Ga naar inhoud

Best_boobie : 20 maart 2012 : Dr. Malfeyt : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey BB,

Nou ja nu weet je in ieder geval naar welke pc je wilt en dat is altijd beter dan dat je moeten kiezen lijkt mij...

Wat een vreemde gang van zaken daar zeg....ik snap dat hele verhaal van dat kapsel ook niet en die pc volgens mij nog minder...

Ach je weet in ieder geval; waar je naar toe wil, op naar 11 juni!!!!!!

knuf

:45: haha idd, de pc nog minder!! Hij hing echt even vast had ik zo het idee :D

Ik hoop dat 11 juni nog vrij is, daarom zo snel mogelijk even bellen!!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, dat zou gaaf zijn als ik dan al mag :126::Laie_11::123::35::43::64::59::3::5::63: :63: :63::D

Nou zeg. Wat een domper. Niet getreurd. Gelukkig weet je nu waar je hart of je boobs liggen. Bruno it is.

Yeah :101: Bruno it is!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

whhaa bb zit net je 2de verslagje te lezen .. ongeloofelijk dit zeg man wat een maf!

Zo onduidelijk allemaal vind regelrechte prietpraat !

( nee hoor wind me er niet over op haha wel dus)

Lang leven het forum , we zijn bijna experts zoveel hebben we er over kunnen lezen zo kunnen ze ons lekker niet voor gekje houden haha.

Jeeejhhjj iniedergeval nu wel je keuze kunnen maken !

ja het is ongelooflijk he, had ik ook echt niet verwacht! Maar het viel vies tegen haha. Hoop dat ik met dit verslag niemand voor het hoofd stoot, want dat wil ik niet.... :unsure:

Maar yes, de keuze is wel gemaakt, overduidelijk :D

En 11 juni is echt heel snel....

Heel heel heel snel :D :D :63::63: :63: :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey bb,

er is je dus weer een hoop duidelijk geworden vandaag!! Tsjee..niet te geloven hoe sommige pc's met klanten omgaan zeg...

Nou, hoop dan dat je maandag kunt bellen om je operatie op de 11e juni vast te kunnen zetten.

Yihaa..here she goes again... :101:

en nu gaat het allemaal goedkomen, toch??

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu moet \Kaatje nog een begrafenis in orde maken, die heeft t druk hahaha

Oooooooh ja Kaaaaaaaaaaaaatje, ga jij de begrafenis van mijn brede tieten regelen (moet wel een extra brede kist hebben he...) geen 6 maar 8 planken..... :P

En ik wil een uitgebreide koffietafel :D

Thanks Roling, had er niet meer aan gedacht hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bb,

er is je dus weer een hoop duidelijk geworden vandaag!! Tsjee..niet te geloven hoe sommige pc's met klanten omgaan zeg...

Nou, hoop dan dat je maandag kunt bellen om je operatie op de 11e juni vast te kunnen zetten.

Yihaa..here she goes again... :101:

en nu gaat het allemaal goedkomen, toch??

Liefs

Yeah, here she goes again haha

En ik ga ervan uit dat het helemaal goed gaat komen deze keer! Als jullie allemaal voor me gaan duimen, moet het zeker goed komen :D

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Yeah, here she goes again haha

En ik ga ervan uit dat het helemaal goed gaat komen deze keer! Als jullie allemaal voor me gaan duimen, moet het zeker goed komen :D

liefs

Gaan we zeker doen meid.. :35:

PS...dan is onze verpleegkundige wel weer even uitgeschakeld...jammer voor ons allen hier.. :88:

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobsie

Jeetje wat een verhaal weer :45: ongelovelijk dat een pc zo met je om kan gaan! Ik zeg op naar bruno en mooie ronde smalle dikke tieten :D (of moeten daar dan weer comma's tussen pff voel me net een analfabeet hier :45:) maar 11 juni is al snel! Dat wordt aftellen geblazen uhmm 16 nachtjes als ik goed tel? Spannend!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Nee joh, haha, weer hele dagen op het forum! :D :D

Als ik niks anders kan/mag, dan moet ik wel de hele dag forummen! :45:

Vervelend hè..dit forum..

Hoezo verslaafd?? :106:

Dat word straks nog een keer afkicken.. :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

trillend op de bank....... :63:

Jeetje wat een verhaal weer :45: ongelovelijk dat een pc zo met je om kan gaan! Ik zeg op naar bruno en mooie ronde smalle dikke tieten :D (of moeten daar dan weer comma's tussen pff voel me net een analfabeet hier :45:) maar 11 juni is al snel! Dat wordt aftellen geblazen uhmm 16 nachtjes als ik goed tel? Spannend!

Liefs

Yep lieverd, genoeg Komma's :D

Hoop dat de 11de nog vrij is in zijn agenda!!!

NOg maar 16 nachtjes??? whaaaaaaaaaaaa dat gaat snel!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gotsiemijne, zou zo'n pc nou werkelijk denken dat hij iemand met zulke wartaal en vage antwoorden over de streep kan trekken om door hem haar boobs onder handen te laten nemen? Echt niet te geloven!

Good choice om naar Bruno te gaan en dat die 16nachtjes maar voorbij mogen vliegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaah geweldig consultje geweest! :43:

Mijn mening over de Bergmann kliniek blijft nog ongewijzigd. Maar even wat anders..... is Bergmann ook niet de kliniek die mensen een geheimhoudings overeenkomst liet tekenen bij complicaties?

Dan werd het euvel wel hersteld, maar dan moest je ervoor tekenen dat je het nooit naar buiten zou brengen?

Anywayzzz.... blij dat je nu vergelijkingsmateriaal hebt en fijn door gaat naar iemand die het wél begrijpt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaah geweldig consultje geweest! :43:

Mijn mening over de Bergmann kliniek blijft nog ongewijzigd. Maar even wat anders..... is Bergmann ook niet de kliniek die mensen een geheimhoudings overeenkomst liet tekenen bij complicaties?

Dan werd het euvel wel hersteld, maar dan moest je ervoor tekenen dat je het nooit naar buiten zou brengen?

Anywayzzz.... blij dat je nu vergelijkingsmateriaal hebt en fijn door gaat naar iemand die het wél begrijpt :D

Hey Piepke

Verrek, daar zeg je zoiets, volgens mij heb ik dat ook eens gelezen van die geheimhoudingsdinges.....

Moet nog bellen om de datum vast te leggen bij Bruno, dus hoop dat die dag nog vrij is..... :44: En hoop niet dat ie het erg vindt dat ik hem hier Bruno noem haha, het schrijft wel iets gemakkelijker dan Demeyere........

Duurt me nu te lang hoor, voor ik kan bellen haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello BB,

Jammergenoeg hebben wij Belgen geen tweede kerstdag, maar jammergenoeg voor jou wel iets wat pinkstermaandag heet :(

Dus ik hoooooppp dat je je liefste schat Bruno kan bereiken morgen!

Wat betreft de kist: zal me mogen haasten, want buiten fornaat is op bestelling en echt veel tijd heb ik even niet met dat terrasjesweer!

En wil je ook nog bedanken voor je felicitaties van deze morgen, super lief dat je er aan gedacht hebt! Was een super dag met mijn prinsesjes trouwens!!!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey bb,

hoop dat je morgen iemand kunt bereiken daar, maar betwijfel het ook. Tweede Pinksterdag hebben die zuiderburen ook, dat moet jij toch weten als reserve-Belg.

groetjes van die andere reserve-Belg!! :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello BB,

Jammergenoeg hebben wij Belgen geen tweede kerstdag, maar jammergenoeg voor jou wel iets wat pinkstermaandag heet :(

Dus ik hoooooppp dat je je liefste schat Bruno kan bereiken morgen!

Wat betreft de kist: zal me mogen haasten, want buiten fornaat is op bestelling en echt veel tijd heb ik even niet met dat terrasjesweer!

En wil je ook nog bedanken voor je felicitaties van deze morgen, super lief dat je er aan gedacht hebt! Was een super dag met mijn prinsesjes trouwens!!!

Kaatje

Ik bel dinsdag wel ;)

Fijn dat je zo een mooie dag gehad hebt!!! En lekker dat het weer zo goed meewerkte!!

haha en die kist, ach, we kunnen ook proppen :45:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bb,

hoop dat je morgen iemand kunt bereiken daar, maar betwijfel het ook. Tweede Pinksterdag hebben die zuiderburen ook, dat moet jij toch weten als reserve-Belg.

groetjes van die andere reserve-Belg!! :131:

:152: :152: reserve-Belg!!!

En ik wist het niet totdat google het mij vertelde haha, wordt dus dinsdag, maar ach, morgen kan er ook niemand anders bellen he....

groetjes! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

:152: :152: reserve-Belg!!!

En ik wist het niet totdat google het mij vertelde haha, wordt dus dinsdag, maar ach, morgen kan er ook niemand anders bellen he....

groetjes! :P

Mijn liefie komt uit het midden van het land en noemt ons zo hier..

Met name vanwege onze taal... :154:

Maar hij is maar wat blij dat hij hier woont in het zonnige zuiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Jij bent echt slecht geholpen bij Bergman zeg!

Bij mij ging het wel snel, maar het werd niet afgeraffeld, ik vond mijn pc ook echt oprecht. Maar goed als dat niet zo was had ik me daar niet laten opereren.

Nou hoop dat het voor jou bij demeyre wel super mooi wordt, want dat heb je wel verdiend na al deze ellende!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.