Ga naar inhoud

Daniëla89 : 6 april 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Myrthe83 slapen gaat bij mij nog niet soepel. Het liggen is prima maar als ik dan na een poos weer beweeg voelt het nog best vervelend,dus half zitten vind ik nu nog wel beter😅 het lukt me wel om half op mijn zij te liggen en wat meer onderuitgezakt,in het begin zat ik wel echt recht op. Het is zo verschillend voor iedereen. Ben ook benieuwd hoe het met jou gaat nu meid🙂xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over het algemeen gaat het dus wel goed met je @Daniëla89? Lekkerrrr 😍👙 nog even wachten en dan shinen in je bh's en bikini 🤩

 

Ik dacht nou ik kom wel op een c-cupje uit. Nouuuuu niet dus.. E 😱 maar man wat geniet ik nu van mooie lingerie uitzoeken. Ik hoop dat je er snel klaar voor bent 🌸

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83hoi Meis! Ik vond de eerste dagen echt pittig en vooral de nachten. Ik slaap nog steeds op m’n rug wel vrij plat al na de eerste dagen en op m’n zij mag wel maar lukt me niet. Ik merk wel dat ik nu met 2,5 week post op echt langzaam me steeds beter ga voelen. Vandaag met m’n dochtertje naar appie geweest, ze is 2,5 en kan zelf in de auto stoel klimmen en ze houd gordeltjes vast die kan ik zo dichtklikken. Autorijden voelt niet meer zo raar en ik doe boodschappen gewoon 1 product per keer pakken en dan ook met in de auto doen alles weer over 1 voor 1 in een andere tas. Geen zware dingen maar gewoon de dagelijkse lullo boodschappen lukken me wel! @Daniëla89 hoe gaat jou voortgang Meis ben je ook langzaam een beetje steeds meer aan het oplopen? Conditie is echt een ding hè na zo een week. Hoe vond nio je foto’s? (Wat een leven heeft die man elk moment van de dag opent hij z’n telefoon en KABOEM weer een paar mooie borsten in z’n beeldscherm)

@Myrthe83 heb je een beetje geslapen?

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net bericht gehad van nio die man heeft het ook maar druk met al die borsten😂 hij vindt ze er prachtig uit zien en mijn "harnas" mag uit,over 2 weken weer even nieuwe foto's sturen:35: als ik de foto's van net na de operatie en van 1 week po naast elkaar zie is het verschil zo groot ben echt benieuwd hoe ze steeds weer veranderen😇 wandelen gaat goed en kan al aardig weer wat dingetjes maar je merkt inderdaad wel dat je conditie een klap heeft gekregen😉 wel fijn om te merken dat het steeds iets beter gaat.Morgen ga ik heerlijk koken voor mijn vent dat heeft hij zo verdiend! Die mannen van ons hebben ook wat te verduren🤪uiteindelijk voor een goed doel dat wel natuurlijk. Nou nu lekker even douchen en genieten van mijn sportbh!!🥳 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Daniëla89 zei:

Heb net bericht gehad van nio die man heeft het ook maar druk met al die borsten😂 hij vindt ze er prachtig uit zien en mijn "harnas" mag uit,over 2 weken weer even nieuwe foto's sturen:35: als ik de foto's van net na de operatie en van 1 week po naast elkaar zie is het verschil zo groot ben echt benieuwd hoe ze steeds weer veranderen😇 wandelen gaat goed en kan al aardig weer wat dingetjes maar je merkt inderdaad wel dat je conditie een klap heeft gekregen😉 wel fijn om te merken dat het steeds iets beter gaat.Morgen ga ik heerlijk koken voor mijn vent dat heeft hij zo verdiend! Die mannen van ons hebben ook wat te verduren🤪uiteindelijk voor een goed doel dat wel natuurlijk. Nou nu lekker even douchen en genieten van mijn sportbh!!🥳 

 

Nou SUPER toch! Geniet erval 🌸 en kook ze 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89jippie!!! Zullen we die harnassen ritueel verbranden😂😂 Lekker dat ie uit mag! Geeft weer adem en lucht. Goed dat je alweer zo lekker bezig bent. Na de eerste week ga je echt elke keer wat erbij kunnen. Gek hè waar je normaal allemaal niet over nadenkt is nu iets wat je graag zou willen. Op je zij slapen armen omhoog haha nog even geduld.😅 Onze mannen verdienen een lintje of in jou geval een lekkere maaltijd. Geen stamppot hè😂😂

succes morgen!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia lets do this!😂 wat een krengen zijn dat toch en die hema bh zit echt goddelijk.

Ben je blij met het resultaat?? Vind het zo gek om ineens borsten te hebben maar ben er zo blij mee. mijn zoontje is niet de makkelijkste deze week dus mijn man moet flink aan de bak🤭 hoop dat het met jou ook goed gaat meid xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89

wowww ik heb net gekeken in je album. Wat ziet het er goed uit zeg! Super!!

en wat fijn dat je geen pijn hebt meer enz. Ik mag sinds donderdag mijn “harnas” uit. Heb die gewoon 6 weken aangehad!! 
maar je zult het niet geloven... ik heb hem nog steeds aan. Durf nog niet zo goed. Ben gisteren erg druk geweest en vandaag de hele dag een zeurende borst. Ook een beetje een brandend gevoel. Hoop dat dat morgen weg is. Slaap jij alweer op je zij? Ik sinds het weekend eigenlijk weer. Wat een verademing is dat zeg. Lukt het allemaal met het houden van rust? Best lastig hè wanneer de pijn weg is om dan niet teveel te doen. 
xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 Ja ik ben super blij met het resultaat ik had het echt jaren eerder moeten doen. Ik was vrijwel direct na m’n eerste vergroting niet tevreden maar ja toen gingen we huis kopen kindjes krijgen etc en dan stel je het allemaal uit. Maar als ik dit nu zie denk ik verdorie had ik het toen maar gedaan. Ik heb nu al meer zo dan dan ik met m’n allerergste pushup bh had! Ben heel benieuwd hoe straks ik me voel in m’n normale kleren. Ik kleed me nu vooral natuurlijk zo dat ik het zelfstandig kan. Vandaag m’n eigen haar weer gedaan gaat allemaal tempo slak maar goed we gaan vooruit!! Aaah je zoontje zal denk ik voelen dat het wat anders is dan normaal. Onze kids merkten het ook hoor😅 m’n man moest net ook al mopperend tien keer de trap nog op om aan alle wensen van onze prinses te voldoen😂😂 bij mij flikt ze dat niet hoor😂😂 voor je het weet zitten we weer in onze oude rol nog even van genieten dus haha! Ik spreek je weer😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89en @Jill oliviaHaha, ritueel verbranden die krengen!! Heb die neiging ook bij mijn oude favoriete push-up bh! 😂  @Wianna6 weken is helemaal lang maar kan me het gevoel van veiligheid ook voorstellen. Als je hem straks uit hebt, voel je vast dat het oke is. 

Wat heerlijk Daniëla dat je al kunt koken en lief dat je dat doet voor je man. Ze verdienen het zeker na alle hulp en steeds klaar staan voor ons. 

Jill, zo fijn voor je dat je al zo kunt genieten en blij zjjn met je borsten. Terecht ook, ze zijn prachtig!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wianna dankjewel!🧡 ik slaap wel op mijn zij nu snachts maar ik zorg er wel voor dat ik met mijn bovenkant ietsje rechter lig zodat ik mijn borsten niet belast,vind dat voor de nacht nog een beetje eng🤭 maar overdag lig ik wel gewoon op mijn zij als ik bijv tv kijk en dat voelt gewoon toppie. Ik bof maar🍀 heb wel echt jeuk aan mijn boobs🤪ik kan me echt goed voorstellen dat je dat spannend vind als hem zo lang hebt moeten dragen hoor,het is echt een drempel waar je overheen moet. Hoe is het nu met je borst? Hopelijk is het weg of iig al stukken beter🌸 ik heb van de linkerborst nu nog iets meer last maar ik ben ook pas 1 week po dus dat lijkt me normaal. Probeer wel goed in beweging te blijven maar doe geen dingen die ik niet mag natuurlijk xxxxx

@Jill olivia heel herkenbaar er is altijd wel weer een reden en heb me ook best schuldig gevoelt dat ik dit geld aan mezelf heb uitgegeven maar als ik gelukkig ben voelt mijn gezin dat ook😉 ons meisje is pas 6 maanden dus daar heeft mijn man geluk mee🤣 begrijp dat je er blij mee bent ze zijn heel mooi geworden xxx

@Myrthe83 liefde gaat door de maag😆 hoe ga jij nu?? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meiden!  @Myrthe83 dank je wel voor het compliment😘😘🌸 ik heb ook even bij je foto’s gekeken! Wat zit je ingepakt zeg. haha een kadootje wat je straks mag uitpakken🥳Wanneer mag het eraf? Maaaar ik zie wel boobs erdoorheen! 😏 ben heel benieuwd

 

@Daniëla89oh meid wat een kleintje nog! Dat was ook zo! Respect hoor dat je het aan durfde al. Jaaaa ik had dat ook zo met dat geld. M’n man deed er echt totaal niet moeilijk over maar ik zou normaal nooit zoveel geld aan mezelf uitgeven🤯 ben niet vies van een kadootje hoor haha maar dit is wel next level😂 maar zoals mijn man altijd zo dramatisch zegt: happy wife is happy life😂😂 

succes met koken zometeen! Heb bewondering hoe fit je al bent hoor! En ben je helemaal blij met hoe het eruit ziet?

Ik begin echt steeds meer m’n leven terug te krijgen. Ga weer overal heen. Alleen was ik naar de wimpers vandaag en dat ging nog niet zo goed ik kan echt niet plat liggen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia ben heel blij met mijn boobs🥰 moet er echt op letten dat ik niet te veel ga doen doordat ik geen pijn meer heb ben ik geneigd om meer te doen dan mag maar hou me netjes in😅 linkerborst voel ik nog wel maar minimaal. Het herstel is zo verschillend bij iedereen. Wat heerlijk dat je je dagelijkse leven weer terug heb en er weer lekker op uit kan😇 xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even weer een update ladies🙂

Vandaag 2 weken po en het gaat elke dag een stukje beter. Ben sinds 2 dagen van mijn pijnstilling af dus dat is fijn👌🏼Merk wel dat mijn linkerborst iets achter loopt op de rechter en dat mijn litteken een beetje zeurt aan die kant,maakte me daar een beetje zorgen over. Gek eigenlijk..ik ben pas 2 weken po dus dat hoort er gewoon nog bij maar doordat de andere zo goed gaat..🤔 maar ook dat wordt elke dag weer iets beter dus moet me eigenlijk geen zorgen maken🤪Sinds maandag is mijn man weer aan het werk en vind het bestwel even pittig om weer alleen voor mijn kindjes van 6 maanden en 2 jaar te zorgen🙊 lichamelijk best een uitdaging en zo moeilijk dat je niet alles kan doen met ze😩 nou ik ben mijn ei ook weer even kwijt😆 foto heb ik aan mijn album toegevoegd xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoehoe alweer twee weken wat vliegt de tijd hè! Echt zo snel gegaan en ben blij dat je je zo goed voelt! Respect voor je hoor met twee van die kleintjes🥰 top mama doet ze even hoor!

Mijn borsten zakken ook niet helemaal gelijk al is rechts bezig met een inhaal slag sinds een paar dagen. Maar nio zei tegen mij het zijn twee verschillende operatie gebieden en dat dat normaal is. Ik ga je foto kijken!  Ben benieuwd😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! 
Ik heb net je topic zitten lezen en wat is het fijn hoe uitgebreid hier geschreven wordt. Ik heb al veel tips die ik mee zal nemen. Dank je wel!!! 
 

Zelf ben ik 3 mei aan de beurt bij dr. Fresow van de Klaver kliniek in Heesch. 

Ik zag staan dat de meeste meiden hier heel tevreden zijn met de hema bh. Om welke bh gaat het dan precies? 
 

Zou ik mogen spieken in je album? Dan kan ik een beetje zien wat me te wachten staat☺️
Succes met je herstel!! 
liefs Yvonne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow @Daniëla89 wat zakken ze mooi. Ze zien er ook minder gespannen uit. Echt heel mooi!! Dat wordt shinen deze zomer!!! Joehoe!! 😁🤗 En respect hoe je het doet met 2 kleintjes. Knap!!

En @Jill olivia fijn dat je de onzekerheid weer achter je hebt gelaten. En anders gewoon even kijken naar je voor en na foto's en dan zie je weer wat voor geweldige en mooie upgrade je hebt gekregen! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia @Von5385 hahah jill moet zo lachen je hema bh knaller is nog beroemd geworden ook🤭 heb jij die link nog? 3 mei is al snel!wat spannend voor je😇 voor welke maat ga je? Ik heb 450 cc dual plane en zal je even toevoegen👍🏼 @Myrthe83 thanks meid!😘 ben zo benieuwd naar hoe het bij jou geworden is. Hoe gaat het nu met je?🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/sport-bh/dames-sport-bh-zwart-1000011982.html

dit is de inmiddels beroemde Hema knaller😜 succes met de voorbereidingen op je operatie!

 

@Myrthe83 Ja dank je wel ik ben nog niet helemaal 100 procent overtuigd maar ik moet gewoon even wachten op de bh’s. Mijn borsten staan wat verder uit elkaar dus het echte wauw effect komt straks met een echte bh dat had ik met m’n oude borsten ook. Hoe gaat het met jou?😊 wanneer mag je je kadootjes uitpakken🤪

 

@Daniëla89 heerlijk hè zo met z’n allen lekker kletsen! Fijne dag allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill oliviadank je wel voor de link van de Hemaknaller 🙃


@Daniëla89thnx! Vind t echt mooi geworden bij je!!

Ik krijg 425cc dual plane mentor rond. 
Ik heb van mezelf een 70/75a(a) cup dus ben heel benieuwd hoe het zal worden. 
Met passen is het toch altijd even afwachten hoe t in werkelijkheid zal gaan!! 
Binnenkort zal ik ook even album aanmaken. (Als ik weet hoe t werkt haha) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.