Ga naar inhoud

Noor45 : 28 april 2021 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

9 uur geleden, LadiDi zei:

Hoi! Hoe gaat het nu met jou? Ik ben zelf nu 4 weken po en in eens voelde ik een brandend iets waardoor ik even goed het lampje erop hield. Zag daar ook wat gelig bij een wondje en erg rood van irritatie. Kliniek gebeld en foto’s gestuurd. Morgen weer contacten. Was nl vanavond vlak voor sluit. 
heb gezocht op dit forum en zag jouw verhaal. Benieuwd hoe het met je gaat en hoe de verloop gaat als er iets ontstoken is. 
groetjes, Diana 

Wat vervelend. Ik verwacht dat Boerhaave je vandaag wel snel zullen bellen. Ms is het gewoon een korstje van je litteken.  Bij mij was niks ontstoken. Had alleen mega veel vocht en dat heeft lang pijn gedaan. Nu 3 maanden en het is prachtig ! En geen klachten meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Noor45 zei:

Wat vervelend. Ik verwacht dat Boerhaave je vandaag wel snel zullen bellen. Ms is het gewoon een korstje van je litteken.  Bij mij was niks ontstoken. Had alleen mega veel vocht en dat heeft lang pijn gedaan. Nu 3 maanden en het is prachtig ! En geen klachten meer. 

Yes, ze hebben gebeld en kan morgen terecht. Fijn te horen dat het allemaal goed gekomen is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-6-2021 om 09:19, Noor45 zei:

@Frukje ik heb je weer toegevoegd 😄

 

Ik ga zo voor het eerst naar de sportschool. Wel nog rustig aan natuurlijk, best spannend.

 

Heb ook nog 7 bikini's besteld, elke bikini staat zo mooi! Moet vandaag kiezen welke in hou. Of zal ik ze allemaal maar houden 😛

 

Fijne dag allemaal.

Hiii, mag ik ook bij je album meespieken? Ik word volgende week geopereerd door van der Weij 😊😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Noor45 zei:

@Jjjjb en @LadiDi ik heb jullie aan mijn album toegevoegd. Ben ondertussen 3 maanden. Zal proberen morgen nieuwe foto te plaatsen.  Mag ik jullie album ook zien?

 

@LadiDi fijn dat je morgen langs mag komen. X 

Dankje. Wauw ze zijn echt prachtig geworden. Ik heb nog geen album maar ga er nog eentje maken!! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Noor45 zei:

@Jjjjb en @LadiDi ik heb jullie aan mijn album toegevoegd. Ben ondertussen 3 maanden. Zal proberen morgen nieuwe foto te plaatsen.  Mag ik jullie album ook zien?

 

@LadiDi fijn dat je morgen langs mag komen. X 

Ik heb je toegevoegd! Wat heb je ook weer laten zetten? Anders moet ik weer terug zoeken

😅

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Noor45 zei:

Ik heb anatomisch mentor 300cc high projection, medium hight. 
 

Zojuist nieuwe foto toegevoegd. Al voelen ze wel soepeler, ik zie weinig verschil met de 8 weken foto. Ben in elk geval erg blij met het resultaat 😊

Ik heb even gespiekt, mooi zeg! Fijn dat ze soepeler zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-7-2021 om 23:10, Noor45 zei:

Ik heb anatomisch mentor 300cc high projection, medium hight. 
 

Zojuist nieuwe foto toegevoegd. Al voelen ze wel soepeler, ik zie weinig verschil met de 8 weken foto. Ben in elk geval erg blij met het resultaat 😊

@Noor45Denk dat als je de foto’s van 8 weken en 13 weken naast elkaar zet, dat je het verschil wel zult zien. Ik zie in ieder geval wel goed verschil!!!

Zal woensdag ook weer een foto maken bij 13 weken. Ben nog erg kritisch hoor. Verschil in borsten is nog steeds groot en er is totaal nog geen borstplooi. 
Als ik aan de onderkant van mijn borsten zachtjes duw, dan voel ik iets ploppen. Meestal is dat toch alleen de eerste paar weken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Diana75 zei:

@Noor45Denk dat als je de foto’s van 8 weken en 13 weken naast elkaar zet, dat je het verschil wel zult zien. Ik zie in ieder geval wel goed verschil!!!

Zal woensdag ook weer een foto maken bij 13 weken. Ben nog erg kritisch hoor. Verschil in borsten is nog steeds groot en er is totaal nog geen borstplooi. 
Als ik aan de onderkant van mijn borsten zachtjes duw, dan voel ik iets ploppen. Meestal is dat toch alleen de eerste paar weken?

@Diana75 klopt, ik zie m’n litteken nu ook niet meer als ik voor de spiegel sta, die valt nu onder m’n borst. Ben wel benieuwd hoe veel het nog blijft veranderen. Vind het wel nu meer echte borsten worden. 
Ik ben benieuwd naar jouw 3 maanden foto. Die plopjes zijn vocht, die zijn bij mij wel helemaal verdwenen. Als je erg zit met het verschil tussen links en rechts en deze plopjes, dan zou ik contact opnemen met je kliniek. Maar ik weet ook dat je dat misschien nu even niet wilt. Hoop dat het goed met je gaat. 💋 

 

@Von5385 en @Lottje72 hebben jullie ook een nieuwe foto ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-7-2021 om 12:46, Noor45 zei:

Dank je wel ☺️. Heb jij ook een recente foto? En hoe gaat het met je?

Hai hai,

 

Ik heb geen recente foto. M'n borsten zijn half verkleurd, dus ziet er een beetje gek uit, maar zal van de week even een nieuwe foto maken.

 

Rechts gaat prima. Als ik druk ben geweest heb ik een beetje last, maar dat hoort er dan bij. Maar links voelt nog steeds apart. Zelfde verhaal nog steeds: loszittend gevoel en eigenlijk voel ik dus nog steeds een constante pijn/verkramping ter grootte van de prothese. Bij bukken/grote bewegingen voel ik het dus bewegen en voel ik de structuur. Ik blijf het gek vinden. Morgen op controle. Vraag me af of ze niet een röntgenfoto kunnen maken (of echo, maar daarvoor werd ik vorige x naar het ziekenhuis gestuurd)..

 

Hoop niet dat ie weer alleen zegt: het ziet er goed uit. Want het voelt niet goed...

 

Hoe gaat het bij jou nu?

 

Groetjes 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, lisa1701 zei:

Hai hai,

 

Ik heb geen recente foto. M'n borsten zijn half verkleurd, dus ziet er een beetje gek uit, maar zal van de week even een nieuwe foto maken.

 

Rechts gaat prima. Als ik druk ben geweest heb ik een beetje last, maar dat hoort er dan bij. Maar links voelt nog steeds apart. Zelfde verhaal nog steeds: loszittend gevoel en eigenlijk voel ik dus nog steeds een constante pijn/verkramping ter grootte van de prothese. Bij bukken/grote bewegingen voel ik het dus bewegen en voel ik de structuur. Ik blijf het gek vinden. Morgen op controle. Vraag me af of ze niet een röntgenfoto kunnen maken (of echo, maar daarvoor werd ik vorige x naar het ziekenhuis gestuurd)..

 

Hoop niet dat ie weer alleen zegt: het ziet er goed uit. Want het voelt niet goed...

 

Hoe gaat het bij jou nu?

 

Groetjes 😘

Dan is het morgen een spannende dag @lisa1701! Hoop ook dat ze jouw verhaal serieus nemen en er goed naar gaan kijken. Kan me voorstellen dat je er ook wel wat onzeker door voelt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, lisa1701 zei:

Hai hai,

 

Ik heb geen recente foto. M'n borsten zijn half verkleurd, dus ziet er een beetje gek uit, maar zal van de week even een nieuwe foto maken.

 

Rechts gaat prima. Als ik druk ben geweest heb ik een beetje last, maar dat hoort er dan bij. Maar links voelt nog steeds apart. Zelfde verhaal nog steeds: loszittend gevoel en eigenlijk voel ik dus nog steeds een constante pijn/verkramping ter grootte van de prothese. Bij bukken/grote bewegingen voel ik het dus bewegen en voel ik de structuur. Ik blijf het gek vinden. Morgen op controle. Vraag me af of ze niet een röntgenfoto kunnen maken (of echo, maar daarvoor werd ik vorige x naar het ziekenhuis gestuurd)..

 

Hoop niet dat ie weer alleen zegt: het ziet er goed uit. Want het voelt niet goed...

 

Hoe gaat het bij jou nu?

 

Groetjes 😘

Hey @Noor45, heb nog geen recente foto de laatste foto die ik geplaatst heb is van 11.5 week PO. Zal van de week proberen om een nieuwe toe te voegen😉

 

@lisa1701 wat vervelend dat er geen verbetering in je linker borst zit en je nog steeds pijn hebt. Hoop dat ze je morgen antwoord kunnen geven op je onzekerheden en dat er idd actie ondernomen wordt, jou lichaam is niet gek en die geeft aan dat er iets niet klopt. Sterkte voor morgen😘 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, lisa1701 zei:

Hai hai,

 

Ik heb geen recente foto. M'n borsten zijn half verkleurd, dus ziet er een beetje gek uit, maar zal van de week even een nieuwe foto maken.

 

Rechts gaat prima. Als ik druk ben geweest heb ik een beetje last, maar dat hoort er dan bij. Maar links voelt nog steeds apart. Zelfde verhaal nog steeds: loszittend gevoel en eigenlijk voel ik dus nog steeds een constante pijn/verkramping ter grootte van de prothese. Bij bukken/grote bewegingen voel ik het dus bewegen en voel ik de structuur. Ik blijf het gek vinden. Morgen op controle. Vraag me af of ze niet een röntgenfoto kunnen maken (of echo, maar daarvoor werd ik vorige x naar het ziekenhuis gestuurd)..

 

Hoop niet dat ie weer alleen zegt: het ziet er goed uit. Want het voelt niet goed...

 

Hoe gaat het bij jou nu?

 

Groetjes 😘

Jeetje @lisa1701, dat schiet dus nog niet op! Ben heel benieuwd wat er morgen van gezegd wordt. Hou je poot stijf hoor! Want als het normaal zou zijn, dan zou iedereen dat moeten hebben, en zou je het in beide borsten moeten voelen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-8-2021 om 18:18, Lottje72 zei:

Hey @Noor45, heb nog geen recente foto de laatste foto die ik geplaatst heb is van 11.5 week PO. Zal van de week proberen om een nieuwe toe te voegen😉

 

@lisa1701 wat vervelend dat er geen verbetering in je linker borst zit en je nog steeds pijn hebt. Hoop dat ze je morgen antwoord kunnen geven op je onzekerheden en dat er idd actie ondernomen wordt, jou lichaam is niet gek en die geeft aan dat er iets niet klopt. Sterkte voor morgen😘 

Oh ja @Lottje72 die heb ik gezien. Heel erg mooi. 
Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-8-2021 om 15:23, lisa1701 zei:

Hai hai,

 

Ik heb geen recente foto. M'n borsten zijn half verkleurd, dus ziet er een beetje gek uit, maar zal van de week even een nieuwe foto maken.

 

Rechts gaat prima. Als ik druk ben geweest heb ik een beetje last, maar dat hoort er dan bij. Maar links voelt nog steeds apart. Zelfde verhaal nog steeds: loszittend gevoel en eigenlijk voel ik dus nog steeds een constante pijn/verkramping ter grootte van de prothese. Bij bukken/grote bewegingen voel ik het dus bewegen en voel ik de structuur. Ik blijf het gek vinden. Morgen op controle. Vraag me af of ze niet een röntgenfoto kunnen maken (of echo, maar daarvoor werd ik vorige x naar het ziekenhuis gestuurd)..

 

Hoop niet dat ie weer alleen zegt: het ziet er goed uit. Want het voelt niet goed...

 

Hoe gaat het bij jou nu?

 

Groetjes 😘

Hoi, ik had al naar je gereageerd bij je eigen topic. 
 

met mij gaat het goed. Lekker vakantie nu. ik heb eind aug m’n controle, dan bijna 4 maanden. Ben nog wat kritisch en heb ook echt nog wat vragen. Maar geen pijn gelukkig. 
 

nogmaals sterkte voor jou woensdag. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.