Ga naar inhoud

Wendy2020 : 21 mei 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

@Noor45Ja daar heb je zeker gelijk in. Wat afleiding is toch ook wel erg fijn om niet constant met je boobies bezig te zijn. Is wel goed voor mijn onzekere stresserige gedrag af en toe de afgelopen weken. Nooit verwacht dat ik van werken nog relaxt zou worden haha. 

 

@Von5385Ja ik moet ook eerlijk zeggen dat ik 's avonds geen mens meer waard ben. Mijn vriend is bij vrienden voetbal gaan kijken, maar ik blijf lekker thuis. Zo'n eerste week is toch wel erg vermoeiend. 

 

@JensterDie band is inderdaad echt een rotding, hij snijdt onder mijn armen waardoor ik daar eigenlijk gewoon een soort schaafplekjes krijg. Heb hier al geprobeerd een sok omheen te doen, (en maandverband zelfs 😆 ) maar het voelt alsof ontzettend rot. Ik krijg ook regelmatig steken in mijn rechterborst, maar dit komt denk ik echt door de band. Nog even een paar weken doorzetten... alles voor het resultaat.


Over resultaat gesproken, ik heb net weer een nieuwe foto toegevoegd ☺️ 27 dagen PO alweer vandaag! En.. ik begin eindelijk echt wat verandering te zien! Op de foto zijn er wat 'striemen' te zien, maar dit komt echt door die mooie sportbh haha.

 

Op naar het weekend ladies! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@Noor45Ja daar heb je zeker gelijk in. Wat afleiding is toch ook wel erg fijn om niet constant met je boobies bezig te zijn. Is wel goed voor mijn onzekere stresserige gedrag af en toe de afgelopen weken. Nooit verwacht dat ik van werken nog relaxt zou worden haha. 

 

@Von5385Ja ik moet ook eerlijk zeggen dat ik 's avonds geen mens meer waard ben. Mijn vriend is bij vrienden voetbal gaan kijken, maar ik blijf lekker thuis. Zo'n eerste week is toch wel erg vermoeiend. 

 

@JensterDie band is inderdaad echt een rotding, hij snijdt onder mijn armen waardoor ik daar eigenlijk gewoon een soort schaafplekjes krijg. Heb hier al geprobeerd een sok omheen te doen, (en maandverband zelfs 😆 ) maar het voelt alsof ontzettend rot. Ik krijg ook regelmatig steken in mijn rechterborst, maar dit komt denk ik echt door de band. Nog even een paar weken doorzetten... alles voor het resultaat.


Over resultaat gesproken, ik heb net weer een nieuwe foto toegevoegd ☺️ 27 dagen PO alweer vandaag! En.. ik begin eindelijk echt wat verandering te zien! Op de foto zijn er wat 'striemen' te zien, maar dit komt echt door die mooie sportbh haha.

 

Op naar het weekend ladies! 

Wat super mooi om de verandering bij je te zien. Het gaat zo mooi worden. Het is al mooi! 
Die band is echt een gedoe hè zeker met die warmte nu. En werken is inderdaad pittig de eerste twee weken. Elke week zal beter gaan. Hoop dat het wat afkoelt en je minder last zult hebben van de band. 
x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 heb ook even bij je gekeken, maar je kan nu goed zien dat ze gaan zakken. Ben het helemaal met Noor eens dat ze al mooi zijn, en nog mooier gaan worden. Is ff doorbijten met die band, maar alles voor het resultaat en dat mag er zeker zijn. Succes de komende weken met de band en ik hoop ook voor je dat de hitte wat afneemt zodat het misschien iets aangenamer wordt om de band te dragen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45@Lottje72@Von5385@KaygeeDank jullie wel meiden! 🥰

Had ik mij toch nooit kunnen voorstellen dat iemand nog zou zeggen “wat een mooie borsten” toch fijn haha. 😍

 

Ik heb stiekem net wel een beetje om mezelf moeten lachen.. heb al een paar dagen verschrikkelijke jeuk aan mijn rechterborst, al tien keer in die bh gekeken of er niks zat van een haartje of iets wat aan het steken was, gisteren en vandaag al een stuk wc papier tussen mijn borst en de bh gedaan. Net bedacht ik mij toch maar even op het forum het zoekwoord jeuk te gebruiken. Blijkt het dus dat normaal is en het bij de genezing hoort 😂😂 en ik maar denken dat er iets zat ergens hahaha 

 

Fijn weekend nog ladies! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenster@Noor45Het gaat elke dag ietsje beter! 4,5 week PO alweer! 

Mijn linkerkant zakt helaas ondanks de borstband nog niet erg, en heb ik daar ook nog steeds af en toe het gevoel van een loszittende prothese… Maar denk dat hier ook het toverwoord weer is geduld. 


Het werken gaat deze week ook al een stuk beter! Al  merk ik dat ik op het werk toch snel iets te veel doe waardoor ik toch steken krijg in mijn borst, moet hier echt meer naar mijn eigen lichaam luisteren en toch echt nee verkopen aan andere mensen.. Blijft lastig. 

 

En ik merk dat ik nog steeds wel erg onzeker ben over of ik bepaalde dingen mag. Dokter van der Pot zei dat ik makkelijk dingen uit een kastje mag pakken of af en toe mijn arm omhoog mag doen, terwijl je overal leest dat je tot 6 weken je ellebogen niet boven je schouders mag doen... ik vind het soms zo tegenstrijdig. 

 

Omdat ik zo onzeker ben slaap ik dus ook nog steeds rechtop.. weliswaar nu in bed en niet meer op de bank, maar ik durf toch nog niet zo goed plat te gaan liggen 😶

@Noor45Wanneer ben jij weer wat platter gaan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 balen dat de linker kant nog niet echt wil zakken ondanks de borstband. Zal inderdaad wel met geduld te maken hebben🙈

Snap je onzekerheid, heb ik nog steeds last van. Ben inmiddels bijna 9 wkn. Vind het vooral moeilijk met het opbouwen van sporten...wat mag wel en wat mag "nog" niet. Heb vandaag een power les gedaan en ging heel goed, ben alleen benieuwd hoe ik me morgen voel...heb nu af en toe een klein steekje met een bepaalde beweging. Zo blijven we ons maar afvragen wat goed is voor ons😅

Succes weer met de borstband en een fijne dag.X

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@Jenster@Noor45Het gaat elke dag ietsje beter! 4,5 week PO alweer! 

Mijn linkerkant zakt helaas ondanks de borstband nog niet erg, en heb ik daar ook nog steeds af en toe het gevoel van een loszittende prothese… Maar denk dat hier ook het toverwoord weer is geduld. 


Het werken gaat deze week ook al een stuk beter! Al  merk ik dat ik op het werk toch snel iets te veel doe waardoor ik toch steken krijg in mijn borst, moet hier echt meer naar mijn eigen lichaam luisteren en toch echt nee verkopen aan andere mensen.. Blijft lastig. 

 

En ik merk dat ik nog steeds wel erg onzeker ben over of ik bepaalde dingen mag. Dokter van der Pot zei dat ik makkelijk dingen uit een kastje mag pakken of af en toe mijn arm omhoog mag doen, terwijl je overal leest dat je tot 6 weken je ellebogen niet boven je schouders mag doen... ik vind het soms zo tegenstrijdig. 

 

Omdat ik zo onzeker ben slaap ik dus ook nog steeds rechtop.. weliswaar nu in bed en niet meer op de bank, maar ik durf toch nog niet zo goed plat te gaan liggen 😶

@Noor45Wanneer ben jij weer wat platter gaan liggen?

Ik herken veel hoor van jou. Ik ging pas met 4/5 weken echt plat met 1 kussen liggen en dat voelde in het begin echt nog niet goed. Pas sinds een week kan ik echt zeggen dat ik m'n borsten helemaal niet meer voel. Maar als ik s ochtends wakker word dan voelen ze toch wat harder dan in de loop van de dag. Dan worden ze weer veel soepeler. Ik zou goed luisteren naar dr vd Pot, hij is jouw arts en hij weet wat jij wel en niet mag. Het is fijn als je volgende week 6 weken bent, dat neemt wat onzekerheid weg. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies,
A.s. vrijdag 6 weken PO! Ik kan niet wachten! Ik heb net een nieuwe foto geplaatst.

Vanaf afgelopen donderdag mag ik de borstband gelukkig overdags af en heb deze alleen nog snachts om. Met werken gaat het ook steeds beter, en ik heb minder pijn en last. Ook het gevoel van de loszittende prothese is bijna weg, dus dit heeft echt met het inkapselen te maken denk ik.

Wel heb ik gisteren een vervelende onverwachtse beweging gemaakt. Lette niet op en  bukte en pakte iets tegelijk, waardoor ik nu een constante steek in mijn rechterborst voel... hopelijk heb ik niks verpest en trekt het snel weg... ik probeer het maar een beetje los te laten, kan er nu helaas niks meer aan doen..

 

@Lottje72 9 weken alweer, wat gaat de tijd dan toch snel! Dat snap ik helemaal qua sporten! Ik ben a.s. vrijdag 6 weken PO en ik kan mij toch niet voorstellen dat ik dan ineens alles weer durf te doen... maar ik ben wat dat betreft toch ook wel een beetje een onzeker type in dit hele proces heb ik gemerkt.

 

@Noor45Ik moest nog aan je denken, ben pas sinds gisteren met 2 kussens echt plat gaan liggen.. Voelde zo gek ineens, was gewoon helemaal gewend om rechtop te slapen na al die weken haha. Maar toch wel blij om het ook wat af te gaan bouwen. Op mijn zij durf ik echt nog niet, dus wacht gewoon tot de 6 weken PO.  Hoe gaat het nu met jou? Las dat je het sporten ook wat aan het opbouwen was, gaat dit allemaal goed? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw net even gekeken in je album en wat een verschil met paar weken terug! De borstband doet z'n werk goed 😍 
Gaat supermooi worden!! 

Ik merk dat mijn lichaam wel goed aangeeft wat wel/niet gaat. Ik kan redelijk makkelijk mijn armen bewegen, maar boven bepaald punt gaat dat moeilijker dus dat doe ik dan niet. 

 

Ik slaap half zittend/liggend, als ik eenmaal in de positie zit/lig heb ik geen last, maar ik schuif onbewust toch wat naar beneden ;s nachts en opstaan vanuit liggend is wel even een paar tellen pijnlijk. Mijn vriend helpt me wel overeind dan haha. 

 

Ik begin vandaag weer met wat werk achter mijn laptop vanuit huis. Volgende week moet ik in ieder geval 2 dagen naar kantoor, maar denk dat dat wel prima gaat dan. 

 

Fijn dat jij je borstband overdag afmag, maakt het toch wat makkelijker in kleding 😁

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Wendy2020 zei:

Hello ladies,
A.s. vrijdag 6 weken PO! Ik kan niet wachten! Ik heb net een nieuwe foto geplaatst.

Vanaf afgelopen donderdag mag ik de borstband gelukkig overdags af en heb deze alleen nog snachts om. Met werken gaat het ook steeds beter, en ik heb minder pijn en last. Ook het gevoel van de loszittende prothese is bijna weg, dus dit heeft echt met het inkapselen te maken denk ik.

Wel heb ik gisteren een vervelende onverwachtse beweging gemaakt. Lette niet op en  bukte en pakte iets tegelijk, waardoor ik nu een constante steek in mijn rechterborst voel... hopelijk heb ik niks verpest en trekt het snel weg... ik probeer het maar een beetje los te laten, kan er nu helaas niks meer aan doen..

 

@Lottje72 9 weken alweer, wat gaat de tijd dan toch snel! Dat snap ik helemaal qua sporten! Ik ben a.s. vrijdag 6 weken PO en ik kan mij toch niet voorstellen dat ik dan ineens alles weer durf te doen... maar ik ben wat dat betreft toch ook wel een beetje een onzeker type in dit hele proces heb ik gemerkt.

 

@Noor45Ik moest nog aan je denken, ben pas sinds gisteren met 2 kussens echt plat gaan liggen.. Voelde zo gek ineens, was gewoon helemaal gewend om rechtop te slapen na al die weken haha. Maar toch wel blij om het ook wat af te gaan bouwen. Op mijn zij durf ik echt nog niet, dus wacht gewoon tot de 6 weken PO.  Hoe gaat het nu met jou? Las dat je het sporten ook wat aan het opbouwen was, gaat dit allemaal goed? 

 

 

Hey @Wendy2020 ook bijna bij de magische grens, wat gaat het eigenlijk toch snel😃

 

Heb ook even je foto's bekeken, zie toch weer verschil met de vorige, ze worden echt prachtig😍

Lekker dat je borstband overdag af mag, kan me voorstellen dat het niet prettig zit. 

Super dat het steeds beter gaat en dat je minder last en pijn hebt, wel balen van je onverwachte beweging. Idd even extra rust pakken trek het vast weer snel weg.

 

Herken dat onzekere wel, heb ik ook veel last van...zeker na het sporten had ik de volgende dag spierpijn, vooral in mn benen en buik, de borstspieren heb ik een beetje ontzien...voel daar dan wel iets van spanning in, maar dat was gelukkig na een dag alweer weggetrokken, voor de bv trainde ik 3 x per week. Zover ben ik nog lang niet😅 van de week weer een lesje proberen en zo wil ik het langzaam gaan opbouwen😊 fijne dag. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 Waaaauuuw wat een verschil al! (het kettinkje als referentie punt is genieaal ;) ) 

Bijna DE 6 weken! jeeeej. 

Fijn dat de borstband overdag af mag. Het ding heeft wel zn werk gedaan, maar lijkt me niet heel fijn zitten :S 

 

@Wendy2020 en @Goow (en waren er nog meer Potters actief? sorry ik ben een beetje foggy) Slapen op je zij is nog niet fijn? omdat vd Pot mijn consult al aangaf dat hij liever heeft dat ik op mn zij ga liggen ivm het naar elkaar duwen van de borsten. Niet helemaal zij/buik. Maar half zij en borst ondersteunen/duwen met armen. Dan lig je met je handen onder je oor zeg maar. Heeft hij dat bij jullie ook gezegd (bij jou wel toch Wendy?) ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-6-2021 om 10:44, Wendy2020 zei:

Hello ladies,
A.s. vrijdag 6 weken PO! Ik kan niet wachten! Ik heb net een nieuwe foto geplaatst.

Vanaf afgelopen donderdag mag ik de borstband gelukkig overdags af en heb deze alleen nog snachts om. Met werken gaat het ook steeds beter, en ik heb minder pijn en last. Ook het gevoel van de loszittende prothese is bijna weg, dus dit heeft echt met het inkapselen te maken denk ik.

Wel heb ik gisteren een vervelende onverwachtse beweging gemaakt. Lette niet op en  bukte en pakte iets tegelijk, waardoor ik nu een constante steek in mijn rechterborst voel... hopelijk heb ik niks verpest en trekt het snel weg... ik probeer het maar een beetje los te laten, kan er nu helaas niks meer aan doen..

 

@Lottje72 9 weken alweer, wat gaat de tijd dan toch snel! Dat snap ik helemaal qua sporten! Ik ben a.s. vrijdag 6 weken PO en ik kan mij toch niet voorstellen dat ik dan ineens alles weer durf te doen... maar ik ben wat dat betreft toch ook wel een beetje een onzeker type in dit hele proces heb ik gemerkt.

 

@Noor45Ik moest nog aan je denken, ben pas sinds gisteren met 2 kussens echt plat gaan liggen.. Voelde zo gek ineens, was gewoon helemaal gewend om rechtop te slapen na al die weken haha. Maar toch wel blij om het ook wat af te gaan bouwen. Op mijn zij durf ik echt nog niet, dus wacht gewoon tot de 6 weken PO.  Hoe gaat het nu met jou? Las dat je het sporten ook wat aan het opbouwen was, gaat dit allemaal goed? 

 

Lekker hè dat je plat kunt liggen. Ik ben ook pas na 6 weken op m’n zij gegaan en nog steeds pak ik een klein kussentje ter ondersteuning. Ook slaap ik nu nog steeds graag bh aan. 
Sporten gaat super, doe nog wel rustig aan met m’n borstspieren trainen. Yoga doe ik ook; dat vind ik soms niet zo fijn, neerwaartse hond voel ik behoorlijk nog in m’n oksel. En te lang naar beneden hangen, voelt ook niet heel prettig nog. Maar er is genoeg wat wel kan en elke week meer. 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Frukje zei:

@Wendy2020 Waaaauuuw wat een verschil al! (het kettinkje als referentie punt is genieaal ;) ) 

Bijna DE 6 weken! jeeeej. 

Fijn dat de borstband overdag af mag. Het ding heeft wel zn werk gedaan, maar lijkt me niet heel fijn zitten :S 

 

@Wendy2020 en @Goow (en waren er nog meer Potters actief? sorry ik ben een beetje foggy) Slapen op je zij is nog niet fijn? omdat vd Pot mijn consult al aangaf dat hij liever heeft dat ik op mn zij ga liggen ivm het naar elkaar duwen van de borsten. Niet helemaal zij/buik. Maar half zij en borst ondersteunen/duwen met armen. Dan lig je met je handen onder je oor zeg maar. Heeft hij dat bij jullie ook gezegd (bij jou wel toch Wendy?) ? 

Yes toevallig vandaag consult gehad en hij gaf aan dat ik half op mn zij mag liggen. Precies zoals jij omschrijft 🙂 

 

Had mijn consult al na 1.5 week, volgens mij hangt t beetje van zijn agenda af hoe snel dit consult is dus weet niet hoe snel je in principe op je zij mag slapen maar moet zeggen dat ik er de eerste dagen ook niet aan had moeten denken hoor. Elke druk deed pijn dus op zij ook. Maar denk dat ik t nu wel prettig vind om even net anders te liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites


@GoowJa dat had ik aan het begin ook heel erg. Je merkt snel genoeg wanneer je lichaam je terugfluit eigenlijk. Lukt het een beetje met werken vanuit huis? 
 

@Lottje72Ja bijna!! 🥳 nog twee dagen en dan 6 weken PO! Is toch wel iets waar ik erg naar uitkijk stiekem haha. 
Ben je nog een les gaan volgen? Hoe is dat gegaan? 
Bij mij heb ik nog steeds op dezelfde plek een steek als ik iets teveel doe op het werk, in mijn rechterborst eigenlijk precies ter hoogte van mijn tepel. Denk echt dat ik iets verrekt heb of een spiertje overbelast.. hopelijk trekt het toch binnenkort wel weg en heb ik niks ‘verpest’ 

 

@Noor45Ja die borstband heeft toch wel veel effect gehad, gelukkig! Merk dat ze wel erg ongelijk van elkaar zakken maar dit had jij volgens mij ook hè? Wij gaan wel erg gelijk op met alles haha 😅

Lijkt mij ook best spannend om weer te beginnen met sporten. Ik deed altijd aan paaldansen maar dit durf ik voorlopig echt nog niet. (Las ook dat dit met dual plane soms ook echt afgeraden wordt). 
Ik heb inderdaad ook aan yoga zitten denken. Misschien maar eens een proeflesje nemen. En eerst eens bekijken welke verschillende vormen yoga er allemaal zijn en wat er bij mij zou passen 😊

 

@FrukjeHaha het kettinkje, het is eerlijk gezegd dat jij het nu zegt. Maar inderdaad wel een goed referentiepunt als je het zo bekijkt haha! Ik begin nu zelf ook goed verschil te zien, en rechts wordt ook al een stukje zachter 😍

Hoe gaat het bij jou met de zenuwen en spanning? Nog een weekje ongeveer en dan ben je ook aan de beurt, is uiteindelijk toch ook allemaal snel gegaan hè! 
 

@Frukje@GoowDokter van der Pot gaf bij mij aan dat als ik ‘s ochtends wakker werd ik het beste eventjes op elke zijde een paar minuutjes kon liggen op mijn arm om ze zo wat naar binnen te ‘duwen’ maar over echt slapen hebben we het niet gehad. Dus ik heb netjes de 6 weken afgemaakt nu bijna 😂 denk dat ze nu al redelijk ingekapseld zitten dat het bij mij niet veel effect gaat hebben haha. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Wendy2020 vervelend dat je nog steeds een steek ervaart, als je het kan linken aan je werk of als je iets te veel doet is het toch een klein protest van je lichaam😉 

Heb gisteravond weer een lesje power gedaan, ging weer heel goed. Heb niets vervelends ervaren, heb nu wel een beetje spierpijn maar verder geen last in de borst streek😊 ga donderdag weer een lesje doen🙈

Wat leuk dat je aan paaldansen hebt gedaan😃 snap wel dat je dat voorlopig nog niet aandurft.

Een kennis van mij doet aan acro-yoga, vind ik ook wel heel leuk. Ben zelf niet zo van de yoga, maar die zou ik nog wel eens willen proberen😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @Wendy2020 paaldansen zal nog wel even niet gaan denk ik 😅. Wel Gaaf! 
Yoga vind ik best zwaar zelfs nu na 9 weken ook nog. Veel borstspier dat je tijdens de yoga gebruikt. Een power les volg ik wel graag, neem gewoon minder zware gewichten. Ook xcore en brn lessen lukken wel, en dan hou ik m’n armen wat lager als het zwaarder wordt. 
Met mij gaat het wel heel goed. Vind een klein verschil tussen links en rechts zitten. Dat is ms wel een goede reden om over 10 jaar een keer een wissel te laten doen door jouw arts, die houdt van symmetrie ☺️  
maar voor nu is het prima zo, heel mooi natuurlijk en steeds zachter. Het enige is nog wel gevoelige tepels en sommige delen van m’n borst geen gevoel meer. Hoop wel dat dat terug gaat komen.  
Door gevoelige tepels kan ik soms ook een steek voelen. Is dat ms wat jij ook voelt? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72Zoals jij al aangaf is het echt een protestje geweest, afgelopen twee dagen rustiger aan gedaan en nu is het zo goed als weg. 🙏

Oh wauw, Acro yoga ziet er wel heel lenig uit haha. Ik heb ook wel eens yoga met van die touwen gezien, lijkt mij ook wel tof. Maar eens goed uitzoeken. 
 

@Noor45Wauw jij bent ook sportief ingesteld zeg! Ik merk ook wel dat ik echt wat wil gaan doen, ben in die zes weken ook ongemerkt best wat aangekomen, natuurlijk niet zo gek maar toch. Moet er wel af 😅

 

YEAAAH Officieel 6 weken PO vandaag! 
dat wordt morgen shoppen! 🥳🥳

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.