Ga naar inhoud

Daniëla89 : 6 april 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Kaygee ik heb een zoontje van 2 en een dochtertje van 7 maanden nu en moet eerlijk zeggen dat het te doen is maar dat ik het wel pittig vind hoor🙊 heb wel af en toe gedacht waar ben ik aan begonnen maar dan kijk ik weer ff in de spiegel naar mijn boobs😂 je hebt genoeg hulp om je heen dus komt helemaal goed hoor. 2 weekjes nog maar dat is inderdaad zo voorbij spannend!!🤩 bedankt voor je compliment xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden🤎

Vandaag ben ik al weer 4 weken po en vind de tijd eigenlijk heel snel gaan. Heb geen pijn/last meer merk alleen wel dat mijn boobs sochtens nog wat strak aanvoelen maar dat duurt nooit lang. Ik ben altijd heel blij geweest met mijn boobs maar vandaag even niet:84: je weet dat je midden in je herstel zit en er nog van alles gaat veranderen maar toch denk je wat doet die ene boob gek en die tepels mogen wel wat hoger en die aders vind ik niet mooi..:rolleyes: geduld,geduld,geduld🙊 gelukkig ben ik nu weer blij met mijn boobs❤ ze kunnen niet meteen mooi zijn en ik moet gewoon vertrouwen op nio zijn gouden handen😂 ookal vind ik ze iets minder mooi nu toch even een foto toegevoegd aan mijn album. X 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach lieve Daniëla, wat zijn we ook kritisch en streng voor onszelf. Moet je nog eens je foto's doorlopen dan zie je hoe mooi ze zijn!! Fijn dat ze ook zachter worden. We willen snel en ik denk te snel. Een vriendin van mij zei afgelopen week ... het duurt echt een half jaar voor ze mooi zijn. Nou, dan hebben we echt nog geduld nodig. Fijn dat je teleurstelling van korte duur was en je nu weer blij bent. Moet je ook zeker zjjn, want je hebt een hele mooie upgrade gekregen en de komende weken worden de boobies alleen nog maar mooier!! Dikke knuffel voor jou!! X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb net even gekeken en ze worden hartstikke mooi! Als de protheses nog verder zakken zullen je tepels ook weer wat hoger komen denk ik.. ze veranderen nog zo ontzettend veel de eerste maanden, gaat echt goedkomen! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-2-2021 om 21:33, BonnyBastian zei:

Hi welkom 😊👋

 

Ik kan je toevoegen aan mijn album als je dat zou willen. Ik heb 12 januari mentor anatomisch moderate + 350cc gekregen bij dokter van der Weij.

 

Tot nu toe erg tevreden 🥰

wat was precies je voor situatie? Ik krijg zelf 355cc. ben je tevreden met de grote van je borsten nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Daniëla89 lees nu je berichtje van dinsdag. Vier weken PO al weer en kijk hoe mooi !! Stom hè hoe kritisch we naar ons zelf zijn. Als je de weken naast elkaar ziet, dan zie je hoe ze elke week nog veranderen. En bij jou gelijk al een mooi resultaat! 
ik herken je zorgen wel; ik kijk van de zijkant en denk, o jee, komen m’n tepels nog wel iets hoger, en krijg ik nog wel meer een borstplooi. Zonder dat m’n borsten enorm gaan hangen. Wat een stress maken wij voor ons zelf. 
Ik lees dat het bij jou ook nog wat strak voelt S ochtends. Ik heb nog echt pijn, maar goed, dag 9 nu dus dat mag, maar merk dat het als ik eenmaal goed op ben en wat rond loop dat het wel beter gaat. Dus ook weer fijn als ik lees dat jij ook S ochtends wat meer voelt. Het hoort er blijkbaar bij. 
Nog 2 weken en je mag alles weer opbouwen.  Dat lijkt me heel fijn. En geen zorgen; ze zijn zo mooi! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Myrthe83 zei:

Zeker @Noor45. Ik voeg je toe. En leuk als ik bij jou ook mee mag kijken!! Leuk om te volgen. 

 

Zo mooi om te zien hoe de borsten per week veranderen! We zijn allemaal onzeker, we konden ook niet van te voren bedenken hoe het zou gaan worden. 
Ik vind de prachtig worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Myrthe83 zei:

Zeker @Noor45. Ik voeg je toe. En leuk als ik bij jou ook mee mag kijken!! Leuk om te volgen. 

 

Wat mooi! Mooi ook om de verandering per week te zien! Deze maat staat je heel goed. Ik heb je ook aan mijn album toegevoegd. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Noor45 zei:

Wat mooi! Mooi ook om de verandering per week te zien! Deze maat staat je heel goed. Ik heb je ook aan mijn album toegevoegd. x

Heel mooi @Noor45 en slim je collage!! 🙂 ik Had mijn account nog maar geüpgraded om die reden maar ontdekte het te laat. 

 

En Daniëla echt mooi de veranderingen gedurende de weken!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Daniëla89 ik vind je borsten nog steeds prachtig! De ene kant zakt al wat meer als de andere kant maar dat gaat echt helemaal goed komen! Ik herken de dip hoor, heb je ook bij mij gelezen.. had er eergister en gister weer even last van, vandaag wat minder.. we zijn allemaal zo kritisch en moeten idd geduld geduld hebben.. Komt helemaal goed 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 hee Meis! Ik reageer even hier!! Zag je berichtje bij Myrthe. Wat ontzettend rot dat jij ook in een boob dip zit. Je gaat haast denken dat het erbij hoort. De herstel fase is gewoon echt niet leuk. En helaas zien we dus blijkbaar bij elkaar gewoon hartstikke mooie borsten maar zien we zelf een paar niet oké boobs☹️🙈 je borsten zijn aan het zakken en dat is top want dan kan je ze straks verpakken in mooie bh’s. Heb je er al eentje gekocht? Mij helpt het. Dan maar arm maar wel met een la vol motivatie bh’s. Ik heb echt het meeste moeite met die zoutloze sport bh. En ook ik wissel van blij naar dood ongelukkig. Ach ja we kunnen hier samen met elkaar lekker dippen en daarna weer helemaal happy zijn!

ik gauw slapen druk gehad op werk en morgen staan er twee kids naast m’n bed te springen 👻🙈😂 slaap lekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia @Wendy2020 bij mij hielp het vooral goed om naar mijn voorsituatie te kijken😂 wat een verschil!!🙊 bij mij duurde mijn dipje gelukkig maar een dagje en ben er nu weer happy mee. Als ik kijk naar mijn voorsituatie en hoe het nu is ben ik er al heel blij mee🤗 ik heb besloten om het gewoon de tijd te geven💪🏼ik ga binnenkort even shoppen voor een brallette ik vind dat toch altijd zo mooi staan😍 ik heb nu vaak geen bh aan en dat voelt toch een beetje gek omdat je borsten geen ondersteuning krijgen maar nio zal wel weten wat hij doet😜 fijn hoe we elkaar allemaal zo goed steunen😇 ik zal je even toevoegen wendy! Fijn weekend lieve meiden en geniet van het mooie weertje zondag🤎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een feest van herkenning hier. De ene dag een dip en de andere dag gaat het stukken beter en blij. 
De zon schijnt vandaag. Ik ga eens buiten kijken. 
Ik word blij van je berichtje @Daniëla89 😀 Ik ga daar een voorbeeld aan nemen 😘

@Jill olivia ben benieuwd naar jouw album, mag ik misschien meekijken. Ik kan je ook aan mijn album toevoegen als je wilt 😀

fijn zonnig weekend allemaal 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45ja fijn hè! Lekker dippen met mekaar en er ook later weer heel blij mee zijn🤪

ik heb je toegevoegd hoor jaaa wil ook graag bij jou kijken leuk😊 morgen maak ik zes weken update erbij. 
 

@Daniëla89 ja m’n voorsituatie was een sad story. Ik heb nog een oude bh liggen die trek ik dan wel eens aan en dan hangt ie als een zielig schilletje onder m’n kernbommen en dan voel ik me ook weer top!😊

 

fijne dag allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.