Ga naar inhoud

Wendy2020 : 21 mei 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Wendy2020 zei:

He meiden, @Annemonde @Von5385 @Lottje72@Noor45

Wat leuk al jullie reacties weer! Gisteren inderdaad op controle geweest. Hij vond het er erg goed uitzien, maar vertelde wel dat het bij mij iets langzamer gaat. Dat ze ’s ochtends harder zijn hoort er echt bij en met de littekens precies hetzelfde. Hij adviseert echt een jaar lang tweemaal daags de littekencreme te blijven smeren. Ook gaf hij aan dat hij bij mij echt nog wel verwacht dat ze wat meer gaan zakken en wat zachter worden, daar ben ik dus stiekem wel blij om. (al ben ik nu al erg tevreden hoor!)

 

Hij heeft gezegd dat als er iets is ik altijd tussendoor mag komen, aangezien zijn wachttijd al tot april(!!!) is nu… niet normaal he. Hij zou het leuk vinden als ik na een jaartje nog eens langs zou komen om het eindresultaat echt goed te kunnen zien,  maar hij begrijpt het ook als ik dit niet doe aangezien ik natuurlijk niet echt naast de deur woon.

 

Naar de sauna mag inderdaad gewoon! Alleen oppassen met de infra rood sauna, liever niet. Maar dit is volgens mij bij de meeste ook wel bekend!

Goed om te horen! Nou echt precies als mijn controle. Ik moest ook nog echt geduld hebben en het gaat bij mij ook langzamer dan gemiddeld maar het gaat goedkomen. 
van de infrarood wist ik niet. Dank je voor de tip. Kunnen ze daardoor verbranden ofzo ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk weer wat te lezen van jullie allemaal 🙃! Ik ben ook even afwezig geweest, meer omdat ik niet zo veel bijzonderheden had en ook lekker aan het genieten was van vakantie (met ein-de-lijk een triangelbikini 😍). 
 

Fijn dat de controle goed was Wendy, en dat hij verwacht dat ze nog zachter worden. Ik heb wel vaker gehoord van meiden hier dat het inderdaad, ook na 3 maanden, nog wat kan veranderen 🙂 

 

En infraroodsauna, goed dat je het zegt! Ik wil ook een dagje sauna plannen. Ik ben blij met mn borsten,alleen de littekens zijn idd nog zo rood. Dat is t enige wat me nu nog beetje tegenhoud van naar de sauna gaan.
 

verder ben ik heel tevreden. Ik vind ze zacht genoeg, en natuurlijk en blij met de grootte. Ik kan me herinneren dat ik nog op t punt stond een dag voor de ok te bellen of het toch een maatje kleiner kon. Maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan (en nog blijer dat ik niet bij de arts in andere kliniek ging, waar ik nog veel kleiner had gekozen 😅).

 

Ik heb over 2 weken mijn controle. Merk dat mijn linkerborst iets achter loopt met zakken maar dat trekt langzaam bij merk ik nu. Verder staan ze wel beetje naar buiten en staan de tepels niet 100% gelijk maar daarvoor was dat nog veel erger dus ben al blij dat t nu zo is. 

verder eigenlijk ook nergens last van, geen pijn/steken oid 🙂


Heb je ook nog nieuwe fotos? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Goow heel herkenbaar, en af en toe lees ik nog wel op het forum mee maar ik ben was even niet maar zo actief met plaatsen. Ik zal van de week eens wat nieuwe foto’s maken. Ik ben benieuwd of jullie dan nog veel verschil zien! 

Ja volgend weekend voor het eerst naar de sauna, ben erg benieuwd! En inderdaad wat jij zegt, mijn littekens zijn ook echt nog wel vrij rood, dus mensen gaan het misschien wel zien, maarja aan de andere kant… ik denk dat ik mij met rode littekens toch nog een stuk zekerder voel dan zo plat hiervoor en toen naar de sauna :) dus in dat opzicht moet ik dat ook loslaten. 

 

Ik ben ook zo blij dat ik niet voor kleiner ben gegaan! Al vind ik het in sommige shirtjes toch soms best heftig hoor. Lijkt wel of het met kleding aan soms groter lijkt dan alleen in een bh… dan loop ik voorbij een ruit en kijk ik denk ik echt oei heftig hahaha 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben erg benieuwd @Wendy2020! Had een berichtje geplaatst dacht ik, maar schijnbaar toch niet. Goed om te horen dat het goed gaat! En logisch toch ook dat je minder op het forum bent? Zou wat zijn als je de rest van je leven zo enorm met je boobs bezig zou moeten zijn 😂
 

hoe is het eigenlijk met jullie gevoel (girls die al een paar maanden onderweg zijn) ik merk dat bij mij vooral onder mijn tepel richting borstplooi gevoelloos is….hoop wel dat dat nog terugkomt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.