Ga naar inhoud

Noor45 : 28 april 2021 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Heb even alles gelezen. Heftig die eerste dagen. Ik ben 22 april in de Velthuis kliniek geholpen. Borstlift met prothese. Was echt nodig na 3 x borstvoeding. De eerste 4 dagen vond ik zwaar. Daarna ging t beter. Ik merk wel dat mijn energie erg laag is. Mijn jongste is 2, daarna eentje van 4, een van 7 en een van bijna 15. Vooral de 2 kleintjes moeten wel

wennen dat mama niet alles meer kan tillen en doen. Vrijdag gaan mijn hechtingen eruit. Dat bloeden de eerste keer met douchen herkende ik! Bij mij is dit ook gestopt. Ik hoop dat je snel beter slaapt. Bij mij werkte oxy heel goed om op te slapen! En kussens onder het matras zodat je schuin ligt. Succes!! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Miss M84 zei:

Heb even alles gelezen. Heftig die eerste dagen. Ik ben 22 april in de Velthuis kliniek geholpen. Borstlift met prothese. Was echt nodig na 3 x borstvoeding. De eerste 4 dagen vond ik zwaar. Daarna ging t beter. Ik merk wel dat mijn energie erg laag is. Mijn jongste is 2, daarna eentje van 4, een van 7 en een van bijna 15. Vooral de 2 kleintjes moeten wel

wennen dat mama niet alles meer kan tillen en doen. Vrijdag gaan mijn hechtingen eruit. Dat bloeden de eerste keer met douchen herkende ik! Bij mij is dit ook gestopt. Ik hoop dat je snel beter slaapt. Bij mij werkte oxy heel goed om op te slapen! En kussens onder het matras zodat je schuin ligt. Succes!! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dank je wel voor je reactie. Super lief. Wat een mooi resultaat al bij je !

Pittig met kleine kinderen. De mijne zijn al wat ouder, dat maakt het makkelijker. 
Ik hoop op een goede nacht nu. Gelukkig vind ik steun en herkenning hier. xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Noor45 zei:

Hoi. Helaas weer een hele slechte nacht gehad. Ik krijg nu extra pijnstillers voor de nacht en hoop vannacht beetje te kunnen slapen. Vind het nog niet zo tof allemaal. Al worden m’n borsten wel steeds mooier en dat maakt me wel erg blij. De zwelling zakt naar beneden, nu moeten m’n borsten nog wat omlaag 😉. Het is niet allemaal even leuk de eerste week/weken. Ik probeer morgen een nieuwe foto te plaatsen. @Marietjuh dank je wel voor je geruststelling, dat doet me goed. Mijn borsten zijn ook gevoelloos aan de onderkant. Maar inderdaad dat kan nu even een voordeel zijn met de littekens/hechtingen.  @Wendy2020 die 3 weekjes gaan snel, let maar op 😀 ik vond het ook heel

fijn om alvast veel te lezen hier. @Daniëla89 ik hoop het en ik zie ook bij jou dat het mooi zakt elke week. Prachtig. @houtje fijn dat je kindjes er weer zijn🥰. Hoe ging het met dr jongste toen die je weer zag? En Is het gelukt om ook nog even naar buiten te gaan vandaag? 

He bah schiet nog niet op dus de nachten.. hoop dat de extra pijnstilling straks goed werkt en je vannacht goed je rust kan pakken. Komt de eerste tijd wel goed uit ja die onderkant zonder gevoel haha maar ben wel benieuwd wanneer het weer terugkomt.

Wens je alvast een hele fijne nachtrust toe.. lekker dromen over je mooie borsten! 😴

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net even bijgelezen. 

De eerste week is het ergste en nadien betert het enorm! Ik heb ook gehuild die eerste week. Pijn, frustratie, onderschat, paniek dat het nooit meer zou beteren, spijt,... 

Voor je het weet is het ergste voorbij en zwieren je boobies vrolijk alle kanten uit terwijl je de trap oploopt! 

 

Hoop dat je een betere nachtrust hebt! 

 

Leg een kussen onder je benen om niet door te zakken, kersenpitkussen voor je rug, af en toe een ice pack op je borsten om te koelen. En pijnstilling op schema! 

 

Komt helemaal goed meid! 😘

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, houtje zei:

@Noor45 ik ben vandaag ook oven naar buiten geweest, maar naar een kwartiertje ging mijn linker borst zeer doen en ben ik meteen naar huis gegaan. Heb verder denk ook teveel gedaan vandaag ( mijn eten zelf gekookt, bij mijn nicht een stukje verder op in de straat visite gegaan, mijn eigen brood gemaakt en drinken gehaald heel de dag en dan de wandeling gemaakt). Daardoor nu een soort kramp in mijn linkerarm en voelt mijn linker borst vrij hard. Het gevaar meteen ontdekt als je weinig pijn hebt dat je snel teveel doet.

 

De jongste kwam me meteen omhelzen en kroop op mijn schoot. Gelukkig heeft hij daar niets mee geraakt. Hij zit nu al een hele tijd naast me, zo lief... 

 

Dat is best veel inderdaad wat je gedaan hebt. Goed dat je gelijk je rust weer hebt gepakt. En heerlijk weer je kindjes bij je. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Amaryllis zei:

Heb net even bijgelezen. 

De eerste week is het ergste en nadien betert het enorm! Ik heb ook gehuild die eerste week. Pijn, frustratie, onderschat, paniek dat het nooit meer zou beteren, spijt,... 

Voor je het weet is het ergste voorbij en zwieren je boobies vrolijk alle kanten uit terwijl je de trap oploopt! 

 

Hoop dat je een betere nachtrust hebt! 

 

Leg een kussen onder je benen om niet door te zakken, kersenpitkussen voor je rug, af en toe een ice pack op je borsten om te koelen. En pijnstilling op schema! 

 

Komt helemaal goed meid! 😘

 

 

Dank je voor je berichtje. Inderdaad; pijn, frustratie, onderschat, bang dat het zo blijft... maak me er zorgen om. Fijn om te lezen dat ik hier niet alleen in ben. Het komt goed moet ik denken. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Noor45 zei:

Goedemorgen iedereen. Ik ben volledig knock out geweest vannacht!! Wat een heftig spul maar was even zo fijn geen pijn te voelen. Nu weer heel erg gespannen borsten. Straks op controle. Hoop dat ze me gerust zullen stellen. Hoe lang duurde het voor het bij jullie soepeler werd @Amaryllis @Marietjuh @kverhage @Daniëla89?

@Noor45hoop dat de controle goed gaat en alles oké is. Heb net naar jouw foto’s na de operatie gekeken. Wat zijn ze al mooi van vorm en ook een mooie maat!!!

Balen dat je er nog zoveel lat van hebt, maar mooi zijn ze. 
Hoop dat het snel beter gaat!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel. Ze zijn nog wel heel hard en moeten nog wat zakken. Ik moest vlak voor m’n operatie nog kiezen welke protheses ik wilde. Je weet nooit zeker of het de juiste keus is. Proberen vertrouwen te hebben. Het komt goed met jou xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk even helemaal weggeweest vannacht, top! Zal ook wel schelen met je energie overdag.

Ik merkte na 1 of 2 weken zeker wel dat ze al wat soepeler werden en ze worden nu nog steeds soepeler.

Inmiddels voel ik geen verschil met echte borsten dus komt echt goed, alleen geduld is soms lastig, had ik ook! 💋

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 inderdaad heftig spul maar wel lekker dat je even je rust hebt gehad:lazy2: ik weet eigenlijk niet meer precies wanneer ze niet meer zo gespannen stonden🤔 ik denk een aantal dagen maar ze waren bij mij tot 3 weken bestwel hard nog en werden vanaf daar steeds wat soepeler. Ik merkte met 3 weken wel een echt groot verschil in soepelheid maar we zijn er nog niet😆 er zit ook een groot verschil tussen voor de spier en dual plane  xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Noor45 zei:

Goedemorgen iedereen. Ik ben volledig knock out geweest vannacht!! Wat een heftig spul maar was even zo fijn geen pijn te voelen. Nu weer heel erg gespannen borsten. Straks op controle. Hoop dat ze me gerust zullen stellen. Hoe lang duurde het voor het bij jullie soepeler werd @Amaryllis @Marietjuh @kverhage @Daniëla89?

Op 6 weken waren ze al redelijk soepel. Nu valt het me sinds gisteren op dat ze plots heel soepel zijn geworden en ik ben 15 weken po. 

 

Ze beginnen stilaan terug te voelen als een gewone borst. Enkel de onderkant van mijn linkerborst vind ik nog vrij hard, maar die kant had ik minder eigen weefsel dus misschien verandert dat niet meer, geen idee. Voelt wel heel onnatuurlijk aan, dus hoop wel dat dat verandert 

 

Geduld is echt het toverwoord. 

 

Goed dat je al wat beter geslapen hebt! Hopelijk gaat het vanaf nu stilaan beginnen beteren! 

De eerste week is het ergste en die hebt je nu gehad!! 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Amaryllis zei:

Op 6 weken waren ze al redelijk soepel. Nu valt het me sinds gisteren op dat ze plots heel soepel zijn geworden en ik ben 15 weken po. 

 

Ze beginnen stilaan terug te voelen als een gewone borst. Enkel de onderkant van mijn linkerborst vind ik nog vrij hard, maar die kant had ik minder eigen weefsel dus misschien verandert dat niet meer, geen idee. Voelt wel heel onnatuurlijk aan, dus hoop wel dat dat verandert 

 

Geduld is echt het toverwoord. 

 

Goed dat je al wat beter geslapen hebt! Hopelijk gaat het vanaf nu stilaan beginnen beteren! 

 

De eerste week is het ergste en die hebt je nu gehad!! 

 

 

 

 

 

 

 

Geduld..... dat is niet mijn ding 😉. Zorgen maken kan ik juist wel weer heel goed😅
controle gisteren was goed. Hechtingen waren nog klein beetje open wat normaal is na 6 dagen. Nieuwe pleisters die ik er zelf over een week af mag halen. De zwelling zal vanzelf minder worden. Vannacht weer alleen met paracetamol geslapen, wel veel wakker geweest maar ook veel geslapen. Maar dat is oké toch na een week nog pijn voelen? De zwelling zakt, krijg vanzelf meer een borst die op een borst lijkt. En geduld.... tja dat noemde hij ook. Wil heel graag heel blij zijn maar dat is gewoon niet zo. Heb ook angst over hoe het er straks uit zal gaan zien. Maar dat hebben we allemaal ms wel hier. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Noor45 inderdaad heftig spul maar wel lekker dat je even je rust hebt gehad:lazy2: ik weet eigenlijk niet meer precies wanneer ze niet meer zo gespannen stonden🤔 ik denk een aantal dagen maar ze waren bij mij tot 3 weken bestwel hard nog en werden vanaf daar steeds wat soepeler. Ik merkte met 3 weken wel een echt groot verschil in soepelheid maar we zijn er nog niet😆 er zit ook een groot verschil tussen voor de spier en dual plane  xxx

Ik heb voor de spier. Ms heb ik er daarom ook te makkelijk over gedacht.... 1 week voorbij nu. Ik moet ook niet te snel willen. Thankx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 fijn dat je controles goed waren dat stelt toch weer wat gerust. Voor de spier hoor je vaker dat het herstel meer meevalt maar dat is ook niet altijd zo hoor. Rot om te horen dat je nog niet zo blij bent ik had dat gisteren ook even:rolleyes: we moeten maar geduld hebben..straks zitten we in ons bikini en denken we waarschijnlijk waar hadden we het over. Pijn is normaal hoor je bent pas een week po vind het best knap dat je nu al alleen paracetemol neemt voor de nacht je had mij moeten zien😂 komt goed🤎 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat controle gisteren goed was :35:

Het is bij iedereen zo verschillend qua hersteltijd maar dat de zwelling weg zal gaan en je borsten zachter en soepeler gaan worden is hopelijk een geruststelling voor je.Je bent idd pas een week po dus ze zijn nog lang niet zoals ze uiteindelijk zullen worden. En nu al alleen paracetamol is ook netjes!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie net jouw topic, wat fijn dat de controles goed waren!!! 
Rustig aan blijven doen en niet te snel willen is en blijft lastig. Vind ik nu al na een paar dagen. Maar ik houd maar in mijn achterhoofd dat we er over een tijdje niet meer aan de pijn denken en blij zijn met onze boobies!!! 😘😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Von5385 zei:

Ik zie net jouw topic, wat fijn dat de controles goed waren!!! 
Rustig aan blijven doen en niet te snel willen is en blijft lastig. Vind ik nu al na een paar dagen. Maar ik houd maar in mijn achterhoofd dat we er over een tijdje niet meer aan de pijn denken en blij zijn met onze boobies!!! 😘😘

Hoop dat het beter met jou gaat @Noor45 dat de pijn langzaam aan minder wordt en dat je blij kunt zijn. Het is ook niet erg als je nu even minder blij bent. Pijn is verschrikkelijk. 
Neem de pijnstillers die je mag nemen en doe rustig aan. Laat anderen naar voor je zorgen!

Probeer van dag tot dat te overleven. En weet dat het goed gaat komen!!

Knuffel

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat overdag echt een stuk beter sinds gisteren. Dat geeft goede hoop. Het voelt nog wel erg gespannen aan. Heb een nieuwe foto toegevoegd. Hoop dat het nog wat gaat zakken zonder te hangen, meer te zakken in de borstplooi bedoel ik. Maar mag niet klagen. De blauwe plekken lijken ook niet erger meer te worden nu gelukkig. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.