Ga naar inhoud

Daniëla89 : 6 april 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

He Daniëla, met mij goed. Voelen inderdaad echt steeds meer eigen en worden echt zachter. Merk wel dat ik steeds meer zin krijg in andere lingerie en ze meer te kunnen zien. Nu pak ik ze maar 2 keer per dag uit om te douchen en te in smeren. Maar blijft steeds een cadeautje om de bh uit te doen. 😁😁

Jij al helemaal gewend? Jij kan natuurlijk steeds tussendoor even spieken 😁😁🤗🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 jij bent dus ook helemaal blij!🥰

Snap ik ook wel ze zijn echt super mooi geworden👌🏼 Het verbaasd mij echt hoe spoepel ze aanvoelen dat had ik niet verwacht eigenlijk,zo spectaculair zijn mijn protheses niet😜 af en toe gluur ik even en dan ben ik weer zo blij dat ik het gedaan heb. ik kon me ook niet langer bedwingen en ben maar al wat gaan shoppen🙊 ik denk dat ze qua maat ook niet meer echt zullen veranderen hoor bij mij. Jij ook al geshopt?:125: maak er een mooie dag van xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Lieve meiden🥰

Even weer een kleine update van mij!

Vandaag ben ik 9 weken po en helemaal blij😇

ik was afgelopen week eindelijk even bij de hunkemöller geweest om lekker te shoppen🥳 Bij de hunkemöller kun je je maat niet laten opmeten vanwege corona maar bij het passen kwam ik uit op een 75 d en in sommige gevallen zelfs een e!😍 super blij met de maat natuurlijk. Het viel me wel op dat ze weinig in mijn maat hadden dus ben wel naar meerdere filialen geweest. Ik had uiteindelijk 2 bonnen van 100 euro genomen van groupon en zelf moet je dan nog 45 euro uitgeven per bon..nou ik heb ze verslonden hoor!!😂 dat is zo weg! heb ook een mooie witte bikini voor de zomer gevonden!😊 ik vind het lastig om jullie soms bij te houden maar lees nog steeds met jullie mee. Ik heb na het douchen even een foto gemaakt van mijn vriendinnen en zal die even toevoegen aan mijn album. Fijne avond allemaal!🤎

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 Dankje,wat lief😘 ik vind de maat ook goed bij mijn lichaam passen. Fijn om te lezen dat jij ook zo blij bent met je boobs🤗 ze zijn ook echt heel mooi geworden! Jij bent woensdag al weer 6 weken po joh wat gaat het snel🥳 kun je weer wat meer! ben benieuwd naar je foto xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah echt verslonden ja🙊 als je een bon van 100 euro hebt moet je 145 euro aan spullen kopen en in een keer uitgeven,zelf betaal je dan nog die 45 euro. Ik had de voorwaarden niet gelezen maar moet zeggen dat je al snel aan dat bedrag zit hoor. Voor een bikini ben je al rond de 50 euro kwijt😉 als ik jou was zou ik ook naar een groot filiaal proberen te gaan anders heb je heel weinig keuze in kleuren en maten😅 veel plezier!!🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow @Daniëla89 9 weken alweer😃, en jij bent echt het resultaat dat we geduld moeten hebben, ze zijn alweer mooier geworden vergeleken met de laatste foto. Prachtig, is wat Noor zegt dat ze mooi natuurlijk vallen😍 Zoals ik kan lezen geniet je er met volle teugen van, ga zo lekker door 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede tip om naar een groot filiaal te gaan, za zo eens even checken. 
Ik wilde eigenlijk even naar Den Bosch rijden. Weet niet of ze daar een groot filiaal hebben☺️ maar heb zo’n zin in Bossche bollen haha. 
Woon zelf in de omgeving Nijmegen maar heb die stad inmiddels wel een beetje gezien 🙈
 

En idd dat geld is zo op! 🤣 Heerlijk toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Lottje72 zei:

Wow @Daniëla89 9 weken alweer😃, en jij bent echt het resultaat dat we geduld moeten hebben, ze zijn alweer mooier geworden vergeleken met de laatste foto. Prachtig, is wat Noor zegt dat ze mooi natuurlijk vallen😍 Zoals ik kan lezen geniet je er met volle teugen van, ga zo lekker door 😘

Hier sluit ik mij helemaal bij aan, inderdaad exact het voorbeeld dat we geduld moeten hebben! 
Het ziet er echt mooi uit! Als ik je zo in de sauna zou tegenkomen zou ik serieus niet denken dat je een borstvergroting gehad zou hebben, zo natuurlijk! 
 

Haha bonnen verslonden in de Hunkemöller, ik zie het al helemaal voor me. Groot gelijk heb je meid! 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Von5385 zei:

Goede tip om naar een groot filiaal te gaan, za zo eens even checken. 
Ik wilde eigenlijk even naar Den Bosch rijden. Weet niet of ze daar een groot filiaal hebben☺️ maar heb zo’n zin in Bossche bollen haha. 
Woon zelf in de omgeving Nijmegen maar heb die stad inmiddels wel een beetje gezien 🙈
 

En idd dat geld is zo op! 🤣 Heerlijk toch? 

@Von5385Ik moest gelijk aan je denken toen ik dit net las 😂

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Wendy2020 hoe jij het voor je ziet zo is het waarschijnlijk ook gegaan😂 heb heel die winkel uit zijn voegen getrokken🤪 hahah nee hoor! Bedankt voor je lieve compliment🥰 xxx

 

Haha je hebt groot gelijk! Ik ben benieuwd of ze die bonnen nu ook nog hebben, was volgens mij tot vorige week geldig of iets? 
zal strakjes eens even kijken. Dan ga ik die winkel ook eens plunderen binnenkort 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou deze dame is net terig uit den Bosch. Met bossche bollen en lingerie!!! 
Ik heb me helemaal uitgeleefd daar in de Hunkemöller. Vanalles gepast en uiteindelijk 3 setjes gekocht. 
Vond het heerlijk in die winkel!!! 
 

Het is zo’n fijn gevoel om eindelijk eens echt keuze te hebben ipv de keuze uit 2 goedgevulde maximizers… 

Nu een goedgevulde bh zonder gapend gat! 
Ik ben blij 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Von5385 zei:

Nou deze dame is net terig uit den Bosch. Met bossche bollen en lingerie!!! 
Ik heb me helemaal uitgeleefd daar in de Hunkemöller. Vanalles gepast en uiteindelijk 3 setjes gekocht. 
Vond het heerlijk in die winkel!!! 
 

Het is zo’n fijn gevoel om eindelijk eens echt keuze te hebben ipv de keuze uit 2 goedgevulde maximizers… 

Nu een goedgevulde bh zonder gapend gat! 
Ik ben blij 😁

@Von5385haha...foto’s!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.