Ga naar inhoud

Wendy2020 : 21 mei 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

@Kaygee@Von5385geweldig! Ik heb hier nog zo’n opblaasding van baywatch thuis liggen van de carnaval, misschien moet ik die vandaag maar meenemen in mijn bed naar de OK toe? 😂

 

Gelukkig goed geslapen vannacht! Vertrek over een uurtje vanuit huis, is toch nog 1,5 uur rijden en moet mij om 11:00 melden. Spanning ging goed maar buikpijn en spanning loopt nu wel flink op. Heb gelukkig een oxazepammetje die kan ik in de auto alvast innemen, scheelt hopelijk wat stress in mijn buik.

 

ik hou jullie op de hoogte lieve dames! Bedankt voor het meeleven ☘️💖

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zou wel een stunt zijn om met dat ding in je arm aan te komen bij de ok. 🤣 

 

Geef je wel aan dat je een oxazepam

hebt genomen van tevoren? Ivm de medicatie die ze daarna toedienen... weet niet of t kwaad kan met andere medicatie☺️  
 

Ik denk aan je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whooee je ligt nu op de operatietafel denk ik?!!  
 

Ik krijg zelf helemaal de zenuwen haha. Waarschijnlijk omdat ik over exact 4 weken op dezelfde plek lig 😅 

 

Ben benieuwd naar je 1e update! 
 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden, 

Ik ben (een soort van) weer bij de mensen. Wat een lieve mensen allemaal hier en wat een goede zorgen en empathie. Ik kan niet anders zeggen. 
 

ben nu terug op de kamer, krijg zo wat te eten en hopelijk kan ik daarna nog wat slapen. Heb wel het gevoel alsof er 10 keer een vrachtwagen over me heen is gereden. 🙈 

 

zal later uitgebreid verslag doen als ik wat helderder ben 😅

nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh je bent uit de operatie! Viel de narcose mee wat je zo spannend vond? Gaat snel allemaal dan he 😊 mag ik meekijken in je album? Zo benieuwd!

 

vrachtwagen gevoel herkenbaar 🙈 lekker je pijnstilling nemen op tijd en jezelf laten verzorgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FrukjeGelijk even gaan kijken op zijn insta, maar klopt. Één daarvan was ik haha. 
 

@AnnemondeIk had van tevoren aaangegeven dat ik erg bang was voor de narcose, en ze hadden het niet beter kunnen doen. Ben serieus met één klap van die angst af. Het lukte ook nog om aan leuke dingen te denken dus ik kwam er heerlijk uit. Ook de mensen op de verkoeverkamer waren zo lief en meelevend! 
 

@Noor45@Myrthe83@Von5385@Jenster@Lottje72

Bedankt voor alle lieve berichten meiden. Ik mocht mij om te 11:00 melden, 11:15 was ik op mijn kamer en voor ik het wist mocht ik al mee naar beneden! Snel omkleden en in het bed naar de vierde verdieping. Wat een leuke mensen ook daar, hier en daar en praatje en toen kwam

 

Dr. Van der Pot aftekenen en wat foto’s maken. Daarna door naar de OK, waar ik heel rustig en fijn onder narcose ging. Toen ik wakker werd begon ik gelijk (zoals ik al had verwacht) te huilen van ontlading.

 

Zo fijn dat dat gedeelt erop zit, en dat ik het eindelijk na al die jaren heb gedaan. Later kwam er nog een meisje die precies hetzelfde had. Toevallig liggen we ook nog samen op de kamer 😊 en blijkt... wonen ook nog eens bij elkaar in de buurt thuis.. heel bijzonder maar ook erg leuk! we kletsen wat en net avondeten op. ben nog wel wat suf dus hoop vanavond een beetje te slapen hier.

 

Dr. van der Pot is net nog langsgelopen 

 Alles is goed gegaan met de operatie. Het gaat aan het begin een rare vorm krijgen. Omdat hij het decolleté juist mooi naar de binnenkant wil staat de zijkant erg strak en wordt het een soort ovale vorm aan het begin. Morgen komt zijn collega kijken en dan word ik gebeld voor een afspraak over 2 weken controle

 

Sorry voor als het verhaal nog wat warrig over zou komen 🙈

De pijn voel ik goed, maar is nog redelijk vol te houden. 😊

 

fijn weekend meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je een leuke kamergenoot hebt :) toevallig dat jullie bij elkaar in de buurt wonen! 

Klopt, dat zei hij bij het consult ook tegen mij, dat het in het begin heel raar eruit kan zien. Zelf misschien vierkantig haha. Maar dat het na verloop echt goed komt. Goed dat hij  het nog es benoemd. :) 

 

Heb je al kunnen spieken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Frukje zei:

Fijn dat je een leuke kamergenoot hebt :) toevallig dat jullie bij elkaar in de buurt wonen! 

Klopt, dat zei hij bij het consult ook tegen mij, dat het in het begin heel raar eruit kan zien. Zelf misschien vierkantig haha. Maar dat het na verloop echt goed komt. Goed dat hij  het nog es benoemd. :) 

 

Heb je al kunnen spieken? 

Ja ik heb op de Verkoeverkamer een spiegeltje gekregen en kon zelf wat spieken, ik dacht in eerste instantie oh ik had eigenlijk wel wat groter verwacht. (zegt degene die als de dood was dat ze te groot zouden worden🥲) ze leken ook wat ongelijk, maar ik heb het spiegeltje snel teruggegeven en dacht dit heeft nu geen zin, laat het gewoon meer even voor wat het is. Geduld geduld geduld 😊

 

Wel merk ik dat de pijn nu wel toeneemt.. waar ik vanmiddag na de OK dacht ahjoh ik ga wel even verzitten in bed, heb ik nu echt een flinke druk op mijn borst. Kan echt niet meer verzitten 🙈 gelukkig Dommel ik af en toe wat in slaap, en mag ik morgen al vroeg opgehaald worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 herkenbaar hoor! Toen ik wakker werd zag ik voor mijn idee ook twee mierentietjes. Daar ben ik nu wel van teruggekomen.

 

Ik merkte dat alles op dag 2 na operatie alweer makkelijker ging. Hoop dat bij jou ook alles voorspoedig verloopt. Geniet nog even van je verstelbare ziekenhuisbedje en morgen lekker op tijd weer naar huis. 

 

Het is achter de rug en het wordt alleen maar mooier!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.