Ga naar inhoud

Best_boobie : 20 maart 2012 : Dr. Malfeyt : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

hahahaha Kimberly, dat 123 kun je beter weglaten achter je naam ;):45: , Sorry kon het niet laten.. :D

uhm, je vroeg over hoelang ik de drains moet hebben hè. Nou dat hangt af van de productie. In principe gaan ze er na een dag of 2 á 3 uit, als de productie onder de 30 ml per 24 uur is. Maar ze blijven ook niet TE lang zitten, omdat dat ook weer niet goed is. :106:

In principe ga ik uit van 2 tot 3 dagen, dat is een redelijk normale tijd.

Zenuwen Kimberly? Komt al dichtbij nu hè! Nog een weekje....

Hoop dat je hele mooie borsten gaat krijgen in Valencia!

misschien dat je ook een verslagje schrijft op het forum erna?? Kunnen we je een beetje vervolgen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, die drains... Lijkt me enorm vervelend....

Ik krijg dat terwijl ik er ben, maar ga 'droog' naar huis, en moet ook niet overnachten hoor!

Denk dat mijn arts me zo snel mogelijk weg wil ondertussen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha Kimberly, dat 123 kun je beter weglaten achter je naam ;):45: , Sorry kon het niet laten.. :D

uhm, je vroeg over hoelang ik de drains moet hebben hè. Nou dat hangt af van de productie. In principe gaan ze er na een dag of 2 á 3 uit, als de productie onder de 30 ml per 24 uur is. Maar ze blijven ook niet TE lang zitten, omdat dat ook weer niet goed is. :106:

In principe ga ik uit van 2 tot 3 dagen, dat is een redelijk normale tijd.

Zenuwen Kimberly? Komt al dichtbij nu hè! Nog een weekje....

Hoop dat je hele mooie borsten gaat krijgen in Valencia!

misschien dat je ook een verslagje schrijft op het forum erna?? Kunnen we je een beetje vervolgen!

xx BB

ja echt he dat 123 maar dat kon niet anders iemand anders had al de naam kimberly dus dan maar zo :45:

vandaag hartfilmpje gemaakt en bloeddruk gemeten en alles was oke! :105: recept gekregen van tableten die ik 3 dagen ervoor moet slikken om je bloed wat dikker te maken, en een flesje douchegel die ik ervoor moet gebruiken. geloof dat ik er dan klaar voor ben :44:

oja vrijdag ochtend nog bellen voor de tijd.

zal als ik moet goed genoeg voel daarna ook een verslagje schrijven :35:

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Kaatje, alles onder controle!! Nog 2 weken en 5 dagen, veel te ver weg om al zenuwachtig te zijn :D, maar ben zoooo benieuwd naar het resultaat.

Vandaag even gaan stadten, o.a. om een goedkoop groot nachthemd te kopen voor het nachtje dat ik moet overblijven, staat er een meisje met een mooi voorfront achter de kassa. Mijn man en ik kijken mekaar aan en denken hetzelfde: zo mag het wel worden. Haha, echt lachen hoe erg je er mee bezig bent hè.

En ja, je hebt wat gemist ;)

Hoe gaat het met jou? Ook alles onder controle?

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Kimberly, je kunt vanaf morgen gaan aftellen 3.....2.....1 (sorry, het is zo een flauw grapje, maar moest hem toch even maken....)

Als je weet hoe laat je moet, laat je het dan even weten?

veel succes dinsdag!

groetjes BB

hahaha jaja morgen ochtend vroeg bellen!

een drama hier auto vandaag stuk gegaan en is niet zo snel te maken! aangezien mijn bv 100km. verderop is morgen een nieuwe auto kopen, en de andere verkopen als hij gemaakt is,

die stress kan er ook nog wel ff bij! :24:

@kaatje ja ik woon in spanje vandaar in valencia,

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow nou, ben Belgisch dus dom he... Ik dacht nou al: er kan toch geen stad in NL Valencia heten!!! 

Nu, jij kunt gelijk de zon in met je nieuwe boobs!

Valt de prijs daar te vergelijken met hier?

BB: toch geen super sexy babydoll geworden? Ik ga in training in en uit...

Ken dat, mensen denken waarschijnlijk dat ik lesbisch ben, kijk de hele tijd naar borsten van mensen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh verdorie zeg!! Wat een gedoe!!!

Hoop dat jullie een fatsoenlijke auto kunnen vinden in die korte tijd!! Openbaar vervoer zal geen optie zijn bij jullie hè?

Succes met auto kopen en de andere laten maken.....

xx

ja gaat wel lukken zijn hier erg veel garage's.

en openbaar vervoer nou nee dat zie ik echt niet zitten :unsure:

dankje!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow nou, ben Belgisch dus dom he... Ik dacht nou al: er kan toch geen stad in NL Valencia heten!!! 

Nu, jij kunt gelijk de zon in met je nieuwe boobs!

Valt de prijs daar te vergelijken met hier?

BB: toch geen super sexy babydoll geworden? Ik ga in training in en uit...

Ken dat, mensen denken waarschijnlijk dat ik lesbisch ben, kijk de hele tijd naar borsten van mensen 

ik mag de eerste 6 weken niet in de zon :102: en dat is echt een straf voor mij! maar daarna kan het feest beginnen hahaha :1bouncingboobs:

nee de prijzen liggen hier wat hoger maar het gaat ook een beetje anders krijg hier ook veel meer controle eerst 3 dagen dan 5 gagen dan 10 dan 20 enz. tot 1 jaar, hier doen ze ook voor de bv een x-ray, hartfilmpje bloedprikken en bloeddruk, bloeddruk zullen ze ook wel in nl doen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kaatje, over dat belgisch gaan we het niet hebben (wordt anders een lange avond :45:)

Trouwens, nee haha het is geen sexy babydoll geworden, zie je me al gaan? Krijg hem na mijn bv waarschijnlijk niet eens aan :D. Heb een xl pyjama met gedeeltelijk knoopjes van voren gekocht, zodat ik hem van onder naar boven aan kan trekken haha. :106:

Wat bedoel je eigenlijk met dat: ik ga in training in en uit ( of ben ik nou blond?)??????

@ Kimberly, gelukkig zijn die Spanjaarden inderdaad gek op garages :101: . Komt nu goed uit!

Jammer dat je niet meteen in de zon mag, maarja, het velletje wordt natuurlijk wat meer gespannen, dus verbrand sneller..... Dan maar ff in de schaduw, en dat terwijl het nu juist weer zo een lekker weer is bij jullie!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kaatje, over dat belgisch gaan we het niet hebben (wordt anders een lange avond :45:)

Trouwens, nee haha het is geen sexy babydoll geworden, zie je me al gaan? Krijg hem na mijn bv waarschijnlijk niet eens aan :D. Heb een xl pyjama met gedeeltelijk knoopjes van voren gekocht, zodat ik hem van onder naar boven aan kan trekken haha. :106:

Wat bedoel je eigenlijk met dat: ik ga in training in en uit ( of ben ik nou blond?)??????

@ Kimberly, gelukkig zijn die Spanjaarden inderdaad gek op garages :101: . Komt nu goed uit!

Jammer dat je niet meteen in de zon mag, maarja, het velletje wordt natuurlijk wat meer gespannen, dus verbrand sneller..... Dan maar ff in de schaduw, en dat terwijl het nu juist weer zo een lekker weer is bij jullie!

xx

ja dat ook en zei ze omdat na de operatie je lichaam temp. hoger is dan normaal en de zon is hier al erg warm! :rolleyes:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben in dec naar benidorm geweest, jaja weet t partybestemming! 

Schoonouders overwinteren daar paar maandjes.... Valencia stond op t programma, maar t is bij Alicante en Benidorm zelf gebleven... Volgend jaar misschien bh's shoppen in Valencia 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kimberly, het mag ook in een pbtje ;)

@ Kaatje, Benidorm ken ik, Alicante ook, Valencia is mooi, veel oude gebouwen. En als je eens de kans hebt, moet je op 17 of 18 maart naar Valencia gaan. Dan zijn er 'Fallas' (spaans feest) en staat de hele stad vol met de prachtigste 'beelden', gemaakt van een soort papiermaché. Dat is echt mooi om eens te zien, maar is dan wel ontieglijk druk daar!

Meer info evt. via pb, want anders geef ik mezelf te veel bloot hier op het forum haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.