Ga naar inhoud

Daniëla89 : 6 april 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, houtje zei:

@Daniëla89 Goedemorgen dames, vandaag voel ik me weer een stuk beter na een dip van 4 dagen. Ze lijken weer een stuk groter, stiekem dacht ik zelfs van oeps worden misschien wel heel groot als alles gezakt is ( het is nooit goed 🙈🤣). Maar gister was ook alles goed, ze zei dat ze zag dat ik heel goed gerust had. Toen ik daarop zei dat ik de laatste week weinig rust heb gehouden en mijn man opsomde wat ik allemaal gedaan heb heeft ze me wel even toegesproken......moest beloven dat ik de komende 4 weken echt rustig aan doe want het is toch een grote operatie geweest ondanks ik weinig pijn heb ervaren. 

 

Ook gaf ze aan dat mijn snelheid van herstel niet te vergelijken is met iemand die alleen een vergroting gehad heeft. Mijn resultaat zal iets langer op zich laten wachten. Met deze woorden begin ik ze toch weer mooi te vinden en heb ik weer alle vertrouwen dat het goed komt. Het niet dagelijks meer kijken heeft me ok echt geholpen. In mijn album heb ik weer een foto toegevoegd van vandaag.

 

Iedereen ook nog bedankt voor de lieve woorden!! 

Dat zijn de goede berichten! En wat een verandering ook bij jou na een week!! Het herstelt al heel mooi! Prachtig! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@houtje gelukkig voel je je weer wat beter ben zo blij voor je!🙏🏼volgens mij werken de dipjes aanstekelijk hier😆 heb even gekiekt naar je foto en vind ze echt heel mooi🤩 ze zijn inderdaad groter geworden en zien er ook een stuk rustiger uit. Je moet het iets meer tijd geven dan een gewone borstvergroting maar van de zomer kun je lekker pronken!!:13: ga zo door meid💪🏼 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, houtje zei:

@Daniëla89 Goedemorgen dames, vandaag voel ik me weer een stuk beter na een dip van 4 dagen. Ze lijken weer een stuk groter, stiekem dacht ik zelfs van oeps worden misschien wel heel groot als alles gezakt is ( het is nooit goed 🙈🤣). Maar gister was ook alles goed, ze zei dat ze zag dat ik heel goed gerust had. Toen ik daarop zei dat ik de laatste week weinig rust heb gehouden en mijn man opsomde wat ik allemaal gedaan heb heeft ze me wel even toegesproken......moest beloven dat ik de komende 4 weken echt rustig aan doe want het is toch een grote operatie geweest ondanks ik weinig pijn heb ervaren. 

 

Ook gaf ze aan dat mijn snelheid van herstel niet te vergelijken is met iemand die alleen een vergroting gehad heeft. Mijn resultaat zal iets langer op zich laten wachten. Met deze woorden begin ik ze toch weer mooi te vinden en heb ik weer alle vertrouwen dat het goed komt. Het niet dagelijks meer kijken heeft me ok echt geholpen. In mijn album heb ik weer een foto toegevoegd van vandaag.

 

Iedereen ook nog bedankt voor de lieve woorden!! 

Wat fijn dat je uit je dipje komt. Het is ook nog maar zo kort na je best pittige operatie.Net even je foto's bekeken maar vind ze nu al goed eruit zien en de maat past ook mooi bij je.. ze moeten nog wel zakken en zachter worden, dan herken je ze niet meer terug!!

Gaat echt heel mooi worden! ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx en ben ook zo blij dat ik me weer beter voel, zoveel meer zin om weer uit bed te komen en toch weer een keer in de spiegel te kijken. Ben blij dat het dus idd maar een dipje was. Straks allemaal met een mooie gevulde bikini het strand op 😁😁

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, houtje zei:

Thanx en ben ook zo blij dat ik me weer beter voel, zoveel meer zin om weer uit bed te komen en toch weer een keer in de spiegel te kijken. Ben blij dat het dus idd maar een dipje was. Straks allemaal met een mooie gevulde bikini het strand op 😁😁

Daar proost ik op!! 🥂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 lief dat je aan me denkt😊 morgen inderdaad 6 weken po en vind het heerlijk dat ik weer vrij mag tillen en bewegen en niet meer hoef na te denken bij alles wat ik doe😅 ben ook weer rustig aan begonnen met sporten. Mijn borsten gaan niet gelijk op maar vind ze steeds weer mooier worden en ben ook heel blij met mijn maat😇 ik had een paar dagen geleden voor het eerst echt een strak truitje aan gedaan en zag toen pas echt hoe mooi de maat bij me past,niet te groot maar ook zeker niet klein😝 ik zal morgen weer even een foto in mijn album doen. Ben ook benieuwd naar hoe het met jou gaat nu😘 en @Whisky @Boon @kverhage hoe gaat het met jullie??🤗 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Kaygee jaa had het zo gemist! Merk het meteen aan mijn lichaam als ik niet sport zoo jammer🙊 zag er bij jou met 1 dag po al super uit wat zal je blij zijn meid!😊 hoe gaat ie verder met jou?? xxx

 

Ja dat merk ik ook snel! Zomer fit straks! Lang leve muscle memory. 

 

Het gaat hier eigenlijk super goed! Even voor mezelf grenzen stellen want ga weer te snel op pad. Maar de pijn is heel goed te doen! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Noor45 lief dat je aan me denkt😊 morgen inderdaad 6 weken po en vind het heerlijk dat ik weer vrij mag tillen en bewegen en niet meer hoef na te denken bij alles wat ik doe😅 ben ook weer rustig aan begonnen met sporten. Mijn borsten gaan niet gelijk op maar vind ze steeds weer mooier worden en ben ook heel blij met mijn maat😇 ik had een paar dagen geleden voor het eerst echt een strak truitje aan gedaan en zag toen pas echt hoe mooi de maat bij me past,niet te groot maar ook zeker niet klein😝 ik zal morgen weer even een foto in mijn album doen. Ben ook benieuwd naar hoe het met jou gaat nu😘 en @Whisky @Boon @kverhage hoe gaat het met jullie??🤗 xxx

Goede berichten @Daniëla89!! Ben benieuwd naar je nieuwe foto morgen. Weer een mijlpaal 6 weken. Kan ook niet wachten om straks weer strakke truitjes aan te doen. Lukt me nu nog niet met m’n armen. Geniet lekker van het sporten en tillen wat morgen weer beetje mag 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 ik had voorheen altijd een s qua bovenkleding maar nu is een m mooier vind ik anders is het wel heeel strak😆 lekker shoppen dus🤩 tijd gaat zo snel voor je het weet kun jij dat ook allemaal! xxx @Diana75 het is zeker wel weer fijn om het normale ritme weer op te pakken hoe gaat het met jou verder?😇

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Noor45 ik had voorheen altijd een s qua bovenkleding maar nu is een m mooier vind ik anders is het wel heeel strak😆 lekker shoppen dus🤩 tijd gaat zo snel voor je het weet kun jij dat ook allemaal! xxx @Diana75 het is zeker wel weer fijn om het normale ritme weer op te pakken hoe gaat het met jou verder?😇

@Daniëla89, gaat redelijk goed. Ga tegenwoordig rondborstig door het leven 😅
Geen dip meer, nog vaak best moe, zeker vandaag na eerste dag werken en dan ook wat meer pijn en zware, strakke borsten. Woensdag controle en eigenlijk al best tevreden met mijn tieties!!

Hoe gaat het met jou? Jij mag al wel sporten......pfff...gun het jou wel hoor, maar beetje jaloers!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 fijn om te horen😇 hier gaat het ook goed! Het liefst ga ik hardlopen maar dat is nog geen goed idee denk ik😆 zal het even aan nio vragen morgen wanneer dat mag. Heerlijk he om boobies te hebben!!🙏🏼 veel suc6 bij je controle,zal vast wel goed zijn allemaal hoor😘 @Von5385 thanks!!😇 hoe ga jij nu?? xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89, ik ga heel goed. Heb weinig tot geen last. Doe lekker mn ding en probeer weer beetje conditie op te bouwen. Verder lekker bingen🤣
Morgen controle, pleisters eraf en hechtingen eruit. 
Ik zal morgen nieuwe foto’s voor het album maken en verslagje op mn topic zetten hoe het is gegaan. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb intensief werk en ook geen last meer op het einde van de dag. Alleen de allerzwaarste dingen laat ik nog. Alleen die borstband is zo vervelend. Begint te groot te worden en heb een grote flap bengelen steeds. Ik ga vooral blij zijn al die uit mag. Heb al een notitie in mijn agenda gemaakt in het groot als we 8weken po zijn haha. En dan lingerie shoppen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 6 weken po hoppaa!!:43:

Voor mij is het "gewone" dagelijks leven al weer een poosje begonnen en ben ik weer druk met de zorg van mijn lieve kindjes. Het voelt heel fijn om het gewone ritme weer te hebben opgepakt en yesss ik mag weer sporten!!🙏🏼 zal je net zien heb ik mijn boobs kan ik nog steeds niet in mijn bikini straks hihi🤭😅 het voelt nog wel een beetje gek dat ik niet meer zo hoef op te letten hoe ik beweeg en hoe zwaar ik til het zit een beetje in je systeem na al die tijd🙈 maarrr moet echt zeggen dat ik helemaal blij ben met mijn boobs!! Ze zijn nog niet gelijk maar vind ze echt steeds mooier worden en ze voelen al helemaal eigen😊 ik merk dat ze steeds soepeler worden nu en ik vind de maat heel goed passen bij mijn lichaam,ik had ze echt niet groter willen hebben. Het is gek hoe snel je er aan went ik zou niet meer weten hoe het was met mijn lege b cup...echt bizar🙊 ik zal even een nieuwe foto plaatsen in mijn album. (De strepen op mijn borsten komen van mijn bh🤫) fijne avond ladies!!❤

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89whoehoeeeee ik ben even op het forum en val meteen met m’n neus in de boter! Nieuwe foto whoop whoop! Meid echt mooi en ze zijn prachtig idd van jezelf geworden alsof het nooit anders was✔️👍❤️ Vind het fijn dat je zo blij bent! Fijn dat je weer lekker je ding doet Meis! Ik ga donderdag ook weer sporten! Want de derriere behoeft ook na al die maanden weer eens aandacht haha!!!😎 fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.