Ga naar inhoud

Wendy2020 : 21 mei 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Hello ladies! 


Gisteren alweer 8 weken PO, de tijd gaat zo snel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu echt wel weer (bijna) alles kan. Op mijn zij slapen gaat zelfs weer 🥳

Ik heb een nieuwe foto geplaatst, toch al het een en ander geshopt! Was zo verbaasd dat ik van een bikini topje maar L had… kon het mij echt niet voorstellen 🙈

 

Alsnog veranderen ze echt nog met de dag, vanaf deze week beginnen ze ook eindelijk wat zachter te voelen! 

 

@Peanut82Wat spannend! Heb je al een afspraak gepland? Ik heb je toegevoegd! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Wendy2020 zei:

Hello ladies! 


Gisteren alweer 8 weken PO, de tijd gaat zo snel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu echt wel weer (bijna) alles kan. Op mijn zij slapen gaat zelfs weer 🥳

Ik heb een nieuwe foto geplaatst, toch al het een en ander geshopt! Was zo verbaasd dat ik van een bikini topje maar L had… kon het mij echt niet voorstellen 🙈

 

Alsnog veranderen ze echt nog met de dag, vanaf deze week beginnen ze ook eindelijk wat zachter te voelen! 

 

@Peanut82Wat spannend! Heb je al een afspraak gepland? Ik heb je toegevoegd! 😊

Wauw wat zijn ze mooi aan het worden!!!!  Geweldig om te zien! Bh en bikini staan je super.  X

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Wendy2020 zei:

Hello ladies! 


Gisteren alweer 8 weken PO, de tijd gaat zo snel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu echt wel weer (bijna) alles kan. Op mijn zij slapen gaat zelfs weer 🥳

Ik heb een nieuwe foto geplaatst, toch al het een en ander geshopt! Was zo verbaasd dat ik van een bikini topje maar L had… kon het mij echt niet voorstellen 🙈

 

Alsnog veranderen ze echt nog met de dag, vanaf deze week beginnen ze ook eindelijk wat zachter te voelen! 

 

@Peanut82Wat spannend! Heb je al een afspraak gepland? Ik heb je toegevoegd! 😊

Hey @Wendy2020 heb ook even gekeken, ziet er goed uit zeg!😍 En lekker hè dat je weer steeds meer je leventje terug krijgt en weer lekker op je zij kan slapen😁 vind ik ook enorm prettig, alleen buik slapen lukt bij mij nog niet. Ben ook net als jou enorm blij met me gevulde bikini topje😃 Fijne zondag 🌞😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Frukje zei:

Wauw @Wendy2020 😍 Staat fantastisch! Heerlijk pronken met je decolleté! 

 

kan niet wachten hahaha straks weer naar t strandje met mn zoon. zit ik dan gehuld in kleding. Hopelijk houdt het mooie weer aan en kan ik over een paar weekjes pronken :P 

Dat gaat goedkomen.  Tijd gaat sneller dan je denkt 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45@Von5385Dank jullie meiden! 🥰 Hoe is het nu met jullie? 

@Lottje72Ja heerlijk weer op mijn zij slapen! Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog niet op mijn buik durf te slapen hoor. Vind ik toch nog een beetje een akelig gevoel haha 

 

@FrukjeHaha heel herkenbaar! Maar nog even en je kan ook pronken in bikini! Hoe gaat het nu met je? Al 1,5 week voorbij! 🥳

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Wendy, wat ziet het er goed uit! Wauw 😍 

Heerlijk om te shoppen, zeker nu met de zomer. Hoe fijn dat we nu gewoon blij worden van naar onszelf kijken met bikini/bh! 
 

Heb je nog vakantieplannen? 
 

Fijn dat ze wat zachter worden. Bij mij zijn ze ook al wat zachter maar verder zit er nog weinig beweging in haha. 

wanneer heb je je laatste controle? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-7-2021 om 20:20, Wendy2020 zei:

Hello ladies! 


Gisteren alweer 8 weken PO, de tijd gaat zo snel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu echt wel weer (bijna) alles kan. Op mijn zij slapen gaat zelfs weer 🥳

Ik heb een nieuwe foto geplaatst, toch al het een en ander geshopt! Was zo verbaasd dat ik van een bikini topje maar L had… kon het mij echt niet voorstellen 🙈

 

Alsnog veranderen ze echt nog met de dag, vanaf deze week beginnen ze ook eindelijk wat zachter te voelen! 

 

@Peanut82Wat spannend! Heb je al een afspraak gepland? Ik heb je toegevoegd! 😊

@Wendy2020 Wauw!!! dankjewel voor het toevoegen! Ze zijn zo mooi!

Ik heb nog een consult aangevraagd, twijfel toch of ik niet wat kleiner moet gaan en dan in combi met een lift. 
Ik heb nu 455cc druppel, maar eentje is gedraaid en ik mis wat cleavage. En hij wil er nu 700cc indoen rond. Maar ik sport heel veel en ze moeten daardoor voor de spier, ben toch bang dat ze wat zwaar worden. 
Dus wil toch nog eerst het een en ander vragen. Ga in september er met een lijstje aan vragen erheen 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72Wat een super tip! Ga ik zeker eens uitproberen haha. 

@Goowik heb in september mijn laatste controle! Gaat allemaal al weer snel zeg. Ze veranderen nog elke dag. Hoe gaat het nu met jou?

@Peanut82Dank je wel! :) Ik ben er ook erg blij mee! Goed van je dat je nog voor een extra consult gaat. Je moet er zelf een goed gevoel bij hebben, dat is het allerbelangrijkste! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Lottje72Lief dat je het vraagt! Is alweer een tijdje geleden dat ik op het forum heb gekeken. De tijd vliegt voorbij! We hebben ook sinds een aantal weken een puppy in huis, dus daar gaat enorm veel tijd naar toe. Maar tegelijkertijd ook super leuk!
Het gaat goed! Ik heb a.s. donderdag mijn laatste controle bij Blooming dus ik ben benieuwd wat Dr. Van der Pot ervan vindt. 
Ik vind mijn borsten in de ochtend nog wel hard aanvoelen, en ik vind mijn littekens nog wel erg donkerrood en zichtbaar, maar dit heeft allemaal tijd nodig denk ik dan maar. Ik smeer netjes ’s ochtends en ’s avonds de littekencreme en hoop dat het dan vanzelf in de loop van de tijd wat lichter wordt. 
Ik ga komende maand voor het eerst een dagje naar de sauna. Op de een of andere manier vind ik dit opeens spannend, vond ik daarvoor nooit haha. Terwijl ik juist had gedacht dat ik nu vol zelfvertrouwen naar de sauna zou gaan. Speelt meer in mijn hoofd denk ik.

Ook hoop ik dat mijn borsten nog wel iets zachter gaan worden en wat meer zakken. We zijn nu toch al 4 maanden verder.. maar misschien blijft hier geduld ook het toverwoord. 
@Frukje @Goow@Noor45@Von5385

 hoe gaat het met jullie meiden?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-9-2021 om 12:14, Wendy2020 zei:

@Lottje72Lief dat je het vraagt! Is alweer een tijdje geleden dat ik op het forum heb gekeken. De tijd vliegt voorbij! We hebben ook sinds een aantal weken een puppy in huis, dus daar gaat enorm veel tijd naar toe. Maar tegelijkertijd ook super leuk!
Het gaat goed! Ik heb a.s. donderdag mijn laatste controle bij Blooming dus ik ben benieuwd wat Dr. Van der Pot ervan vindt. 
Ik vind mijn borsten in de ochtend nog wel hard aanvoelen, en ik vind mijn littekens nog wel erg donkerrood en zichtbaar, maar dit heeft allemaal tijd nodig denk ik dan maar. Ik smeer netjes ’s ochtends en ’s avonds de littekencreme en hoop dat het dan vanzelf in de loop van de tijd wat lichter wordt. 
Ik ga komende maand voor het eerst een dagje naar de sauna. Op de een of andere manier vind ik dit opeens spannend, vond ik daarvoor nooit haha. Terwijl ik juist had gedacht dat ik nu vol zelfvertrouwen naar de sauna zou gaan. Speelt meer in mijn hoofd denk ik.

Ook hoop ik dat mijn borsten nog wel iets zachter gaan worden en wat meer zakken. We zijn nu toch al 4 maanden verder.. maar misschien blijft hier geduld ook het toverwoord. 
@Frukje @Goow@Noor45@Von5385

 hoe gaat het met jullie meiden?

Ha @Wendy2020 ik had 2 weken geleden ook een klein verslagje geschreven onder mn eigen topic.. het is zo herkenbaar wat je schrijft en aan de reacties van van de anderen die ongeveer even ver zijn, hebben we allemaal hetzelfde. bij mij zijn ze ook nog wat hard en littekens zijn nog rood/paars. Maar ik moet zeggen... het lijkt echt steeds beter te worden.

Ik zou ook graag weer naar de sauna gaan maar vind het ook een soort van spannend door de littekens.

Wat super leuk een puppy!

Succes vandaag met je controle. Laat je weten hoe het is gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-9-2021 om 12:14, Wendy2020 zei:

@Lottje72Lief dat je het vraagt! Is alweer een tijdje geleden dat ik op het forum heb gekeken. De tijd vliegt voorbij! We hebben ook sinds een aantal weken een puppy in huis, dus daar gaat enorm veel tijd naar toe. Maar tegelijkertijd ook super leuk!
Het gaat goed! Ik heb a.s. donderdag mijn laatste controle bij Blooming dus ik ben benieuwd wat Dr. Van der Pot ervan vindt. 
Ik vind mijn borsten in de ochtend nog wel hard aanvoelen, en ik vind mijn littekens nog wel erg donkerrood en zichtbaar, maar dit heeft allemaal tijd nodig denk ik dan maar. Ik smeer netjes ’s ochtends en ’s avonds de littekencreme en hoop dat het dan vanzelf in de loop van de tijd wat lichter wordt. 
Ik ga komende maand voor het eerst een dagje naar de sauna. Op de een of andere manier vind ik dit opeens spannend, vond ik daarvoor nooit haha. Terwijl ik juist had gedacht dat ik nu vol zelfvertrouwen naar de sauna zou gaan. Speelt meer in mijn hoofd denk ik.

Ook hoop ik dat mijn borsten nog wel iets zachter gaan worden en wat meer zakken. We zijn nu toch al 4 maanden verder.. maar misschien blijft hier geduld ook het toverwoord. 
@Frukje @Goow@Noor45@Von5385

 hoe gaat het met jullie meiden?


 

Hi! Hoe is je controle gegaan?

erg herkenbaar wat je zegt dat ze nog niet zacht zijn en litteken nog erg zichtbaar. Over 10 dagen ben ik een half jaar PO en hoop echt dat ze nog veel zachter worden 😅.

vooral als ik lig zit er nog weinig beweging in en hard; bij jou ook?

 

heeft Vd Pot er iets over gezegd? 
ben erg benieuwd en hoop op wat bemoedigende woorden haha 😊 liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-9-2021 om 12:14, Wendy2020 zei:

@Lottje72Lief dat je het vraagt! Is alweer een tijdje geleden dat ik op het forum heb gekeken. De tijd vliegt voorbij! We hebben ook sinds een aantal weken een puppy in huis, dus daar gaat enorm veel tijd naar toe. Maar tegelijkertijd ook super leuk!
Het gaat goed! Ik heb a.s. donderdag mijn laatste controle bij Blooming dus ik ben benieuwd wat Dr. Van der Pot ervan vindt. 
Ik vind mijn borsten in de ochtend nog wel hard aanvoelen, en ik vind mijn littekens nog wel erg donkerrood en zichtbaar, maar dit heeft allemaal tijd nodig denk ik dan maar. Ik smeer netjes ’s ochtends en ’s avonds de littekencreme en hoop dat het dan vanzelf in de loop van de tijd wat lichter wordt. 
Ik ga komende maand voor het eerst een dagje naar de sauna. Op de een of andere manier vind ik dit opeens spannend, vond ik daarvoor nooit haha. Terwijl ik juist had gedacht dat ik nu vol zelfvertrouwen naar de sauna zou gaan. Speelt meer in mijn hoofd denk ik.

Ook hoop ik dat mijn borsten nog wel iets zachter gaan worden en wat meer zakken. We zijn nu toch al 4 maanden verder.. maar misschien blijft hier geduld ook het toverwoord. 
@Frukje @Goow@Noor45@Von5385

 hoe gaat het met jullie meiden?

Hey @Wendy2020, wat leuk!! een puppy in huis🥰 idd lekkere afleiding😉 

Wat super fijn dat het goed gaat, ben ook benieuwd hoe je laatste controle is gegaan. (mijne is helaas een weekje verzet naar eind september) Ben zelf ook erg benieuwd wat ze over de mijne gaan zeggen😁

Vind zelf ook dat mijn borsten nog dagelijks wisselen van gevoel, ook mijn littekens zijn nog rood en zichtbaar als ik lig, ze vallen bij mij wel heel mooi in de plooi als ik sta😃

Heerlijk zeg dat je naar de sauna gaat, kan me daar ook wel wat bij voorstellen dat je dat spannend vind. Heb ik ook met van alles...maar komt meer denk omdat ik het bijna niemand verteld heb en dat ik een soort bang ben dat ik er een opmerking over krijg ofzo🙈 terwijl het eigenlijk helemaal niet opvalt omdat ik altijd super push-up bh's heb gedragen😂

Fijn weekend😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Wendy2020, hier gaat t met mn boobs goed! 
Voel ze verder niet, blijf ze aan de kleine kant vinden… maar t is al vele malen beter dan dat het was. Wie weet over een aantal jaar gewoon een wissel erin knallen 😉
Ze voelen bij mij ook nog stevig aan maar ik vind dat niet zo erg, mag van mij wel zo blijven. 

Succes met je pup! Hoe was je controle?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden, @Annemonde @Von5385 @Lottje72@Noor45

Wat leuk al jullie reacties weer! Gisteren inderdaad op controle geweest. Hij vond het er erg goed uitzien, maar vertelde wel dat het bij mij iets langzamer gaat. Dat ze ’s ochtends harder zijn hoort er echt bij en met de littekens precies hetzelfde. Hij adviseert echt een jaar lang tweemaal daags de littekencreme te blijven smeren. Ook gaf hij aan dat hij bij mij echt nog wel verwacht dat ze wat meer gaan zakken en wat zachter worden, daar ben ik dus stiekem wel blij om. (al ben ik nu al erg tevreden hoor!)

 

Hij heeft gezegd dat als er iets is ik altijd tussendoor mag komen, aangezien zijn wachttijd al tot april(!!!) is nu… niet normaal he. Hij zou het leuk vinden als ik na een jaartje nog eens langs zou komen om het eindresultaat echt goed te kunnen zien,  maar hij begrijpt het ook als ik dit niet doe aangezien ik natuurlijk niet echt naast de deur woon.

 

Naar de sauna mag inderdaad gewoon! Alleen oppassen met de infra rood sauna, liever niet. Maar dit is volgens mij bij de meeste ook wel bekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.