliniek!

Kan het zijn dat jij in kamer 1 lag? Want ik ben om half 12 geholpen en lag daarna in kamer 2 haha.

Hoe gaat het met jou?

Ik heb op donderdag ook de drains verwijderd gekregen,dit vond ik wel pijnlijk..

En ik moet eerlijk zeggen, ik voelde me de eerste 2,3 dagen geen mens :P

Maar nu gaat het weer stukken beter.

En de oeddeemtherapie vind ik zeer aangenaam.

Nou, nog een fijne zaterdag!

Liefs Melanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Melanie

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat ben ik!! En jij hebt een wit joggingpak hahaha. Zag jou volgens mij woensdagochtend weglopen, toch?

Oh wat grappig dat we mekaar hier tegenkomen!!

Ja op zich gaat het goed met me, al moet ik zeggen dat ik veel vocht vasthoudt en wat last heb van het gaatje waar mijn rechterdrain zat.... Voor de rest heb ik niet veel pijn gehad, zoals je misschien in mijn topic gelezen hebt?

Ik slik wel nog steeds braaf de paracetamol, maar ben eigenlijk zo goed als pijnvrij. Bovenkant van mijn borsten voelen wat gespannen aan en als ik de bh uitdoe moet ik ze vasthouden, heb dan het gevoel dat ze er elk moment af kunnen vallen haha.

Die oedeemtherapie is inderdaad lekker he hihi. Wanneer moet jij weer?

En sinds wanneer heb je je aangemeld hier op het forum, heb namelijk gezocht naar iemand die door dr Malfeyt geopereerd was of zou worden, maar vond toen niemand....

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bb & melanie,

Wat leuk man op deze manier weer een ontmoeting.

Hey maar wat houd die oedeemtherapie van jullie in? Waár krijg je dat van je lichaam? Ik denk meteen aan de benen ofzo. Daar is toch niks gebeurt? Want bij sommige you tube filmpjes, dan zie je dat meiden voordat de ok begint een lange kous aandoen. Is dat voor trombose of zo iets? Daar heb ik niks van meegekregen bij de WK. Ok niet over drains e.d.

We hebben by THE way weer heerlijk weer girls. Geniet ervan. X Miss sport.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bb & melanie,

Wat leuk man op deze manier weer een ontmoeting.

Hey maar wat houd die oedeemtherapie van jullie in? Waár krijg je dat van je lichaam? Ik denk meteen aan de benen ofzo. Daar is toch niks gebeurt? Want bij sommige you tube filmpjes, dan zie je dat meiden voordat de ok begint een lange kous aandoen. Is dat voor trombose of zo iets? Daar heb ik niks van meegekregen bij de WK. Ok niet over drains e.d.

We hebben by THE way weer heerlijk weer girls. Geniet ervan. X Miss sport.

Die oedeemtherapie houdt in dat de lymfeknopen onder je oksels, bij je schouder en iets lager dan je oksels, op je ribben, gestimuleerd worden. Die mevrouw geeft hier een zachte druk op, zodat het vocht dat je vasthoudt in je borsten beter afgevoerd wordt! Ik heb dat donderdag gehad een paar uurtjes nadat de drains verwijderd waren en het verlichtte toen heel erg, want ik had flinke stuwing van te voren.

Helaas kon ik er gisteren niet naartoe, omdat ze al vol zat, dus ben ik dinsdag weer aan de beurt.

Die kousen dat heb ik ook wel eens ergens gelezen, dat zal gedaan worden tegen trombose.... Maar lijkt me een beetje overbodig. Ik heb wel een spuitje tegen trombose in mijn buik moeten zetten, de avond voor de operatie.

De drains zitten niet prettig en het eruit halen is ook niet echt lekker, maar ik vind het wel fijn dat ik ze gehad heb. Op die manier wordt toch de eerste rommel eruit gehaald en wat overblijft nadat de drains verwijderd zijn, is alleen helder wondvocht. Dat krijgen je lymfekliertjes wel goed afgevoerd.

En inderdaad, het is heerlijk weer! Krijg zo weer kraamvisite :D Dus ga maar eens lekker buiten zitten, zometeen.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Korte update Dag5 PO

Vannacht de eerste nacht doorgeslapen, zonder de wekker te zetten voor de paracetamolletjes. Heb vandaag sowieso nog geen paracetamol gehad, ik ga het eens proberen zonder. Voel me verder goed, het vocht begint wat minder te worden in mijn buik.

Vanmorgen mijn haren laten wassen door mijn mannetje en voel me weer een stuk frisser!! :D

Daarna nog even nieuwe fotootjes gemaakt, heeeeeeeeel voorzichtig, want ben nog steeds bang dat ze uit hun voegen ploffen als ik beweeg zonder bh..... Dus foto's maken en hup weer de bh aan! :45: Mutserig, maar waar :D

Foto's staan in de galerij!

xx BB En een fijne zondag gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

k heb nog ff n vraagje, welke maat heb jij van je kliniekbh? k keek vandaag en er staat 70B in.. volgens mij is dat veel te klein want hij zit super strak

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB wat zijn ze al prachtig :D

Heerlijk lekker doorgeslapen vannacht. Dat doet een mens goed he! Ik was gesloopt van elke keer die korte nachtjes en dan nog de nasleep van de narcose...Nu ben ik overigens weer erg moe, maar dat heeft een andere reden :)

Ik heb geen drains gehad en ook geen trombose prik, omdat ik 2 uurtjes na de o.k alweer buiten stond.

Nou hopelijk heb je vandaag ook een heerlijke pijnvrije dag gehad.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi, they are amazing! dr Malfeyt die kan er wel iets van :D

Trouwens, ik ben al lid van 2009 voor mijn eeste operatie bij dr visser.

Maar ben erna nooit meer ingelogd geweest.. en weet ook niet hoe ik het kan instellen dat iedereen ziet door wie ik geholpen ben en hoeveel cc enz.. :$

Have a nice sunny day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames

Gisteren een druk dagje gehad, nou ja, druk... haha. Normaal gesproken vind ik het niet druk als ik bezoek krijg, maar toen mijn laatste bezoek gisteravond om 22 uur weg ging, was ik helemaal kapot. De eerste kwamen van 14 tot 15.30 uur, direct daarna van 15.30 tot 18 uur en toen kwamen mijn ouders en die gingen pas om 22 uur de deur uit. Toen heb ik toch maar weer ff een paracetamolletje gepakt.... Gelukkig redelijk geslapen en voel me nu weer een stuk beter!

Ik ga dadelijk nog maar eens lekker buiten zitten, want wat is het toch een lekker weertje!! :D

Ik voel me goed. Morgen krijg ik weer oedeemtherapie, daar heb ik wel zin in! En woensdag even op controle bij dr. Malfeyt. Bewijs van goed gedrag afhalen ;)

Liefs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 8 PO

Jeetje, het gaat toch wel snel :D

Gisteren was het alweer een week geleden dat ik geopereerd werd! Gelukkig heb ik me echt goed gevoeld na de operatie en kan ik er nu ook al soms echt even van genieten. Met bh aan voor de spiegel en denken: die zijn gewoon van mij!! :D

Het gevoel in de borsten komt volgens mij ook heel langzaam wat terug. Ik had alleen een doof gevoel aan de onderkant, beneden de tepel. Tepel zelf heeft hetzelfde gevoel als van tevoren.

Af en toe heb ik wel enorme jeuk in mijn borsten haha. Gek is dat, maar jeuk betekent genezing, dus laat die jeuk maar komen :D

Het vocht wordt nu ook echt minder. Ik had gisteren nog oedeemtherapie en ook de therapeute vond het een groot verschil met vorige keer (donderdag de 22 e).

Vandaag op controle, even laten kijken of alles goed met ze is :P Ze voelen lekker soepel aan vind ik zelf, dus maak me er geen zorgen over. Ik houd me heel braaf aan alle voorschriften, dus het moet haast wel gewoon goed komen :D

In het weekend zal ik waarschijnljik nog eens foto's maken, en deze in de galerij plaatsen. Voor de rest wordt het zo een beetje een saai verhaal, maarja, als alles goed gaat, is er ook niet veel te melden :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super BB. Jun je je armen al weer wat bewegen?

Ik heb weer zo'n vage droom gehad. Na mn nieuwe boobs kreeg ik gratis grachtenpanden op mn boobs getatoeert, echt heel vreemd...

XX Roling

Die hand is al wat beter geworden met die creme. Nat verbandje op de creme, en gaat steeds beter...

:45: Jij droomt wat bij elkaar!! Zo een verlangen naar je nieuwe boobs? Of vooral een verlangen naar Nederland ;) ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe was de check BB? Alles ok?

YEP :D

Ze werden van links, van rechts, van boven en van beneden nauwkeurig bekeken, door 2 mannen!!!! Één verpleegkundige én de arts. Ff hier duwen, ff daar duwen: jaja ze zijn al lekker soepel! Hij duwde ze nog ff bij elkaar en dat kunnen ze dus ook al! Ze zijn goed opgevoed haha.

Dr. Malfeyt vroeg nog aan mijn man wat hij ervan vond haha, echt grappig, maar ook heel aardig! Antwoord van mijn man: PRACHTIG zijn ze! :D :D

Daarna werd mijn bh met twee man sterk weer dichtgetrokken!! :45: Dat zal de eerste en de laatste keer zijn, neem ik aan, dat dat door 2 mannen gedaan wordt ;)

Nee maar ff alle gekheid op een stokje, het verhaaltje hierboven is wel wat melig geschreven, maar zo ging het dus echt. Ze waren zeer tevreden en ik ook. Alles zit op zn plek, vocht heb ik nog maar héél weinig. Draingaatjes zien er rustig uit! Dus alles gaat prima!

Volgende week dinsdag, 5 april, worden de hechtingen en de pleisters bovenop mijn borsten verwijderd. Ben benieuwd hoe het litteken eruit ziet.... Die pleisters bovenop mijn borsten zijn trouwens voor extra fixatie van de prothesen (weet niet meer precies wie me dat vroeg.... Roling?)

Alles gaat dus super! Ik ben zo blij!!! :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB: allebei denk ik haha

2 mannen aan je lijf, lekker hoor ;D! Over die pleisters: volgens mij was ik dat niet...

Ik ben blij dat alles zo voorspoedig gaat meid, het is je gegunt!

Wat bedoel je nou met 'allebei denk ik haha' ????? Ik snap het ff niet.... Ben ik nou blond?:D

En lief van je!! (dat je zegt dat het me gegund is :) )

Komt bij jou ook helemaal goed, niet te veel stressen, het gaat echt allemaal vanzelf.. Die anesthesist zal zn baan niet kwijt willen denk ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.