Ga naar inhoud

Wendy2020 : 21 mei 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

10 uur geleden, Wendy2020 zei:

Oh echt? Nee ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet echt heb besproken met hem. Maar dit is wel een goede vraag voor mijn controle over twee weken. Al kan ik mij nu ook niet echt voorstellen dat ik op mijn zij kan liggen hoor 🙈

of beter gezegd durf te liggen eigenlijk..

 

Jaaa, dat noemde hij idd bij het consult. Zoals ik zei misschien hangt t er maar net vanaf hoe en wat natuurlijk. 
Je kan het altijd ff navragen idd. 

Ik bedacht me ook al, nav de verhalen hier, dat zij liggen überhaupt een uitdaging is. Of het van de pc mag of niet :P

 

Zwangerschapskussen is in huis iig. Een fijne grote, op de kop getikt via mp. Moest er ff half uurtje voor rijden, maar helemaal blij mee :D en ben nog niet eens geopereerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72Wat ziet dat er al goed uit zeg bij jou! Mooie maat ook. 
Zijn ze bij jou ook dual plane geplaatst? Ze zijn al mooi gezakt! 
 

@FrukjeJa echt dat kussen is geniaal! Ben zo blij dat ik er ook één via marktplaats op de kop heb getikt. Zou niet weten hoe ik anders nu had moeten slapen🙁

 

Zo er zit weer een nachtje op, kan al met al denk ik weer niet klagen. Wel zeker elke 2 uur wakker geweest en dan moest ik echt even een rondje lopen van de pijn in mijn rug. Maar heb toch bij elkaar wel 5,5/6 uur slaap gehaald denk ik. Dus dat is best positief toch? 😂

 

fijne dag ladies! 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je een redelijke nacht had. 🎉
5,5/6 uur is kei netjes. Hopen dat je dit vol blijft houden. 🤞🏻🍀
Ik merk dat ik steeds meer begin te wennen aan het rugslapen. Ik lig nog wel iets rechtop met 2 kussens achter me en het voedingskussen onder mijn benen. Maar gaat ook steeds beter en veel minder last van mijn rug!😁
 

Fijne dag vandaag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Wendy2020 zei:

@Lottje72Wat ziet dat er al goed uit zeg bij jou! Mooie maat ook. 
Zijn ze bij jou ook dual plane geplaatst? Ze zijn al mooi gezakt! 
 

@FrukjeJa echt dat kussen is geniaal! Ben zo blij dat ik er ook één via marktplaats op de kop heb getikt. Zou niet weten hoe ik anders nu had moeten slapen🙁

 

Zo er zit weer een nachtje op, kan al met al denk ik weer niet klagen. Wel zeker elke 2 uur wakker geweest en dan moest ik echt even een rondje lopen van de pijn in mijn rug. Maar heb toch bij elkaar wel 5,5/6 uur slaap gehaald denk ik. Dus dat is best positief toch? 😂

 

fijne dag ladies! 🥰

@Wendy2020 dank je wel voor het compliment☺️ ze zijn bij mij voor de spier geplaats.

 

Lekker zeg dat je toch bijna 6 uur slaap hebt gepakt! en dat rondjes lopen ken ik, hoort er denk ook bij😉

 

Fijne dag weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenster De pijn in je rug komt volgens mij echt van het verplicht op je rug slapen....ik ben een echte buikslaper dus was voor mij wel ff wat om op me rug te leggen. Misschien kan je er ook mee "oefenen"🙈

Ik moet zeggen dat het wel steeds beter gaat hoor, je went er wel aan...word nog wel een paar keer per nacht wakker en doe ik even een loopje naar de wc of ik wel of niet hoef😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Myrthe83 zei:

Je vooruitgang klinkt erg positief Wendy. En logisch dat je nog geregeld wakker wordt. Dat zal steeds een beetje beter worden. En elke dag worden ze mooier!! 😁

@Myrthe83Ja ik moet eerlijk zeggen dat de pijn in mijn rug vandaag zelfs iets minder is, ik mag tot nu toe echt niet klagen. Ga vanmiddag proberen ook even 5 minuutjes naar buiten te gaan, al is het maar even voor een frisse neus. 
 

ik kan niet wachten tot ze inderdaad iets mooier worden, mijn vriend en ik hebben vanochtend wel gelachen toen hij mij onder de douche had gezet. (haren wassen zelf is onmogelijk). We zeiden tegen elkaar “Zo dat zijn nog eens twee mooie bakstenen” 😂 

Ach we lachen er maar om en moet echt geduld hebben. 
 

@Von5385Wat fijn om te horen dat het slapen nu ook beter gaat! Zo zie je hoe snel de tijd eigenlijk alweer gaat hè.. je bent zo weer een paar weken verder. Laat die zomer maar komen! 

 

@Noor45 Nog bedankt voor de tip van het kussen onder  je benen, scheelde inderdaad vannacht ook al iets. Je zakt minder snel weg. 🥳

 

@JensterJa ik denk inderdaad een combinatie van het op mijn rug liggen en op de bank hangen de hele dag, en het toch wel wat krom lopen omdat ik niet helemaal rechtop kan/durf te lopen. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb me even ingelezen hoor! Grappig dat we op dezelfde dag geopereerd zijn!! Heb je toegevoegd aan mijn album, wil je mij ook toevoegen? Hou jij ook zoveel vocht vast? Ik kreeg niet eens mijn broek dicht vandaag..voel me ook echt een proppie, haha.. Hoop maar dat het vanzelf goed komt 😅

 

Dat we maar lekker mogen slapen vannacht! Truste 🙃

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Rood80 zei:

Heb me even ingelezen hoor! Grappig dat we op dezelfde dag geopereerd zijn!! Heb je toegevoegd aan mijn album, wil je mij ook toevoegen? Hou jij ook zoveel vocht vast? Ik kreeg niet eens mijn broek dicht vandaag..voel me ook echt een proppie, haha.. Hoop maar dat het vanzelf goed komt 😅

 

Dat we maar lekker mogen slapen vannacht! Truste 🙃

 

@Rood80 Ik heb je toegevoegd aan mijn album! ☺️
Ik was eigenlijk van plan om vanochtend weer een foto te maken, maar de boel stond nog zo strak en omhooggedrukt dat ik dacht nouuuu erg veel verschil met foto 1 is er nog niet, we wachten nog wel eventjes haha. 

Hoe ging het slapen vannacht? Bij mij was afgelopen nacht echt dramatisch. Veel last van mijn rug, kon geen goede houding vinden, heb denk alles bij elkaar 3 uur geslapen. Dus nu maar gewoon lekker rustig op de bank met netflix en misschien vanmiddag nog even de ogen dicht doen als het lukt. Zo proberen we maar aan wat slaap te komen. 


Ja ik merk wel dat mijn buik nog wat opgeblazen is..  maar of dit echt allemaal van het vocht komt.. ik beweeg ook gewoon echt 0 nu, en... ik vind alles lekker als ik zo op de bank zit haha😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Jenster zei:

@Wendy2020 Balen dat je nacht niet zo fijn was! Dat slapen is wel een dingetje he? Lees dat bij veel meiden! Gelukkig ben ik een rugslaper, vraag me alleen af of platliggen wel fijn is?

Nee ik slaap met een Voedingskussen om mij heen en dan een kussen achter mijn rug en onder mijn benen, zo slaap je toch iets rechterop.

 

Net gebeld door de verpleegkundige en zij gaf ook nogmaals aan het echt rustig aan te moeten doen. Had gezegd dat ik gisteren eventjes naar buiten was geweest, maar kreeg bijna het idee dat ze het hier niet helemaal mee eens was 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 heel herkenbaar..die nachten zijn verschrikkelijk🙊 ik heb in het begin zelfs zittend geslapen met mijn hoofd opzij op een stapel kussens😂 mijn buik was ook erg opgeblazen(ik leek wel zwanger)en had zelfs een beetje last van gezwollen benen dus het plaatje was compleet😅 gek dat je niet mag wandelen bij mij hielp het enorm in mijn herstel. Hoop dat je nachten snel beter worden😘 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh vervelend dat je een slechte nacht had! 
 

Volgens mij is beweging (rondlopen in om huis) juist goed ivm het verkleinen van kans op trombose. 
 

niet dat je morgen 5k gaat rennen nadat je 50 push ups gedaan hebt 

 

Maar super klein blokje om en rustig aan lijkt mij juist een goed idee 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 Ik heb ook echt weer zo slecht geslapen, haha..word helemaal beurs wakker. Heb ik overdag ook hoor...beurse billen van het zitten. Dus ik begrijp helemaal dat je een blokje om bent gegaan. Ik ga morgen stiekem naar de kapper..kan ik naartoe lopen en of ik nu daar zit of thuis? Even een break, daarna weer braaf op de bank. ;) Probeer ook wel heel rustig aan te doen want vanaf maandag weer aan het werk..

 

Ik vind 6 weken niet sporten ook echt een opgave, ben wel bang om aan te komen..dus sinds vandaag weer vooral heathy food! 

Heb in mijn linkerborst steeds een soort gekietel..beetje belletjes gevoel, heel vaag...maar heb het even opgezocht hier en schijnt vaker voor te komen. Dan is dit forum wel fijn hoor he, haha..

 

Heb in je album gekeken! Zo herkenbaar wat je schrijft over voor foto's...zo confronterend maar we did it!! 💪 Ziet er al heel mooi en rustig uit hoor!! Ik wist dus helemaal niet dat ze nog moeten vormen eerst..dacht erop plakken en klaar is kees ;) Ben blij als het straks wat minder omhooggedrukt is..ik vind het bij mij van de zijkant net een duif met de snavel naar beneden, haha..indalen die hap!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 ik merkte dat ik na een dag of 9 beter ging slapen. Vandeweek een kussen van de stapel gehaald en wat platter gelegen maar toen werd ik wakker met borsten die aan de bovenkant zeer deden. Dus nu toch maar weer rechterop. 

 

Ik wandel vanaf dag 1 al dagelijks eigenlijk. Geen 10km maar toch wel een stuk. 

 

Heel benieuwd hoe je bakstenen er straks bij staan 😁😁😁

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rood80Ik heb echt hardop gelachen om je opmerking. ''Een duif met de snavel naar beneden'' hahaha, precies dat dus 😆

 

Ik heb precies hetzelfde onder mijn rechterborst bij de plek waar mijn litteken zit, soort bubbeltjes gevoel alsof er iets plopt, heb hier op het forum al gelezen dat dat vocht kan zijn. Dus ik drink nu veel kamille en venkelthee in de hoop het vocht wat af te drijven. 

 

Ik snap wat je bedoelt met sporten, ik was hiervoor ook juist goed bezig. 
Hiervoor heb ik altijd sportief paaldansen gedaan,  maar ik ben bang dat dit er de komende maanden helemaal niet in zit! Sowieso las ik daar wisselende dingen over met een dual plane plaatsing.. 
Maar een vervangende sport gaan zoeken strakjes dus, al weet ik nog niet goed wat haha. 

 

Vervelend dat jij ook zo rot hebt geslapen... maar ach we zijn weer een dag verder! 
En ik begrijp je wel mbt tot de kapper hoor, klein blokje om moet kunnen toch! ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@KaygeeJa echt? Hoe lang wandel je ongeveer dan? Heb jij er de eerste dagen geen last van gehad dat je als een oud krom omaatje liep? 😅

Ik wil vandaag op zich als het droog blijft toch ook nog wel even een blokje om. Even een frisse neus halen. 

 

Ja heel gespannen, nog steeds wel af en toe. Dan moet ik mezelf er even aan herinneren dat ik me moet ontspannen. 

 

De eerste dagen denk 2-3 km wel. Gisteren 5 km gewandeld maar vandaag even een dagje rustig aan want de komende dagen worden weer druk. 

 

Even kijken wat goed voelt toch! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zijn allemaal wel bikkels! Poeh! Maar ik moet wel erg lachen hoe jullie alles vertellen! Ik denk namelijk in plaatjes haha.

Voor de dames die DP geopereerd zijn: Hebben jullie spieroefeningen gedaan om de borstspieren op te rekken zodat het allemaal wat soepeler verloopt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Wendy2020wat vervelend dat je echt hebt geslapen😢
 

En even een blokje om is niks mis mee hoor. Zelfs goed voor de doorbloeding! 
En als een oud omaatje lopen herken ik wel! 
Had nog net geen wandelstokje. 
 

@Jenster nee, ik heb geen speciale oefeningen gedaan voor de operatie. 
 

@Daniëla89zo sliep ik ook op een gegeven moment haha. Heel herkenbaar🙃
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.