Ga naar inhoud

Wendy2020 : 21 mei 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

@Cassie@Daniëla89Dank jullie! 🥰

@HoixxxxDank je! Ja echt een hele lieve meid, gisteren chips gegeten samen en koekjes was erg gezellig haha! Blijkt dat ze ook nog vlakbij mij in de buurt woont, zo toevallig! Ik ben zo benieuwd als ik strakjes mag spieken. Maar Dr. Van der Pot gaf al aan dat ik eerst een wat ‘ovale’ vorm krijg waarschijnlijk dus dat ik daar niet van moet schrikken. 
 

@KaygeeJa vooral het verstelbare bedje hier ga ik snel missen denk ik. wel nu al last van mijn rug en stuitje, en dat pas na nacht 1... dus dat wordt nog wat 🙈

 

De druk is wel echt enorm toegenomen vannacht, maar ook dit hoort erbij waarschijnlijk.. af en toe ook flinke steken hier en daar dat je denkt ooooh is dit goed? Allemaal beetje spannend 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385Nee dat is het misschien ook, je bent nog half wappie en weet ook niet goed wat je kan verwachten natuurlijk. 
Gelukkig wel wat uurtjes kunnen slapen vannacht. 
Nu wel vanaf een uurtje of 5 al wakker, kamergenootje ook. Dus we kletsen gezellig wat en dan word ik rond 9/10 uur opgehaald 😊🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen @Wendy2020 Heel herkenbaar hoor dat de druk is toegenomen en de steken...hoort er allemaal bij😉maar iedereen ervaart het natuurlijk anders. Wel gezellig dat je met je kamergenootje zo kan kletsen😃Straks lekker naar huis en je lekker in de watten laten leggen😉 (zelf kan je ook niet veel hoor de eerste paar dagen😅) Maar rustig aan en geniet van je nieuwe boobies! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was idd benieuwd of je een beetje geslapen hebt! Leuk dat je een fijne roommate had, dan is het allemaal niet zo saai!

En nu lekker naar huis met je nieuwe vriendinnen 😍. Goede reis straks, hoop dat autorijden niet te vervelend wordt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn wat van je te horen 🤗 heb aan je gedacht gisteren! 

Wat goed dat ze zo lief waren rondom de narcose, ik vind dat ook best spannend. 

En fijn dat je een leuk kamergenootje hebt, en dan ook nog eens uit de buurt! Haha, kan je toch wat afleiding zoeken en kletsen. 
 

Wanneer moet je weer op controle komen? 
 

Nou goede terugreis met de auto en hopelijk is de pijn te doen 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo fijn!! Veel Succes bij het spieken zo!🥰 ik genoot zelf het meest van hoe ze eruit zagen als ik mijn beha aan had en een strak shirt erover de eerste dag. Echt verliefd! (Not so much als die beha uitging dan😂 dus verwacht daar niet teveel van hahaha). Maar het eindresultaat gaat prachtig zijn! Dr. Van der Pot maakt prachtige boobs !💖

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GoowIk word deze week gebeld voor een controle afspraak over twee weken. De terugrit in de auto was redelijk te doen met een kussen voor, alleen het stukje vanaf de auto naar huis een ramp. Speelde gelijk enorme druk en kramp weer op. Dus zit nu op de bank, zo mijn Voedingskussen maar eens uitpakken om te kijken of dat ook wat helpt. 
 

@HoixxxxHaha nou zelfs met bh aan zie ik al dat ze enorm hoog zitten en keihard zijn, dus ik verwacht er zeker nog niet teveel van. Wil eigenlijk vanmiddag nog wel even een fotootje maken voor mijn album, maar voor nu moet ik gewoon eerst maar eventjes blijven zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat vannacht aardig hebt geslapen en je weer thuis bent! 
De druk die je voelt kan nog iets toenemen maar ma een dag of 4 wordt het alleen maar beter! 
Installeer jezelf lekker op de bank, Netflix aan en laat je goed verwennen! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FrukjeJa ik vind het zeker zelf ook leuk om goede vergelijkingsfotos te hebben strakjes, maar ik vind het ergens ook spannend om te bh even los te doen 🙈 dus stel het nog heel eventjes uit. 
Ja klopt, er kwam een andere Blooming arts kijken. (Geen lelijke arts ook poeh 😂

 

@JensterDank je! Jij al wat meer thuis op het forum ondertussen? 😊 Hopelijk ervaar je ook veel hulp hier op het forum en kan je zo tot een goede beslissing komen! 
 

@HoixxxxJa ik ben net gelukkig weer 2 uurtjes in slaap gevallen voor de tv, al weet ik nog niet goed hoe ik het Voedingskussen precies moet installeren, maar dat komt hopelijk nog 😅

 

@Noor45@Von5385Ik merk vooral dat ik de pijn een soort van angstig vindt. Telkens denk ik hoort deze druk wel, hoort dit gevoel wel, ze zijn ook zo gloeiend ik heb toch niks geks. Zeker als ik het voel gaan steken. Maar ik moet ook dit meer loslaten en denken ja dit klopt gewoon. 
 

Ik gebruik nu 4x 1000 mg paracetamol en 3x per dag diclofenac 50 mg, maar aangezien ik hier op het forum veel las over naproxen heb ik deze ook in huis. Ik twijfel nu een beetje of ik de diclofenac zal ruilen voor de naproxen... Wat hadden jullie de eerste dagen? 
 

ik heb ook tramadol liggen hier, maar nog nooit gebruikt. Ik hoorde van een vriendin die verpleegkundige is dat je daar mee op moet passen als je dit nog nog nooit hebt geslikt omdat je hier flink van kan gaan braken. Deze laat ik dus nog maar even zitten denk ik 🙁

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 vervelend dat je zoveel pijn hebt. Zoals je weet had ik dat ook en ben ik nog steeds niet pijnvrij. Ik slikte 8 paracetamol en 3 ibuprofen. Na een week gestopt met ibuprofen en daarvoor in de plaats s nachts een tramadol. Ik werd daar niet misselijk van maar wel heel suf. Voordeel, geen pijn, wat na een week even een verademing was. Ik zou tramadol alleen maar nemen in overleg met je kliniek. En niet gelijk met de naproxen of diclofenac. 
pijn maakt inderdaad onzeker. Maar zeker nu voor jou na 1 dag PO heel normaal. Dikke knuffel voor jou. X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je angsten herken ik wel, ook omdat bij iedereen het herstel anders verloopt. Helaas zit er geen gebruiksaanwijzing bij. 😉 

Pijn is uiteraard heel normaal 1 dag po. Sowieso is dat goed voor ons vrouwen denk ik om ons te beschermen. Denk dat we anders weer veel te snel gaat en ons lichaam niet goed zal herstellen. 

Bij mij zijn ze nog steeds wat warm, Maar vermoed dat dat ook komt omdat ze de hele dag ingepakt zitten in dat marteltuig. Zolang er  geen koorts bij komt zal het vast oké zijn. 
Ik heb weinig pijn ervaren en heb alleen paracetamol geslikt. En de eerste 3 dagen meloxicam ofzoiets. Tramadol heb ik 1 keer gepakt in de hoop goed te slapen maar dit werkte bij mij totaal niet. 
Ik ben niet zo’n fan van zware pijnstilling en ik ging prima op paracetamol. 
Rustig aan meid😘

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45Wat vervelend dat jij dit inderdaad ook zo hebt ervaren. Ik weet het inderdaad van jouw topic wat ik ook volg. Ik probeer het eerst zo even aan te kijken en mocht het erger worden zal ik misschien toch de tramadol proberen. Ik denk dat ik er de eerste dagen toch ook echt doorheen moet. En het zal ook schelen dat ik vanuit mijn voorsituatie natuurlijk niet veel had, dat in combinatie met dual plane en de interne bh maken waar Dokter van der Pot het altijd over heeft, is deze pijn wel verklaarbaar.
 

ik heb net een foto toegevoegd aan mijn album 😊 durfde alleen mijn bh niet helemaal uit te doen dus is een beetje amateuristisch haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 Ja die angsten hebben we zo te lezen allemaal een beetje, het is ook zo moeilijk omdat je niet weet wat je kan verwachten en wat je zou kunnen voelen. 
 

haha marteltuig, dat zeker😂 heb vanochtend de verpleegkundige nog extra geroepen of ze wel zeker wist dat ik geen maatje groter moest haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@Noor45Wat vervelend dat jij dit inderdaad ook zo hebt ervaren. Ik weet het inderdaad van jouw topic wat ik ook volg. Ik probeer het eerst zo even aan te kijken en mocht het erger worden zal ik misschien toch de tramadol proberen. Ik denk dat ik er de eerste dagen toch ook echt doorheen moet. En het zal ook schelen dat ik vanuit mijn voorsituatie natuurlijk niet veel had, dat in combinatie met dual plane en de interne bh maken waar Dokter van der Pot het altijd over heeft, is deze pijn wel verklaarbaar.
 

ik heb net een foto toegevoegd aan mijn album 😊 durfde alleen mijn bh niet helemaal uit te doen dus is een beetje amateuristisch haha 

@Wendy2020 dat gaat super mooi worden! Vind het nu al mooi! Ik herken de zwelling en ze staan nog hoog wat helemaal normaal is. Ze gaan de komende weken zakken en als je zwelling weg gaat dan komen ze naar voren. Jij bent straks heel blij. Jouw pc kan er wat van he!! Als ik ooit een wissel moet doen (moet er nu niet aan denken 😉) dan weet ik het wel 😀. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Wendy2020 zei:

Ja klopt, er kwam een andere Blooming arts kijken. (Geen lelijke arts ook poeh 😂)

Hahahahaha heerlijk

 

mij heb in je album gekeken. Wow wat gaaaaf 😍

ik snap wat hij bedoelt met die ovale vorm, maar dat is juist voor het natuurlijk effect als t allemaal geheeld/gezakt etc is 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.