Ga naar inhoud

Wendy2020 : 21 mei 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

33 minuten geleden, Von5385 zei:

@Daniëla89 ik ga goed. Vandaag alleen last van kleine tieten syndroom... vind ze ineens helemaal niet meer zo groot. Gevoel dat ze net zo groot zijn als dat ik voorheen had met een maximizer bh aan en wilde echt meer. 
Hopelijk is dat maar even... 

Kleine tieten syndroom :152:

Net nog even naar jouw foto's gekeken en ik zou me niet al te druk maken,  ze zijn echt niet klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JensterNee ik heb ook geen speciale oefeningen van tevoren gedaan. Had dit wel ergens gelezen maar was ergens bang dat als ik de oefeningen verkeerd zou doen ik alleen maar verder van huis zou raken. 

 

@Von5385 Precies was Cassie zegt, ik zou je niet al te druk maken! Ze zijn echt niet klein. 
Al herken ik wel een beetje wat je zegt. Ik denk echt oke, hopelijk worden ze toch nog wel iets groter als ze zakken? Aangezien ik nu nog denk eeeehm is dit alles. Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 ooh wat vervelend!🤎 ik vind ze ook echt niet klein en erg mooi bij je lichaam passen😊 Ze gaan nog zakken en daardoor nog iets voller ogen,teminste dat was bij mij wel zo. Mijn ene borst die achterloopt op de ander ziet er kleiner uit dan de borst die al  meer gezakt is😉 Ze gaan nog zoveel veranderen,Komt goed hoor meid!😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goodmorning ladies! 
5 dagen PO alweer, ik heb een nieuwe foto aan mijn album toegevoegd. 😊 


Ze staan nog steeds lekker hoog, mijn bakstenen. Maar... de pijn is goed onder controle. Ben gestopt met de diclofenac en de paracetamol ook aan het afbouwen. 
Af en toe heb ik alleen steken onder mijn rechterborst op de plaats van mijn litteken. Herkent iemand dit? 

 

Het slapen is nog wel echt een dingetje.. heb vannacht hooguit 4 uur gehaald, waardoor ik overdag niet veel waard ben. Kan niet wachten tot ik in ieder geval weer wat platter kan gaan liggen. 

 

Vandaag ga ik wel proberen een klein wandelingetje te maken. Ik ging vanochtend op de weegschaal staan. (geen slim plan) 3 kilo erbij... mijn boobs zullen vast geen 3 kilo wegen 😅. Maar door het weinige bewegen zal ik ook wat vocht vast houden. (schat ik..) Dus nu flink aan de brandnetelthee. Mocht er nog iemand meer tips hebben?

 

Fijne dag allemaal! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze gaan echt zo mooi worden straks Wendy! 

 

Hier ook zo veel bij en een opgezette buik ook. Enige wat je kan doen is op je voeding letten en niet de hele dag bankhangen denk ik 😁 En uitkijken naar de tijd dat we weer lekker actief kunnen zijn. Stiekem heb ik zo de drang om naar de sportschool te gaan om op de hometrainer te gaan zitten 😏 maar ik hou me nog maar even in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CassieIk moest even het woord sneukelen opzoeken haha 😅 

maar daar moet ik inderdaad ook op letten. Het is erg verleidelijk om jezelf te trakteren op een bak ben&jerrys met Netflix 🙈

 

@KaygeeJa erg hè.. al vind ik het ook wel spannend om strakjes te gaan sporten hoor. Zeker met dual plane plaatsing lees je nog wel eens wat over het verplaatsen van je implantaten 👀

ik ga in ieder geval zodra het kan beginnen met wandelen, en op mijn voeding letten!

 

De bovenkant moet namelijk aankomen, niet het hele lichaam 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Wendy2020 zei:

Goodmorning ladies! 
5 dagen PO alweer, ik heb een nieuwe foto aan mijn album toegevoegd. 😊 


Ze staan nog steeds lekker hoog, mijn bakstenen. Maar... de pijn is goed onder controle. Ben gestopt met de diclofenac en de paracetamol ook aan het afbouwen. 
Af en toe heb ik alleen steken onder mijn rechterborst op de plaats van mijn litteken. Herkent iemand dit? 

 

Het slapen is nog wel echt een dingetje.. heb vannacht hooguit 4 uur gehaald, waardoor ik overdag niet veel waard ben. Kan niet wachten tot ik in ieder geval weer wat platter kan gaan liggen. 

 

Vandaag ga ik wel proberen een klein wandelingetje te maken. Ik ging vanochtend op de weegschaal staan. (geen slim plan) 3 kilo erbij... mijn boobs zullen vast geen 3 kilo wegen 😅. Maar door het weinige bewegen zal ik ook wat vocht vast houden. (schat ik..) Dus nu flink aan de brandnetelthee. Mocht er nog iemand meer tips hebben?

 

Fijne dag allemaal! 

Hey @Wendy2020 heb ook even je foto bewonderd😃 Ziet er goed uit zeg, als ze straks gaan zakken worden ze alleen maar mooier👍 

 

Gelukkig heb je de pijn aardig onder controle, de steken herken ik wel...schijnt er allemaal bij te horen😅

 

En het slapen blijft idd een dingetje maar gaat langzaam aan ook beter worden....Ben er inmiddels aardig aan gewent aan het rug slapen, ga niet in 1 ruk door hoor maar gaat bij mij wel beter.

 

Probeer idd vandaag ff lekker een frisse neus te halen, zal je goed doen😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@CassieIk moest even het woord sneukelen opzoeken haha 😅 

maar daar moet ik inderdaad ook op letten. Het is erg verleidelijk om jezelf te trakteren op een bak ben&jerrys met Netflix 🙈

 

@KaygeeJa erg hè.. al vind ik het ook wel spannend om strakjes te gaan sporten hoor. Zeker met dual plane plaatsing lees je nog wel eens wat over het verplaatsen van je implantaten 👀

ik ga in ieder geval zodra het kan beginnen met wandelen, en op mijn voeding letten!

 

De bovenkant moet namelijk aankomen, niet het hele lichaam 😂

 

Ik wil er nog niet aan denken 😂 De eerste maanden de focus maar even leggen op het deel onder de borst dan 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Wendy2020 zei:

Goodmorning ladies! 
5 dagen PO alweer, ik heb een nieuwe foto aan mijn album toegevoegd. 😊 


Ze staan nog steeds lekker hoog, mijn bakstenen. Maar... de pijn is goed onder controle. Ben gestopt met de diclofenac en de paracetamol ook aan het afbouwen. 
Af en toe heb ik alleen steken onder mijn rechterborst op de plaats van mijn litteken. Herkent iemand dit? 

 

Het slapen is nog wel echt een dingetje.. heb vannacht hooguit 4 uur gehaald, waardoor ik overdag niet veel waard ben. Kan niet wachten tot ik in ieder geval weer wat platter kan gaan liggen. 

 

Vandaag ga ik wel proberen een klein wandelingetje te maken. Ik ging vanochtend op de weegschaal staan. (geen slim plan) 3 kilo erbij... mijn boobs zullen vast geen 3 kilo wegen 😅. Maar door het weinige bewegen zal ik ook wat vocht vast houden. (schat ik..) Dus nu flink aan de brandnetelthee. Mocht er nog iemand meer tips hebben?

 

Fijne dag allemaal! 


 

heel mooi je nieuwe foto’s! Veel volume boven wat strakjes mooi naar de onderkant zakt!

 

steekjes bij litteken heb ik ook gehad en nog steeds af en toe; is een heel gevoelige plek en volgens mij wel normaal hoor om daar steekjes te voelen.

 

vervelend dat je niet zo goed slaapt :( ik heb daar ook mee gestruggled en op een gegeven moment melatonine genomen om wat beter te slapen, hielp bij mij erg goed; misschien het proberen waard? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor al jullie lieve reacties! 😊 

 

@Lottje72Net met mijn vriend even buiten een rondje gelopen en zelfs even mij de Albert Heijn in geweest, moesten alleen wel lachen omdat ik het mandje mee sleepte en niet zelf op durfde te tillen en hij met zijn handen vol met boodschappen stond, dus zag de caissière echt kijken naar mij van ''wat is dit voor verwaand type, zet niet eens even zelf haar mandje weg'' 😆

 

@Daniëla89@Noor45@AnnemondeDank jullie! ☺️Ik vind ze zelf echt nog zo hoog en moeilijk om te zien hoe dit gaat worden maar heb op dit forum inderdaad wel één woord geleerd en dat is geduld. Het helpt af en toe ook naar al jullie foto's te kijken om te zien dat het inderdaad nog zoveel gaat veranderen.

 

Ik heb vandaag eerlijk gezegd nog geen pijnstilling genomen. Het gaat eigenlijk best goed. Ook wat minder last van mijn rug en stuitje, of het is er wel.. maar het valt minder op. Ben er denk ik aan gewend haha.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Wendy2020 wat goed dat je ook even mee de appie bent ingegaan👍😃 en hilarisch toch....laat ze maar denken😂

 

Heerlijk dat het goed met je gaat en nog geen pijnstilling hebt genomen....ook fijn dat je minder last heb van je rug😃

 

Al met al ga je dan toch lekker vooruit 😉

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Wendy2020 zei:

Bedankt voor al jullie lieve reacties! 😊 

 

@Lottje72Net met mijn vriend even buiten een rondje gelopen en zelfs even mij de Albert Heijn in geweest, moesten alleen wel lachen omdat ik het mandje mee sleepte en niet zelf op durfde te tillen en hij met zijn handen vol met boodschappen stond, dus zag de caissière echt kijken naar mij van ''wat is dit voor verwaand type, zet niet eens even zelf haar mandje weg'' 😆

 

@Daniëla89@Noor45@AnnemondeDank jullie! ☺️Ik vind ze zelf echt nog zo hoog en moeilijk om te zien hoe dit gaat worden maar heb op dit forum inderdaad wel één woord geleerd en dat is geduld. Het helpt af en toe ook naar al jullie foto's te kijken om te zien dat het inderdaad nog zoveel gaat veranderen.

 

Ik heb vandaag eerlijk gezegd nog geen pijnstilling genomen. Het gaat eigenlijk best goed. Ook wat minder last van mijn rug en stuitje, of het is er wel.. maar het valt minder op. Ben er denk ik aan gewend haha.

 

 

 

Ha @Wendy2020 hoe gaat het vandaag met je? Lekker hoor dat je al weer in de ah bent geweest. Morgen ben je al weer een week 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72Ja ik vond het ook heerlijk om even buiten te zijn, dus ga vanaf nu elke dag toch wel een kleine wandeling doen. Al loop ik nog wel een beetje vreemd.. ik heb de neiging om mijn linkerhand onder mijn borsten te houden als ik loop. Herkennen jullie dit? Alsof ik bang ben dat ik ze moet ondersteunen 😅

 

@Myrthe83Ja inderdaad. Dat laat ik ook maar even los voor nu. Eerst herstellen en dan komt de rest later wel weer! Maar 'fijn' om te lezen dat er meerdere zijn die dit hebben gehad. 

 

@Noor45Ja bizar zeg, zo'n week vliegt eigenlijk voorbij.. ik voel mij vandaag echt goed. Heb nog geen pijnstilling op en ben eigenlijk zo hier en daar rustig alweer wat dingetjes aan het doen. To do lijstjes maken, boeken lezen, wasje aangezet. 
Moet wel echt opletten dat ik niet te hard ga omdat ik niet veel last ervaar. En ergens durf ik dat ook niet zo hardop te zeggen omdat ik bang ben dat ik het dan over mezelf afroep.. 


Wel vind ik het lastig om in te schatten wat nu wel en niet kan.. Toch even net iets optillen, of ergens iets van af pakken. Maar moet echt leren om naar mijn lichaam te luisteren denk ik. Gelijk een leerpuntje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@Lottje72Ja ik vond het ook heerlijk om even buiten te zijn, dus ga vanaf nu elke dag toch wel een kleine wandeling doen. Al loop ik nog wel een beetje vreemd.. ik heb de neiging om mijn linkerhand onder mijn borsten te houden als ik loop. Herkennen jullie dit? Alsof ik bang ben dat ik ze moet ondersteunen 😅

 

@Myrthe83Ja inderdaad. Dat laat ik ook maar even los voor nu. Eerst herstellen en dan komt de rest later wel weer! Maar 'fijn' om te lezen dat er meerdere zijn die dit hebben gehad. 

 

@Noor45Ja bizar zeg, zo'n week vliegt eigenlijk voorbij.. ik voel mij vandaag echt goed. Heb nog geen pijnstilling op en ben eigenlijk zo hier en daar rustig alweer wat dingetjes aan het doen. To do lijstjes maken, boeken lezen, wasje aangezet. 
Moet wel echt opletten dat ik niet te hard ga omdat ik niet veel last ervaar. En ergens durf ik dat ook niet zo hardop te zeggen omdat ik bang ben dat ik het dan over mezelf afroep.. 


Wel vind ik het lastig om in te schatten wat nu wel en niet kan.. Toch even net iets optillen, of ergens iets van af pakken. Maar moet echt leren om naar mijn lichaam te luisteren denk ik. Gelijk een leerpuntje. 

Super fijn @Wendy2020  en ja zeker de eerste 2 weken heel voorzichtig doen hoor. Gewoon blij zijn dat het zo goed gaat. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Wendy2020 zei:

@Lottje72Ja ik vond het ook heerlijk om even buiten te zijn, dus ga vanaf nu elke dag toch wel een kleine wandeling doen. Al loop ik nog wel een beetje vreemd.. ik heb de neiging om mijn linkerhand onder mijn borsten te houden als ik loop. Herkennen jullie dit? Alsof ik bang ben dat ik ze moet ondersteunen 😅

 

@Myrthe83Ja inderdaad. Dat laat ik ook maar even los voor nu. Eerst herstellen en dan komt de rest later wel weer! Maar 'fijn' om te lezen dat er meerdere zijn die dit hebben gehad. 

 

@Noor45Ja bizar zeg, zo'n week vliegt eigenlijk voorbij.. ik voel mij vandaag echt goed. Heb nog geen pijnstilling op en ben eigenlijk zo hier en daar rustig alweer wat dingetjes aan het doen. To do lijstjes maken, boeken lezen, wasje aangezet. 
Moet wel echt opletten dat ik niet te hard ga omdat ik niet veel last ervaar. En ergens durf ik dat ook niet zo hardop te zeggen omdat ik bang ben dat ik het dan over mezelf afroep.. 


Wel vind ik het lastig om in te schatten wat nu wel en niet kan.. Toch even net iets optillen, of ergens iets van af pakken. Maar moet echt leren om naar mijn lichaam te luisteren denk ik. Gelijk een leerpuntje. 

Hey @Wendy2020 lekker hoor, en gewoon doen even naar buiten. En dat vasthouden herken ik wel, bij mij was het wel meer om de pijn die ik toen had te ontlasten😅. Gaat momenteel bij mij heel goed....durf het niet hardop te zeggen maar de laatste 2-3 dagen gaan echt lekker nu. Maar ben morgen ook alweer 5 wkn PO...waar blijft de tijd 😂 Bij jou zit de eerste week er ook alweer op😃 Rustig aan en idd goed naar je lichaam luisteren😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net je foto bekeken! Wat ziet het er goed uit zeg ! Moet natuurlijk wel zakken maar je ziet al dat ze er prachtig uit gaan zien. En die steken bij het litteken herken ik! Ik heb het alleen links en sinds gister bijna geen last meer van (9 dagen PO dus). Dus hoort er gewoon bij denk ik😊. Hoop dat het slapen wel snel beter gaat!🥴

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72Ja bizar eigenlijk hè...de tijd vliegt echt. Morgen inderdaad alweer een week voorbij. En bij jou alweer 5 weken. 
 

@HoixxxxJa ik kan niet wachten tot ze iets zachter worden en wat gaan zakken. Maar komt vanzelf goed! 
 

Wel heb ik nog weinig tot geen gevoel in mijn tepels. Echt een doof gevoel.. hopelijk komt dit nog terug, maar zal waarschijnlijk ook tijd nodig hebben. Herkennen jullie dit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het tegenovergestelde, mijn tepels zijn extreem gevoelig. (ook niet fijn hoor) Ik heb overal gevoel overigens, Nergens een doof gevoel.


Enne je boobies zijn echt prachtig!!! Je ziet bovenin het vocht nog zitten maar dat heb ik naar mijn idee nu nog steeds... 3,5 week po. 
Komt allemaal goed zeggen ze haha. 


Hopelijk vannacht een goede nacht!! 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies, 

dag 9 PO alweer. De tijd vliegt eigenlijk! 
Het slapen is nog steeds rot maar went op de een of andere manier steeds iets meer.

 

Ik merk wel dat ik deze ochtend aan het piekeren ben.. of ik niet teveel doe dit weekend.

Heb aan mijn linkerborst een trekkerig beurs gevoel aan de zijkant. Dan ga ik de hele dag weer langs en denk ik heb ik niet teveel gedaan?

 

Ja ik heb zelf wat dingen gedragen, een vol bord met eten, mijn dekens vanaf de bank naar het bed gesleept, toch zelf wat wasjes in de wasmachine gegooid (niet nat er uit gehaald zelf). maar zijn dit nou echt zulke dingen die niet zouden kunnen.. of heb ik gewoon last die ik hoor te hebben na een week... 

 

Ik merk dat ik gewoon wat angstig ben voor complicaties.. of dat er iets gebeurd wat ik zelf had kunnen voorkomen. 
Ik vind het gewoon moeilijk wat nou wel en niet mag. Zeker als je je goed voelt.

 

Sorry voor het onzekere verhaal, hoop dat jullie wat meer duidelijkheid kunnen geven en/of hopelijk wat onzekerheid kunnen wegnemen. Op mijn kop geven als ik inderdaad teveel doe mag natuurlijk ook 😊

 

verder een hele fijne zonnige dag vandaag! ☀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.