Ga naar inhoud

Daniëla89 : 6 april 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Wat fijn te horen @Daniëla89 dat je er zo relaxed in ging. Logisch dat de laatste moment even pittig waren! En nu dus gewoon je resultaat al bewonderen, dat is vast heerlijk! Daar moet ik straks 2 weken op wachten ivm drukverband wat er 2 weken om blijft. Wat een verschillen toch overal. Heel happy voor je dat het er nu op zit en nu aftellen naar de dagen dat je pijn weer afneemt! Hopelijk slaap je vannacht een beetje. Laat je lekker verwennen en ik ben heel benieuwd hoe het je de komende dagen vergaat. Zou je mij toe willen voegen aan je album? Zo benieuwd 🙂 Ik heb inmiddels de tijd dat ik word geopereerd. Ik moet er 8.30u zijn maandag en 9.30u is het zover. Lekker vroeg dus. Maar dat vind ik prima. Lieve Daniëlla heel voorspoedig herstel en heel fijn je te kunnen volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wooooehoeeee wat zijn ze al mooi!! Hoppa volle kracht vooruit🥳🥳 Zo grappig om dit te lezen omdat ik precies op dezelfde plek ben geopereerd als jij. Lag je ook op kamer 8 toevallig🤪 Rottig om afscheid te moeten nemen dan hè van je partner. Stomme Corona regels. Maar wat je zegt het personeel is zo ontzettend vriendelijk daar, dat maakt weer een hele hoop goed. 

En was fijn dat je al mocht spieken zeg!! En dat je lekker thuis bent. Ik hoop dat je een beetje kan slapen vanacht en dat je morgen goed voelt. Zo blij dat het erop zit voor je😍succes en we volgen elkaar😊

 

spannend @Myrthe83you are next! Nu gaan we voor jou aftellen😊

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia wat ben je toch lief!😊 ik lag op kamer 4🤭 vond iedereen zo ontzettend aardig daar dat heb je dan echt ff nodig het is allemaal niet niks natuurlijk😉 vond het spieken wel eng Hoor,ik dacht dat is een busongeluk daar maar was echt al blij!😍blij dat jij ook zo goed gaat!!

@Myrthe83

jij gaat het ook gewoon rocken!💪🏼 nog maar een paar daagjes🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 fijn dat alles goed is gegaan! Het is even pittig in het begin, maar het gaat echt met de dag beter. En voor je het weet kun je weer beetje bij beetje alles zelf.

 

Voor nu lekker laten verzorgen en uitrusten! Hopelijk slaap je een beetje vannacht 💤 

 

Liefs 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 had over je berichje heen gelezen sorry meid🙈 Vond het wel fijn dat ik alvast mocht spieken maar ook wel spannend hoor🤭ik heb je toegevoegd aan mijn album😘 Wat goed dat je al een tijd gekregen hebt ik merkte dat dat mij heel veel rust gaf op de een of andere manier. De eerste dagen moet ik even doorheen maar het is echt voor een goed doel👌🏼 lieve myrthe laat het lekker over je heen komen,je gaat super blij zijn straks met je boobs💛 we houden elkaar op de hoogte xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepieeeeeeeeee! :43:Fijn dat alles zo relaxed is verlopen en je blij bent met wat je al gezien hebt! 🥰

Het is inderdaad gek om alleen naar binnen te moeten he.. maar het is voor een goed doel haha!

Ben wel heel benieuwd naar de foto's.. wil je mij ook toevoegen?

 

Heel veel succes met herstellen meis.. laat je maar lekker verwennen thuis 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 ohhhh wat zijn ze al mooi😍 wat fijn dat alles goed is gegaan, ook met de narcose. Zo fijn als je zo lief begeleid wordt door het personeel. Fijn dat je goed hebt geslapen ook, dan voel je je al zoveel beter overdag denk ik. Lekker je laten verzorgen hoor en niet teveel meteen zelf willen he!! Eerste dagen zijn zo voorbij en dan voel je je steeds beter 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 wat goed zeg dat je je zo goed voelt💪💪💪 en wat de meiden hierboven al zeggen als je goed slaapt doet dat ook wonderen! Rustig aan elke dag weer wat beter😊😊 ik zit nu in een ik ga me vervelen fase. Niet meer verrot genoeg om de hele dag op de bank te hangen maar niet fit genoeg om m’n normale leven op te pakken. Soort tussen fase🤪 zometeen m’n elke middag bejaarden tempo wandeling maken

 

rustig aan Meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie berichtjes🥰 ben zo blij dat ik deze keuze heb gemaakt! Ik voel me vandaag al zoveel beter. Gisteren kon ik echt niks en moest mijn man mij zelfs eten voeren en drinken maar vandaag lukt dat gewoon zelf dus het wordt elke dag iets beter😇 vanacht werd ik wel wakker van de pijn en heb toen nog wat pijnstilling genomen. @Jill olivia  dat is echt rot maar wel fijn dat je al kan wandelen ben je er toch even lekker uit😇 las net je topic en ik vind een wijntje echt heerlijk! heb al een fles koud staan voor als het weer mag🤭😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn ze nu al mooi @Daniëla89 En dat zal de komende tijd alleen maar beter worden! Wat enorm fijn dat het zo goed met je gaat! En dat je nu al wat verbetering merkt. Heel erg blij voor je! En dat wijntje dat wordt zo genieten straks! Weten jullie zo wanneer je dat weer mag? Als al je medicijnen zijn afgebouwd kan ik me zo voorstellen?

Op naar het wijntje meiden! 🙂 

En @Jill oliviawat fijn dat je al meer kunt en ook naar buiten gaan. En dat al die klusjes vooral nog voor wat het is he!! 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa ik heb weer teveel gedaan vandaag moet je maar ff bij m’n topic lezen😂 gestraft voor m’n eigenwijsheid. Nu lekker op de bank en ik doe helemaal niets meer🥳 @Myrthe83 en @Daniëla89 ja idd met de wijntjes wacht ik tot ik helemaal medicijn vrij ben. Ik slik nog de paracetamol en voor de nacht nog een naproxen maar dat is niets in vergelijking van de handenvol pillen die ik eerst naar binnen werkte. @Daniëla89kan je het huishouden etc een beetje loslaten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles goed is gegaan. Je zult je iedere dag wat beter gaan voelen. Ik had vanaf dag 10 geen klachten meer. Ja en dat slapen vond ik in het begin niet fijn, zo op je rug. Nu slaap ik wel weer op mijn zij. Dat is heerlijk. Succes met je herstel en super om te horen dat je al blij bent met je resultaat. Zou je mij ook willen toevoegen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.