Ga naar inhoud

Wendy2020 : 21 mei 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

Hey @Wendy2020 Ik heb ff in je album gespiekt bij je 13 dagen PO foto's. Je ziet idd stiekem wel wat veranderen maar gestaag. Ik weet dat vd Pot idd heeft gezegd dat we enorm veel geduld moeten gaan hebben, ook omdat hij die interne bh gemaakt heeft dat er extra voor zorgt dat het zn plek allemaal moet gaan vinden.

 

Ik kijk er nu al naar uit haha, zoveel geduld hebben. Maar leuk om de verandering te zien :)

 

Hoe is het met je? Nog last van velletjes ;) En heb t ff gemist misschien, ben je alweer aan t werk geweest? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Wendy,

 

Ik ben ook benieuwd hoe het gaat! Is er afgelopen dagen nog wat veranderd? 

Las dat je op de bank slaapt, is dat prettiger dan in bed?

 

Ik begin zenuwachtig te worden haha, vooral twijfels over of het wel de juiste maat is, of dual plane wel verstandig is etc etc haha. Moeilijk om het los te laten en gewoon te vertrouwen dat het goed komt 🙈

 

Ik moet mij om 12.15 melden. Dus ik kan nog lekker uitslapen, alleen wel lang zonder eten🤪

Had jij zelf nog eten meegenomen voor na je OK, of wordt dat allemaal verzorgd?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GoowEr gebeurt wel het een en ander, maar het gaat inderdaad eeeeerg langzaam moet ik zeggen haha. 
Ik zal morgen eens wat nieuwe foto's maken om te plaatsen. Scheelt toch weer bijna een week vergeleken met de laatste foto's. 
Ze zijn wel ietsjes aan het zakken, maar erg ongelijk van elkaar en ze zijn nog echt keihard. 

Het verschilt ook echt per persoon. Het andere meisje waar ik mee op de kamer lag stuurde mij gisteren foto's van haar situatie. Precies dezelfde maat, ook 360/380 en zij had al prachtige bikini foto's, en ik dacht alleen maar hoe.... het zijn nog net 2 ballonnen bij mij.. of najah ballonnen... die vorm hebben ze niet eens 😆

 

Aanstaande donderdag heb ik mijn controle afspraak dus dat vind ik ook wel fijn. Toch om even wat bevestiging over het één en ander te krijgen. Ik merk dat ik toch wel erg onzeker ben de laatste weken met wat ik wel en niet mag doen..  en als ik per ongeluk net iets oppak of een verkeerde beweging maak kan ik mij daar zo druk om maken de rest van de dag. Ik heb nu alleen af en toe last van wat steken, en gisterenavond en vannacht ook wat vocht wat ik voelde wegtrekken. Alleen overdags heb ik nu met lopen wat 'last' ervan dat ik mijn linker prothese een soort van los voel zitten.. best een akelig gevoel, maar dit zal te maken hebben met het nog moeten inkapselen. 

 

Ik slaap eigenlijk nog op de bank omdat mijn vriend en ik een 1,40 bed hebben. (een twijfelaar) en dat samen met het complete zwangerschapskussen er in maakt dat mijn vriend totaal geen ruimte meer in het bed heeft haha. Dus ik heb besloten voor nu even op de bank te slapen. plus dat ik erg moeilijk in slaap kom door het rechtop slapen, vind ik het ook wel fijn om gewoon chagrijnig rond te kunnen blijven draaien en bewegen tot ik goed lig, zonder dat ik daar iemand mee stoor. 

 

Ik begin a.s. maandag weer met werken, zie er wel een klein beetje tegenop moet ik eerlijk toegeven.. zeker aangezien ik fysiek best wel een pittige baan heb en ik het alleen tegen één directe collega heb verteld. Ik heb gezegd dat ik echt uitsluitend computerwerk kan doen.. maar we hebben ook zware dingen die we vaak moeten tillen, dus het is echt even afzien. 
Plus ik werk in een ziekenhuistenue, waarvan het truitje over mijn hoofd gaat... even kijken hoe ik dit dus ook ga doen in de kleedkamer zonder dat iedereen ziet hoe moeilijk ik sta te doen.. 

 

Na je OK krijg je lekker een waterijsje, en daarna als je terugkomt op de kamer wat te drinken en wat je wil, een crackertje of iets. Avondeten wordt ook verzorgd, en ontbijt. Ik zelf had alleen cola meegenomen mocht ik erg misselijk worden, maar het meisje waar ik mee op de kamer lag had koekjes, chips etc. haha. Het is dus echt wat je zelf prettig vindt. 


Je twijfels en angsten zijn heel normaal! Ik heb precies hetzelfde gehad, maar dit zal je inderdaad gelezen hebben in mijn topic. Het is heel herkenbaar. Ik was ook extreem gespannen en zo nerveus, maar ik moet eerlijk zeggen dat dit allemaal wegviel toen ik bij de kliniek kwam. Wat een lieve en empathische medewerkers daar. Ik werd zo op mijn gemak gesteld! Echt, ik zou nergens anders geweest willen zijn! 

 

Oops.... Sorry voor het lange verhaal.. ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020ooooh dat losse gevoel heb ik ook! Zo waardeloos en het maakt me zo onzeker. Ik had bij iemand anders hier gelezen dat zij dat ook had en dat de PC dat niet zorgwekkend vond... Dus ik hou me daar ook maar even aan vast. Maar toch hé, dat stemmetje in mijn achterhoofd, wat als het niet vast gaat zitten omdat ik toch te veel doe 😔

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@KaygeeOh jij hebt dat dus ook al.. ik heb ook al in de zoekbalk gezocht hier op het forum en heb het inderdaad meer gelezen, maar dan denk ik ja moet ik dan nu niet veel bewegen? Maar aan de andere kant voel ik vocht, en daardoor moet ik dus juist wel bewegen. Wat mag ik nou wel en niet. Blehhhhh vreselijk die onzekere weken. 😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Wendy, ik was ook benieuwd hoe het met je gaat. Vrijdag 3 weken. Is het losse gevoel niet dat je borstspier gaat ontspannen en je prothese kan zakken? 
Bij mij zitten ze voor de spier, dat voelt misschien ook wel weer anders. 
fijn dat je controle hebt donderdag. 
Werken vond ik ook echt nog wel lastig de afgelopen 2 weken. Deze week gaat voor het eerst echt goed. Ik merkte pas hoeveel je met je armen doet en tilt als je op je werk bent. Voorzichtig aan hoor en als het niet gaat, dan ook eerlijk zeggen. Ben benieuwd naar je foto. Ik voeg er zo ook eentje toe. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super lief je lange berichtje 🤗 ZO fijn dit forum!! 
 

En geduld is een schone zaak inderdaad. Vd pot zei ook tegen mij dat ze eerst ovaal eruit gaan zien en later pas rond en zakken. Precies wat jij ook hebt inderdaad 🙂 ben benieuwd naar je controle consult! 
Gaan ze dan ook hechtingen eruit halen? Of zijn het oplosbare? 

 

Hoop dat hij je ook kan geruststellen mbt het “los zitten”. Misschien is dat juist de bedoeling? En verder gaf hij bij mij aan dat de kans dat er iets mis gaat bij een verkeerde beweging heel klein is. Dus denk dat je je daar niet druk over hoeft te maken 🤗 maar waarschijnlijk ga ik me ook om alles druk maken hoor 😂

 


Hoop dat je het een beetje rustig aan kan doen met werk, en de zwaardere dingen kan omzeilen. Gelukkig heb ik vooral bureau/computer werk wat vanuit huis kan dus hoef ik daar niet zo bang voor te zijn. 

 

Ben benieuwd naar je foto 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GoowJa dit forum is inderdaad echt zo fijn. Zonder dit forum had ik al meerdere keren aan de telefoon gehangen bij de kliniek denk ik.

 

Eerlijk gezegd durf ik niet te zeggen hoe dat zit met de hechtingen. Er zitten nog twee pleisters op, die gaan er uiteraard af donderdag, en ik schat dat de hechtingen oplosbaar zijn, maar dit weet ik dus niet zeker. 
 

Fijn dat je vooral vanuit huis werkt. Ik heb vandaag de hele dag een online training gehad en dit ging overigens prima! Dus dat zal zeker schelen. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 19 dagen PO, gaat toch opeens weer best snel! Ik heb een nieuwe foto toegevoegd 😊 nu ik de foto’s zo naast elkaar zie, zie ik inderdaad toch wel dat ze wat aan het zakken zijn 🥳

 

Laatste daagjes van mijn ‘vakantie’. Dat is ook een beetje jammer haha. 
Vanmiddag lekker met een boekje in het park zitten en nog even relaxen. 
 

@Noor45Bij jou 6 weken! Wat een fijn gevoel moet dat zijn. 
Ik denk echt dat het de prothese is die nog wat los zit, maar ben blij dat ik dit morgen allemaal kan navragen. Geeft toch een wat geruster gevoel. Al blijf ik volgens mij onzeker tot 6 weken PO hoor. 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89@Noor45@Lottje72Dank jullie meiden! 🥰

Aan het begin had ik wat moeite met het album aanmaken, maar nu zo blij dat ik het gedaan heb. Zelf zie je namelijk toch minder snel verschil omdat je het elke dag ziet, maar nu zo met de foto’s ernaast en jullie reacties… word ik toch wel blij van! 😊


Op naar de komende drie weken 💪🏻 Toch wel een beetje blij als die er op zitten. 
Alleen al om het feit dat ik dan voorzichtig aan kan gaan shoppen! 🥳

 

Hoe lang hebben jullie eigenlijk gewacht met alcohol? Ben die radler 0,0 ondertussen ook wel een beetje zat 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meiden, 

Net terug van de controle afspraak bij Dr. van der Pot.

Hij was erg tevreden, alleen zitten ze inderdaad nog vrij hoog. Dus hij heeft geadviseerd om de komende twee weken dag en nacht, en de komende vier weken snachts een borstband te gaan dragen. 
 

ook heb ik littekencreme meegekregen en mag als het goed is (daar ga ik van uit) beginnen met smeren. 
 

Hij gaf aan dat ik gewoon mag gaan liggen als dit lukt met slapen, en dat ik het beste af en toe eens een beetje op mijn zij kan gaan liggen en lichte druk kan uitvoeren op de zijkanten, om ze wat naar binnen te masseren/duwen. Beetje lastig uit te leggen zo hier haha. 
 

alcohol mag ook weer! 🥳 

Sauna ook al over een week of drie, al zou ik dat zelf nog niet zo snel doen. 
 

Hij gaf dus aan dat ik eventueel best af en toe eens wat mag pakken met mijn ellebogen boven mijn schouders en dat soort dingetjes. Zolang het geen pijn doet en ik geen erge druk uitoefen is het allemaal niet zo erg.

 

Al met al een fijn consult en wat meer zekerheid. Nu alleen over drie maandjes nog terug. Ook voor waarschijnlijk een instagram fotootje 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel een compliment als je op z’n insta komt 🥰!!

Even vervelend die borstband maar ik hoor hier wel dat het dan inderdaad snel gaat zakken. 
Ik moest ook juist wat meer dingen doen toen ik controle was met 4 weken. Ik was te voorzichtig en zat daardoor vast met m’n armen en rug. 
je bent gelukkig gerustgesteld en ik vind je foto’s er ook echt erg goed uitzien 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wendy! Ik heb net even je foto gekeken. Je ziet echt al dat ze zakken :)! Ze gaan er zo mooi uitzien🤩. En als je over 3 maanden op z’n insta staat weet je zeker dat ze er dan prachtig uitzien ;). Dat is wel een fijn vooruitzicht ook! Blij dat het zo goed gaat met je herstel Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45@HoixxxxDank jullie! 🥰

 

@Daniëla89Heb jij de borstband gelijk gekregen of ook pas met je controle? Ik heb eerlijk gezegd geen uitleg gehad over waar ik die precies moet plaatsen of hoe en wat.. heb jij hier misschien wat advies in? 
Anders kan ik vast wat filmpjes op YouTube of iets vinden 😅

 

@KaygeeNee, dat was dus het eerste waar ik aan dacht toen ik weer buiten stond, plus dat ik aan de linkerkant ook nog vocht voel pruttelen. Vervelend aangezien ik als ik bel de assistente aan de lijn krijg, en had het graag even aan hem gevraagd. Misschien moet ik even brutaal zijn en een DM sturen op insta 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te horen! Nog even geduld en dan zijn ze insta waardig 😎 

Fijn ook dat hij reageert via Instagram! stelt toch weer gerust. 
Hoe voelt die borstband? Kan je dat ook nog een beetje verhullen als je aan het werk bent? 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.