Ga naar inhoud

Wendy2020 : 21 mei 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

Hoi. Net ook al even gereageerd naar je bij een andere topic. Het is heel logisch dat je angstig bent. Dat hebben we hier allemaal wel die onzekerheid. Dat je wat beurs en pijn voelt is met 1 week PO heel normaal. Als je vandaag heel rustig doet dan is het morgen weer iets beter merkte ik. 
M’n rug probeer ik ook gedurende de dag goed rechtop te houden. Schouders goed naar achter. Maar wat ben ik stijf aan het worden door het niet sporten. Heel vervelend dat je de hele dag je rug voelt. 
niet Teveel zorgen maken hoor. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45Bedankt voor je lieve berichtje. Ik ga vandaag inderdaad lekker rustig aan doen. Van het zonnetje genieten en even een stapje terug doen. 
 

Het blijft toch fijn om hier zoveel herkenning te lezen. 🥰

 

Ik heb nieuwe foto’s toegevoegd. Bijzonder om te zien hoe rechts al wat gezakt is en links nog niet, waardoor die nu ook een stukje kleiner lijkt. En ook ik heb ineens vandaag last van het kleinetietensyndroom. 👀

 

Wat zijn we toch een stel zo met z’n allen soms ook hier hé haha 😅

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Noor45 zei:

Hoi. Net ook al even gereageerd naar je bij een andere topic. Het is heel logisch dat je angstig bent. Dat hebben we hier allemaal wel die onzekerheid. Dat je wat beurs en pijn voelt is met 1 week PO heel normaal. Als je vandaag heel rustig doet dan is het morgen weer iets beter merkte ik. 
M’n rug probeer ik ook gedurende de dag goed rechtop te houden. Schouders goed naar achter. Maar wat ben ik stijf aan het worden door het niet sporten. Heel vervelend dat je de hele dag je rug voelt. 
niet Teveel zorgen maken hoor. 😘

@Noor45, Ik word ook erg stijf. Vooral mijn schouders, nek, boven armen en borst. 
Is rottig gevoel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 po alweer, of nog maar. De tijd vliegt idd maar vergeet niet dat het een giga operatie is he.

 

Lijkt me ook lastig hoor om in te schatten wat teveel is en wat niet. Idd zoals aangegeven ff rustig aan en hopelijk voel je je morgen weer beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy, ik herken me in wat jij zegt hoor. Iedereen hier doet ook heel voorzichtig heb ik het idee! Wat goed is natuurlijk (!), maar het kan je een beetje het idee geven dat kleine dingen (zoals idd dekens naar boven tillen, dat heb ik ook gedaan in m’n eerste week) slecht zou zijn voor je herstel. Een vriendin van mij heeft gewoon verhuisdozen getild in haar eerste week (raad ik absoluut niet aan!😂), maar met haar is ook alles goedgekomen. Dus ik zou niet al te bang zijn Wendy, echt. Van al dat piekeren word je alleen maar gek! Gewoon rustig aan doen, niet zwaar tillen, geen autorijden & de eerste twee weken zo min mogelijk boven je hoofd. Dan komt het echt goed! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75@Frukje dat is ook zo. Soms vergeten we wel eens dat het een grote ingreep is met een emotionele rollercoaster. 

@HoixxxxDank voor je berichtje, stelt me inderdaad ook weer wat gerust. 
maar serieus, verhuisdozen tillen in de eerste week? Nee dan valt het inderdaad wel mee 😅

 

Deze hele dag wel een stekend gevoel en beetje beurs gevoel op één plek in mijn linkerborst. Maar dit is ook de borst die nog het minste gezakt is, misschien is daar gewoon nog meer ‘aan de gang’ 

 

Poeh ik word gek van mezelf en dit gepieker, ga ik jullie er ook nog lastig mee vallen. 
 

Fijne avond nog! 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies, 

Net toch eventjes de kliniek gebeld, sinds gisterenavond niet alleen last van de steken in mijn linkerborst maar ook nog eens aardig wat vocht wat aan het wegtrekken is waarschijnlijk. Ook al is dit een goed teken het voelt heel onprettig, alsof het borrelt en bubbelt vanbinnen maar ik kan de plek niet precies aanwijzen. Vooral met diep inademen geeft dit een rotgevoel. 
 

Heb de kliniek gebeld maar schijnt er dus allemaal bij te horen. Moet echt gaan leren om minder onzeker te zijn in dit proces ☺️
Heeft iemand van jullie dit ook gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 ik herken dit niet maar wel goed van je dat je het toch even hebt aangegeven bij de kliniek. Ik vind je niet onzeker als je iets onprettigs voelt en even wil vragen of dit normaal is🤗 ik denk dat iedereen dat zou moeten doen. Fijn iig om te horen dat het niks ergs is en het er gewoon bij hoort xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf herken dit niet. Mijn vriendin had dit wel. Die voelde en hoorde ook echt van die belletjes “ploppen”. 
En onzekerheid hoort er denk ik bij. Herken het wel. Denk niet dat de kliniek het erg vindt als je belt. Beter een keer te veel dan te weinig! Gaat om jou en waar jij je fijn bij voelt toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Wendy2020 zei:

Hello ladies, 

Net toch eventjes de kliniek gebeld, sinds gisterenavond niet alleen last van de steken in mijn linkerborst maar ook nog eens aardig wat vocht wat aan het wegtrekken is waarschijnlijk. Ook al is dit een goed teken het voelt heel onprettig, alsof het borrelt en bubbelt vanbinnen maar ik kan de plek niet precies aanwijzen. Vooral met diep inademen geeft dit een rotgevoel. 
 

Heb de kliniek gebeld maar schijnt er dus allemaal bij te horen. Moet echt gaan leren om minder onzeker te zijn in dit proces ☺️
Heeft iemand van jullie dit ook gehad? 

Jaaaaa ongeveer een lang week had ik dat. Ook in m’n tweede week. Ik vond irritant voelen, het pruttelde en plopte. Ook diep ademen voelde ik enorm op m’n borstbeen. Schijnt heel normaal te zijn na een een bv. Gaat vanzelf weer over weg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89@Von5385Ja daar hebben jullie ook helemaal gelijk in, en als ik het van andere lees denk ik ja logisch dat jullie bellen, moet je ook zeker doen! En bij mezelf vind ik dan toch sneller dat ik niet zo moet zeuren en aanstellen 😅

 

@Noor45Oh serieus, ik heb mede ploppers hier dus haha. Precies hetzelfde als bij jou inderdaad, akelig gevoel op mijn borstbeen, en echt pruttelen bij diep inademen. Complete dag aan de brandnetelthee gezeten dus hopelijk trekt het snel weg. 
 

@JensterVergeleken met mijn laatste foto zie ik nog niet erg veel verandering. Ze zitten nog steeds vrij hoog, al is rechts wel echt een stukje meer gezakt. Misschien dat links wat meer moeite heeft omdat hier ook net wat meer cc in is gegaan. (Is ook maar een wilde gok haha). Geduld geduld geduld. 
 

Al zag ik vandaag ineens dat er een Victoria Secret winkel is geopend in Nederland 😍. Dat is toch wel iets waar ik erg naar uit kan kijken! 
 

Slaap lekker allemaal! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goodmorning ladies 🙋🏼‍♀️
Ik heb weer een nieuwe foto toegevoegd. Er is nog niet erg veel veranderd, maar toch als ik de foto’s naast elkaar ga houden zijn ze toch wel een klein stukje gezakt weer volgens mij 🥳

 

Al zakt rechts echt een stuk sneller dan links, dus dit ziet er wat ongelijk uit nu. (Maar dat was ik van mijn voorsituatie toch al gewend 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Wendy2020 zei:

Goodmorning ladies 🙋🏼‍♀️
Ik heb weer een nieuwe foto toegevoegd. Er is nog niet erg veel veranderd, maar toch als ik de foto’s naast elkaar ga houden zijn ze toch wel een klein stukje gezakt weer volgens mij 🥳

 

Al zakt rechts echt een stuk sneller dan links, dus dit ziet er wat ongelijk uit nu. (Maar dat was ik van mijn voorsituatie toch al gewend 😂

Wat een verschil, al een stuk meer naar voren aan het komen. En inderdaad 1 kant is al aan het zakken. Ik ben ook zo benieuwd hoe het straks wordt bij jou. Ik denk echt heel erg mooi. Je gaf aan dat je bh nu niet heel strak zit. Dat vond ik in het begin ook niet. Maar als je borsten straks nog meer naar voren komen en zakken dan zijn ze een stukje groter, dan voelt die bh weer strakker. En als je vocht helemaal weg is dan weer minder strak. Een heel proces die vergrotingen van ons 😉. Fijn dat je plopjes weg zijn. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Wendy2020 zei:

Goodmorning ladies 🙋🏼‍♀️
Ik heb weer een nieuwe foto toegevoegd. Er is nog niet erg veel veranderd, maar toch als ik de foto’s naast elkaar ga houden zijn ze toch wel een klein stukje gezakt weer volgens mij 🥳

 

Al zakt rechts echt een stuk sneller dan links, dus dit ziet er wat ongelijk uit nu. (Maar dat was ik van mijn voorsituatie toch al gewend 😂

@Wendy2020 heb ook weer even bij je gekeken, zit wel degelijk verschil in. Zie ook dat de 1 al wat meer gezakt is, maar de ander komt ook echt wel. Vind ze al heel mooi worden😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45Nou zeker een heel proces! Ik ben ook zo benieuwd! Was vanmiddag even in de Costes en zag zoveel leuke bikini's hangen! Maar ik dacht ''Nee, laten hangen'' Kostte wel wat moeite hoor 😅 Maar alleen het kijken ernaar is al zo leuk! Je kijkt toch met hele andere ogen ernaar. 

 

@Lottje72Dank je!! Doet me goed al jullie lieve berichtjes. 😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh ze gaan al lekker zakken! Ze worden al iets minder baksteentjes 😁 

 

Oh zo normaal die onzekerheid! Bubbeltjes had ik ook. En nu heb ik het gevoel dat mijn rechter prothese nog lossig zit... Maar de spanning is er ook af en ze worden al mooi soepel dus ik denk dat het nu even meer de ruimte heeft en in moet kapselen ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385@Jenster Dank jullie! 🥰 

Ja het slapen gaat iets beter, raak er op de een of andere manier redelijk aan gewend om op de bank te liggen met het zwangerschapskussen. Al is het niet erg romantisch voor je relatie 😂

 

@Kaygeeoeeeeh ik kan niet wachten tot ze iets soepeler worden! Maar komt vanzelf 😊

Gelukkig is het pruttelen nu wel weer weg, zo’n naar gevoel.

 

Mijn tepels zijn ineens erg aan het vervellen, hebben jullie hier ook ‘last’ van gehad? 

Ik heb hier van Jacob Hooy vitamine E crème liggen maar ik weet dus niet of ik mijn borsten al mag insmeren, uitgezonderd van de littekens natuurlijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@Von5385@Jenster Dank jullie! 🥰 

Ja het slapen gaat iets beter, raak er op de een of andere manier redelijk aan gewend om op de bank te liggen met het zwangerschapskussen. Al is het niet erg romantisch voor je relatie 😂

 

@Kaygeeoeeeeh ik kan niet wachten tot ze iets soepeler worden! Maar komt vanzelf 😊

Gelukkig is het pruttelen nu wel weer weg, zo’n naar gevoel.

 

Mijn tepels zijn ineens erg aan het vervellen, hebben jullie hier ook ‘last’ van gehad? 

Ik heb hier van Jacob Hooy vitamine E crème liggen maar ik weet dus niet of ik mijn borsten al mag insmeren, uitgezonderd van de littekens natuurlijk! 

Oh dat had ik ook... wat erg om dat elke keer tegen je zeggen 🤣 dat ik dat ook had. Ik heb m’n tepels wel ingesmeerd. En m’n borsten ook. Niet m’n littekens natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Noor45 zei:

Oh dat had ik ook... wat erg om dat elke keer tegen je zeggen 🤣 dat ik dat ook had. Ik heb m’n tepels wel ingesmeerd. En m’n borsten ook. Niet m’n littekens natuurlijk. 

Haha ja we gaan wel lekker gelijk op met alles inderdaad. Maar voor mij wel fijn om te horen dat er meerdere zijn die hier last van hadden. Dan ga ik ze ook gewoon voorzichtig insmeren. ☺️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.