Ga naar inhoud

Wendy2020 : 21 mei 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

Thnx voor het toevoegen. Ik heb net even gespiekt! Denk dat je straks zoo blij bent met je nieuwe boobies!! 
Ik had een beetje dezelfde voor situatie als jij en t is heerlijk om nu inhoud te hebben in een shirt/vest terwijl ik nu nog niet eens een mooie bh aan heb en het allemaal nog gezwollen is enzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vergeten te zeggen, super knap dat je je foto's deelt @Wendy2020 (en iedereen die ze deelt) :) Het is idd even slikken maar als t erop staat is het ook wel weer fijn, ofzo. vond ik 

 

Ik vroeg me nog af, heeft dr vd Pot het bij jou ook gehad over een interne bh creëren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@HoixxxxJa dat zeker! Hoe is het nu met je? De eerste dag goed doorgekomen? Met de pijnstilling goed te doen? ik vond jouw voorsituatie ook erg mooi, en het verschil eigenlijk helemaal niet zo opvallen. Maar zo zie je dat we allemaal heel lief voor elkaar zijn maar erg kritisch op onszelf 😊

 

@Von5385Precies wat je zegt! Ik kan niet wachten om gewoon in mijn t-shirt te kijken en ook daadwerkelijk wat te zien haha. Of een eerste bikini shoppen 😍 zo heerlijk om voor de zomer klaar te zijn! 
 

@Noor45Wat lief van je. Zo zie ik mijn voorsituatie zelf natuurlijk helemaal niet, maar zoals ik hierboven al zei, we zijn allemaal vooral erg kritisch op onszelf 🙈

Ik ben inderdaad wel erg blij dat ik op de wachtlijst ben blijven staan bij Dr. Van der Pot, daar heb ik echt een goed gevoel bij. Al vind ik de maat nog steeds wel spannend hoor. 
 

@FrukjeJa daar heb je zeker gelijk in. Ergens geeft het ineens een soort rust nu je het gedeeld hebt. En het maakt het ook makkelijker om te delen nu je weet dat er verandering in gaat komen en we strakjes hopelijk mooie boobies hebben! 
Ja klopt, hij gaat ook een interne bh maken. Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik niet precies heb opgezocht wat hij hiermee bedoeld en hoe hij dat gaat doen, vooral omdat ik het liever voor mijn operatie niet precies allemaal hoef te weten. Krijg daar alleen maar de kriebels van 😂 dus als alles achter de rug is zoek ik wel precies op hoe hij dat heeft gedaan haha. (Als ik het zelf teruglees denk ik “zo gevalletje kop in het zand steken haha) 
Gaat hij dit bij jou ook doen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 Ja fijn dat het er op staat en hopelijk straks vol trots de na foto's :) :)

Ja bij mij gaat hij het ook doen, heb t net even opgezocht op zn insta hoe en waarom. Hij heeft t toen wel vlug uitgelegd maar ik zei jajaja, dat heb ik allemaal al gezien op je insta. Maar nu dacht ik, euhm .. jjaaaaa 

hahaha ik ben juist t geval dat alles van tevoren wil weten. 

Weet nog tijdens mn zwangerschap zocht ik alle mogelijke verhalen over complicaties tijdens zwangerschap en bevallingen. De verloskundige opperde voorzichtig of ik niet afstand moest nemen van die nare verhalen, omdat er ook zoveel goed gaat.  

En idd na de bevalling gaf ze me nog een compliment dat ik zoo relaxed was, en de baby ook heeeeeel relaxed was. Ik herinnerde haar aan de waarschuwing die ze gaf haha, dat het mij juist helpt rustig te blijven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Frukje zei:

@Wendy2020 Ja fijn dat het er op staat en hopelijk straks vol trots de na foto's :) :)

Ja bij mij gaat hij het ook doen, heb t net even opgezocht op zn insta hoe en waarom. Hij heeft t toen wel vlug uitgelegd maar ik zei jajaja, dat heb ik allemaal al gezien op je insta. Maar nu dacht ik, euhm .. jjaaaaa 

hahaha ik ben juist t geval dat alles van tevoren wil weten. 

Weet nog tijdens mn zwangerschap zocht ik alle mogelijke verhalen over complicaties tijdens zwangerschap en bevallingen. De verloskundige opperde voorzichtig of ik niet afstand moest nemen van die nare verhalen, omdat er ook zoveel goed gaat.  

En idd na de bevalling gaf ze me nog een compliment dat ik zoo relaxed was, en de baby ook heeeeeel relaxed was. Ik herinnerde haar aan de waarschuwing die ze gaf haha, dat het mij juist helpt rustig te blijven. 

@FrukjeJa het gekke is dus dat ik mij met alle voorbereidingen wel bijna overdreven heb bezig gehouden, alles in huis halen, koffertje staat al klaar, vitamines en al. 
 

Maar het hele idee van opereren vind ik gewoon een beetje griezelig. Weet ook niet precies waarom 🙈

 

Maar nu heb je het toch weer aangewakkerd, ga zo toch nog even op insta kijken... voorzichtig dan 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden, ik dacht dat het zo goed ging met mijn zenuwen en spanning, maar merk dat ik sinds vanochtend toch een soort knoop in mijn maag heb. Spanning speelt onbewust toch op.. nog 24 uur en dan is het zover! Aan de ene kant kijk ik er ontzettend naar uit en aan de andere kant denk ik oooh laat dit snel voorbij zijn die dag 🙈

 

Herkenbaar voor sommige?
Vandaag nog op mijn werk dus gelukkig wel wat afleiding 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Wendy2020 zei:

Nou meiden, ik dacht dat het zo goed ging met mijn zenuwen en spanning, maar merk dat ik sinds vanochtend toch een soort knoop in mijn maag heb. Spanning speelt onbewust toch op.. nog 24 uur en dan is het zover! Aan de ene kant kijk ik er ontzettend naar uit en aan de andere kant denk ik oooh laat dit snel voorbij zijn die dag 🙈

 

Herkenbaar voor sommige?
Vandaag nog op mijn werk dus gelukkig wel wat afleiding 

Heel normaal en heel herkenbaar. Was al 2 kilo afgevallen door de zenuwen vooraf, 😅. Komt echt goed morgen, heel veel succes en er wordt aan je gedacht!! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Noor45 zei:

Heel normaal en heel herkenbaar. Was al 2 kilo afgevallen door de zenuwen vooraf, 😅. Komt echt goed morgen, heel veel succes en er wordt aan je gedacht!! 😘

Haha hier precies andersom, ben gaan emotie eten 😂

1,5 kilo erbij. Terwijl ik juist zo gezond wilde doen van tevoren... oops haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!!! een extra kilootje is helemaal niet verkeerd voor een operatie. Heeft je lichaam wat reserves :P Die ben je zo weer kwijt :)

 

Nog 1 nachtje! spannnnneeeeennnnnddd

 

Lekker slapen en veel succes alvast voor morgen. Ik kom af en toe even spieken of je al een update hebt :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend! Morgen is het zover! Ben heel benieuwd hoe het je vergaat! Ik sta aan het begin van het traject dat jij net doorlopen hebt. De herkenning momenten zijn fijn.  Ik merk sowieso dat toch heel veel meiden dezelfde fases doorlopen. Dat is fijn om te lezen!

Heel veel toitoitoi morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385Ja, zo’n gek idee dat ik ze na meer dan 12 jaar twijfelen en afwegen toch echt heb morgen! Kan ik mij gewoon nog echt helemaal niks bij voorstellen! 
 

@Cassie @Essebes1234Dank jullie! 🥰🥰

 

@FrukjeHaha ah wat lief van je! Ik moet sowieso een nachtje blijven dus ik vind het ook wel fijn wat mentale steun aan jullie te hebben. En wie weet heb ik wel een gezellige kamergenoot. Al zal ik niet veel praatjes hebben morgen 😅

 

@JensterWat leuk om te horen. ik heb ook erg veel aan dit forum! Zeker gezien alle voorbereidingen, vragen, twijfels! Maar welkom! 😊 Heb je al een consult(en) gepland of een idee wat je graag zou willen? 
 

@HoixxxxHaha nou ik heb wel met bewondering jouw topic gelezen, je klinkt zo relaxed en positief en niet gespannen op de dag zelf, zou daar nu graag iets van willen lenen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief! Dank je wel! Ik heb nog geen consulten gehad. Ben vooral aan het kijken hoe ik zou willen dat mijn borsten moeten gaan worden. Ik wil graag vol met een mooi decolleté, maar wel natuurlijk. Lekker vaag dus Haha. Ik weet ook nog niet hoe je het het beste kunt omschrijven. Dus veel lezen.

Heeeeeeel veel toitoitoi morgen! Stiekem ben ik gewoon een beetje jaloers, nog een lange weg te gaan, maar jij hebt morgen boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jenster zei:

Lief! Dank je wel! Ik heb nog geen consulten gehad. Ben vooral aan het kijken hoe ik zou willen dat mijn borsten moeten gaan worden. Ik wil graag vol met een mooi decolleté, maar wel natuurlijk. Lekker vaag dus Haha. Ik weet ook nog niet hoe je het het beste kunt omschrijven. Dus veel lezen.

Heeeeeeel veel toitoitoi morgen! Stiekem ben ik gewoon een beetje jaloers, nog een lange weg te gaan, maar jij hebt morgen boobs!

Heel herkenbaar! Ik ben ook al meerdere keren jaloers geweest op de meiden die mij voor gingen! 
Maar nu het zo dichtbij komt vind ik het ook retespannend hoor. Net mijn spulletjes ingepakt en mijn huisje nog aan kant gemaakt, aangezien mijn vriend straks 6 weken de Sjaak is 🙈 moet nog even wat credits opbouwen nu haha. 
 

@Daniëla89Haha ja dat geloof ik zeker! Ik ben ook zo benieuwd naar de hele dag! Maar zodra ik kan breng ik hier morgen een verslag uit! ☘️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 heeeel erg veel succes morgen, of eh, straks! Ben onwijs benieuwd naar het resultaat en naar je ervaring. De zus van mijn vriend gaat volgende maand ook naar de vd Pot.

 

Alleen maar positief denken de weg er naar toe! Eindelijk is het zo ver, voor je het weet lig je te slapen op de ok en zonder dat je het weet wordt je wakker met mooie borsten waar je straks lekker mee over het strand kan rennen 😁 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha @Kaygee ik zie nu helemaal van die Baywatch / Pamela Anderson taferelen voor me.  Rennend over t strand met een lifesaver onder de arm. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Von5385 zei:

Hahaha @Kaygee ik zie nu helemaal van die Baywatch / Pamela Anderson taferelen voor me.  Rennend over t strand met een lifesaver onder de arm. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ja ik wilde dus precies zo'n gifje uploaden maar wist niet of het werkte 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.