Ga naar inhoud

Daniëla89 : 6 april 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Von5385 dankjewel! Ben er ook erg blij mee😇 het blijft inderdaad een gok op welke maat je uit zal komen,teminste dat is mijn ervaring😜 bij de een valt het aantal cc groter uit dan bij de ander dus begrijp het ook wel. Die van mij zijn trouwens ook rond😉 hou me maar op de hoogte xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat veranderen ze snel! Mooi zeg!! Ah pittig zeg met een kindje van 6 maanden... mijn jongste is 2,5 dus die hoeft niet continu gedragen te worden gelukkig. Ze zijn bij mij tot 4 dagen na operatie bij hun vader, daarna komt mijn moeder 3 dagen helpen en daarna gaan ze weer 5 dagen naar hun vader. Hopelijk red ik het daarna weer zelf.

 

Het gaat hier ook alweer opschieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!😘vandaag 3 weekjes po en ben super tevreden met het resultaat. Het verschil met vorige week is weer zo groot en het blijft bijzonder om elke week de veranderingen te zien. Mijn borsten zijn iets groter geworden sinds vorige week en ben erg blij met de maat,het past bij wat ik voor ogen had en wat bij mijn lichaam past😊 de pleisters heb ik er net afgehaald en dat vond ik wel even spannend maar gelukkig ziet het er rustig en netjes uit dus dat is fijn!🙏🏼 ik merk wel dat ik sochtens wakker word het allemaal nog een beetje stijf voelt maar verder geen last meer,behalve dat ik een dikke ader heb. Heb nio foto's gestuurd en verteld van mijn arm,heb er niet veel last van hoor gelukkig🙂 zal mijn foto even toevoegen in mijn album! Nu lekker wandelen met de kids en van deze mooie dag genieten🤗 fijne koningsdag allemaal!🧡 XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 wat een mooie boobies!! Fijn dat je je goed voelt ook. Dat stijve in de ochtend heb ik ook even gehad, ik slik altijd magnesium bij, heb het idee dat dat bij mij ook wel heeft geholpen met mijn rug en ontspannen. Wel balen van je arm, goed dat je Nio ff een mail hebt gestuurd kan hij je hopelijk gerust stellen. Geniet lekker van de mooie dag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 @kverhage bedankt allebei! Ben er ook heel erg blij mee😇 ik heb dat gevoel bij mijn borsten een beetje stijf/strak alsof ze sochtens nog even moeten opstarten ofzo😂 merk ook dat ze al wat soepeler zijn geworden. Ik maak me nooit zo snel zorgen maar wel fijn om het even te checken je weet maar nooit natuurlijk🙊 spannend yvonne voor jou!!🥳 gaat het een beetje met de zenuwen?X

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Daniëla89 zei:

Hoi meiden!😘vandaag 3 weekjes po en ben super tevreden met het resultaat. Het verschil met vorige week is weer zo groot en het blijft bijzonder om elke week de veranderingen te zien. Mijn borsten zijn iets groter geworden sinds vorige week en ben erg blij met de maat,het past bij wat ik voor ogen had en wat bij mijn lichaam past😊 de pleisters heb ik er net afgehaald en dat vond ik wel even spannend maar gelukkig ziet het er rustig en netjes uit dus dat is fijn!🙏🏼 ik merk wel dat ik sochtens wakker word het allemaal nog een beetje stijf voelt maar verder geen last meer,behalve dat ik een dikke ader heb. Heb nio foto's gestuurd en verteld van mijn arm,heb er niet veel last van hoor gelukkig🙂 zal mijn foto even toevoegen in mijn album! Nu lekker wandelen met de kids en van deze mooie dag genieten🤗 fijne koningsdag allemaal!🧡 XX

Super om te lezen! Ben erg benieuwd. Mag ik ook in jouw album meekijken? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nio inmiddels gesproken en heb last van een opgestolde ader in mijn arm dit is gelukkig niks ernstigs en zal met een aantal maanden vanzelf weer verdwijnen👍🏼hij vertelde ook dat mijn borsten nog iets moeten zakken en ik mijn sport bh nog te dicht op mijn borstplooi draag,dus ik moet of de bh lager dragen met de band tot 2 cm eronder of als dat niet lukt geen bh dragen. Ik merk dat die sport bh's heel erg omhoog kruipen dus heb voor nu even geen bh aan en moet zeggen dat ik er niet heel slecht op ga😆🙊 is het een kwestie van bh bandjes losser dragen? Fijne avond allemaal!❤

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 gelukkig valt het mee met de zenuwen en kun je er lekker naartoe leven😇 je bent in goede handen hoor! Tsja die ader is wel minder inderdaad🙊 ach ben al blij dat het niet ernstig is en de pijn valt gelukkig ook mee. Ik laat ze lekker even vrij😆 geen straf. Lekker aftellen jij!!🎉 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Boon @Whisky jullie hadden het over sportbh's let erop dat de band bij jullie wel goed zit😉die van triumph zit bij mij te hoog dus die kan ik niet aan. Masseren hoef ik niet te doen dat scheelt weer😜

@Daniëla89ik heb 2 sportbeha d’r van Anita gekocht. Zitten super goed. Mijn band zit goed onder de borst. Hier is het enkel lichtjes insmeren met bio oil, 2 x per dag. Dus niet echt masseren 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 Wat fijn dat die ader niks ergs is! Kan je dat ook weer loslaten. Ik had ook last dat mijn bh randje elke keer omhoog krulde, was wel een speciale PO BH die ik van de Boerhaave had gekregen, heb toen zelf ook de bandjes op zijn langst gezet en zit sindsdien heel goed. Je kan even kijken naar mijn bh, misschien heb je er wat aan. Ik moet deze vanaf dag 1 tot 6 weken dragen, tot nu toe nooit last van gehad buiten dat omhoog krullen www.postoperatievedrukkleding.nl 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 wat een gek en vrij gevoel zal dat inderdaad even zijn!! Wel handig, kan je er vaak naar spieken! 🙂 Maar vast even wennen. Fijn dat je ader in je arm niets ernstigs is en vanzelf over zal gaan. Geduld geduld geduld.... soms zo lastig he. Ik zal er ook even extra op letten dat ik de rand van mijn sport bh wat lager trek. Maar merk ook wel dat het wat gemakkelijk opkruipt. Dit heb ik zowel bij de Anita als bij de sport bh van de Hunkemoller. Kruipen dan toch weer richting het litteken. Ik heb er geen last van maar het is in ieder geval dan geen 2 cm onder de borst. 

 

@Von5385 Spannend!! Veel succes voor jou!!

 

@Jill olivia hoe gaat het met jou meis? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-4-2021 om 13:59, Daniëla89 zei:

@Kaygee nou he wat een verschil weer!😇 ach ik heb er zelf voor gekozen en het gaat opzich prima hoor😊 heb gelukkig geen pijn meer dus dat scheelt. Nou inderdaad meid nog even en jij bent aan de beurt!!🥳 spannend he?  xx

Is het een beetje te doen ja? Bij mij zijn ze tot 4 dagen na ok bij hun vader. Daarna komt mijn moeder 3 dagen helpen en daarna gaan ze weer een paar dagen naar hun vader. 2 weken post ok gaat het wel allemaal weer een beetje op mij neerkomen denk ik. Mijn vriend kan me wel ondersteunen met de overige dingen maar niet met de kinderen. Scheelt dat mijn jongste nu 2,5 is en wel veel getilt wil worden maar het hoeft in principe niet. En gaat het niet dan heb ik mijn moeder nog als back-up. 

 

Mooi ook weer je laatste foto! 

 

Hier nu minder dan 2 weken, tijd gaat super snel, kijk er enorm naar uit maar toch ook wel super spannend hoor allemaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.