Ga naar inhoud

Daniëla89 : 6 april 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Haha ik voelde instinctief dat ik even moest kijken😂😂😂 ik heb ook nieuwe foto’s geplaatst @Daniëla89 kan je ff terug gluren. 
oh girl ik was ooit zo fit als wat en toen kwam Corona wijn en stokbrood en dus ben ik nu voor mij doen niet in the ultiemste Shape maar we gaan niet zeuren want ik ben gezond en heb boobs! Wat betreft het sport gedeelte. Voor mij persoonlijk is m’n buik ook het strakste als ik m’n voeding aanpas. Ik eet eiwit rijk en laag in koolhydraten maar ik vermijd ze niet helemaal. Zo krijg ik m’n vetpercentage naar beneden. Vroeger was ik er super fanatiek mee tegenwoordig niet meer maar ik weet wel een beetje in balans te blijven. Donderdag er weer tegenaan! Qua oefeningen doe ik nu simpele crunches met gestrekte benen op de grond of ze gebogen met 90 graden. En ik lig met m’n rug op de grond en dan breng ik m’n benen naar 90 graden en laat ze weer zakken. Als dat spanning op je borst geeft kan je ook 1 been doen. Maar doe voorzichtig hoor! Als tip kan ik je geven ashleigh_Jordan op Instagram ze doet hele leuke thuis oefeningen en als je straks wat meer hersteld bent zijn de trainingen van bullyjuice zoals ie heet op YouTube ook lekker voor thuis die voor je benen dan. Zou bovenlijf nog ff laten! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia en @Daniëla89 ik word helemaal blij van jullie berichten en wat een mooi resultaat bij jullie! Wat fijn dat jullie het sporten weer op kunnen gaan bouwen. Ik mis het enorm maar zou het ook heel spannend vinden om weer borstspieren te gaan trainen. Ik ben benieuwd naar jullie tips en ervaringen en waar jullie mee begonnen zijn met sporten. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Noor45 aah lieve noor!!🤎

Ik heb nio een berichtje gestuurd dus wacht nog even af wat hij zegt over het sporten. Nu train ik mijn buik en benen weer maar zodra ik hoor dat ik mag hardlopen spring ik gelijk in mijn hardloopschoenen😂 hoe voel jij je vandaag?😘

Ik kan mooi meeliften op jullie ervaringen 😀. Ben vandaag 3 weken PO. Het gaat wel echt stuk beter. Voel we nog wat pijn onder m’n oksel aan 1 kant. Hoop dat dat ook binnenkort weg gaat. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Noor45 zei:

Ik kan mooi meeliften op jullie ervaringen 😀. Ben vandaag 3 weken PO. Het gaat wel echt stuk beter. Voel we nog wat pijn onder m’n oksel aan 1 kant. Hoop dat dat ook binnenkort weg gaat. x

Fijn om te lezen dat het weer de goede kant gaat op met je!! :35:

Die pijntjes zullen langzaamaan ook gaan verdwijnen en dan kun je welverdiend genieten van je nieuwe vriendinnen! :tatice_04:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Daniëla89 zei:

Vandaag 6 weken po hoppaa!!:43:

Voor mij is het "gewone" dagelijks leven al weer een poosje begonnen en ben ik weer druk met de zorg van mijn lieve kindjes. Het voelt heel fijn om het gewone ritme weer te hebben opgepakt en yesss ik mag weer sporten!!🙏🏼 zal je net zien heb ik mijn boobs kan ik nog steeds niet in mijn bikini straks hihi🤭😅 het voelt nog wel een beetje gek dat ik niet meer zo hoef op te letten hoe ik beweeg en hoe zwaar ik til het zit een beetje in je systeem na al die tijd🙈 maarrr moet echt zeggen dat ik helemaal blij ben met mijn boobs!! Ze zijn nog niet gelijk maar vind ze echt steeds mooier worden en ze voelen al helemaal eigen😊 ik merk dat ze steeds soepeler worden nu en ik vind de maat heel goed passen bij mijn lichaam,ik had ze echt niet groter willen hebben. Het is gek hoe snel je er aan went ik zou niet meer weten hoe het was met mijn lege b cup...echt bizar🙊 ik zal even een nieuwe foto plaatsen in mijn album. (De strepen op mijn borsten komen van mijn bh🤫) fijne avond ladies!!❤

Jipeeeeeeee! Je bent de magische 6 weken voorbij!! :1bouncingboobs:

 Haha zooo herkenbaar.. je went idd echt snel aan de maat.. kan me ook niet meer voorstellen hoe het was met mijn niet al te volle b-cupje 🤣 

Heb net even je foto's bekeken en wat een verschil al zeg! Prachtig worden ze!! 😍

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super @Daniëla89 Heel mooi!! En wat heerlijk dat je gelijk mag starten nu met sporten in de sportschool. Hardlopen zou ik ook nog even mee wachten. Maar die bikinibody willen we ook naast onze mooie boobies he!! 🙂 Eerder las ik ergens hardlopen met 10 weken maar misschien wel beter overleggen met Nio. 

Je mag super trots zijn en fijn dat je happy bent nu met de size!! top. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 wat lief van je!😘 ben altijd blij geweest met de maat hoor vond het alleen een beetje moeilijk om door de ongelijkheid  van mijn borsten te kijken maar vind ze nu met de tijd steeds mooier worden en ben heel tevreden😇heb ook even bij jou gespiekt en jij mag ook blij zijn meid vind ze echt heel mooi geworden en super natuurlijk ook😍 wat veranderen ze ook snel he! Sporten is zo fijn dat het weer mag en inderdaad wacht even af wat nio zegt maar die heeft het een beetje druk denk ik🤭 knuffel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 ja heb al bericht gehad👍🏼hij vond dat de protheses al mooi aan het zakken zijn en dat ik nu snachts mijn sportbh moet dragen en overdag geen bh😅

ze voelen al helemaal eigen en voelen steeds soepeler. Mag wel pas vanaf 3 maanden po hardlopen dus moet daar nog even geduld mee hebben😆 fijn om te horen dat je ook zo blij bent met je boobs!🤗 hoe gaat het verder met jou nu?😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 Ik heb ff in je album gekeken en wauw ze worden prachtig :)  Heel gaaf ook om te zien hoe ze veranderen in de loop van de weken.

 

Nog even geduld met hardlopen dus! Je staat wel te trappelen he :) Hopelijk vliegt de tijd voor je

 

Het zwembad is weer open en was gisteren lekker baantjes zwemmen. En er zijn altijd wat vaste mensen. Maar straks kom ik daar ineens een paar weken niet en dan ineens met borsten haha. 
Ach in het water ziet niemand het, en ik zou ook niet weten of die ene mevrouw nou een zwart badpak of een roze bikini aan had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Danielle. Wat fijn om zo’n uitgebreid “verslag” te lezen (ben geloof ik al een 1/2 uur aan het lezen haha) Gewoon eerlijk, hoe het is. Ben van nature een ras optimist waardoor ik wel eens te makkelijk over dingen denk. Maar door veel te lezen hier wordt het beeld steeds helderder. Ik merk dat ik door jou maar ook door alle andere meiden hier zooooo enthousiast aan het worden ben dat ik bijna niet kan wachten......maar heb nog niet eens een consult gehad :85::75:.  Ik heb voor nu mijn pijlen op Boerhaave gericht. Maar door jouw verhaal ga ik mss ook nog een consult aanvragen bij PMC. Poeh, valt niet mee allemaal.

Wat ik me afvraag, heb je nog speciale oefeningen gedaan vóór je geopereerd bent?
En nog een vraag: zou ik mee mogen kijken in je album😊?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Frukje dankje! Wat lief🤗

ben ruim 6 weken po nu en zou het inderdaad wel weer lekker vinden om het hardlopen op te kunnen pakken,aan de andere kant de tijd vliegt voorbij dus ik overleef het wel om nog even te wachten hoor😛 spannend voor jou dat je nu een datum hebt! Ik zou lekker schijt hebben en pronken met die boobs bij het zwembad hoor🤩😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenster wat leuk dat je er zoveel aan hebt! ik zat in het begin ook iedereen zijn topics door te spitten😛 vind het nu nog steeds leuk om mee te lezen maar het is bijna niet meer bij te houden😂 ik ben maar op 1 consult geweest en heb geen spijt van mijn keuze.

Ik vond parkkliniek echt een hele fijne kliniek, iedereen is echt super vriendelijk daar. Ze hebben me daar echt gerustgesteld  toen ik dat nodig had🤗 en vind nio persoonlijk ook een heel goede pc. Als ik kijk naar mijn voorsituatie vind ik echt dat hij er iets moois van heeft gemaakt👌🏼heb je al een idee wat voor maat je zou willen? Ik trainde voor mijn operatie mijn buik zodat ik goed omhoog kon komen na mijn operatie en dat heeft wel geholpen(al was het alsnog een kunst om omhoog te komen🤣) ik zal je even toevoegen dan kan je even spieken😇 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 joehoeeee daar ben ik!!! Haha het is inderdaad niet meer bij te houden hè al die toppers hier met hun nieuwe mooie boobs of bijna nieuwe boob bezitsters. Zoveel aan het forum gehad en nog. Wel ff gek voor je om zonder bh overdag te lopen of niet!

op de foto vind ik niet opvallen dat ze moeten zakken ze zien er al prachtig uit! Hopelijk mag je ook snel genieten van mooie bh’s. 

Ik was gisteren 8 (?!) weken alweer post op time flies!!! Alsof we gisteren elkaar allemaal succes wensten! Ik moet officieel nog twee weken m’n ongelovelijk gehate stomme sport bh aan. Gisteren tijdens een borrel bij vrienden even m’n smokkel bh aan gedaan zonder beugel. Kreeg bij binnenkomst meteen een compliment yes yes! Goed om te weten dat hardlopen niet mag nog. Ik moet over twee weken nio weer m’n voorgevel sturen ga hem ook meteen vragen of ik mag skeeleren. Ik heb trouwens gisteren bovenlijf getraind. En zo getraind dat ik geen borstspieren aanspande. Voelde me wel een beetje een sneue stumper met m’n ultra zielige gewichtjes. Je hoorde de apparaten zo een lullig metaal tikje maken omdat ik ze in het eerste gaatje had😂😂 maar goed heb het heel voorzichtig gedaan😊

heb jij last met sporten of gaat het prima? En slapen op je zij enzo? Ik kan nu comfortabel op beide zijden slapen👍 Geniet van je avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia hoi meid!😘 nou echt hoor niet meer bij te houden hier😂 wauww 8 weken wat gaat het snel he merk het bij mezelf ook.

Ik zei het eerder al gelukkig ben ik thuis mama je zou maar zonder bh naar je werk moeten😅 

Ze zijn een flink stuk gezakt nu vanaf de zijkant kon je het wel een beetje zien. Hij zal wel weten wat hij doet want vind ze steeds mooier worden🤩 boefje ben je ook met je smokkel bh hihi🤭 ik doe als ik weg ben of op visite altijd even een bh aan. Leuk he die complimentjes😇 hoe gaat het met werken?? Ik slaap al een tijdje op mijn zij en dat gaat super. Sporten gaat goed maar wacht nog even met de bovenkant🤗 moet ook zeggen dat hardlopen meer mijn ding is maar daar wacht ik nog ff netjes mee. Leuk om weer ff van je te horen!! Fijne avond🤎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt he @Jill olivia en @Daniëla89 wat een hoop meiden en updates. Niet meer bij te houden. Maar het forum is echt ideaal. Heel veel aan gehad. 

Fijn dat ze zo goed zaken Daniela!! En inderdaad naar je werk zonder bh.... lijkt me toch ook gek. Haha. Ik slaap wel weer soms op mijn buik. Heel fijn dat dat weer gaat. Ik draai altijd best veel en dat lukt nu weer van zelf. Merk wel op mijn zij dat er duidelijk twee boobies in de weg zitten, haha. 

En daniëla nog even geduld voor het hardlopen. Jammer!! Skeeleren mag bij jou na je 8 werken vast wel weer. Volgens mij mag ik na 8 werken als weer. Nog 2 weken.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.