Ga naar inhoud

Best_boobie : 20 maart 2012 : Dr. Malfeyt : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat is lichamelijk bloot haha. Maar wie ik verder ben, mijn identiteit, die geef ik hier liever niet a public bloot. Dat is het bloot dat ik bedoel, die blote onderdelen, ach, die mag iedereen zien. Daar kan je geen identiteit aan afleiden :D

maar je hebt gelijk Kaatje... Hoe bloot wil je het hebben haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn gezicht er ook afgeknipt met bewerkprogramma, de rest is puur natuuuur.

Er zijn gewoon maar heel weinig mensen die weten dat ik een bv krijg, zou vreemd zijn als er dan iemand via dat borstenforum in mijn omgeving achter zou komen... Erna krijg je al genoeg verhalen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet erg Kaatje, maar ik heb haar een pb'tje gestuurd, en ook nog geen reactie. Ze moest een nachtje overblijven hè, dus komt vandaag (woensdag) pas thuis. Ben ook echt benieuwd hoe het haar vergaan is!

Trouwens, ik zie op je ticker dat je volgend jaar rond deze tijd weer een wissel hebt! Alweer te weinig gehad?? :P

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, nog 2 nachtjes slapen! Het zou ook eens tijd worden!! :D

Alle dingen die ik op mijn TO DO lijstje had staan zijn afgewerkt, alleen morgen nog even mijn tas klaarmaken, want ik moet een nachtje blijven slapen in de kliniek!

Er is geen wifi in de kliniek en ik heb er ook geen op mijn foon.... dus zal woensdag op zn vroegst pas weer hier te vinden zijn. Zodra ik me er goed voor voel zal ik een verslagje maken, uiteraard!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.