Ga naar inhoud

Noor45 : 28 april 2021 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

34 minuten geleden, Noor45 zei:

@Wendy2020 en @Diana75 ik mag me om 9.30 uur melden. Zenuwen zijn er nu te erg gewoon. En dat wil ik helemaal niet.... Ik kijk er ook zo naar uit. Maar goed.... over 24 uur is het zo ver.

Vannacht ook weer gedroomd, ik sliep op m'n buik en dacht dat de operatie al geweest was en dat m'n borsten helemaal scheef stonden omdat ik verkeerd had geslapen. Totale paniek!

Ik kijk ook heel erg naar andere kleding. Jurkjes, V-hals, andere bikini's! Laat de zomer maar komen.

Ik heb al een album met 1 voor foto, die ik best confronterend vind. Ik voeg jullie toe. Mag ik ook toegang tot jullie album?

 

 

 

Confronterend? Meid, ze zijn prachtig. Klein, maar parmantig!

Ik heb nog geen album. Zal eens kijken hoe dat moet. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, kverhage zei:

@Noor45 Hi Noor! Spannend morgen al! Ik ben eind maart geopereerd in Boerhaave door Dr. Bakker, iedereen is zo ontzettend vriendelijk daar ze slepen je er helemaal door heen, gaat helemaal goed komen! Zou ik mee mogen kijken in je album? 

hoi! Dat mag zeker. Mag ik ook in jouw album mee kijken? Dank je voor de geruststelling!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Essebes1234 zei:

@Noor45mag ik ook mee spieken? Alvast heel veel succes en plezier gewenst morgen. En voor nu succes met aftellen. Ik wil ook zo graag 😁

Dat mag, ik voeg je toe. Mag ik ook in jouw album kijken als je die hebt aangemaakt. Je had helemaal gelijk over dr. Schuringa! Ik vond hem erg vriendelijk en rustig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Diana75 zei:

Confronterend? Meid, ze zijn prachtig. Klein, maar parmantig!

Ik heb nog geen album. Zal eens kijken hoe dat moet. 

Dank je wel... het is ook niet heel erg ofzo, vooral klein, en daarom ook wel spannend, bang dat het mislukt en wat doe ik mezelf dan aan.... maar goed, 20 jaar over nagedacht.... het komt vast goed 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Noor45 zei:

Dat mag, ik voeg je toe. Mag ik ook in jouw album kijken als je die hebt aangemaakt. Je had helemaal gelijk over dr. Schuringa! Ik vond hem erg vriendelijk en rustig.

Inderdaad nu al heel mooi, wordt vast nog mooier! Ik heb nog geen album, in verband met werk kan ik waarschijnlijk pas in augustus onder het mes, dus moet nog even geduld hebben 😬

 

Zo fijn dat je ook een klink had met Dr Schuringa!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Essebes1234 zei:

Inderdaad nu al heel mooi, wordt vast nog mooier! Ik heb nog geen album, in verband met werk kan ik waarschijnlijk pas in augustus onder het mes, dus moet nog even geduld hebben 😬

 

Zo fijn dat je ook een klink had met Dr Schuringa!

*klik 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Essebes1234 zei:

Inderdaad nu al heel mooi, wordt vast nog mooier! Ik heb nog geen album, in verband met werk kan ik waarschijnlijk pas in augustus onder het mes, dus moet nog even geduld hebben 😬

 

Zo fijn dat je ook een klink had met Dr Schuringa!

Dank je wel!!

Ik heb ook een paar maanden moeten wachten i.v.m. m'n werk, en opeens is het zover! Ook voor jou. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Noor45 zei:

Dank je wel... het is ook niet heel erg ofzo, vooral klein, en daarom ook wel spannend, bang dat het mislukt en wat doe ik mezelf dan aan.... maar goed, 20 jaar over nagedacht.... het komt vast goed 🙂

Dat voel ik ook zo. Ben tevreden over de vorm, ontevreden over het volume, wat doe ik mezelf aan....

Jij lang over nagedacht en komt goed! Ook al zal het in het begin vreemd zijn, het went!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Diana75 zei:

Dat voel ik ook zo. Ben tevreden over de vorm, ontevreden over het volume, wat doe ik mezelf aan....

Jij lang over nagedacht en komt goed! Ook al zal het in het begin vreemd zijn, het went!

Heb jij ook een voor-foto? Of is een album nog niet gelukt? Ik probeer zo snel mogelijk verslag uit te brengen; ben ook benieuwd naar jou volgende week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, kverhage zei:

@Noor45 ja tuurlijk, heb je toegevoegd! Je kan mijn verslag ook nog even lezen, krijg je een beetje een idee. Ben je al bezig met de voorbereidingen? 😁

Ik heb je verslag gelezen en je foto's gezien. Super en mooi! Dank je wel. Je bent dus toch voor achter de spier gegaan, ik kon me nog herinneren dat je in de war was na je gesprek na een ander advies. Ik had dat toen ook en nu dus ook bij toeval een andere chirurg maar wel zelfde advies voor de spier. Maar denk dat het misschien ook met het volume te maken heeft; bij mij is het kleiner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@Noor45Ik moest hardop lachen om je dromen, zo herkenbaar! Ik heb de gekste dingen al voorbij zien komen.

Logisch dat de stress nu wel een beetje op komt zetten, het is ook de laatste dag van het aftellen... morgen rond deze tijd zit je OK er al op! 🥳🥳

jaaa morgen ben ik hopelijk lekker thuis om deze tijd. Nog erg onwerkelijk! Dank je voor de tips. Ik doe inderdaad een vest met rits aan en joggingbroek. dank je wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Noor45 zei:

Heeft iemand nog tips wat ik mee moet nemen naar het ziekenhuis?

Succes morgen! 

 

Een joggingbroek, simpele shirt en trui waar je gemakkelijk in geraakt zonder te veel te manoeuvreren, lenzendoosje en bril, een boek voor als je moet wachten, flesje cola en koekje/druivensuiker voor nadien, eventueel reserve ondergoed, zonnebril voor als je er belabberd uitziet nadien, had ik goed kunnen gebruiken 😂

 

En vergeet niet nog wat voor-foto's te nemen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.