Ga naar inhoud

Wendy2020 : 21 mei 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Frukje zei:

Hahahahaha heerlijk

 

mij heb in je album gekeken. Wow wat gaaaaf 😍

ik snap wat hij bedoelt met die ovale vorm, maar dat is juist voor het natuurlijk effect als t allemaal geheeld/gezakt etc is 👍

Haha ja eerlijk is eerlijk toch, erg vervelend zijn ze niet om naar te kijken😂

 

Ja ik ben erg benieuwd hoe het eruit komt te zien als het eenmaal gezakt is! 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Wendy2020 zei:

@Noor45Heb jouw album er weer even bijgepakt en mijn situatie nu lijkt inderdaad erg op die van jou. Mooi om te zien bij jou dat ze ook al vrij snel zakken. Het wordt steeds mooier! 😊

Hoi @Wendy2020 hoe ben je de nacht doorgekomen?

Mijn voorfoto is nog van de voorkant, als je een foto van mij de eerste dagen van de zijkant ziet, dan zie je hoe vast geplakt ze zaten tegen m'n lichaam door de zwelling. Ik heb wel voor de spier, dus ze zakken denk ik iets eerder dan achter de spier. Hoop dat het goed met je gaat. Het is even pittig qua pijn voor je, zeker de eerste dagen. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Noor45 zei:

Hoi @Wendy2020 hoe ben je de nacht doorgekomen?

Mijn voorfoto is nog van de voorkant, als je een foto van mij de eerste dagen van de zijkant ziet, dan zie je hoe vast geplakt ze zaten tegen m'n lichaam door de zwelling. Ik heb wel voor de spier, dus ze zakken denk ik iets eerder dan achter de spier. Hoop dat het goed met je gaat. Het is even pittig qua pijn voor je, zeker de eerste dagen. x


Ik moet eerlijk zeggen dat het qua aantal uren slaap nog niet is tegengevallen. Heb denk ik van half 12 tot half 2 geslapen, daarna nog van zeker half 3 tot 5 en dit is met af en toe wakker en af en toe slapen wel gerekt tot half 9. Dus ik mag niet klagen denk ik. 
 

ik weet nog niet precies hoe ik het Voedingskussen moet gebruiken dus merk wel dat ik erg last van mijn stuitje heb. Heb er kussens onder gelegd en aan de bovenkant bij mijn hoofd wat meer zodat ik wat rechterop lig. 
 

ik mis mijn vriend wel, ik op de bank hij in bed 😂

We hebben een 1,40 bed dus dat ging never nooit passen met het Voedingskussen haha. 
We hebben gelukkig een slaapbank dus ik heb alle ruimte. 
 

Maar alle tips qua het Voedingskussen zijn zeker welkom! 😊

 

verder vandaag maar eens proberen te douchen en ik twijfel of het al verstandig is om dag 2 po al eventjes een frisse neus te gaan halen. Vanaf wanneer hebben jullie dit gedaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Wendy2020 zei:


Ik moet eerlijk zeggen dat het qua aantal uren slaap nog niet is tegengevallen. Heb denk ik van half 12 tot half 2 geslapen, daarna nog van zeker half 3 tot 5 en dit is met af en toe wakker en af en toe slapen wel gerekt tot half 9. Dus ik mag niet klagen denk ik. 
 

ik weet nog niet precies hoe ik het Voedingskussen moet gebruiken dus merk wel dat ik erg last van mijn stuitje heb. Heb er kussens onder gelegd en aan de bovenkant bij mijn hoofd wat meer zodat ik wat rechterop lig. 
 

ik mis mijn vriend wel, ik op de bank hij in bed 😂

We hebben een 1,40 bed dus dat ging never nooit passen met het Voedingskussen haha. 
We hebben gelukkig een slaapbank dus ik heb alle ruimte. 
 

Maar alle tips qua het Voedingskussen zijn zeker welkom! 😊

 

verder vandaag maar eens proberen te douchen en ik twijfel of het al verstandig is om dag 2 po al eventjes een frisse neus te gaan halen. Vanaf wanneer hebben jullie dit gedaan? 

Dat is best redelijk inderdaad. Fijn!

Ik moest ook even zoeken met m'n voedingskussen. Ik had er een kussen onder gelegd en 2 en later 1 kussens bovenop. En ik had een kussen onder m'n bovenbenen gelegd, net achter m'n billen, dan voorkomt dat je glijdt. Zo had ik een echt nestje. Ik heb een heel groot voedingskussen, ik kon de zijkanten ook nog om me heen slaan. Het is even zoeken wat je het fijnste vind. Ik ben ook dag 2 of 3 weer naar buiten gegaan, echt nog geen km gewandeld, maar was toch fijn om elke dag frisse lucht te krijgen. En douchen is ook lekker, daarna voel je je een stuk beter. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Wendy2020 zei:

Ik moet eerlijk zeggen dat het qua aantal uren slaap nog niet is tegengevallen. Heb denk ik van half 12 tot half 2 geslapen, daarna nog van zeker half 3 tot 5 en dit is met af en toe wakker en af en toe slapen wel gerekt tot half 9. Dus ik mag niet klagen denk ik. 

Fijn dat je een redelijk goede nacht hebt gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou @Wendy2020 dat klinkt helemaal niet verkeerd voor de 2e nacht. 
Ik heb ook gevechten gehad met voedingskussens, gewone kussens, mijn stuitje en mijn rug. En nog steeds elke avond beetje aan het zoeken naar de juiste houding. 
 

Succes met douchen! Hopelijk knap je er lekker van op. Ik heb de 2e dag ongeveer 5 minuutjes gewandeld. Gewoon even frisse lucht gepakt en aangevoeld hoe het was om te lopen. 
 

Fijne dag vandaag 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja dat wou ik jou nog vragen @Wendy2020 

wat heeft vd Pot bij jou geadviseerd omtrent liggen?

 

Bij het consult gaf vd Pot aan dat bij t slapen vaak geadviseerd wordt op de rug te liggen, maar hij een half zij ligging ook prima vindt. Omdat de borsten juist tegen elkaar, naar binnen geduwd worden naar de plek die hij wil 

 

maar kan me voorstellen dat het er maar net vanaf hangt welke protheses en misschien zelfs afhankelijk van de voorsituatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Frukje zei:

Oh ja dat wou ik jou nog vragen @Wendy2020 

wat heeft vd Pot bij jou geadviseerd omtrent liggen?

 

Bij het consult gaf vd Pot aan dat bij t slapen vaak geadviseerd wordt op de rug te liggen, maar hij een half zij ligging ook prima vindt. Omdat de borsten juist tegen elkaar, naar binnen geduwd worden naar de plek die hij wil 

 

maar kan me voorstellen dat het er maar net vanaf hangt welke protheses en misschien zelfs afhankelijk van de voorsituatie 

Oh echt? Nee ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet echt heb besproken met hem. Maar dit is wel een goede vraag voor mijn controle over twee weken. Al kan ik mij nu ook niet echt voorstellen dat ik op mijn zij kan liggen hoor 🙈

of beter gezegd durf te liggen eigenlijk..

 

maar goed dat je dit zegt! Zal het zeker even navragen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45@Von5385 Een kussen onder mijn bovenbenen is nog wel een goede! Die ga ik vanavond ook eens toepassen. Zo komen we er wel met z’n allen haha. 

En jullie hadden zeker gelijk, heerlijk om even te kunnen douchen. Al vond ik het wel een soort van eng om die bh uit te doen. 🥲

 

jullie ook een fijne dag ladies! 🥰

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk dat je even hebt kunnen douchen! Ik vond de eerste keer ook eng haha. Ik heb ook even naar je nieuwe foto gekeken. Ziet er echt al heel goed uit! Ben benieuwd naar hoe het gaat worden, dat zal nog een hele transformatie worden 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Hoixxxx zei:

Heerlijk dat je even hebt kunnen douchen! Ik vond de eerste keer ook eng haha. Ik heb ook even naar je nieuwe foto gekeken. Ziet er echt al heel goed uit! Ben benieuwd naar hoe het gaat worden, dat zal nog een hele transformatie worden 🙂

@Hoixxxx Ja ik ben ook erg benieuwd naar het uiteindelijke eindresultaat! 
Ik was echt als de dood dat ze te groot zouden worden, en nu denk ik.. dit gaat toch niet te klein zijn? 🙈

Maar het staat zo strak en hoog bij mij, de uiteindelijke vorm en maar gaat waarschijnlijk nog helemaal veranderen.

 

Hoe is ‘t nu met jou? Lukt het je nog een beetje om niet te snel van alles te gaan doen? ☺️

@Noor45Ja heel eng gevoel inderdaad, keihard en strak tegen je lichaam geplakt, ik beweeg ook echt als een oude planken vrouw 😂

 

@JensterNatuurlijk! Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het meeste pijn echt aan mijn rug en stuitje heb.. op dit moment niet eens zozeer mijn borsten. Maar poeh die rug is niet fijn. Probeer telkens wat door de kamer te lopen maar na twee minuten zitten is het weer terug. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies, 

even een vraagje, ik snap het even niet meer 🙈

Naar mijn idee heb ik de Motiva ergonomix demi gekregen. Nu heb ik een registratiekaart meegekregen om mijn implantaten te registreren en nu staat er op het kaartje Ergonomix Round silksurface. Is dit iets anders dan demi? Ik ben het even kwijt 👀

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Wendy2020 zei:

Hello ladies, 

even een vraagje, ik snap het even niet meer 🙈

Naar mijn idee heb ik de Motiva ergonomix demi gekregen. Nu heb ik een registratiekaart meegekregen om mijn implantaten te registreren en nu staat er op het kaartje Ergonomix Round silksurface. Is dit iets anders dan demi? Ik ben het even kwijt 👀


Sorry ik zie het al.. snap nog niet precies waarom er Round komt te staan maar oké haha. Gelukkig klopt het 😂

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad. Ik ben erg benieuwd, mag ik misschien ook meekijken? Moet zelf nog een album met voor maken, maar durf de confrontatie nog niet helemaal aan. Na volgt pas in augustus, maar kan niet wachten.

 

Overigens dacht ik dat de ergonomix rond zijn, maar als ze rechtop zijn een anatomische vorm hebben, dus een soort combi, best of both worlds 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat op die van mij, de ergonomix is inderdaad rond. 5.10 is bij mij FULL. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Wendy2020 alweer 2 nachtjes gehad, lekker dat je redelijk kunt slapen. Ook al even lekker gedoucht. Herken de klachten van je rug wel, had daar de 1e week ook veel last van, daarna ben ik platter gaan leggen en dat hielp wel. Slaap nog steeds niet de hele nacht door, ga er altijd nog even uit om naar de wc te gaan of om gewoon even een loopje te hebben om mijn rug te ontlasten😉 Wens je alvast een heel goed herstel👍Zou ik ook in je album mee mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Essebes1234@Lottje72Heb jullie toegevoegd aan mijn album! 😊

Ik vond het ook wel moeilijk aan het begin om een album aan te maken, maar ik vind het ook juist erg fijn om de voor en na foto’s te hebben, en ik vond het zelf met oriënteren ook heel fijn om bij andere in albums te kijken. 
 

@KaygeeOh top dank je! Ik was even bang dat rond te maken had met de projectie.. 🙈 maar fijn dat het allemaal klopt haha.

 

@Lottje72Hoeveel weken PO ben jij nu? Ik hoop dat ik ook snel mijn draai wat kan gaan vinden met zitten/liggen. Ik had mij voorbereid op pijn aan mijn borsten, maar heb nu eigenlijk meer pijn aan mijn rug en stuitje.. 

maar zoals ik het hier lees, is dit het proces wat de meeste doorlopen. 
 

Slaap lekker ladies! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.