Ga naar inhoud

Noor45 : 28 april 2021 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 26-7-2021 om 23:53, LadiDi zei:

Hoi! Hoe gaat het nu met jou? Ik ben zelf nu 4 weken po en in eens voelde ik een brandend iets waardoor ik even goed het lampje erop hield. Zag daar ook wat gelig bij een wondje en erg rood van irritatie. Kliniek gebeld en foto’s gestuurd. Morgen weer contacten. Was nl vanavond vlak voor sluit. 
heb gezocht op dit forum en zag jouw verhaal. Benieuwd hoe het met je gaat en hoe de verloop gaat als er iets ontstoken is. 
groetjes, Diana 

Hoi Diana, met mij gaat het nu heel goed. Nadat de hechtingen allemaal maar buiten zijn gekomen en door de arts verwijderd zijn, zijn de wondjes netjes gesloten. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Jenster @boob1234 @lisa1701 @Diana75 @Von5385 @Lottje72 @Marietjuh @houtje en iedereen die ik vergeten ben, hoe is het met jullie?

Het was voor mij even goed om een poosje wat minder hier te zijn, ben toch nog wel erg veel met m'n borsten bezig, zelfs nu na 4 maanden. Vind ze de ene keer ook mooier dan de andere keer.

Gelukkig kan ik alles weer, doe ook alles weer, heb totaal geen pijn meer. Vorige week m'n laatste controle gehad. Ik vind dat ik nog steeds een bolling aan de onderkant mis, ook al wordt dit wel steeds ronder, maar volume zit nog altijd meer bovenop. Hij zei dat dit nog wel gaat komen. Ik had weinig ruimte, het was geen lege borst die opgevuld is, dus het kost wat meer tijd. Helaas staat er hierdoor ook behoorlijk wat druk/spanning op de onderkant en dus op m'n littekens waardoor deze wat breder zijn geworden en nog altijd behoorlijk paars. Dat vond hij ook. De kleur zal wel wegtrekken, en het litteken is wel glad, maar hij kan eventueel een littekencorrectie doen als ik over een jaar niet tevreden ben.

Heb nog steeds een ander gevoel in m'n tepels, niet per se prettig, en ook een gevoelloosheid op bepaalde plekken op m'n borst. Ik hoop dat dit nog beter gaat worden. Zonder bh slapen vind ik nog altijd een onprettig gevoel, ik slaap daarom met een zachte katoenen bh aan.

De verwachting is dat het bij mij echt nog wat ronder gaat worden aan de onderkant en dat dit meer tijd nodig heeft. Ook moet ik er wat minder mee bezig zijn, dat zou mij wel rust geven.

Toch overheerst de blijdschap. Ik ben 2 weken op vakantie naar het buitenland geweest en heb genoten van m'n nieuwe borsten in heel veel verschillende bikini's ☺️en jurkjes! Zo fijn om borsten te hebben!

Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat. En ik wil zeker @Jenster volgen, het gaat er snel aan komen nu.

Ik heb heel veel aan het contact met jullie via dit forum gehad. Dank jullie hiervoor. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 hoi lieve noor😘 wat lief dat je aan me denkt! Met mij gaat het stukken beter nu gelukkig. Was al van plan om even een update te plaatsen binnenkort in mijn topic😇 

Het is echt een rollercoaster van emoties zo'n borstvergroting hè..heel herkenbaar hoor😉gelukkig ben je ondanks de mindere kanten toch blij met je boobs en heb je lekker even kunnen genieten op vakantie!!😊

even lekker genieten en niks doen,dat heb je wel verdiend☀️ Hele dikke knuffel xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-8-2021 om 14:01, Noor45 zei:

@Jenster @boob1234 @lisa1701 @Diana75 @Von5385 @Lottje72 @Marietjuh @houtje en iedereen die ik vergeten ben, hoe is het met jullie?

Het was voor mij even goed om een poosje wat minder hier te zijn, ben toch nog wel erg veel met m'n borsten bezig, zelfs nu na 4 maanden. Vind ze de ene keer ook mooier dan de andere keer.

Gelukkig kan ik alles weer, doe ook alles weer, heb totaal geen pijn meer. Vorige week m'n laatste controle gehad. Ik vind dat ik nog steeds een bolling aan de onderkant mis, ook al wordt dit wel steeds ronder, maar volume zit nog altijd meer bovenop. Hij zei dat dit nog wel gaat komen. Ik had weinig ruimte, het was geen lege borst die opgevuld is, dus het kost wat meer tijd. Helaas staat er hierdoor ook behoorlijk wat druk/spanning op de onderkant en dus op m'n littekens waardoor deze wat breder zijn geworden en nog altijd behoorlijk paars. Dat vond hij ook. De kleur zal wel wegtrekken, en het litteken is wel glad, maar hij kan eventueel een littekencorrectie doen als ik over een jaar niet tevreden ben.

Heb nog steeds een ander gevoel in m'n tepels, niet per se prettig, en ook een gevoelloosheid op bepaalde plekken op m'n borst. Ik hoop dat dit nog beter gaat worden. Zonder bh slapen vind ik nog altijd een onprettig gevoel, ik slaap daarom met een zachte katoenen bh aan.

De verwachting is dat het bij mij echt nog wat ronder gaat worden aan de onderkant en dat dit meer tijd nodig heeft. Ook moet ik er wat minder mee bezig zijn, dat zou mij wel rust geven.

Toch overheerst de blijdschap. Ik ben 2 weken op vakantie naar het buitenland geweest en heb genoten van m'n nieuwe borsten in heel veel verschillende bikini's ☺️en jurkjes! Zo fijn om borsten te hebben!

Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat. En ik wil zeker @Jenster volgen, het gaat er snel aan komen nu.

Ik heb heel veel aan het contact met jullie via dit forum gehad. Dank jullie hiervoor. x

Hi Noor, wat fijn dat je ook echt even (extra) van je borsten hebt kunnen genieten op je vakantie! En natuurlijk dat de blijdschap overheerst 😊

 

Ik lees op verschillende plekken dat je na een jaar vaak pas echt het uiteindelijke resultaat gaat zien, dus dan komt die rondere vorm aan de onderkant vast goed. 
 

Smeer je met littekencreme eigenlijk? Ik heb die van Dr. Staudt gekocht. Maar keeeg bij Bergman ook mee op de controle, maar die ga ik niet gebruiken denk. Maar eerst nog even wachten tot het echt goed dicht is en de kleine korstjes ook overal weg.

 

Liefs!

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi @boob1234 en @Daniëla89 dank jullie voor jullie reacties. Ik kon geen foto's meer plaatsen en heb m'n album verwijderd. Maar ik zal een nieuw album maken met ook een recente foto. Ben echt wel blij, maar blijf ook m'n onzekerheden houden en kijk er soms te kritisch naar. Dat herkennen jullie denk ik ook.

Ik smeer ook littekencreme van dr. Staudt. Heel erg fijne creme. M'n litteken is echter een soort striae streep geworden. Ik blijf nog maar even doorsmeren 2x per dag en dan zien we wel of ik over een jaar toch nog een litteken correctie wil. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Noor45 zei:

hoi @boob1234 en @Daniëla89 dank jullie voor jullie reacties. Ik kon geen foto's meer plaatsen en heb m'n album verwijderd. Maar ik zal een nieuw album maken met ook een recente foto. Ben echt wel blij, maar blijf ook m'n onzekerheden houden en kijk er soms te kritisch naar. Dat herkennen jullie denk ik ook.

Ik smeer ook littekencreme van dr. Staudt. Heel erg fijne creme. M'n litteken is echter een soort striae streep geworden. Ik blijf nog maar even doorsmeren 2x per dag en dan zien we wel of ik over een jaar toch nog een litteken correctie wil. x

Dat kritische kijken herken ik heel erg. Misschien toch ergens het onrealistische idee dat het eindresultaat perfect zou worden. Maar perfect bestaat niet. En dat vinden we bij anderen dan ook, maar kunnen het bij onszelf niet zo zien. Ik vind jouw resultaat erg mooi namelijk!

 

Op de instagram van Wouter van der Pot schrijft hij regelmatig dat de littekens rond 3 maanden het actiefst zijn, dus de kans is groot dat ze nog rustiger worden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaai @Noor45. Wat blijft het een rollercoaster he? Wel goed om te lezen dat je er ook blij mee bent. Kan me zo goed voorstellen dat je heen en weer geslingerd wordt met je gevoel. Ik heb dat nu al, en ik moet nog geopereerd worden 😂. Over 11 dagen ben ik aan de beurt......kijk er zo naar uit, en ook weer niet.....heb op mijn werk niks verteld, wederzijdse ouders ook niet.....weet niet wat ik moet doen, dus ik schuif het maar voor me uit....er rust toch een taboe op een bv, en mijn moeder is echt enorm lomp (heeft zelf cup G), ik heb gewoon geen zin in quasi grappig bedoelde opmerkingen...ze kan zo enorm kwetsend zijn...mijn schoonouders zijn superlief, maar hubbie zegt: waarom zou je het vertellen, dat hoeft toch niet.....dus twijfel alom.

 

Ben wel erg benieuwd naar je foto's nu! Kan niet anders dan dat het heel mooi is geworden! Je borsten waren vanaf het begin al mooi, ook al stonden ze eerst hoog. Fijn om even weer van je te horen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Noor45 wat fijn om weer iets van je te horen en dat de blijdschap overheerst!! 
Met mijn boobies gaat het heel goed. Al vind ik ze nog steeds aan de kleine kant… niet in vergelijking met mijn voor situatie maar ik weet wel dat ik met een wissel over een aantal jaar een paar maatjes groter wil. 
Ik heb nergens last van gelukkig. Littekens zijn nog zichtbaar, maar dat is niet zo gek met 4 maanden po. Ik smeer met alhydran zalf.

😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi @Jenster @boob1234 @Von5385 en @Daniëla89 ik heb m'n album weer compleet gemaakt, inclusief nieuwe foto 4 maanden foto. Ook nieuwe foto van week 1, helemaal blauw ondanks de arnica. Jenster, misschien heb je er wat aan; dat je niet schrikt als jij dit ook krijgt.

@Von5385 net als jij vind ik m'n borsten eigenlijk ook net te klein, maar ja, te groot had ook weer andere onzekerheden met zich meegebracht voor mij. Ben blij te lezen dat het goed met je gaat met je borsten. En dat bij jou ook de littekens nog zichtbaar zijn, ik vond jouw littekens al heel snel zo mooi!

@boob1234 dank je voor het compliment en dank je voor de tip; ik moet dus gewoon nog wat meer geduld hebben en smeer maar even lekker door met de creme.

@Jenster je krijgt van Boerhaave zalf mee na je eerste controle. Toen die tube leeg was heb ik een tube van dr Staudt besteld. Die vind ik fijner.

11 dagen.... gaat nu heel snel voor je! Je hoeft misschien even nu helemaal niet na te denken aan wie je het nog meer wilt vertellen. Dat kun je altijd nog doen na je operatie. Ik heb het ook niet aan iedereen verteld en ook niet op m'n werk. Daar ben ik nog steeds blij mee. En ja, wat kunnen opmerkingen pijn doen he.....

😘 voor jullie.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Noor45 zei:

hoi @Jenster @boob1234 @Von5385 en @Daniëla89 ik heb m'n album weer compleet gemaakt, inclusief nieuwe foto 4 maanden foto. Ook nieuwe foto van week 1, helemaal blauw ondanks de arnica. Jenster, misschien heb je er wat aan; dat je niet schrikt als jij dit ook krijgt.

@Von5385 net als jij vind ik m'n borsten eigenlijk ook net te klein, maar ja, te groot had ook weer andere onzekerheden met zich meegebracht voor mij. Ben blij te lezen dat het goed met je gaat met je borsten. En dat bij jou ook de littekens nog zichtbaar zijn, ik vond jouw littekens al heel snel zo mooi!

@boob1234 dank je voor het compliment en dank je voor de tip; ik moet dus gewoon nog wat meer geduld hebben en smeer maar even lekker door met de creme.

@Jenster je krijgt van Boerhaave zalf mee na je eerste controle. Toen die tube leeg was heb ik een tube van dr Staudt besteld. Die vind ik fijner.

11 dagen.... gaat nu heel snel voor je! Je hoeft misschien even nu helemaal niet na te denken aan wie je het nog meer wilt vertellen. Dat kun je altijd nog doen na je operatie. Ik heb het ook niet aan iedereen verteld en ook niet op m'n werk. Daar ben ik nog steeds blij mee. En ja, wat kunnen opmerkingen pijn doen he.....

😘 voor jullie.

Ik zie je album niet meer staan als ik naar je profiel ga, misschien kijk ik wel verkeerd. Of omdat ik een tijd geleden mijn naam veranderd heb?

 

ik heb het uiteindelijk meer mensen verteld dan ik uiteindelijk van plan was, ook wel omdat ik hulp nodig had en niet zo snel een ander excuus had 😁

 

Toch wel wat boobgreed hier en daar ☺️ Ik vind ze eerder te groot dan te klein, maar misschien verandert dat de komende maanden wel als ik eraan gewend raak ☺️ Welke maat hebben jullie nu @noor45 en @Von5385? Ik kom uit op 70F met wat bh’s die ik online heb besteld (mag bij Bergman vanaf 4 weken gewone bh’s aan). Maar nog niet officieel laten opmeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Noor45 zei:

@boob1234 ik had je er niet meer bij staan, sorry. Nu kan je er weer in. 😀
 

Ik heb nu D75. Voorheen B75.  
 

Toch nog wel weer verschil met 3 maanden. Echt heel mooi! En goede maat! Voordeel is dat je dan overal wel terecht kan. Groter dan D toch wel wat moeilijker te verkrijgen.

 

Die paars/blauwe kanten bh is mooi zeg! Mag ik heel brutaal vragen waar die van is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, boob1234 zei:

Toch nog wel weer verschil met 3 maanden. Echt heel mooi! En goede maat! Voordeel is dat je dan overal wel terecht kan. Groter dan D toch wel wat moeilijker te verkrijgen.

 

Die paars/blauwe kanten bh is mooi zeg! Mag ik heel brutaal vragen waar die van is? 

😊 dank je wel @boob1234 ben ook echt wel tevreden op wat onzekerheden na. Die blauwe bh is een niet voorgevormde bh van Hanro.  Zalando verkoopt ze ook. Zonder beugel en super zacht kant. Heb m ook in het zwart. Helaas is het wel een dure bh. 
Ik ben het met je eens; vanaf een E cup worden de bh’s er niet altijd mooier op. Dan is het echt zoeken. Maar ze zijn er wel 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Noor45 zei:

😊 dank je wel @boob1234 ben ook echt wel tevreden op wat onzekerheden na. Die blauwe bh is een niet voorgevormde bh van Hanro.  Zalando verkoopt ze ook. Zonder beugel en super zacht kant. Heb m ook in het zwart. Helaas is het wel een dure bh. 
Ik ben het met je eens; vanaf een E cup worden de bh’s er niet altijd mooier op. Dan is het echt zoeken. Maar ze zijn er wel 😀

Thx, ik ga even kijken! Mooie bh’s zijn er zeker, vaak toch wel wat duurder, dus een goed excuus om eens naar die van jou op zoek te gaan ☺️

28 minuten geleden, Von5385 zei:

Ik zit in de 75D of 75E,  kom van 75 aa af. Ik vind het zelf echt niet ogen als d/e meer een bescheiden b cup. 
Maar goed! Heb er geen last van en heb nu mooi gevulde bh’s zonder maximizers etc. 

Die bh’s staan je ook echt prachtig, dus snap het helemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-8-2021 om 14:01, Noor45 zei:

@Jenster @boob1234 @lisa1701 @Diana75 @Von5385 @Lottje72 @Marietjuh @houtje en iedereen die ik vergeten ben, hoe is het met jullie?

Het was voor mij even goed om een poosje wat minder hier te zijn, ben toch nog wel erg veel met m'n borsten bezig, zelfs nu na 4 maanden. Vind ze de ene keer ook mooier dan de andere keer.

Gelukkig kan ik alles weer, doe ook alles weer, heb totaal geen pijn meer. Vorige week m'n laatste controle gehad. Ik vind dat ik nog steeds een bolling aan de onderkant mis, ook al wordt dit wel steeds ronder, maar volume zit nog altijd meer bovenop. Hij zei dat dit nog wel gaat komen. Ik had weinig ruimte, het was geen lege borst die opgevuld is, dus het kost wat meer tijd. Helaas staat er hierdoor ook behoorlijk wat druk/spanning op de onderkant en dus op m'n littekens waardoor deze wat breder zijn geworden en nog altijd behoorlijk paars. Dat vond hij ook. De kleur zal wel wegtrekken, en het litteken is wel glad, maar hij kan eventueel een littekencorrectie doen als ik over een jaar niet tevreden ben.

Heb nog steeds een ander gevoel in m'n tepels, niet per se prettig, en ook een gevoelloosheid op bepaalde plekken op m'n borst. Ik hoop dat dit nog beter gaat worden. Zonder bh slapen vind ik nog altijd een onprettig gevoel, ik slaap daarom met een zachte katoenen bh aan.

De verwachting is dat het bij mij echt nog wat ronder gaat worden aan de onderkant en dat dit meer tijd nodig heeft. Ook moet ik er wat minder mee bezig zijn, dat zou mij wel rust geven.

Toch overheerst de blijdschap. Ik ben 2 weken op vakantie naar het buitenland geweest en heb genoten van m'n nieuwe borsten in heel veel verschillende bikini's ☺️en jurkjes! Zo fijn om borsten te hebben!

Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat. En ik wil zeker @Jenster volgen, het gaat er snel aan komen nu.

Ik heb heel veel aan het contact met jullie via dit forum gehad. Dank jullie hiervoor. x

Hey @Noor45 en de rest🖐️, ben ook een tijdje afwezig geweest. Heb lekker vakantie gehad en ben alweer druk met werk waardoor ik ook weinig tijd heb gehad om hier bij te lezen/reageren.😉

 

Wat begrijp ik jou goed zeg, heb dat ook allemaal....ene keer heel blij ermee zijn en andere keer minder...en idd dat na ruim 4 maanden. Pijn heb ik ook niet meer, maar zijn nog wel erg "aanwezig" ik doe ook weer alles. Zelf heb ik half september mijn controle, dan is mijn pc weer terug van zwangerschapsverlof.

 

Mijn littekens zijn ook nog behoorlijk paars, maar vallen gelukkig mooi in de plooi😊 Het gevoel is bij mij ook nog niet van ouds, en wisselt nog steeds dagelijks. Ook draag ik nog regelmatig mijn hippe PO-bh🙈 omdat de gewone bh's nog niet 100% comfortabel zitten en dan toch irritatie plekken krijg.

 

Vind het wel super fijn dat de blijdschap overheerst bij je en dat je heerlijk genoten heb van je vakantie met je nieuwe borsten😃

 

En ik dank jou/jullie ook voor het contact hier op het forum, doet mij nog steeds erg goed🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-8-2021 om 18:11, Noor45 zei:

hoi @boob1234 en @Daniëla89 dank jullie voor jullie reacties. Ik kon geen foto's meer plaatsen en heb m'n album verwijderd. Maar ik zal een nieuw album maken met ook een recente foto. Ben echt wel blij, maar blijf ook m'n onzekerheden houden en kijk er soms te kritisch naar. Dat herkennen jullie denk ik ook.

Ik smeer ook littekencreme van dr. Staudt. Heel erg fijne creme. M'n litteken is echter een soort striae streep geworden. Ik blijf nog maar even doorsmeren 2x per dag en dan zien we wel of ik over een jaar toch nog een litteken correctie wil. x

 Hey @Noor45 heb ook in je nieuwe album gekeken, wat zien ze er goed uit zeg😍 zien er ook heel mooi natuurlijk uit👍

denk dat ik mijn album ook maar ga vernieuwen😉 

Ik ben denk erg zuinig met de creme die ik van Boerhaave heb gehad...zit nog steeds in🙈

Fijne dag😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2021 om 21:20, Von5385 zei:

@Noor45 mn littekens zijn ook mooi maar zijn nog wel duidelijk zichtbaar vind ik. 

Heb net even jn je album gespiekt!

ik vind je boobs echt heel erg mooi!!! Wel leuk om de veranderingen te zien bij jou!  Wat was jij blauw he… als je het zo terug ziet. Gelukkig was het ook snel weggetrokken! 

 

Op 30-8-2021 om 21:42, Daniëla89 zei:

@Noor45 heb even gespiekt en vind het heel mooi geworden!😇 daar kun je trots op zijn xxx

 

12 uur geleden, Jenster zei:

@Noor45 ik heb net je album net bekeken!!! Wauw!!! Ze zijn echt prachtig! Zo wil ik ze ook! Erg mooi! 😍  ik vind de grootte echt prachtig! Jij vindt ze klein?

 

maaruh! Je lijkt wel overreden door een trein, wat was je blauw! Poeh! Dank dat je me voorbereid 😊. Worden ze almaar zachter?

 

2 uur geleden, Lottje72 zei:

Hey @Noor45 en de rest🖐️, ben ook een tijdje afwezig geweest. Heb lekker vakantie gehad en ben alweer druk met werk waardoor ik ook weinig tijd heb gehad om hier bij te lezen/reageren.😉

 

Wat begrijp ik jou goed zeg, heb dat ook allemaal....ene keer heel blij ermee zijn en andere keer minder...en idd dat na ruim 4 maanden. Pijn heb ik ook niet meer, maar zijn nog wel erg "aanwezig" ik doe ook weer alles. Zelf heb ik half september mijn controle, dan is mijn pc weer terug van zwangerschapsverlof.

 

Mijn littekens zijn ook nog behoorlijk paars, maar vallen gelukkig mooi in de plooi😊 Het gevoel is bij mij ook nog niet van ouds, en wisselt nog steeds dagelijks. Ook draag ik nog regelmatig mijn hippe PO-bh🙈 omdat de gewone bh's nog niet 100% comfortabel zitten en dan toch irritatie plekken krijg.

 

Vind het wel super fijn dat de blijdschap overheerst bij je en dat je heerlijk genoten heb van je vakantie met je nieuwe borsten😃

 

En ik dank jou/jullie ook voor het contact hier op het forum, doet mij nog steeds erg goed🥰

 

Wat een leuke en lieve reacties! M'n borsten zijn natuurlijk ook hartstikke mooi geworden.

En tja, te klein, dat is natuurlijk ook niet echt zo, maar passend bij m'n lengte van 174 hadden ze wel iets groter mogen zijn. Maar dan waren ze ook weer zwaarder geworden en er staat nu al behoorlijk wat druk op m'n littekens.

En dan ben ik toch wel blij te lezen dat bij jullie de littekens ook nog wel zichtbaar zijn na een paar maanden.

Ik was inderdaad ontzettend bond en blauw, zeg maar gerust zwarte plekken. Is allemaal goed gekomen 🙂

M'n borsten worden nog altijd zachter en ronder.

@Lottje72 wat fijn dat het ook met jou goed gaat! En allemaal nog steeds herkenbaar he hoe wij het hele traject ervaren hebben.

@Von5385 dat is echt waar he... de maat is groter dan het lijkt. Maar denk ook dat we snel wennen en we soms even vergeten hoe klein ze waren.

@boob1234 wat snel dat je al na 4 weken overdag een normale bh mag dragen. Heb je al een mooie gevonden? Ben benieuwd naar een foto ☺️

@Jenster spannend..... volgende week!!

veel liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-8-2021 om 14:01, Noor45 zei:

@Jenster @boob1234 @lisa1701 @Diana75 @Von5385 @Lottje72 @Marietjuh @houtje en iedereen die ik vergeten ben, hoe is het met jullie?

Het was voor mij even goed om een poosje wat minder hier te zijn, ben toch nog wel erg veel met m'n borsten bezig, zelfs nu na 4 maanden. Vind ze de ene keer ook mooier dan de andere keer.

Gelukkig kan ik alles weer, doe ook alles weer, heb totaal geen pijn meer. Vorige week m'n laatste controle gehad. Ik vind dat ik nog steeds een bolling aan de onderkant mis, ook al wordt dit wel steeds ronder, maar volume zit nog altijd meer bovenop. Hij zei dat dit nog wel gaat komen. Ik had weinig ruimte, het was geen lege borst die opgevuld is, dus het kost wat meer tijd. Helaas staat er hierdoor ook behoorlijk wat druk/spanning op de onderkant en dus op m'n littekens waardoor deze wat breder zijn geworden en nog altijd behoorlijk paars. Dat vond hij ook. De kleur zal wel wegtrekken, en het litteken is wel glad, maar hij kan eventueel een littekencorrectie doen als ik over een jaar niet tevreden ben.

Heb nog steeds een ander gevoel in m'n tepels, niet per se prettig, en ook een gevoelloosheid op bepaalde plekken op m'n borst. Ik hoop dat dit nog beter gaat worden. Zonder bh slapen vind ik nog altijd een onprettig gevoel, ik slaap daarom met een zachte katoenen bh aan.

De verwachting is dat het bij mij echt nog wat ronder gaat worden aan de onderkant en dat dit meer tijd nodig heeft. Ook moet ik er wat minder mee bezig zijn, dat zou mij wel rust geven.

Toch overheerst de blijdschap. Ik ben 2 weken op vakantie naar het buitenland geweest en heb genoten van m'n nieuwe borsten in heel veel verschillende bikini's ☺️en jurkjes! Zo fijn om borsten te hebben!

Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat. En ik wil zeker @Jenster volgen, het gaat er snel aan komen nu.

Ik heb heel veel aan het contact met jullie via dit forum gehad. Dank jullie hiervoor. x

Hi lieve Noor en alle ander meiden!

Met mij gaat het hartstikke goed! Ik ben nog iedere dag zo blij met de boobs en qua herstel heb ik ook niks te klagen gehad.

De bolling aan de onderkant gaat echt vanzelf komen met behulp van tijd en zwaartekracht.. al vind ik ze er op de foto's echt heel mooi en natuurlijk uitzien, daar zou menig vrouw jaloers op zijn haha!

Gelukkig overheerst nog altijd de blijdschap en heb je heerlijk met ze kunnen flaneren op vakantie, daar hebben we ook voor gedaan toch! 😘

Heb ook heel veel aan de meiden hier gehad en hoop dat met jullie ook alles goed gaat.. liefs! 💋

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.