Ga naar inhoud

Daniëla89 : 6 april 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Salander dankje!😘 dat is waar ik doe ook echt niks hoor vind mijn herstel veel te belangrijk. heb vandaag nog ff gespiekt en het ziet er goed uit het is wel een klein beetje blauw tussen mijn borsten maar dat is niet zo gek😜 @Marietjuh moet zeggen dat ik het herstellen tot nu toe heel erg mee vind vallen dus daar bof ik mee🙏🏼 de pijn is goed te doen overdag,alleen snachts wordt ik wakker van de pijn en dan neem ik even wat in. Als ik hersteld ben ga ik ff shoppen bij christine le duc vind jou bh's echt prachtig🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis! Wat goed om te lezen dat je je zo goed voelt. En knap ook dat je jezelf in bedwang kan houden hoor! Ik heb ook echt op m’n handen moeten zitten om niet mee te gaan helpen. En wat fijn dat je pijn meevalt!! Ja dat blauw hè ik had het ook trok snel weg gelukkig. Wel week lang een blauwe hand en arm gehad van de infuus prikken. 
rustig aan hè!! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia ja ik merk zoveel verschil elke dag in dat het beter gaat alleen snachts heb ik nog wel ff flink au maar daar zijn de pilletjes voor😆 ik slaap op dit moment zittend op de bank met een stapel kussens naast mij waar ik mijn hoofd op leg,je kan je niet voorstellen dat dat lekker ligt maar bij mij werkt het😂je wordt vanzelf creatief🤭 bij jou schiet het ook al lekker op he alweer bijna 2 weekjes😘 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden!🥰

Even een kleine update: dit is nu mijn 4e dag po en het gaat elke dag een stuk beter,ik kan mijn armen al best goed weer bewegen. De dag van de operatie en de dag erna vond ik bestwel pittig,ik was erg afhankelijk van alle pijnstilling en hield me goed aan het schema. Op dit moment neem ik alleen nog paracetemol en daar ben ik erg blij mee want voelde me echt een zombie😵mocht het nodig zijn op bepaalde momenten kan ik altijd nog iets zwaarders nemen. Het douchen gaat ook goed als ik mijn hoofd voorover buk kan ik mijn haar zelf wassen en inzepen lukt ook maar bij mijn onderbenen en voeten kan ik nog niet komen daar heb ik mijn man voor😆 ook haren borstelen kan ik nog niet maar ik moet zeggen dat ik blij ben met hoe het tot nu toe gaat,je moet het ook tijd geven.tussen mijn borsten is het een beetje blauw maar verder ziet het er goed uit vind ik😊 Het zittend slapen op de bank met een stapel kussens naast me waar ik mijn hoofd op leg werkt voor mij het beste,sinds ik dat doe slaap ik eigenlijk heel goed maar dat is voor iedereen natuurlijk anders. Vandaag ga ik proberen een wandelingetje te maken een frisse neus is wel even goed,ben benieuwd😂 merk nog wel dat ik mijn borsten steeds vasthoudt maar ze voelen al heel eigen en ik ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien!!😍 die po bh ben ik wel zat maar daar ben ik vast niet de enige in🤭 ben heel blij met jullie op het forum lieverds!🙏🏼🧡

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 Strijder ben je💪💪💪 girlpower. Wat doe je het al pittig meid! Petje af. Hopelijk kan je snel weer gewoon je bed in! Ik heb ook toen eerste dagen op de bank geslapen. Ja kan je het geloven ik ben vandaag alweer twee weken post op! Vandaag naar een baby shower geweest echt bek af maar het was wel heel leuk om onder de mensen te zijn😊 

en ja dat harnas bh martel ding mag over een paar daagjes uit!! Daar ga je heeel blij mee zijn😊🪞 en geeft veel leuker beeld in de spiegel  hoe ging je wandeling? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 @Jill olivia het gaat tot nu toe heel goed hopelijk blijft dat ook zo🙏🏼 ben blij dat ik nu bijna alleen nog asperine gebruik,soms heb ik net iets te veel pijn en dan kan het natuurlijk niet anders😉 heb vandaag een klein ommetje gemaakt en dat ging best goed liep er wel bij als een pinguïn maar dat is mode😆 ben dat harnas inderdaad zat en en het jeukt ook nog is dus die zal ik niet missen straks. Wij vrouwen zijn echt bikkels!💪🏼hoelang moeten we hem dragen dan? Ik dacht 6 weken🤔 heb iig die hema bh besteld😊 fijn dat je er iig ff uit bent geweest en hoe leuk ook een babyshower!!🤩 @Myrthe83 al bijna aan de beurt wat spannend voor je!!😇 ik heb net even je foto's bekeken en ik vond het ook heel confronterend om mijn voor foto's te plaatsten maar de gedachten dat ze er iets heel moois van gaan maken maakt dat allemaal goed😊 komt goed meid!😘 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89Als je dr nio na een week je foto’s stuurt geeft hij aan wat je moet doen. Ik mocht na week het harnas uit en daarna de bh aan. En idd zes weken wat ik begreep ook. Lang hè haha!! Ik wissel de Hema bh met af en toe de marena recovery bh. Net wat me op dat moment lekker zit 😊 ja het was heel leuk om er even uit te zijn was echt een mini babyshower vanwege covid natuurlijk maar goed mocht de pret niet drukken! 
 

@Myrthe83 stoer dat je de foto’s hebt gedeeld! Over een paar dagen is het verleden tijd! Mijn voorsituatie was ook zo ooit in een heeel ver verleden😊👻 succes met aftellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 en @Jill olivia nog even en ik doe met jullie pinguïn rage! 🙂 ik moet strak 2 weken drukverband en nog 6 weken een sportbh. Lang maar daarna kunnen we de echt leuke setjes uit gaan kiezen. Heerlijk dat jij echt even onder andere mensen bent geweest Jill en jij lekker naar buiten Daniëla. Weer met frisse energie door met je herstel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia stomme corona ook😷 ben benieuwd wat nio gaat zeggen zou fijn zijn als dat harnas uit mag. Vind het zo grappig hoe jij dingen beschreef steeds en ik nu ik geopereerd  ben zo goed begrijp wat je bedoelde🤣 ik heb vandaag weer even gespiekt en het blauwe is al bijna weg en ben nu al zo blij met het resultaat🥰 ik hoop dat het zo goed blijft gaan🙏🏼 die van jou gaan ook goed!🤩

@Myrthe83 nog even en je hebt prachtige boobs👌🏼 ik leef met je mee meid!😘🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 en  @Daniëla89yes  pinguïn it is! Nou ik ben vandaag voor het eerst weer wezen autorijden. Vond het heeeel eng maar als je vanuit je pols schakelt gaat het prima. En ik moet zeggen dat ik overal weer mee naartoe ga naar de hockey en ook boodschappen etc. Enige wat ik gewoon echt niet doe ik tillen of iets waarbij ik voel dat de implantaten omhoog komen. Geen armen omhoog. Kortom ik ben een worm vorming aanhangsel dat overal mee naartoe gaat maar niks doet😂😂😂 Soms voelt het eng alsof m’n borstspier weer tot leven komt kan niet uitleggen.  @Myrthe83 staat alles klaar?🥳🥳 @Daniëla89 tijd vliegt! Jij ook al bijna een week post op. Ben blij dat je zo blij bent met het resultaat en ze worden alleen maar mooier! Laat even weten als je nieuwe foto’s hebt en Myrthe ik ga morgen echt aan je denken!  You can do it! Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Jill olivia zei:

@Myrthe83 en  @Daniëla89yes  pinguïn it is! Nou ik ben vandaag voor het eerst weer wezen autorijden. Vond het heeeel eng maar als je vanuit je pols schakelt gaat het prima. En ik moet zeggen dat ik overal weer mee naartoe ga naar de hockey en ook boodschappen etc. Enige wat ik gewoon echt niet doe ik tillen of iets waarbij ik voel dat de implantaten omhoog komen. Geen armen omhoog. Kortom ik ben een worm vorming aanhangsel dat overal mee naartoe gaat maar niks doet😂😂😂 Soms voelt het eng alsof m’n borstspier weer tot leven komt kan niet uitleggen.  @Myrthe83 staat alles klaar?🥳🥳 @Daniëla89 tijd vliegt! Jij ook al bijna een week post op. Ben blij dat je zo blij bent met het resultaat en ze worden alleen maar mooier! Laat even weten als je nieuwe foto’s hebt en Myrthe ik ga morgen echt aan je denken!  You can do it! Xxxxx

Super lief!!! Ik ben er klaar voor en eigenlijk ook nog wel relaxed. Hopelijk slaap ik goed en anders komt dat later weer wel. Wat verloopt jouw herstel goed zeg!!! Super fijn!! Goed dat je vooral mee gaat en nog zo bewust blijft van wat wel en niet kan. 💪

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden even een korte update🙂

Vandaag ben ik 1 week po en moet zeggen dat het me erg meevalt. Ik heb overdag geen pijn maar als ik snachts te lang in dezelfde houding heb gelegen is dat nog wel even vervelend. Mijn littekens jeuken aardig maar dat is een goed teken en ik kan me weer normaal bewegen😇 ik heb nog geen reactie van nio gekregen dus ik heb mijn harnas nog trouw aan maar ben wel benieuwd wat hij zal zeggen hoor🤗 zelf ben ik ondanks dat het allemaal natuurlijk nog op zijn plek moet komen en er nog van alles gaat veranderen al erg blij met het resultaat🥰 wel last van een opgezwollen buikje🤭 ik heb een update in mijn album toegevoegd xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Meis! Ik wilde je toevallig al een berichtje sturen!😊 1 week post op! Whoehoe! Hopelijk geeft dr Nio nog antwoord over je harnas 🆘👻 en je borsten zien er al prachtig uit! Wat een verschil je hebt nu echt boobies😍 ze gaan nog zakken hoor dat verschil kon je al goed zien bij mijn week 1 en 2 foto zal zaterdag weer een nieuwe maken 😊 erg hè die pens niet normaal!! Die gaat pas weg als je weer een beetje op loopt en ik had ook last van m’n buik van de antibiotica. Maar fijn dat het zo goed gaat! En wandelen enzo ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia

nou wat een verschil inderdaad🙊 nu ik die foto's naast mijn voorsituatie zie ben ik zo blij dat ik het gedaan heb! Ben heel benieuwd naar je foto's,ze veranderen echt met de dag he😇 die pens is echt erg die mag wel weg😭 heb ook een heel vol gevoel steeds na het eten terwijl ik niet eens veel heb gegeten. Wandelen gaat goed,beetje bij beetje kunnen we steeds ietsje meer😁🙌 nu het mooie weer nog dan kunnen we in onze bikini met onze tetten🤪 

bedankt voor je lieve woorden🧡  XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89Jaa heel herkenbaar met die volle buik en dat opgeblazen gevoel. Bij mij is dat met twee weken wel weg. Vooral denk ik doordat die Ab weg is en ik gewoon weer meer beweeg en het meeste post operatieve aan zwelling kwijt ben. Heb je nog veel zwelling? En kan je goed naar de wc? En heeft dr nio nog geantwoord?

haha tetten wat een lekker woord is dat ervoor!!🥳🥳 ik had een bh gekocht van tevoren waarvan ik hoopte dat ik die zou passen. Nou in geen miljoen jaar. Heb ook al m’n bikini’s weg moeten gooien😅 dus na die duizenden euro’s zijn we er nog niet. Ik ga pas bh’s kopen als ik echt goed en wel denk dat ze een beetje ingedaald zijn. Zitten nog hoog vooral rechts. Maar elke week zijn we dichterbij de eindstreep!! 
Weltrusten voor zo meteen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia 

die zwelling valt mee behalve mijn buik dan😆naar de wc gaan gaat prima had die lekkere zakjes genomen in het begin🤮 heb ik toch liever een wijntje hoor😝 ik had die hema bh besteld die jij zo fijn vond en gokte op een d en die past goed. Ze veranderen nog zo erg dat ik ook nog maar ff wacht met veel kopen anders ook zo zonde😉en heb geen idee op wat voor maat ik uit ga komen.zo fijn om straks echt mooie setjes etc te kopen😍 slaaplekker meid xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill oliviaen @Daniëla89wat ben ik toch blij met jullie ervaringen net zo voor mij. Zo fijn om voorbereid te zijn op wat nog kan komen. Merk dat ik eerlijk gezegd had gedacht/ gehoopt dat het na 2 weken echt soepeler ging. Hoe slapen jullie nu? Nog echt zittend of liggen jullie wel plat? En dat niet naar de wc kunnen herken ik wel hoor Jill. 😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.