Ga naar inhoud

Best_boobie : 20 maart 2012 : Dr. Malfeyt : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

Hey BB,

Ik heb me even bijgelezen.....wat een verhalen weer wat jij meemaakt!!!!

Ik ben in ieder geval blij voor je als 11 juni kan doorgaan?en ik duim ook voor je dat dit keer alles goed gaat komen!!!!!

Dankje :D

Ben ik dadelijk nog voor jou aan de beurt he hihi

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi bb,

ben weer helemaal up to date...

goede keus uiteindelijk gemaakt,als je op t consult al rillingen krijgt nou dan houd het echt al snel op he! ik hoop voor je dat je de 11e aan de beurt bent en zsm weer helemaal happy ben met je boobies...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Dit topic van je ook even gelezen en alle verslagjes van je operatie en van de consults!

En bij Bruno inderdaad grappig dat je langs opzij moest en ik met mijn grote mond weer vragen waarom :P

En hij zei dat de wachtkamer vaak al heel vol zit en hij het liever zo heeft :P

Trouwens 11 juni als je wakker bent en naar huis gaat is het ook langs de zijdeur :P zodat niemand in de wachtkamer ook kan sneaken :P hihi

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De volgende tekst heb ik in mijn andere, te snel geopende, topic geschreven. Ik plaats het ook even hier, zodat jullie weer allemaal op de hoogte zijn en mij even lekker uit kunnen lachen :D:45:

OOOOOOOOOOOOOOOOH wat erg dit.....

Ik moet jullie wat vertellen.....

Allereerst heel lief dat jullie allemaal aan me denken en zo mee leven!!! Erg lief!

Er is echter weer een wending aan dit verhaal ontstaan...... :107:

Sorry sorry sorry, ik ben te snel geweest met het openen van dit topic. Ik was vanochtend zooooooooooo blij dat ik terecht kon de 11de......... Maaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Vorige week had ik een gesprek gepland in de Valkenhorstkliniek (de kliniek waar ik geopereerd ben) om een klacht in te dienen bij de directrice..... Ik had echt totaal niets van dit gesprek verwacht, vandaar ook dat ik vanochtend gewoon mijn datum bij Demeyere heb vastgelegd.. Echter......

Ik heb die klacht vanmiddag besproken met de Directrice en zij was heel meegaand. Ik ging natuurlijk ook met méér in handen dan alleen een klacht over het esthetische resultaat. Ik had feiten waar ze niet omheen kon. Wat ik echter niet wist, is dat er nog enkele andere plastisch chirurgen in haar kliniek opereren die vaak borstoperaties doen.... Oeps :106:

Zij stelde dus voor om eens wat informatie op te zoeken over dokter Sawor (al had hij op korte termijn waarschijnlijk geen tijd) en dr. Vanderhulst. Dit zijn plastisch chirurgen die werkzaam zijn in het Academisch ziekenhuis te Maastricht en zij hebben, volgens mij, 1 dag in de week de operatiekamers van de Valkenhorstkliniek tot hun beschikking. Een vergoeding wilde ze me niet geven (vooralsnog niet), want ze wilde het liefst dat dit binnenshuis opgelost kan worden. Dat ik niet meer door dr. Malfeyt geopereerd wil worden, begreep ze volledig!

Nu ga ik dus dit topic even laten sluiten door Admin, ga haar een pb sturen, dus als jullie nog wat kwijt willen, dan ff in mijn andere topic :D

Sorry dat ik jullie blij gemaakt heb met een dooie mus, misschien dat ie binnenkort weer tot leven geroepen zal worden, maar nu leg ik hem even in de diepvries......

Ik zal de volgende keer wat beter nadenken voor ik een nieuw topic open :D

groetjes BB :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig weer!!! Hebbert!!! hahahahahahahahaha

Maar ik vind het fantastisch nieuws hoor, dat je een net voorstel hebt gekregen van de kliniek! Ik neem aan dat een hersteoperatie wel kostenloos is dan he :P

Pffff... en nu maar weer info vergaren over deze 2 pc's haha :35: Ach..stel dat je niks meer te Googelen had, dan was het leven ook maar saai hè ;)

Voordeel is dat je nu weet wat je wil, waar het probleem in zit, dus dat je dit nu niet meer zal overkomen. Succes met je besluit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey BB,

dokter Sawor... :59:

Dat is nu in al die tijd de eerste keer dat ik die naam voorbij zie komen op het forum. Die heeft mij ook geopereerd. Werkt idd in het ziekenhuis en doet veel borst-reconstructies. Ik ben er zeer tevreden over!

Hoije b bb... :4: :4: ...toch nog fijn dat ze je nog serieus nemen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

dokter Sawor... :59:

Dat is nu in al die tijd de eerste keer dat ik die naam voorbij zie komen op het forum. Die heeft mij ook geopereerd. Werkt idd in het ziekenhuis en doet veel borst-reconstructies. Ik ben er zeer tevreden over!

Hoije b bb... :4: :4: ...toch nog fijn dat ze je nog serieus nemen!

Liefs

Hoi Lucky

Idd, toen ik de naam hoorde, moest ik meteen aan jou denken hihi, maarrrrrrr Ga ik op basis van 1 goed verhaal en voor de rest helemaal nul komma niks nu een operatie aan bij deze arts.......??? De vorige keer dat ik dat deed, sja, that's the story you know.....

Dat ga ik dus niet doen...... denk ik...

:107: :107: :107: :107: :107: :107: :107: :107: :107: :107: :107: WAT IS DIT MOEILIJK!!!!!

Ik heb zoveel meer vertrouwen in Demeyere!!!!

Volgens mij moet ik gewoon nog een gesprek met de directrice aangaan en zeggen dat dit het niet gaat worden.... Dat ik op basis van de informatie die ik vind over deze chirurgen, geen goede beslissing kan nemen..... Ik moet toch een betere regeling kunnen krijgen dan dit? Maar kan me ook voorstellen dat dat er niet in zit....

Hier moet ik echt heel goed over nadenken...... :Laie_11: en nog een nachtje over slapen :lazy2:

En wie heeft er nog tips? :D

heey meid,

Dus niet naar Bruno??

Ik zou me toch écht niet meer in die kliniek laten opereren hoor!!

Bij Bruno weet je wel waar je aan toe bent, en hij maakt hele mooie borsten..

Xxx

YEP, dus ik ga nog niks annuleren bij Demeyere! Even afwachten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Ik ben de 1ste keer bij B&F geweest, met al de gekende gevolgen vandien. Daar waren in die tijd ook veel positieve reacties over te lezen!

Ik ben nu voor de wissel gegaan bij ons in het ziekenhuis, bij een PC waar 0,0 van te vinden is op internet. Maar een SUPER resultaat!!! En een goed gevoel erover dat het gewoon in het ziekenhuis is gebeurd!

Dus zo zie je maar dat niet altijd de referenties tellen dat je leest!

Maar ik denk niet dat je daarmee overtuigd bent he? :44: Gewoon doen wat je een goed gevoel geeft! Dit heb ik ook gedaan, met hele grote tevredenheid! :rolleyes:

Groetjes Pitou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha t zal nog Plovier worden, let op mijn woorden!!! :)

Muts :) zo heb eens een Nederlands woord gebruikt :)

Ik ga je mijn eerlijke mening geven he BB: ook ik bem overstag gegaan door t voorstel van mijn arts de derde keer, t kon toch niet weer mis gaan!!! ( en tuurlijk speelden de centen een rol ! ) maar had er geen goed gevoel bij... En look at me now!

1 Advies: volg je gevoel schattie!!!

Whatever you do: i've got your back!

Laat de hersentjes hun werk doen en op naar mooie boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha t zal nog Plovier worden, let op mijn woorden!!! :)

Muts :) zo heb eens een Nederlands woord gebruikt :)

Ik ga je mijn eerlijke mening geven he BB: ook ik bem overstag gegaan door t voorstel van mijn arts de derde keer, t kon toch niet weer mis gaan!!! ( en tuurlijk speelden de centen een rol ! ) maar had er geen goed gevoel bij... En look at me now!

1 Advies: volg je gevoel schattie!!!

Whatever you do: i've got your back!

Laat de hersentjes hun werk doen en op naar mooie boobies!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Zo ben weer effe bijgelezen in je drukke topic hihi, nou meid, wil je heel veel wijsheid wensen met je beslissing, moeilijk soms hé, maar inderdaad je gevoel volgen en zeker niks doen waar je niet honderd procent achter staat!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey BB,

tuurlijk moet jij doen waar je je goed bij voelt.

Was alleen blij verrast de naam van mijn pc eens hier tegen te komen op dit forum hahahaha....

Ze zien wel de naam van dr. Sawor op mijn profiel, maar dat kon elke knoeierd zijn... :45:

Maar bb, het is jouw lijf en als je liever naar Bruno gaat, is dat jouw beslissing. Wat ik me nog afvraag, mss niet goed gelezen...zou je de her-operatie in de Valkenhorst kliniek vergoed (of gedeeltelijk vergoed) krijgen of was dat ook op eigen kosten?

Nou heel veel liefs en wijsheid! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

tuurlijk moet jij doen waar je je goed bij voelt.

Was alleen blij verrast de naam van mijn pc eens hier tegen te komen op dit forum hahahaha....

Ze zien wel de naam van dr. Sawor op mijn profiel, maar dat kon elke knoeierd zijn... :45:

Maar bb, het is jouw lijf en als je liever naar Bruno gaat, is dat jouw beslissing. Wat ik me nog afvraag, mss niet goed gelezen...zou je de her-operatie in de Valkenhorst kliniek vergoed (of gedeeltelijk vergoed) krijgen of was dat ook op eigen kosten?

Nou heel veel liefs en wijsheid! :53:

Hoi Lucky

Thanks! :D

De heroperatie bij Valkenhorstkliniek zou ik grotendeels vergoed gaan krijgen :106: op de prothesen na. Dus dat was erg aantrekkelijk, vandaar ook mijn enorme getwijfel gisteren..... Maarrrrr ik heb er gewoon niet genoeg vertrouwen in, ik wil niet op basis van heel weinig resultaten en info over beide artsen, mij door een van hen laten opereren. Vorige keer dat ik dat deed is het ook niet goed gekomen. Ik denk wel dat beide aangeboden artsen heel goed zullen zijn, maar ik kan op die manier echt de operatie niet aan gaan. Er zijn natuurlijk veel mensen hier op het forum die ook weinig info hadden over hun opererende arts en bij hun is het wel goed gekomen, maar in mijn geval, na wat ik nu meegemaakt heb, kan ik daar niet meer vanuit gaan. 1 keer is genoeg :105:

Het kan natuurlijk ook mis gaan bij dr. Demeyere, maarja, over hem heb ik veel gelezen, van hem heb ik veel resultaten gezien, en hij kwam echt heel goed op me over tijdens het consult. Eigenlijk is er bij hem totaal geen twijfel. Het gaat meer geld kosten, maar op deze manier heb ik er absoluut vertrouwen in, en dan moet het maar :42:

Heb morgen wel nog een vervolggesprek met de directrice en ik zal er alles uitpersen wat er in zit...... We zullen zien wat dat gaat opleveren, maar als het niets oplevert, heb ik tenminste mijn best gedaan. Ik kan mezelf niets verwijten.

Die wijsheid heb ik wel nodig, dankje daarvoor :D

liefs :53:

HAhaahaha HERT, ben je weer te hard van stapel gelopen :D

Wordt de operatie daar nu ook vergoed of niet?

Ach wat je ook beslist TOI TOI TOI :D

Knuf roling

Gekkie :D

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey bb,

lees het morgen wel weer hoe je gesprek is geweest.

Wat een nieuwe wending weer! Nu heb je weer stof tot nadenken :help:

Maar volgens mij heb jij je beslissing al gemaakt! :32:

Good Luck!!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.